MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Nowe mmo RIFT: Planes of Telara
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=36353
Strona 53 z 97

Autor:  krzyk [ 10 sty 2011, 15:24 ]
Tytuł: 

Ojtam ojtam, lubie pvp ale koncepcyjne - majace sens i wymyslone z glowa a nie rzez niewiniatek w nobzonie :)

juz.

Ps. Jak dla mnie genialna sprawa - czestotliwosc i poziom trudnosci riftow - ewenty trudne zaczynaja sie dopiero jak jest wystarczajaca ilosc graczy w zonie, jak jest niewiele, to poziom trudnosci jest duzo nizszy (normalne moby, mniejsza czestotliwosc spawnow). Proste rozwiazanie ale zajebiscie skuteczne :)

Autor:  Neonin [ 10 sty 2011, 15:53 ]
Tytuł: 

A testowaliście Justicara w pvp? imo to taki WP z WARa - połączenie z szamanem + warden powinien dawać radę - jakieś przemyślenia w tej kwestii?

Autor:  Razoth [ 10 sty 2011, 15:59 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):

Btw, healujacy mag? Ale to oczywiste ze ez dungeony da sie wsyzstkim przejsc.



Byłem dwa razy w tej instancji w Gloamwood, Darkening Deeps czy coś w ten deseń.

Za każdym razem dostawaliśmy w dupę od Bossów, nie byłem w stanie wyhealować grupy jako 26 levelowy warden, a korzystałem ze wszystkich znanych mi sztuczek. Healowanie w raidzie na WF/Open PvP to pestka przy tym co było w instancji. Możliwe, że źle trafiłem po prostu, ale HoT'y nie nadają się kompletnie na main heal do instancji imho.

Autor:  tomugeen [ 10 sty 2011, 16:09 ]
Tytuł: 

Neonin napisał(a):
A testowaliście Justicara w pvp? imo to taki WP z WARa - połączenie z szamanem + warden powinien dawać radę - jakieś przemyślenia w tej kwestii?


Tak, niestety to bardziej tank z healami. Probowalem nawet isc w full dmg shamanem i zmixowac tylko healing od Justicara. Niewiele tego bylo (heala przez bicie) i wiekszosc self heal.
Ogolnie jest tak, ze albo bijesz, albo leczysz. Czyli osobno targetujesz i cooldown melee na heale marnujesz.

Probowalem, ale WP sie nie dalo z tego zrobic. Shaman jest bardzo squishy, a justicar nie sieje spustoszenia jak trzeba, chociaz przytankowac bedzie mogl. Z wardenem nie ma co mieszac, bo do pvp jednak templar to must have bedzie IMHO.

Autor:  engey [ 10 sty 2011, 16:24 ]
Tytuł: 

dzis padl moj rekordowy crit heal 820 co przy moim 1,2 k hp jest % sporo, ja powiem szczerze troszke utknolem zostalo mi kilka q zbugowanych a grupowych jakos mi sie nie chce szukac grupy. I jescze pytanko jako clerycy biegacie z tarcza + jakis szpej czy 2h w lapach ? jednak czuc ten spell power wiekszy w broniach 2h

Autor:  Razoth [ 10 sty 2011, 16:28 ]
Tytuł: 

2H Hammer i nic innego.

Autor:  engey [ 10 sty 2011, 16:49 ]
Tytuł: 

mi jako sentiel praktycznie czysty bardziej jednak staffy leza

Autor:  tomugeen [ 10 sty 2011, 17:06 ]
Tytuł: 

Na moich lvl 2h hammery i staffy mialy te same staty dokladnie.

Autor:  iniside [ 10 sty 2011, 17:15 ]
Tytuł: 

Piszpan napisał(a):
bo ja wiem widzialem kolesie shoutowali ze maja hity na 20+ po 1,2-1,6k ja na 13 wale rangerem po 300 nawet, majac ostatniego skilla ktory w description ma cos kolo 800 dmg... gdzie teraz mam po 30-90 dmg na skillu. a dochodza buffy itd. takze nawet 3k hp to nie bedzie imho duzo na pvp.

