mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519 ... 1098  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 4 gru 2013, 19:21 
 
4 packa mielismy ;<

ociec, Ty leniwy murzynie :p https://www.humblebundle.com/store/p/st ... storefront


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 4 gru 2013, 19:22 
 
Gaben nas nie kocha. :< W sumie to terraria mnie znudziła szybko, ale i tak nie ma gier.


_________________
Χ Ξ Σ

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 4 gru 2013, 19:28 
 
https://twitter.com/StarboundGame/statu ... 7440325632 hehehe

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 4 gru 2013, 19:29 
 
eee, co do The Last of Us, taką coś popędziło by raczej na c2 duo, 8800GT i 2GB, gdzie 2GB ramu ddr2 na PC to 50-100zł, CPU+ MOBO 200zł, gpu 100zł. Problem PC jest taki że nikt nie weryfikuje gier i nie potrzeba spełnić żadnych standardów jakości żeby wydać na niego gre.

Btw 64GB ramu aby doścignąć PC (domyślam się że chodziło o PS4) FTW. :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 4 gru 2013, 19:29 
 
Highlander napisał(a):
4 packa mielismy ;<



Dana gwiazdorzy i chuj bombki strzelił!


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 4 gru 2013, 19:34 
 
Razoth napisał(a):
Highlander napisał(a):
4 packa mielismy ;<



Dana gwiazdorzy i chuj bombki strzelił!

Zawsze polak polaka wychuja!


_________________
.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 4 gru 2013, 19:38 
 
Koleś napisał(a):
eee, co do The Last of Us, taką coś popędziło by raczej na c2 duo, 8800GT i 2GB, gdzie 2GB ramu ddr2 na PC to 50-100zł, CPU+ MOBO 200zł, gpu 100zł. Problem PC jest taki że nikt nie weryfikuje gier i nie potrzeba spełnić żadnych standardów jakości żeby wydać na niego gre.

Btw 64GB ramu aby doścignąć PC (domyślam się że chodziło o PS4) FTW. :D


no to zbytnio nie rozminęliśmy się.
Zresztą za dużo takich rodzynków jak Last of US, Uncharted, czy God of War gdzie rzeczywiście grafika miażdży (oczywiście biorąc pod uwagę moc sprzętu) i tak nie bedzie. Raz trzeba skilla, nie każde studio ma takiego jak Naughty Dogs czy Santa Monica no i dwa gra raczej musi być exem (bo tylko wtedy w grę wchodzi możliwość naprawdę porządnej optymalizacji sprzętowej).
Brylować będą multiplatformy - po roku - dwóch różnice bedą kosmetyczne, wszystko zależeć będzie od tego co będzie platformą wiodącą, a co dostanie porta (i w jakim stopniu port zostanie spaprany), po 3-4 latach PC znów wyraźnie wysforuje się na prowadzenie. Jak zawsze.

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 4 gru 2013, 19:43 
 
Mark24 napisał(a):
Farin - mocne uogólnienie. Można się zgodzić lub nie.
Optymalizacja pod sprzęt potrafi dać nawet kilkunastokrotnego kopa. Sorry ale takiej gry jak Last of Us nie uruchomisz na kilka razy silniejszym PC niż specyfikacja PS3. Bezpośrednie porównywanie bebechów systemu zamkniętego (konsole) i otwartego (PC) nie ma absolutnie żadnego sensu, o ile nie rozmawiamy o naprędkich portach bez żadnych optymalizacji.

Mark24 Ale co ty mi wyskakujesz PC VS konsole ? Link dotyczy tylko i wyłącznie gier pod komputery osobiste. Ja mam wyjebane na Konsolę, nie mam i zapewne prędko nie będę miał bo nie lubię jak ktoś ogranicza mój wybór i traktuje jak idiotę.
Nie zgadzam się w zadnym zdaniu napisanym przez ciebie w przeciągu ostatnich kilku stron i basta. Chcesz pogadać to se namaluj buźkę na ręce i napier... monologi.

Ponieważ istnieje spora szansa, że olejesz pierwsze zdanie w tym poście to powtórzę:
Po cholerę wyskakujesz mi tu z Konsolami!?! Co one mają do tego co zamieściłem!?!


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 4 gru 2013, 20:06 
 
Farin napisał(a):
Mark24 napisał(a):
Farin - mocne uogólnienie. Można się zgodzić lub nie.
Optymalizacja pod sprzęt potrafi dać nawet kilkunastokrotnego kopa. Sorry ale takiej gry jak Last of Us nie uruchomisz na kilka razy silniejszym PC niż specyfikacja PS3. Bezpośrednie porównywanie bebechów systemu zamkniętego (konsole) i otwartego (PC) nie ma absolutnie żadnego sensu, o ile nie rozmawiamy o naprędkich portach bez żadnych optymalizacji.

Mark24 Ale co ty mi wyskakujesz PC VS konsole ? Link dotyczy tylko i wyłącznie gier pod komputery osobiste. Ja mam wyjebane na Konsolę, nie mam i zapewne prędko nie będę miał bo nie lubię jak ktoś ogranicza mój wybór i traktuje jak idiotę.
Nie zgadzam się w zadnym zdaniu napisanym przez ciebie w przeciągu ostatnich kilku stron i basta. Chcesz pogadać to se namaluj buźkę na ręce i napier... monologi.

Ponieważ istnieje spora szansa, że olejesz pierwsze zdanie w tym poście to powtórzę:
Po cholerę wyskakujesz mi tu z Konsolami!?! Co one mają do tego co zamieściłem!?!


Ja zacząłem jakieś PC vs konsole? W którym niby miejscu?
Popatrz:


Dla klientów oznacza to, że jeżeli dana produkcja ukazała się także na konsolach, to posiadany przez nich komputer o podobnej mocy zapewni stałe 30 klatek na sekundę przy rozdzielczości 720p, w średnich ustawieniach graficznych.



Oyci3C napisał(a):
Nie no to by się zgadzało bo obecnie high-end PC to jak kilka ps4/xb1 w jednym.
Nie te czasy gdzie tech demo powodowało opad szczęki na konsoli.


Po czym ja dodałem, że na konsolach jest jeszcze coś takiego jak optymalizacja i nie można hardwaru porównywać bezpośrednio tak jak robi to bezmózga gimbaza.

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 4 gru 2013, 20:27 
 
Mark24 napisał(a):
po 3-4 latach PC znów wyraźnie wysforuje się na prowadzenie. Jak zawsze.


Może kiedyś tak było, w poprzedniej generacji... Ale teraz PC nie ma za bardzo czego gonić, bo na nowe konsole narazie ani widu ani słychu tytułu, który pokazuje jakiś skok technologiczny. Jest wręcz odwrotnie na nową generacje konsol wyjdą takie świeżynki/exclusivy jak planetside2, war thunder, czy inne jakieś darmowe spady z PC sprzed kilku lat. :P

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 4 gru 2013, 20:34 
 
Mark24 napisał(a):
Farin napisał(a):
Mark24 napisał(a):
Farin - mocne uogólnienie. Można się zgodzić lub nie.
Optymalizacja pod sprzęt potrafi dać nawet kilkunastokrotnego kopa. Sorry ale takiej gry jak Last of Us nie uruchomisz na kilka razy silniejszym PC niż specyfikacja PS3. Bezpośrednie porównywanie bebechów systemu zamkniętego (konsole) i otwartego (PC) nie ma absolutnie żadnego sensu, o ile nie rozmawiamy o naprędkich portach bez żadnych optymalizacji.

Mark24 Ale co ty mi wyskakujesz PC VS konsole ? Link dotyczy tylko i wyłącznie gier pod komputery osobiste. Ja mam wyjebane na Konsolę, nie mam i zapewne prędko nie będę miał bo nie lubię jak ktoś ogranicza mój wybór i traktuje jak idiotę.
Nie zgadzam się w zadnym zdaniu napisanym przez ciebie w przeciągu ostatnich kilku stron i basta. Chcesz pogadać to se namaluj buźkę na ręce i napier... monologi.

Ponieważ istnieje spora szansa, że olejesz pierwsze zdanie w tym poście to powtórzę:
Po cholerę wyskakujesz mi tu z Konsolami!?! Co one mają do tego co zamieściłem!?!


