MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Rust https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43298 |
Strona 51 z 73 |
Autor: | Oyci3C [ 19 lut 2014, 12:56 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
No ale ściana potrzebuje 4xC4 (metalowa), metalowe drzwi 2xC4. Będą wszędzie metalowe ściany, zobaczysz. Oczywiście jak wejdzie pomysł z usuwaniem swoich obiektów. Nie wiem czy zwiększenie resources na budowanie coś da. Obecnie grając tylko wieczorami w pięć osób mamy tysiące resources a od tygodnia nawet jednej skałki nie skopaliśmy. Wszystko z ludzi. Jestem w stanie postawić metalową fortecę nawet jeśli zwiększę ilość resources x4. To z kolei uderzy ponownie w małe grupy a przy crafcie C4 nawet duże grupy będą musiały się zastanowić czy craftować C4 czy amunicję. Ewentualnie zwiększenie resources na metalowe konstrukcje + C4 a pozostawię drewniane. |
Autor: | gosugamer1 [ 19 lut 2014, 13:20 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Oyci3C napisał(a): Nie wiem czy zwiększenie resources na budowanie coś da. Obecnie grając tylko wieczorami w pięć osób mamy tysiące resources a od tygodnia nawet jednej skałki nie skopaliśmy. Wszystko z ludzi. Jestem w stanie postawić metalową fortecę nawet jeśli zwiększę ilość resources x4. A ile razy was zrajdowali? Zero? Raz, ale i tak nie dostali się do pokojów z cennym stuffem? No kurwa gratulacje, że masz dużo pixelów na serwerze, na którym ciężko coś stracić, bo jest oczywisty dysbalans pomiędzy wielkością budynków do zrajdowania, a dostępnością C4 na serwerze. :d |
Autor: | Oyci3C [ 19 lut 2014, 13:23 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Nie raz, nie dwa Fakt, że ludzie z założenia wykalkulują sobie potrzebne resources na raid i pójdą tam gdzie im wystarczy. Chociażby z samego faktu raidowania aniżeli utknięcia w środku. No nic, na obecną chwilę pewnie po prostu włączę C4 i poczekam do kolejnego dużego patcha (rzekomo w piątek, heh, ale to pewnie to niebo co daje drop w FPS o 20-30 klatek), wówczas pomyślę nad wipe, zmianą rulesetu (wysokość budynków, większe ilości resoures) i wyższym kosztem produkcji C4. |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 19 lut 2014, 16:53 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
gosugamer1 napisał(a): Do puki łatwo się buduje fortece na pierdyliond pięter do puty powinno się w miarę łatwo (tak jak teraz) craftować C4, żeby można było te fortece atakować, a nie tylko podziwiać. Puka i puta ftw. |
Autor: | gosugamer1 [ 20 lut 2014, 09:03 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Wczoraj mieliśmy najowocniejsze rajdy kiedykolwiek. ;] Pixels luv... to jest tylko to co ja wyniosłem z jednego z nich. ;p |
Autor: | Oyci3C [ 20 lut 2014, 11:05 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Grats. Anyway następny patch zapewne wymusi wipe na wszystkich serwerach przez wprowadzenie durability na itemkach i zmiany w skrzyniach. Dodatkowo non stop lecą ataki DDoS na różnych GSP, nie mam pojęcia czy tak się bawi konkurencja pomiędzy sobą czy komuś się nudzi:) |
Autor: | gosugamer1 [ 20 lut 2014, 12:23 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Bardzo ciekawe jak będzie rozwiązane to durablity na itemkach, sam pomysł jest dobry, bo w Ruście po kilku dniach na serwerze jest zdecydowanie za dużo itemów - nic praktycznie nie ginie tylko co najwyżej zmienia właściciela. Kluczowe jest tylko tempo w jakim itemy będą się psuć i czy będzie możliwość ich naprawiania. |
Autor: | Oyci3C [ 20 lut 2014, 12:27 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Będzie możliwość naprawienia, do tego jest nowy itemek Repair Bench. Chodzi bardziej o rate uszkodzeń i koszta naprawy bo jeśli nie będzie można tego modyfikować albo będzie ustawione jakoś lajtowo to niczego to nie zmieni poza upierdliwością. |
Autor: | gosugamer1 [ 20 lut 2014, 22:17 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
event last man standing na serwerze therust.pl Czyli Q3 w Ruście: 1. Arena - w środku jak się okazało był apteczki, hatchety, a nawet pipe shotgun: 2. Koszary golasów/gladiatorów gotowych do walki: 3. Jeden kamień by wszystkimi rządzić. |
Autor: | Oyci3C [ 20 lut 2014, 22:39 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Widzę, że długo serwer podziałał. |
Autor: | gosugamer1 [ 20 lut 2014, 23:23 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Oyci3C napisał(a): Widzę, że długo serwer podziałał. ? ? ? Gramy od początku therust.pl i od tamtego czasu działa, bez wipe'a. |
Autor: | Oyci3C [ 20 lut 2014, 23:47 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
No bardziej chodziło mi o płacze w commentach o wipe po tygodniu działania serwera i ~10 peeps online. Ale spoko. Widzę, że już aidropy co godzinę latają, za chwilę zmieni loot tables ^^ Anyway ciekawe czy jutro będzie patch. |
Autor: | gosugamer1 [ 21 lut 2014, 08:09 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Płacze na forum serwera z dowolnego powodu będą zawsze, to akurat powinieneś wiedzieć najlepiej - bo zawsze jest ktoś niezadowolony. ;] (najczęściej jest to osoba, która dostała srogi wpierdolix i odreagowuje) A co do ludzi, to oglądając twojego strima przez pół godziny, gdzie biegaliście po hot-spotach i spotkaliście jednego golasa, nie wydaje mi się żeby u was było pod tym względem lepiej. 10 ppl o 8:00 w dzień pracy to może być mało dla kogoś kto ma ferie. ;p Co do pacza, to obstawiam przyszły tydzień. |
Autor: | Oyci3C [ 21 lut 2014, 09:35 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Polykasz jak pelikan. Patch dzisiaj wieczorem albo pon samo niebo. |
Autor: | Oyci3C [ 21 lut 2014, 10:50 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
http://www.reddit.com/r/SteamGameSwap/c ... e_are_now/ W końcu Rust region locked. |
Autor: | TobiAlex [ 21 lut 2014, 10:53 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Oyci3C napisał(a): http://www.reddit.com/r/SteamGameSwap/comments/1yfwyl/psa_rust_banished_and_7_days_to_die_are_now/ W końcu Rust region locked. A co w tym fajnego, ze gry mają region locked??? |
Autor: | Oyci3C [ 21 lut 2014, 10:53 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
To, że ogranicza to niektórym dostęp do tanich kopii Rust, szczególnie tym co dostali bana za cheats. |
Autor: | TobiAlex [ 21 lut 2014, 11:01 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Oyci3C napisał(a): To, że ogranicza to niektórym dostęp do tanich kopii Rust, szczególnie tym co dostali bana za cheats. Ok, ale to jedna strona medalu :/ |
Autor: | Oyci3C [ 21 lut 2014, 11:03 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Trudno, w przypadku takiej gry ustaliłbym jeszcze cenę na tym samym poziomie na całym świecie + podwoiłbym lub potroił. |
Autor: | TobiAlex [ 21 lut 2014, 11:25 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Oyci3C napisał(a): Trudno, w przypadku takiej gry ustaliłbym jeszcze cenę na tym samym poziomie na całym świecie + podwoiłbym lub potroił. Takiej? Bo co? Bo Ty w nią grasz? |
Strona 51 z 73 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |