mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1448 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 73  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 lut 2014, 12:56 
Cytuj  
No ale ściana potrzebuje 4xC4 (metalowa), metalowe drzwi 2xC4. Będą wszędzie metalowe ściany, zobaczysz. Oczywiście jak wejdzie pomysł z usuwaniem swoich obiektów.

Nie wiem czy zwiększenie resources na budowanie coś da.
Obecnie grając tylko wieczorami w pięć osób mamy tysiące resources a od tygodnia nawet jednej skałki nie skopaliśmy.
Wszystko z ludzi.
Jestem w stanie postawić metalową fortecę nawet jeśli zwiększę ilość resources x4.
To z kolei uderzy ponownie w małe grupy a przy crafcie C4 nawet duże grupy będą musiały się zastanowić czy craftować C4 czy amunicję.
Ewentualnie zwiększenie resources na metalowe konstrukcje + C4 a pozostawię drewniane.

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 19 lut 2014, 13:20 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Nie wiem czy zwiększenie resources na budowanie coś da.
Obecnie grając tylko wieczorami w pięć osób mamy tysiące resources a od tygodnia nawet jednej skałki nie skopaliśmy.
Wszystko z ludzi.
Jestem w stanie postawić metalową fortecę nawet jeśli zwiększę ilość resources x4.


A ile razy was zrajdowali? Zero? Raz, ale i tak nie dostali się do pokojów z cennym stuffem?

No kurwa gratulacje, że masz dużo pixelów na serwerze, na którym ciężko coś stracić, bo jest oczywisty dysbalans pomiędzy wielkością budynków do zrajdowania, a dostępnością C4 na serwerze. :d

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 lut 2014, 13:23 
Cytuj  
Nie raz, nie dwa ;)
Fakt, że ludzie z założenia wykalkulują sobie potrzebne resources na raid i pójdą tam gdzie im wystarczy. Chociażby z samego faktu raidowania aniżeli utknięcia w środku.
No nic, na obecną chwilę pewnie po prostu włączę C4 i poczekam do kolejnego dużego patcha (rzekomo w piątek, heh, ale to pewnie to niebo co daje drop w FPS o 20-30 klatek), wówczas pomyślę nad wipe, zmianą rulesetu (wysokość budynków, większe ilości resoures) i wyższym kosztem produkcji C4.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 19 lut 2014, 16:53 
Cytuj  
gosugamer1 napisał(a):
Do puki łatwo się buduje fortece na pierdyliond pięter do puty powinno się w miarę łatwo (tak jak teraz) craftować C4, żeby można było te fortece atakować, a nie tylko podziwiać.


Puka i puta ftw.


_________________
Χ Ξ Σ

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 20 lut 2014, 09:03 
Cytuj  
Wczoraj mieliśmy najowocniejsze rajdy kiedykolwiek. ;]

Pixels luv... to jest tylko to co ja wyniosłem z jednego z nich. ;p
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 lut 2014, 11:05 
Cytuj  
Grats.

Anyway następny patch zapewne wymusi wipe na wszystkich serwerach przez wprowadzenie durability na itemkach i zmiany w skrzyniach.

Dodatkowo non stop lecą ataki DDoS na różnych GSP, nie mam pojęcia czy tak się bawi konkurencja pomiędzy sobą czy komuś się nudzi:)

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 20 lut 2014, 12:23 
Cytuj  
Bardzo ciekawe jak będzie rozwiązane to durablity na itemkach, sam pomysł jest dobry, bo w Ruście po kilku dniach na serwerze jest zdecydowanie za dużo itemów - nic praktycznie nie ginie tylko co najwyżej zmienia właściciela.

Kluczowe jest tylko tempo w jakim itemy będą się psuć i czy będzie możliwość ich naprawiania.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 lut 2014, 12:27 
Cytuj  
Będzie możliwość naprawienia, do tego jest nowy itemek Repair Bench.
Chodzi bardziej o rate uszkodzeń i koszta naprawy bo jeśli nie będzie można tego modyfikować albo będzie ustawione jakoś lajtowo to niczego to nie zmieni poza upierdliwością.

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 20 lut 2014, 22:17 
Cytuj  
event last man standing na serwerze therust.pl :P Czyli Q3 w Ruście:

1. Arena - w środku jak się okazało był apteczki, hatchety, a nawet pipe shotgun:
Obrazek

2. Koszary golasów/gladiatorów gotowych do walki:
Obrazek

3. Jeden kamień by wszystkimi rządzić. :]
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 lut 2014, 22:39 
Cytuj  
Widzę, że długo serwer podziałał.

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 20 lut 2014, 23:23 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Widzę, że długo serwer podziałał.


? ? ?

Gramy od początku therust.pl i od tamtego czasu działa, bez wipe'a.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 lut 2014, 23:47 
Cytuj  
No bardziej chodziło mi o płacze w commentach o wipe po tygodniu działania serwera i ~10 peeps online.
Ale spoko.
Widzę, że już aidropy co godzinę latają, za chwilę zmieni loot tables ^^

Anyway ciekawe czy jutro będzie patch.

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 21 lut 2014, 08:09 
Cytuj  
Płacze na forum serwera z dowolnego powodu będą zawsze, to akurat powinieneś wiedzieć najlepiej - bo zawsze jest ktoś niezadowolony. ;] (najczęściej jest to osoba, która dostała srogi wpierdolix i odreagowuje)

A co do ludzi, to oglądając twojego strima przez pół godziny, gdzie biegaliście po hot-spotach i spotkaliście jednego golasa, nie wydaje mi się żeby u was było pod tym względem lepiej. 10 ppl o 8:00 w dzień pracy to może być mało dla kogoś kto ma ferie. ;p

Co do pacza, to obstawiam przyszły tydzień.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 lut 2014, 09:35 
Cytuj  
Polykasz jak pelikan.

Patch dzisiaj wieczorem albo pon samo niebo.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 lut 2014, 10:50 
Cytuj  
http://www.reddit.com/r/SteamGameSwap/c ... e_are_now/

W końcu Rust region locked.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2014, 10:53 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
http://www.reddit.com/r/SteamGameSwap/comments/1yfwyl/psa_rust_banished_and_7_days_to_die_are_now/

W końcu Rust region locked.


A co w tym fajnego, ze gry mają region locked???


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 lut 2014, 10:53 
Cytuj  
To, że ogranicza to niektórym dostęp do tanich kopii Rust, szczególnie tym co dostali bana za cheats.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2014, 11:01 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
To, że ogranicza to niektórym dostęp do tanich kopii Rust, szczególnie tym co dostali bana za cheats.


Ok, ale to jedna strona medalu :/


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 lut 2014, 11:03 
Cytuj  
Trudno, w przypadku takiej gry ustaliłbym jeszcze cenę na tym samym poziomie na całym świecie + podwoiłbym lub potroił.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2014, 11:25 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Trudno, w przypadku takiej gry ustaliłbym jeszcze cenę na tym samym poziomie na całym świecie + podwoiłbym lub potroił.


Takiej? Bo co? Bo Ty w nią grasz?


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1448 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 73  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.