Ja zacząłem jakieś PC vs konsole? W którym niby miejscu?
Popatrz:


Dla klientów oznacza to, że jeżeli dana produkcja ukazała się także na konsolach, to posiadany przez nich komputer o podobnej mocy zapewni stałe 30 klatek na sekundę przy rozdzielczości 720p, w średnich ustawieniach graficznych.



Oyci3C napisał(a):
Nie no to by się zgadzało bo obecnie high-end PC to jak kilka ps4/xb1 w jednym.
Nie te czasy gdzie tech demo powodowało opad szczęki na konsoli.


Po czym ja dodałem, że na konsolach jest jeszcze coś takiego jak optymalizacja i nie można hardwaru porównywać bezpośrednio tak jak robi to bezmózga gimbaza.

Dobra, przeoczyłem jedną wzmiankę o konsolach ale same sedno sprawy jest o PC. Dodatkowo chodzi właśnie o zrobienie optymalizacji pod PC. Dochodzi do tego że jest to wypowiedź prezesa :P i chodzi o przykładową sprawę. No wiesz taki tam przykład aby zrobić wrażenie na casualach co nie wiedzą co to optymalizacja.
Czyli nadal wychodzi na to że nie zrozumiałeś o czym jest ten artykuł.


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 4 gru 2013, 20:59 
 
Oyci3C napisał(a):
Nie no to by się zgadzało bo obecnie high-end PC to jak kilka ps4/xb1 w jednym.
Nie te czasy gdzie tech demo powodowało opad szczęki na konsoli.

No to było nieuniknione.

Biorąc pod uwagę ile pieniędzy na rozwój były w stanie przeznaczać AMD, Intel i Nvidia ze względu na rosnącą sprzedaż swoich produktów to nie mogło się to inaczej skończyć.

Teraz tylko mogli zrobić "snapshot" architektury x86 z małym "twistem". Co innego by tam mieli wsadzić?
PowerPC? Teraz to wielkie serwerowe krowy z potężna wydajnością, ale i takm samym podobrem prądu. Nie mówiąc o cenie. MIPS? (to chyba się nie rozwija i padło -chyba, że o czyms nie wiem) ARM w trakcie przyklepywania ostatecznego designu obecnych konsol było jeszcze za słabe. Robić jakąś custom architekturę CPU i /lub GPU? Przy obecnym procesie technologicznym, to by się zupełnie nie opłacalo ze względu na koszta, a Sony to nawet jakby chciało to by chyba finansowo nie mogło. Nie mówiąc o ryzyku, że końcowy produkt nie będzie dupy urywał - vide Cell.

No, a "snapshot" PC - po prostu musi być słabszy niż high-end PC nie ma siły innej. Już nie mówiąc, że w dzisiejszych czasach konsole, żeby się sprzedać to musiały być względnie tanie. Np. 700-800$ za konsolę by nie przeszło teraz.

Kasa wszystkim rządzi. Z tego samego powodu teraz rozwój wydajnych high-end x86 CPU zwalnia, w ARM i low-power x86 zapierdala.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 gru 2013, 21:29 
 
O ile w przypadku PS3 ciezko prownywac do PC (bo Cell, ktorym tam siedzi ma teoretyczna wieksza wydajnosc niz GPU tej konsoli) o tyle w przypadku PS4 sprawa jst duzo bardziej jasna.

NVIDIa (w szczegolnosci) i AMD (mniej, bo to oni maja deal na nowe konsole). moge sobie mowic jakie to PCty sa potezne, wydajne i wogole taki mind-blow jak stad do nastepnej galaktyki.

Ale fakty, sa takie, ze nowe konsole sa narazie lepsze od PC. Nie iloscia teraflopsow, tylko faktem, ze mozna w pelni wykorzystac ich architekture (no przynajmniej jesli chodzi o PS4, z xbone to moze byc pewnie gorzej ;s). I to sie jeszcze przez dluzsza chwile nie zmieni.

AMD promuje Mantle (co z tego wyjdzie, to sie zobaczy), tl;dr wersja jest taka, ze 200MB sterowniki do kart graficznych to paranoja, a pozatym, to my nie mamy dosc programistów, zeby optymalizowac sterowniki do kazdej gry, niech tworcy gry sie tym zajmą. A pozatym jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego.

