MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Rust
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43298
Strona 51 z 73

Autor:  Oyci3C [ 19 lut 2014, 12:56 ]
Tytuł:  Re: Rust

No ale ściana potrzebuje 4xC4 (metalowa), metalowe drzwi 2xC4. Będą wszędzie metalowe ściany, zobaczysz. Oczywiście jak wejdzie pomysł z usuwaniem swoich obiektów.

Nie wiem czy zwiększenie resources na budowanie coś da.
Obecnie grając tylko wieczorami w pięć osób mamy tysiące resources a od tygodnia nawet jednej skałki nie skopaliśmy.
Wszystko z ludzi.
Jestem w stanie postawić metalową fortecę nawet jeśli zwiększę ilość resources x4.
To z kolei uderzy ponownie w małe grupy a przy crafcie C4 nawet duże grupy będą musiały się zastanowić czy craftować C4 czy amunicję.
Ewentualnie zwiększenie resources na metalowe konstrukcje + C4 a pozostawię drewniane.

Autor:  gosugamer1 [ 19 lut 2014, 13:20 ]
Tytuł:  Re: Rust

Oyci3C napisał(a):
Nie wiem czy zwiększenie resources na budowanie coś da.
Obecnie grając tylko wieczorami w pięć osób mamy tysiące resources a od tygodnia nawet jednej skałki nie skopaliśmy.
Wszystko z ludzi.
Jestem w stanie postawić metalową fortecę nawet jeśli zwiększę ilość resources x4.


A ile razy was zrajdowali? Zero? Raz, ale i tak nie dostali się do pokojów z cennym stuffem?

No kurwa gratulacje, że masz dużo pixelów na serwerze, na którym ciężko coś stracić, bo jest oczywisty dysbalans pomiędzy wielkością budynków do zrajdowania, a dostępnością C4 na serwerze. :d

Autor:  Oyci3C [ 19 lut 2014, 13:23 ]
Tytuł:  Re: Rust

Nie raz, nie dwa ;)
Fakt, że ludzie z założenia wykalkulują sobie potrzebne resources na raid i pójdą tam gdzie im wystarczy. Chociażby z samego faktu raidowania aniżeli utknięcia w środku.
No nic, na obecną chwilę pewnie po prostu włączę C4 i poczekam do kolejnego dużego patcha (rzekomo w piątek, heh, ale to pewnie to niebo co daje drop w FPS o 20-30 klatek), wówczas pomyślę nad wipe, zmianą rulesetu (wysokość budynków, większe ilości resoures) i wyższym kosztem produkcji C4.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 19 lut 2014, 16:53 ]
Tytuł:  Re: Rust

gosugamer1 napisał(a):
Do puki łatwo się buduje fortece na pierdyliond pięter do puty powinno się w miarę łatwo (tak jak teraz) craftować C4, żeby można było te fortece atakować, a nie tylko podziwiać.


Puka i puta ftw.

Autor:  gosugamer1 [ 20 lut 2014, 09:03 ]
Tytuł:  Re: Rust

Wczoraj mieliśmy najowocniejsze rajdy kiedykolwiek. ;]

Pixels luv... to jest tylko to co ja wyniosłem z jednego z nich. ;p
Obrazek

Autor:  Oyci3C [ 20 lut 2014, 11:05 ]
Tytuł:  Re: Rust

Grats.

Anyway następny patch zapewne wymusi wipe na wszystkich serwerach przez wprowadzenie durability na itemkach i zmiany w skrzyniach.

Dodatkowo non stop lecą ataki DDoS na różnych GSP, nie mam pojęcia czy tak się bawi konkurencja pomiędzy sobą czy komuś się nudzi:)

Autor:  gosugamer1 [ 20 lut 2014, 12:23 ]
Tytuł:  Re: Rust

Bardzo ciekawe jak będzie rozwiązane to durablity na itemkach, sam pomysł jest dobry, bo w Ruście po kilku dniach na serwerze jest zdecydowanie za dużo itemów - nic praktycznie nie ginie tylko co najwyżej zmienia właściciela.

Kluczowe jest tylko tempo w jakim itemy będą się psuć i czy będzie możliwość ich naprawiania.

