MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Grac, tylko w co? https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=27430 |
Strona 523 z 1098 |
Autor: | raggnarok [ 10 gru 2013, 01:02 ] |
Tytuł: | Re: Grac, tylko w co? |
W 2014 bedzie tyle rpgow, ze wystarczy ci jeszcze zbrzydna ![]() |
Autor: | Ravushimo [ 10 gru 2013, 03:12 ] |
Tytuł: | Re: Odp: Grac, tylko w co? |
Nowy Torment turn based, wynik głosowania 48% vs 47% dla tur, to co teraz? Mass refund? ![]() |
Autor: | zaboleq [ 10 gru 2013, 09:40 ] |
Tytuł: | Re: Odp: Grac, tylko w co? |
Ravushimo napisał(a): Nowy Torment turn based, wynik głosowania 48% vs 47% dla tur, to co teraz? Mass refund? ![]() A czemu mas refund? Nowy torment jest tormentem tylko z nazwy - inny setting etc. Zresztą ta aktywna pauza w BG/ID/etc tylko ułatwiała starcia i w sumie było mało taktycznie przez to a przecież w sumie w tych grach i tak były tury, tylko że ukryte ![]() |
Autor: | iniside [ 10 gru 2013, 10:42 ] |
Tytuł: | Re: Grac, tylko w co? |
Tury sa dla weak minded. Prawdziwi prosi podejmuja decyzje w milisekundach. |
Autor: | tomugeen [ 10 gru 2013, 10:50 ] |
Tytuł: | Re: Odp: Grac, tylko w co? |
Ravushimo napisał(a): Nowy Torment turn based, wynik głosowania 48% vs 47% dla tur, to co teraz? Mass refund? ![]() Za ca fail... ludzie ludziom taki los zgotowali. Przeciez turówke sie pod inne staty/mechanike/wszystko robi. W aktywnej pauzie liczyla sie odległość od celu, cast time, swing time i wszystko śmigało równocześnie. W turówce to jest zwykle nudne: 2 kroki-2szczały, next postać, 3 kroki-czar, next postać 6kroków-atak, enemy turn. |
Autor: | sula [ 10 gru 2013, 11:06 ] |
Tytuł: | Re: Odp: Grac, tylko w co? |
Ravushimo napisał(a): Nowy Torment turn based, wynik głosowania 48% vs 47% dla tur, to co teraz? Mass refund? ![]() ja pierdole, czyli jednak. Dobrze, że na to kasy nie dałem. To nawet nie chodzi o to, że turówki są złe same z siebie, ale nie mam ochoty grać w grę typu Baldur, Torment, itd w systemie turowym. Szczerze to się zastanawiam czy w takim Wasteland 2 dam radę, biorąc pod uwagę, że to gra nastawiona na granie grupą i mającą sądząc po filmikach 'uśredniając' starcia większe niż w F1/F2.. Do broni palnej, systemu obrażeń różnych części ciała z Fallout 1/2 (bedzie to w W2?) i fajnych animacji (i to?) to jeszcze pasowało, choc i tak ja grałem zazwyczaj jedną "swoją" postacia, czasem przejściowo dwiema-trzema. Obsługiwanie cały czas 4 osób, dużych fantasy starć wszystko w systemie full-turowym, nie po prostu porażka. Jak ten nowy Torment trafi na -75% sale to się zacznę zastanawiać czy kupować. |
Autor: | Perrin [ 10 gru 2013, 11:19 ] |
Tytuł: | Re: Grac, tylko w co? |
Żadna porażka, tylko fajne bitwy będą. Jakoś na turowe bity w takich RPGach jak Realms of Arcania, Darklands, Betrayal at Krondor, Return to Krondor czy Betrayal at Antara albo Albion nigdy nie narzekałem i mile je wspominam. No i na pewno nie przeszkadzały w grze, ale były jej nierozłączną częścią. Potem nadeszły czasy "upraszczania" i robienia gier dla naszych młodszych braci w rozumie... |
Autor: | Niah [ 10 gru 2013, 11:21 ] |
Tytuł: | Re: Grac, tylko w co? |
hahaha ![]() |
Autor: | Razoth [ 10 gru 2013, 11:22 ] |
Tytuł: | Re: Odp: Grac, tylko w co? |
sula napisał(a): ja pierdole, czyli jednak. Dobrze, że na to kasy nie dałem. To nawet nie chodzi o to, że turówki są złe same z siebie, ale nie mam ochoty grać w grę typu Baldur, Torment, itd w systemie turowym. +1 |
Autor: | sula [ 10 gru 2013, 11:32 ] |