NVIDIa usilnie proboje przepchnac swoje wlasnosciowe rozwiazania oparte na CUDA (jakby ktos nie wiedzial to całe SDK dostepne od NVIDI jest ideowo bardzo zblizone do Mantle, ze Mantle to kilka MB a NVIDIA.. no coz).
tl;dr My mamy wiecej programistów, mamy swoje fajne rozne SDK, uzywajcie ich, i nawet dla was poprawimy sterowniki. Co prawda jeszcze nie wiemy co robicie, ale jakos sie dogadamy! A najlepiej to nie robcie niczego nowego, tylko uzyjcie naszych gotowych rozwiazań! (co by nie mowic, Flex i GI works, urywaja dupe kompletnie), ale co z tego jak to dziala tylko na kartach NVIDII...

A no i zostaje jeszcze OpenGL. Ktory doskonale wyglada na tych wszystkich tech demach rozszerzeń, ktore TAKIE CUDA robią. Problem w tym, ze OpenGL nie rozwiazuje zadnych problemow, a tylko odsuwa je dalej (rozszerzenia OpenGL, ktore pozwalaja na te cuda sa wlasnosciwie, i sam OpenGL siedzi w sterownikach ktore trzeba optymalizowac pod gry...).

A tak wogole to mialem napisac, ze z PC jest taki problem, ze jakies 40% tych wszystkich teraflopsow, ktore w nim siedzi, znika w eterze. Doslownie.
Jesli cos sie nie zmieni w tej materii, to next-genowie gry nie beda ograniczane przez konsole, tylko przez Windows i DirectX (LOL).

Wezmy prosty przyklad. Uzywajac DirectX mozna maksymalnie przechnac jakies 5k obiektów na klatke. Wyzej nie podskoczysz. Chyba, ze masz CPU o wydajnosci mierzonej w dzisiatkach terflopow. Na jednym wątku.

Na nowych konsolach 20k+ nie powinno byc problemem.

Microsoft ma w dupie rozwoj DirectX. A nawet jakby nie mial, to przypuszczam, ze ludzie ktorzy rozumieli jak to dziala i tak juz dawno tam nie pracuja :lol:

Zeby nie byc goloslownym. Epic jest w trakcie przepisywania UE4 na OpenGL. Poprostu doszli do wniosku, ze DirectX juz sie dluzej nie da uzywac, a polityka MS tylko to potwierdza..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 4 gru 2013, 21:57 
 
To, że zmiany nadchodzą i, że to co jest obecnie się wyczerpuję to wiadomo.

Jeżeli coś z powyższego było do mnie to śpieszę powiedzieć, że - ja się zajmowałem w swoich rozważaniach tylko hardware. (tak wiem, że to się łączy, ale mimo wszystko). Nie wchodziłem w ogóle w kwestię DX, OGL, Mantle, sterowników i fragmentaryzacji, Wintel, itd

Sprzętowo konsole mają jedną sporą przewagę. Wszystko na jednym czipie. Shared Memory Pool, bardzo niskie latency, itd co się z kolei przekłada na to co fajnego można z tym zrobić i tu rzeczywiście PC w obecnej formie (osobne GPU jako karta rozszerzeń) są do tyłu.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 4 gru 2013, 23:00 
 
Dolacze sie do 4 packa.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 5 gru 2013, 14:27 
 
Pls, PC vs Konsole :D??


Anyway... AMEN....

http://www.cdaction.pl/news-36040/thief ... nosci.html

Już odkładam kasę na kolekcjonerkę


Apropo PC vs Konsole:

Problemem dzisiejszych gier nie jest uboga grafika, więc sprzet wcale nie musi być dużo potężniejszy bo wtedy niby będą lepsze piksele(kolejna generacja kart od NV i AMD powinna w zupełności styknąć do grania w cokolwiek w większej rozdziałce niż fullHD). Czy Crysis 3/BF4 wyglądają źle? Nie.
Tak samo obecnie gry na PS3 czy na PS4 - wyglądają świetnie jak na ten konsole. KZ nowy na PS4 wygląda super. Po co mi kolejny miliard efektów świetlnych/cząsteczkowych i możliwość zobaczenia sznurowadła w fullHD?