Autor:  Oyci3C [ 20 lut 2014, 12:27 ]
Tytuł:  Re: Rust

Będzie możliwość naprawienia, do tego jest nowy itemek Repair Bench.
Chodzi bardziej o rate uszkodzeń i koszta naprawy bo jeśli nie będzie można tego modyfikować albo będzie ustawione jakoś lajtowo to niczego to nie zmieni poza upierdliwością.

Autor:  gosugamer1 [ 20 lut 2014, 22:17 ]
Tytuł:  Re: Rust

event last man standing na serwerze therust.pl :P Czyli Q3 w Ruście:

1. Arena - w środku jak się okazało był apteczki, hatchety, a nawet pipe shotgun:
Obrazek

2. Koszary golasów/gladiatorów gotowych do walki:
Obrazek

3. Jeden kamień by wszystkimi rządzić. :]
Obrazek

Autor:  Oyci3C [ 20 lut 2014, 22:39 ]
Tytuł:  Re: Rust

Widzę, że długo serwer podziałał.

Autor:  gosugamer1 [ 20 lut 2014, 23:23 ]
Tytuł:  Re: Rust

Oyci3C napisał(a):
Widzę, że długo serwer podziałał.


? ? ?

Gramy od początku therust.pl i od tamtego czasu działa, bez wipe'a.

Autor:  Oyci3C [ 20 lut 2014, 23:47 ]
Tytuł:  Re: Rust

No bardziej chodziło mi o płacze w commentach o wipe po tygodniu działania serwera i ~10 peeps online.
Ale spoko.
Widzę, że już aidropy co godzinę latają, za chwilę zmieni loot tables ^^

Anyway ciekawe czy jutro będzie patch.

Autor:  gosugamer1 [ 21 lut 2014, 08:09 ]
Tytuł:  Re: Rust

Płacze na forum serwera z dowolnego powodu będą zawsze, to akurat powinieneś wiedzieć najlepiej - bo zawsze jest ktoś niezadowolony. ;] (najczęściej jest to osoba, która dostała srogi wpierdolix i odreagowuje)

A co do ludzi, to oglądając twojego strima przez pół godziny, gdzie biegaliście po hot-spotach i spotkaliście jednego golasa, nie wydaje mi się żeby u was było pod tym względem lepiej. 10 ppl o 8:00 w dzień pracy to może być mało dla kogoś kto ma ferie. ;p

Co do pacza, to obstawiam przyszły tydzień.

Autor:  Oyci3C [ 21 lut 2014, 09:35 ]
Tytuł:  Re: Rust

Polykasz jak pelikan.

Patch dzisiaj wieczorem albo pon samo niebo.

Autor:  Oyci3C [ 21 lut 2014, 10:50 ]
Tytuł:  Re: Rust

http://www.reddit.com/r/SteamGameSwap/c ... e_are_now/

W końcu Rust region locked.

Autor:  TobiAlex [ 21 lut 2014, 10:53 ]
Tytuł:  Re: Rust

Oyci3C napisał(a):
http://www.reddit.com/r/SteamGameSwap/comments/1yfwyl/psa_rust_banished_and_7_days_to_die_are_now/

W końcu Rust region locked.


A co w tym fajnego, ze gry mają region locked???

Autor:  Oyci3C [ 21 lut 2014, 10:53 ]
Tytuł:  Re: Rust

To, że ogranicza to niektórym dostęp do tanich kopii Rust, szczególnie tym co dostali bana za cheats.

Autor:  TobiAlex [ 21 lut 2014, 11:01 ]
Tytuł:  Re: Rust

Oyci3C napisał(a):
To, że ogranicza to niektórym dostęp do tanich kopii Rust, szczególnie tym co dostali bana za cheats.


Ok, ale to jedna strona medalu :/

Autor:  Oyci3C [ 21 lut 2014, 11:03 ]
Tytuł:  Re: Rust

Trudno, w przypadku takiej gry ustaliłbym jeszcze cenę na tym samym poziomie na całym świecie + podwoiłbym lub potroił.

Autor:  TobiAlex [ 21 lut 2014, 11:25 ]
Tytuł:  Re: Rust

Oyci3C napisał(a):
Trudno, w przypadku takiej gry ustaliłbym jeszcze cenę na tym samym poziomie na całym świecie + podwoiłbym lub potroił.


Takiej? Bo co? Bo Ty w nią grasz?

Strona 51 z 73 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team