MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Planetside 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39234
Strona 51 z 59

Autor:  Arturnik [ 9 sty 2013, 16:57 ]
Tytuł:  Re: Planetside 2

No ale po strzale traci się tą nieśmiertelność

Oczywiście że są w PS2 spawnkille, wczoraj robiliśmy z dwoma znajomymi kółeczka nad crossroads i bombardowaliśmy właśnie takie 2 sunderery zephyrem, trzeba było zrobić szybkie wbicie i szybkie wyjście, ale wychodziło po 5-10 killi najczęściej na takich stojących w miejscu typków przy sundererach.

Autor:  Sparth2 [ 9 sty 2013, 17:07 ]
Tytuł:  Re: Planetside 2

Ciekawe zmiany, ciekawe. Zmiany w mechanice AA, zwiekszenie roli piechoty oraz tweaky w XP sa chyba najfajniejsze. Jeszcze tylko nerf dla libow i bedzie super :P

Autor:  Mendol [ 9 sty 2013, 17:15 ]
Tytuł:  Re: Planetside 2

czemu nerf? liberatory akurat sa ok.

Autor:  Sparth2 [ 9 sty 2013, 17:26 ]
Tytuł:  Re: Planetside 2

W tej chwili tylko ESF sa w stanie im powaznie zagrozic, a same moga zwalczac skuteczenie prawie kazdy cel.

Autor:  Mendol [ 9 sty 2013, 17:33 ]
Tytuł:  Re: Planetside 2

2 aa maxy sobie radza bez problemu.
podobnie jak ogarnieci ha z aa launcherami.
poza tym to jest mmofps, wiec jak nie masz obstawy do libera to spadasz z nieba.
jak masz obstawe to zabijasz. i tak to powinno dzialac.

Autor:  Highlander [ 9 sty 2013, 17:46 ]
Tytuł:  Re: Planetside 2

Arturnik napisał(a):
No ale po strzale traci się tą nieśmiertelność

Oczywiście że są w PS2 spawnkille, wczoraj robiliśmy z dwoma znajomymi kółeczka nad crossroads i bombardowaliśmy właśnie takie 2 sunderery zephyrem, trzeba było zrobić szybkie wbicie i szybkie wyjście, ale wychodziło po 5-10 killi najczęściej na takich stojących w miejscu typków przy sundererach.

są spawnkille ale w bf3 są nieziemskie do tych co sa w PS2. Po strzale tracisz niesmiertelnosc, ale jednak mozesz otworzyc ogien pierwszy.

Autor:  Templair [ 9 sty 2013, 19:18 ]
Tytuł:  Re: Planetside 2

W BF3 masz ograniczona mozliwosc spawnu. Tutaj mozliwosci sa nieograniczone ...

T.

Autor:  Sparth2 [ 9 sty 2013, 19:48 ]
Tytuł:  Re: Planetside 2

Mendol napisał(a):
2 aa maxy sobie radza bez problemu.


jesli wczesniej nie padna od salwy z Liba. Dodatkowo z nowych zmian sie szykuje:
Making MAXes render more reliably at long distances for players in vehicles

Mendol napisał(a):
podobnie jak ogarnieci ha z aa launcherami.


Ogarniety pilot Liba robi jak chce rakiety G2A, a gunnerzy z liba zamieniaja HA w krwawa papke.

Generalnie gunshipy nie sa jakos mega OP, ale zawsze jak sie pojawia na polu bitwy to zabawa jakos znika :)

Autor:  Mendol [ 9 sty 2013, 19:58 ]
Tytuł:  Re: Planetside 2

troche gramy liberatorem, maxami aa, ha, reaverami.
ogarniety max aa nie stoi w miejscu zeby dostac salve.
oczywiscie sa sytuacje kiedy ha nic nie zrobic.
ale dotyczy to rowniez czolgow, piechoty na respawnie vs max ai itd. itp.

ogarniety team liberatora zbiera kille.
podobnie jak ogarniety tank.
albo reaver.
albo squad piechoty.

jak sie pojawiaja na polu bitwy to trzeba dostosowac pole bitwy do nich. poza tym, ze moga walic z duzej odleglosci, to raczej niewiele moga.
wystarczy zmienic taktyke.

Autor:  Sparth2 [ 9 sty 2013, 20:38 ]
Tytuł:  Re: Planetside 2

Zobaczymy jak nowy Skyguard i wiezyczki. Mozliwe, ze po zmianach Libki beda padac jak muchy od AA.

Autor:  Templair [ 9 sty 2013, 20:40 ]
Tytuł:  Re: Planetside 2

Kupilem sobie Skyguarda w promocji wiec kazdy buff mnie cieszy ...

T.

Autor:  Mendol [ 9 sty 2013, 20:40 ]
Tytuł:  Re: Planetside 2

i wtedy beda bezuzyteczne. juz teraz wiezyczki rozwalaja ladnie liberatory. ogarniete sky tez.
mam nadzieje, ze nie beda probowali robic balansu jak w mmo.

Autor:  Huragan [ 11 sty 2013, 05:34 ]
Tytuł:  Re: Planetside 2

Fajni GMi sa w tej grze :)

http://www.reddit.com/r/Planetside/comm ... _had_with/

Autor:  Lowell [ 11 sty 2013, 08:12 ]
Tytuł:  Re: Planetside 2

miło, fajne podejście do sprawy.

Autor:  Highlander [ 11 sty 2013, 21:28 ]
Tytuł:  Re: Planetside 2

chyba rzeczywiscie poprawili wydajnosc.

Autor:  Sparth2 [ 11 sty 2013, 21:57 ]
Tytuł:  Re: Planetside 2

Highlander napisał(a):
chyba rzeczywiscie poprawili wydajnosc.


Nie, poprostu duzo mniej graczy jest online.

Autor:  Robo [ 15 sty 2013, 17:16 ]
Tytuł:  Re: Planetside 2

Zmieniło się cokolwiek, jeśli chodzi o wydajność, w ciągu ostatniego miesiąca? Tego klienta nowego w końcu wydali?

Autor:  Templair [ 15 sty 2013, 17:20 ]
Tytuł:  Re: Planetside 2

Robo napisał(a):
Zmieniło się cokolwiek, jeśli chodzi o wydajność, w ciągu ostatniego miesiąca? Tego klienta nowego w końcu wydali?


31.01.2013 ma byc duzy patch ...

T.

Autor:  raas [ 21 sty 2013, 11:52 ]
Tytuł:  Re: Planetside 2

raas napisał(a):
Cytuj:
The first 10 winners in the PlanetSide 2 Launch Giveaway have been picked! Emails have been sent out to the following winners: TR: Raas, Harfax, NC: Werkz, Tr3nix, VS: Gibber, Maztaa, RxBandit, Cobalt, Shinzah, Deregnort. Congrats to all!



Ciekawi mnie czy do Polski wysyłają :D



Dzisiaj doszedł do mnie komplet: nieśmiertelnik+plakat+game poster Rum & Cola z podpisami ^^. Nieśmiertelnik jest zrobiony świetnie, z grubego metalu to samo tyczy się łańcuszka.

Autor:  Lowell [ 22 sty 2013, 00:10 ]
Tytuł:  Re: Planetside 2

Gratulacje raas :)

Dzis na Esamirze o dziwo fajne akcje byly :) I (mimo ostatniej absencji Mendola) całkiem składne, z wykorzystaniem lotnictwa/czolgow/piechoty.

Strona 51 z 59 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team