MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Elemental Fallen Enchantress
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40258
Strona 53 z 88

Autor:  warhameron [ 16 lis 2012, 16:09 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

http://forums.elementalgame.com/436510
Na dniach ruszy Strona ModNexus dla FE

Autor:  warhameron [ 17 lis 2012, 19:59 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

http://fallenenchantress.nexusmods.com/

http://uk.ign.com/articles/2012/11/17/f ... ess-review

Autor:  warhameron [ 19 lis 2012, 17:59 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

[1.02 FE & Stormworld 1.5i] WIP Playthrough (Picture Heavy) - COMPLETED, Diplomatic Victory
http://forums.elementalgame.com/436770

Autor:  warhameron [ 20 lis 2012, 00:58 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Solidny modzik( więcej czarów) http://forums.elementalgame.com/436647

Autor:  warhameron [ 20 lis 2012, 22:58 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

http://www.metacritic.com/game/pc/eleme ... nchantress
78/100 gra zasługuje na parę punktów więcej moim zdaniem.

Zimą (pewnie styczeń/luty) ma wyjść micro expansion poświęcony chempionom(jakieś większe zmiany).

Autor:  noasz [ 22 lis 2012, 07:59 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Obnizka swiateczna o polowe.

Autor:  onionpl [ 24 lis 2012, 18:25 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Na steamie za 60 zl (15 ojro) w tej chwili...

Autor:  warhameron [ 26 lis 2012, 03:48 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

http://forums.elementalgame.com/437369
Nie oficjalny patch/bulid froga.
Sporo zmian.

Koleś zrobił do moda parę nowych rodzajów monsterków(8):
http://forums.elementalgame.com/421802
Zdecydowanie najlepszy mod. Z tym modem działa też modzik dodający nowe czary.

Autor:  Deshroom [ 26 lis 2012, 21:11 ]
Tytuł:  Re: Odp: Elemental Fallen Enchantress

Oficjalne pacze beda? Czy tylko platne mapy?

Autor:  warhameron [ 26 lis 2012, 21:25 ]
Tytuł:  Re: Odp: Elemental Fallen Enchantress

Deshroom napisał(a):
Oficjalne pacze beda? Czy tylko platne mapy?


2 pacze juz były, ten w poście wyżej to pewnie będzie kolejny (można go przetestować na własne ryzyko)

Ten zapowiedziany dlc to full optional sprawa, dochodzi nowy rodzaj map (mega huge ?) + opcja transportu morskiego (wszystkie nowe mapy to wyspy).

Frog zapowiedział, że w next roku na początku micro expansion poświęcony chempionom.


Ja ze swojej strony polecam moda Stormworld (w pip dodaje i na maxa usprawnia grę> przeciwnicy myślą w końcu np> pajęczyny walą mi w moich najlepszych od walki wręcz, a reszte ubijają> dochodza nowe rasy/ nowe champy i co ważniejsze nowe rodzaje monsterków (8).

Modem jestem po prostu zachwycony (przyznam ,że gołe FE mnie już nudziło> w końcu 9 miechów w nią grałem :P, ale z tym modem to szczerze Master of MAgic się chowa.

Gram undead ami, a moim głównym przeciwnikiem są elfy :P (leją mnie gnoje) Porobiłem trochę ss, jutro wrzucę.
http://forums.elementalgame.com/421802
Gdyby gra z modem wam crashowała or się nie odpalała to wywalcie rivermod (ja przez to nie mogłem grać, wywalone i śmiga aż miło)

Autor:  Highlander [ 26 lis 2012, 21:33 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Ten mod wyglada zajebiscie.

Autor:  warhameron [ 26 lis 2012, 21:38 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Highlander napisał(a):
Ten mod wyglada zajebiscie.

Wierz mi , on nie tylko wygląda on jest ZAJEBISTY

13 new factions (Stormworld_ExpandedFactions)
35 new champions (Stormworld_ExpandedFactions_Champions)
107 new magical artifacts (Stormworld_Reliquary)
20 new events (Stormworld_Reliquary)
4 new types of rivers (Stormworld_Rivermod)
5 new quests (Stormworld_Quests built with Murteas' Quest Wizard)
14 new monstertypes and their lairs (Stormworld_Quest)
4 new types of Recruitable monsters (Stormworld_Quest)

Autor:  warhameron [ 27 lis 2012, 07:23 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Parę screenów z stormworld moda: http://imgur.com/a/gBUDY
Grałem na normalu, i elfy mnie praktycznie pojechały (prawie nie mam obrońców, jedna armia, która ma marne szanse na wygraną. Co prawda, gdybym tylko miał dużo many (2 mega magów w armii) to bym zawalczył. Brak mi czarów specyficznych dla ras> bardzo by się przydały jakieś czary nekromanckie typu raise skeleton/zombie or szansa na np: szkieleta po zabicu przeciwnika.

Ale i tak ten mod po prostu wymiata (takie powinno być gołe FE). A ogromnym plusem są nowi random czempioni (35). Mogą mieć unikatowe wyposażenie/skile i wygląd. Na screenach mam jednego> Nightfall wygląda cudnie.

Z części walk (z ciut trudniejszym przeciwnikiem) leci lepszy loot(jest scren z 3 itemami).