Problemem jest to, że gry są proste, jest w uj uproszczeń, schematy są powielane i nie ma żadnych rewolucji w gameplayu - do tego nie potrzeba w uj nie wiadomo jakies mocy obliczeniowej, ale zdolnych ludzi(wielu zdolnych ludzi) i sporo czasu. A dzisiaj niestety liczy się tylko kasa kosztem wszystkiego.
Ja np nie nawidzę "filmowych gier" w stylu Heavy Rain czy B2S. Lubię gry w stylu DS, Skyrima które mają wiecznie żywe community i dają mi posmak sandboxowej wolności a nie 4 ściany na krzyż.

Dlaczego Taki Stalker/Gothic/TES są wysoko cenione przez graczy? Bo są tą jedne z gier w których udało się zbudować żyjący świat i dano graczom ogromną swobodę. Stworzenie dobrego AI i tchnięcie życia w NPCów to jest problem programistyczny(o ile chcemy aby wszystko wyglądało normalnie a nie w uj sztucznie) i wymaga ogromnego nakładu pracy. Nie potrzeba tutaj zajebistej mocy obliczeniowej. Większość mocy pochłaniają graficzne bajery i ujowa optymalizacja.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 5 gru 2013, 14:35 
 
Nie wierze w nowego Thiefa.

W growej branży doszli do wniosku, że lepiej będzie rozwijać grafikę i łatwiej niż AI itp. I mieli rację.
Niestety. Single fpsa już naprawdę ciężko mi zagrać. Bo mam wrażenie, że AI zostało na poziomie wolfensteina 3d i zostało po części zastąpione przez in game skrypty, cut scenki, filmowość itp. W tym gatunku jest naprawdę miernie, a poziomy trudnośći absurdalne. Tylko nieliniowe gry z otwartym światem dają radę.

Na szczęśćie jest właśnie multi.


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 5 gru 2013, 14:40 
 
zaboleq napisał(a):
Problemem jest to, że gry są proste, jest w uj uproszczeń, schematy są powielane i nie ma żadnych rewolucji w gameplayu - do tego nie potrzeba w uj nie wiadomo jakies mocy obliczeniowej, ale zdolnych ludzi(wielu zdolnych ludzi) i sporo czasu. A dzisiaj niestety liczy się tylko kasa kosztem wszystkiego.
Ja np nie nawidzę "filmowych gier" w stylu Heavy Rain czy B2S. Lubię gry w stylu DS, Skyrima które mają wiecznie żywe community i dają mi posmak sandboxowej wolności a nie 4 ściany na krzyż.


kurwa... zgadzam sie z zabolkiem.

Konsole to prosta rozrywka z prostackimi gierkami (za malymi wyjatkami potwierdzjacymi regule) dla mas prostych i steranych zyciem ludzi takich jak mareczek czy mendol. Kiedys byl sport i telewizja - teraz jest konsola. Kupujesz Kal Of Doge czy innego Shadofaila czy nobrain samograja i zycie wygrane, rozrywka taka na czasie, nextgen taki potezny, salon taki nowoczesny,...

I to jest ich problem (dla w/w mas zaleta).

Grafika? Moc? who cares lol. Od tego gry sie nie robia lepsze ani troche. To co jest naprawde w grach wazne stoi w miejscu od ~7 lat i jedynym wyjatkiem tutaj sa wlasnie niektore (jeszcze) core'owe gry PCtowe i indie. Kickctarterowe gry sie staraja ale jak narazie srednio to idzie ale super ze chociaz sa i ktos probuje.

"gaming" na konsolach... jest jak lazenie do kosciola w niedziele u nas 'bo kazdy idzie'... mozna tylko po co? Puste to w chuj i tylko sie czas traci. ;)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 5 gru 2013, 17:48 
 
http://www.xtdos.com/game.php?id=623 nie pierdolić tylko grać ;)
A i Heavy Rain akurat było świetną grą, ale nie zrozumie tego żadna pała, która jest fanbojem jednej platformy i nie potrafi zagrać, bo "to konsola i chuj"...


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

**

Posty: 462
Dołączył(a): 22.06.2004
Offline
PostNapisane: 5 gru 2013, 18:32 
 
Qwa ile Quickshot'ów rozwaliłem na Amidze!

Speedball 2 HD
- 20% 6.39E

http://store.steampowered.com/app/251690/

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519 ... 1098  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.