Gowno. To musza byc naprawde mega-specjalne warunki, ja moim pyro na 27lvl w porywach wyciagam fireballem okolo 350 z critem. To jest taka srednia.

Historie typu omg 1,3 oneshooted me, nerf pl0x!, nalezy wlozyc miedzy przypadki zadkie i nie majace najmniejszego znaczenia dla calosci gry.

Autor:  Nyx [ 10 sty 2011, 17:22 ]
Tytuł: 

Ja na początku bylem nastawiony sceptycznie do rifta, ale po zagraniu blade dancarem wessało mnie;s

Autor:  Kabraxis [ 10 sty 2011, 17:25 ]
Tytuł: 

Najbardziej przejebana rzecza w tej grze atm i to i v PvP i PvE jest racial Kelari.

Raz na 2 minuty 5 nastepnych skilli z szansa na crit odpowiednio: 100%, 80%, 60%, 40%, 20%. NERF PLX.

BTW. Nie spotkalem jeszcze gry w ktorej kazda klasa graloby mi sie fajnie. W RIFT zrobilem najpierw maga - gralo mi sie przyjemnie. Potem zrobilem Rogue i gralo sie zajebiscie (i melle i ranged). Teraz zrobilem Clerica (Shaman) i zakochalem sie w nim. :)


PS. Jesli ta gra (z calym swoim dopracowaniem, budzetem i fajnymi pomyslami i grywalnoscia) nie odniesie sukcesu (czytaj nie zdobedzie stabilnego playerbase kilkaset tysiecy graczy i nie bedzie rosnac) to ja juz strace calkowicie wiare w gatunek MMO.
Rozumiem dlaczego failnal WAR, AoC, FF14, Tabula Rasa i wszytko po drodze. Jesli failnie RIFT to tego nie zrozumiem bo gra jest fajna.

Autor:  Thou [ 10 sty 2011, 17:29 ]
Tytuł: 

A Kelari.. mialem rogue kelari a pozniej zrobilem chyba bahmi... jednak ten buffik na crity jest nie do pobicia...

Autor:  iniside [ 10 sty 2011, 17:30 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
PS. Jesli ta gra (z calym swoim dopracowaniem, budzetem i fajnymi pomyslami i grywalnoscia) nie odniesie sukcesu (czytaj nie zdobedzie stabilnego playerbase kilkaset tysiecy graczy i nie bedzie rosnac) to ja juz strace calkowicie wiare w gatunek MMO.
Rozumiem dlaczego failnal WAR, AoC, FF14, Tabula Rasa i wszytko po drodze. Jesli failnie RIFT to tego nie zrozumiem bo gra jest fajna.

To bedzie znaczy ze, jednak abonament za kolejna gre PvE niewazne jak ciekawa, jest niedozakecptowania dla graczy ;p.

Autor:  Thou [ 10 sty 2011, 17:45 ]
Tytuł: 

Ja chyba sobie zrobie heala 4 marca... bo zawalu dostane na WF...

Autor:  Kabraxis [ 10 sty 2011, 17:49 ]
Tytuł: 

Ktos wczesneij chcial screeny Rogue na +20lvl. Prosze:


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Moja Marksmanka/Nightblade. :) Wszytkie itemy Dye'owane zgodnie z panujaca w tym sezonie w Sanctum moda - na purpurowo. :)

Autor:  Aldatha [ 10 sty 2011, 18:02 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):

PS. Jesli ta gra (z calym swoim dopracowaniem, budzetem i fajnymi pomyslami i grywalnoscia) nie odniesie sukcesu (czytaj nie zdobedzie stabilnego playerbase kilkaset tysiecy graczy i nie bedzie rosnac) to ja juz strace calkowicie wiare w gatunek MMO.
Rozumiem dlaczego failnal WAR, AoC, FF14, Tabula Rasa i wszytko po drodze. Jesli failnie RIFT to tego nie zrozumiem bo gra jest fajna.