W tym modzie jest 14 nowych monsterków , jak na razie spotkałem 4 z nich (tylko). To co wróciło (ala AoW) to np pole z cave em po wejściu w które może być loot i info ,że w stercie kości coś się błyszczy itp or walka niespodzianka (niektóre tego typu niespodzianki są ultra ciężkie do wygrania a z reguły kończą się wgraniem save a. :D

Autor:  Jackhammer [ 27 lis 2012, 12:36 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

W tej grze aż się prosi żeby zrobić scenariusze RPG- walczysz tylko z mobami bez AI kingdoms coś jak RPG mapy w starcrafcie.

Autor:  warhameron [ 27 lis 2012, 12:46 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Jackhammer napisał(a):
W tej grze aż się prosi żeby zrobić scenariusze RPG- walczysz tylko z mobami bez AI kingdoms coś jak RPG mapy w starcrafcie.

Przecie jest taka opcja>scenario. Możesz nawet sam tworzyć nowe scenaria i zrobić nawet jakąś długa kampanię z tego. Dziwne ,że jeszcze nikt się w to nie bawił na poważnie (nie widziałem nowych do zaciągu).

Wracając do Stormworlda, sam się udupiłem grając undead ami. Ponieważ, każda lepsza ich jednostka wymaga kryształów (a ja nie mam ani jednej kopalni). Co ciekawe, wygląda na to ,że w tym modzie każda rasa ma jakieś specjalne /unikalne oddziały.

Autor:  warhameron [ 28 lis 2012, 07:15 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

http://forums.elementalgame.com/437482

Working on Fallen Enchantress 1.1
By Frogboy on November 27, 2012 3:35:32 PM from JoeUser Forums JoeUser Forums

Adventure1As Fallen Enchantress rushes towards the 100,000 unit sold mark, we are hard at work on v1.1. We are hoping to have it ready before Christmas but I don’t want to make any promises.

The main changes in v1.1 will be memory and AI related. There are lots of bug fixes in the pipeline too such as ones that help with modding and just plain good old fashioned bugs that slipped by.

People have been asking whether Fallen Enchantress is “selling well”. It’s a hard question to answer since I don’t think it’ll ever be able to sell as well as Galactic Civilizations because we did, after all, give the people who bought War of Magic back in the day copies of Fallen Enchantress. I think if you combined War of Magic with Fallen Enchantress you’d have a much better story.

We are pretty happy with the reviews. We’re hoping to see a lot more as time goes on. I doubt we’ll release any more games in 4th quarter in the future. Very hard to get coverage with all the big console releases that come out for the Christmas season not to mention the Wii U. Winking smile

The Map pack is expected to be out in early December. They’re putting the final touches on it. I will confess I wasn’t terribly excited about it at first as I prefer the random maps. But having played Anthys (the new immense sized map) it really does become an amazing world. Anthys is also a great map for testing the AI on so if you don’t see me posting a lot over the next couple of weeks it’ll be because I’m coding on that.

And lastly, a random plug for those of you running Windows 8. You may already be familiar with Start8 which brings back the Start menu in Windows 8. We just released Decor8 today which allows you to change your backgrounds in the Start screen (yea, Microsoft doesn’t let you use your own backgrounds for this for some reason by default).

Anyway, lots of cool stuff coming up. Also, if you don’t already have Sins of a Solar Empire: Rebellion, v1.1 just came out. The merged development teams (IronDock? StarIron?) have really made something special with Rebellion. It’s really terrific.

Stay tuned!

Autor:  Rob_ert [ 28 lis 2012, 22:37 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

http://www.gram.pl/art_9QzqHe6_Fallen_E ... enzja.html


Nie skomentuję tej recenzji... Zapewne ten pan zagrywa się w Civ V z wypiekami na twarzy... :-?

Autor:  Farin [ 29 lis 2012, 17:26 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Rob_ert napisał(a):
http://www.gram.pl/art_9QzqHe6_Fallen_Enchantress_recenzja.html


Nie skomentuję tej recenzji... Zapewne ten pan zagrywa się w Civ V z wypiekami na twarzy... :-?

Jeśli tak lubi to dlaczego nie ?
Zresztą przeczytałem nie tylko recenzję ale także komentarze. Niestety Azazell oraz Nekromanta76 kiepskie postawili zarzuty tej recenzji i autor akurat wybrnął się perfekcyjnie :P

To, że recenzja nie jest doskonała to widać - jest jednostronna. Widać, że autor zagrał w grę z wymalowanym NIE na twarzy :P

Autor:  warhameron [ 29 lis 2012, 19:28 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Mod graficzny : http://forums.elementalgame.com/437209 Przejrzyjcie sobie ss.

Modzik działający z stormworld dodający nowe jednostki?> summonerów http://forums.elementalgame.com/437274

FE robi się coraz fajniejsze, tak dalej i folder z modami będzie podobny do tego ze skyrim(100+ modów)

Autor:  Rob_ert [ 29 lis 2012, 19:39 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

I oto chodzi mi Farin. Recenzja to subiektywna ocena, niemniej wystawianie opinii typu "płytka" samo narzuca niechęć do komentowania tej wypowiedzi. "Płytka" to jest CivV... Co do grafiki... Każdy lubi to co lubi, po prostu dla mnie szokiem była taka ocena gdy Civ dostało... 9?

Strona 53 z 88 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team