MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Call of Duty
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=26937
Strona 52 z 149

Autor:  Morgul [ 5 lis 2009, 12:53 ]
Tytuł: 

Trailer.. sredni, w sumie nijaki, obejrzalem i tyle. Kozackie to maja byc zyski z mw2, ciekawe o ile wiecej wydali na marketing niz sama produkcje gry. 3-4 razy wiecej?

Autor:  Sobtainer [ 5 lis 2009, 12:56 ]
Tytuł: 

Szlam napisał(a):
Taki jeszcze news pojawil sie http://kotaku.com/5397149/modern-warfare-2-pc-multiplayer-capped-at-9v9

Maxymalna ilosc graczy na server to bedzie 18 = 9v9 haha


I bardzo dobrze. Bo 32 graczy to była porażka. Te naloty mnie tak wkurwiały zawsze, że masakra. Jakiś pleb jebnął bombą w dobre miejsce i już 1 w rankingu.

Autor:  Senex [ 5 lis 2009, 13:04 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
I bardzo dobrze. Bo 32 graczy to była porażka. Te naloty mnie tak wkurwiały zawsze, że masakra. Jakiś pleb jebnął bombą w dobre miejsce i już 1 w rankingu.


To może poczytaj co teraz będzie za killstreaki. Dopiero będziesz się wkurwiał jak ci pleb jebnie z tactical nuke i pozamiata wszystkich na planszy.
Poza tym, kto ci kazał grać na serwie z nalotami? W MW1 miałeś wybór, nie pasowało to przenosiłeś się na serwer bez martyra, bez heli. A teraz...

A trailer jest zajebisty. MW1 miał rewelacyjnego singla, a wygląda na to, że MW2 przebije pod tym względem jedynkę.

Autor:  Sobtainer [ 5 lis 2009, 13:20 ]
Tytuł: 

Ale ja nie grałem :), a jak już wlazłem to raczej było szybkie wyjście. A to, że będzie nuke to ja wiem, z tym że za zabicie 25 osób, więc dość rzadko przeczuwam będzie wchodził, chociaż cholera go wie.

Autor:  Kabraxis [ 5 lis 2009, 13:23 ]
Tytuł: 

Brak kontroli nad serwerem = brak kontroli nad cheaterami = nuki beda fruwaly co 5 minut.

Ta gra jest failem.

Autor:  brazz [ 5 lis 2009, 13:24 ]
Tytuł: 

zawsze lubiłem serwery tdm >32 players, więc dla mnie to kolejny, właściwie dyskwalifikujący grę minus.

Autor:  Highlander [ 5 lis 2009, 13:40 ]
Tytuł: 

w Cod W@w są calkiem spore mapki, gdzie 18 graczy to naprawde malo na niektore mapy co tam są.

Autor:  brazz [ 5 lis 2009, 14:21 ]
Tytuł: 

wolę układ: mała mapka + duża ilość graczy. miły, chaotyczny rozpierdol.

nie wiem jak sytuacja wyglądała w W@W (jak dotąd jedyny CoD, którego nie kupiłem), ale z reguły na dużych mapkach połowa graczy kampi w krzakach ze snajpką, przez co gra jest nudnawa.

Autor:  Mendol [ 5 lis 2009, 14:23 ]
Tytuł: 

ja lubie miec wybor. czasami fajnie pograc z mniejsza iloscia graczy, kombinowac, a czasem fajnie walic heady dookola.
w mw2 niestety nie mamy takiego wyboru.

Autor:  Highlander [ 5 lis 2009, 14:35 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
ja lubie miec wybor. czasami fajnie pograc z mniejsza iloscia graczy, kombinowac, a czasem fajnie walic heady dookola.
w mw2 niestety nie mamy takiego wyboru.


dokladnie, jak grac tdm to moze byc multum graczy, jak S&D to lepiej troche mniej, bo spam nadów itp...