jak inside napisal to jest pve centric gra , pozatym ludzie juz placza ze za dlugo czekaja na quest npc bo inwazja ich zajebala :) , rift jest fajny ale bardziej niz inne mmo jest tak zaprojektowany ze jest koniecznosc stalego streamu nowych graczy , jak juz gra osiagnie pulap gdzie altow bedzie malo i graczy przestanie szybko przybywac to bedzie jeszcze wiekszy ryk na bordach bo solo player nie pozamyka wiekszych riftow w low level zonach.

rifty niewazne jak fajne , szybko stana sie stare niestety , znudza sie ludzia jak pq i kazdy bedzie mial na nie wyjebane tak samo jak na inwazje
Ja bym sie nie ludzil na jakies wyjatkowo fajne pvp w rift , glowna idea i nowoscia jest PvE na zupelnie innym poziomie , tu bardziej chodzi o bashowanie mobow i jednoczenie sie graczy przeciw nim .

Sama gra to niejako wymusza , zgranie i kooperacje . PvP to taka wisienka na torcie ktora bedzie pelnic role podobnie jak w WoW , czyli bg czy tam arenki lub popizganie sie w pvp flagged zonach , liczylbym na takie eventy jak tarren mill czy ruchanie calych miast przeciwnych frakcji
ale szczerze to w rezultacie bedzie to 40% czasu napierdalania mobow z riftow i inwazji :)

bylem na evenciku guardianow , inwazja gobosow i jakis firelord z 600k hp na koncu , ludzi w chuj , i o dziwo performance mialem na poziomie 15-20 fps , przy ok 100-120 ludziach , musialo byc ich naprawde w pizde bo ten mobik kleknal w 2 minuty :) . Co najwazniejsze nie bylo zadnych freezow podczas gry w tym zergu , normalnie sobie dawalem rade biegac
oczywiscie fun byl mizerny bo twoja rola jako jednostki byla znikoma :)
Jednak jestem pod wrazeniem Gamebryo bo nie spodziewalem sie ze to engine do mmo

zapowiada sie pierwszy od czasow wow taki addictive shit :)

Autor:  iniside [ 10 sty 2011, 18:17 ]
Tytuł: 

Cytuj:
pozatym ludzie juz placza ze za dlugo czekaja na quest npc bo inwazja ich zajebala , rift jest fajny ale bardziej niz inne mmo jest tak zaprojektowany ze jest koniecznosc stalego streamu nowych graczy , jak juz gra osiagnie pulap gdzie altow bedzie malo i graczy przestanie szybko przybywac to bedzie jeszcze wiekszy ryk na bordach bo solo player nie pozamyka wiekszych riftow w low level zonach.

No rifty i inwazje sie zkaluja zaleznie od tego ile graczy jest w zonie. Zalozeniem gry jest to aby inwazje, rifty itd, przeszkadzaly gracza w questowaniu i zeby musieli sami z tym robic porzadek. Mnie sie to bardzo podoba, chociaz tracilem nery i czas zeby cos z tymi walesjacymi sie inwazjami zrobic, to bylby to mega zabawne za kazdym razem.

Autor:  ubeck [ 10 sty 2011, 18:33 ]
Tytuł: 

Te rifty to sie cos kiepsko skaluja, albo ja pecha mialem. Przewaznie jak trafialem na rift to graczy zlatywalo sie jak much do gowna i kazdy mob elite schodzil w 3s. Takze ledwo czlowiek przelaczyl sie TAB-em na moba, a juz go nie bylo.

Autor:  iniside [ 10 sty 2011, 18:36 ]
Tytuł: 

ubeck napisał(a):
Te rifty to sie cos kiepsko skaluja, albo ja pecha mialem. Przewaznie jak trafialem na rift to graczy zlatywalo sie jak much do gowna i kazdy mob elite schodzil w 3s. Takze ledwo czlowiek przelaczyl sie TAB-em na moba, a juz go nie bylo.

Nie kiepsko tylko wolno ;d.

Autor:  tomugeen [ 10 sty 2011, 18:37 ]
Tytuł: 

To co, kasujemy forum startreka i dodajemy Rifta?

Strona 53 z 97 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team