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 5 lis 2009, 14:40 ]
Tytuł: 

No niestety mw2 wyglada na splycony konsolopodobny multi. Przyznam, ze ja jestem rozdarty wewnetrznie troche. Z jednej strony polityka porducenta gry mnie irytuje i nedzne wyniki sprzedazy dalyby im nauczke. Z drugije mw1 byl jedna z lepszych strzelanek w jakie gralem na mulit i chetnie pobawilbym sie w kontynuacje. Poczekam na opinie w tym topiku, czy po mimo sporych zmian tytul jest dalej tak grywalny. Szkoda, ze do Bad Company 2 jeszcze daleko. :/

Autor:  redruM [ 5 lis 2009, 15:12 ]
Tytuł: 

nie ma żadnych szans dać im nauczke niestety, samych preorderów mają już 2,4mln w US

preorder chart
rekord w Gamestop

po ich wypowiedziach w wywiadach też widac że mają wersję PC w poważaniu wywiad

Autor:  RufeN [ 5 lis 2009, 15:26 ]
Tytuł: 

ten zapis chata to jakies brednie, dziwie sie wogole ludziom, ze chcialo im sie zadawac pytania.

Autor:  Dana [ 5 lis 2009, 15:40 ]
Tytuł: 

Cytuj:
maniac1969: Vince, there are 178,000 voices that say you need dedicated servers for the PC. COD4 is the bigest online game in history! Why in the world would you take away dedicated servers and change the whole MP experience for us? And Mackey, the PC version with dedicated servers is already the best experience the way it is!

Vince-IW: All I can say is that we changed it to make it a better and easier experience. Also, not all of the names on that list are legit.


Ja pierdzielę oni oczywiście uważają was za idiotów :)

Autor:  Keii [ 5 lis 2009, 15:45 ]
Tytuł: 

Z drugiej strony internetowe ankiety są właśnie z tego powodu o kant tyłka potłuc - wystarczy Neo i wolny czas/skrypt i możesz nabić ile głosów chcesz.

Autor:  Dana [ 5 lis 2009, 15:50 ]
Tytuł: 

Ale tu nie chodzi o to czy koleś ma rację czy jej nie ma, tylko że była to odpowiedź na powyższe pytanie. Że zostało to użyte jako argument.

Autor:  Deshroom [ 6 lis 2009, 09:29 ]
Tytuł: 

Activision: New Call of Duty, Guitar Hero in 2010

http://pc.ign.com/articles/104/1042751p1.html

Autor:  gufnowapnjasz [ 6 lis 2009, 09:52 ]
Tytuł: 

smuci mnie ze tylko niewiela czesc community nie kupi na znak protestu tego zjebanego i spaczonego gowna :cry:

Autor:  Deshroom [ 6 lis 2009, 09:58 ]
Tytuł: 

gufnowapnjasz napisał(a):
smuci mnie ze tylko niewiela czesc community nie kupi na znak protestu tego zjebanego i spaczonego gowna :cry:
freedom to nie powód do smutku

Autor:  Highlander [ 6 lis 2009, 10:45 ]
Tytuł: 

Q:Czy w PCtowej wersji gry będzie konsola, umożliwiająca zmianę parametrów jak FOV (...), elementów grafiki, kołysania lunety przy oddechu, parametrów broni itd. tak jak dotychczas?
Vince-IW: Chcemy, abyście grali w grę taką, jaką ją zaprojektowaliśmy.

DudezTY: Skoro nie będziemy mogli wyrzucać ludzi z serwerów rankingowych, jak powstrzymamy cheaterów, którym uda się obejść VAC?
Mackey-IW: Naszym celem jest niedopuścić do gry żadnego czitera.
(szczęka opada)

Moriarte: Pomijając IW.net, czy PCtowa wersja gry jest dokładną kopiaą przeniesioną z konsoli?
Mackey-IW: Nie. Wersja na PC posiada dodatkowe elementy, takie jak: obsługa myszy, czat tekstowy i możliwość zmiany opcji graficznych.

Poczekam jak ktos kupi i sie wypowie. Mam TF2, dragon age starczy na razie ;]

Strona 52 z 149 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team