Tytuł: | Re: Grac, tylko w co? |
Perrin napisał(a): Żadna porażka, tylko fajne bitwy będą. Jakoś na turowe bity w takich RPGach jak Realms of Arcania, Darklands, Betrayal at Krondor, Return to Krondor czy Betrayal at Antara albo Albion nigdy nie narzekałem i mile je wspominam. No i na pewno nie przeszkadzały w grze, ale były jej nierozłączną częścią. Potem nadeszły czasy "upraszczania" i robienia gier dla naszych młodszych braci w rozumie... Miałem sobie darować, ale zrobię wyjątek. Grałem w wiele gier turowych, głównie strategii, ale rpg-ów parę też. Ba w obecnych czasach też mi się zdarza z przyjemnością zagrać. Z tym, że gier turowych trochę jednak wychodzi, a gier z aktywną pauzą praktycznie już nie ma. Jedynie co to ta decyzja sprawi, że będzie mniejsza róznorodność w segmencie nadchodzących "staroszkolnych" rpg. |
Autor: | iniside [ 10 gru 2013, 11:40 ] |
Tytuł: | Re: Grac, tylko w co? |
Perrin napisał(a): Żadna porażka, tylko fajne bitwy będą. Jakoś na turowe bity w takich RPGach jak Realms of Arcania, Darklands, Betrayal at Krondor, Return to Krondor czy Betrayal at Antara albo Albion nigdy nie narzekałem i mile je wspominam. No i na pewno nie przeszkadzały w grze, ale były jej nierozłączną częścią. Potem nadeszły czasy "upraszczania" i robienia gier dla naszych młodszych braci w rozumie... Te gry były turwe nie dlatego, ze to bym smart design choice, tylko dlatego, ze wtedy ciezko to było zrobić inaczej. Plus wiekszosc z tych gier była oparta na jakims tam papierowym systemie, ktory był <werble> turowy, wiec jego przystosowanie do tury to był no-brainer.. Mysle, ze wiekszsc developerow chciala to zrobic tak bardzo real-time jak sie da, zeby walka była raczej podobna wrazeniami do tego jak sie czyta ksiazke i sie te walke wyobraza, niz do turlania kostką po stole. Po prostu technologia była nie ta.. Naprawde jak sobie wyobrażam Puga wlaczacego z widmami w turach, to mi sie na smiech zbiera, bo po przeczytaniu ksiazki zupelnie inaczej to widze. |
Autor: | Drusek [ 10 gru 2013, 11:53 ] |
Tytuł: | Re: Grac, tylko w co? |
Jakby to dobrze obmyślili to idzie zrobić grę turowa i aktywną pauzę do wyboru np przed rozpoczęciem gry. |
Autor: | Morgul [ 10 gru 2013, 12:42 ] |
Tytuł: | Re: Grac, tylko w co? |
O walka turowa, to kupię jak wyjdzie. ![]() |
Autor: | yabaddi [ 10 gru 2013, 13:30 ] |
Tytuł: | Re: Odp: Grac, tylko w co? |
Ravushimo napisał(a): Nowy Torment turn based, wynik głosowania 48% vs 47% dla tur, to co teraz? Mass refund? ![]() Nie jestem w temacie, ten Torment to od tych samych gości co robią Wasteland'a 2? |
Autor: | sula [ 10 gru 2013, 13:50 ] |
Tytuł: | Re: Grac, tylko w co? |
Drusek napisał(a): Jakby to dobrze obmyślili to idzie zrobić grę turowa i aktywną pauzę do wyboru np przed rozpoczęciem gry. Nie idzie. Nie tak, żeby obydwa tryby były dobre. Fallout Tactics to dobitnie pokazało. Tak jak Tomugeen napisał, inne staty / itemizacja, inna mechanika, inny balans i design walk. W przypadku systemu "dual" albo musi być to robione pod jeden z systemów i wtedy drugi jest failem na "doczepkę" albo co gorsza próbuje sie iść na kompromis i wychodzą obydwa uproszczone i słabe. |
Autor: | raggnarok [ 10 gru 2013, 14:38 ] |
Tytuł: | Re: Grac, tylko w co? |
Alez przezywacie. Jesli Numeria ma byc faktycznie nowym Tormentem, to walka tam bedzie na ostatnim miejscu i to czy beda tury czy real time nie ma duzego znaczenia. |
Autor: | tomugeen [ 10 gru 2013, 14:42 ] |
Tytuł: | Re: Grac, tylko w co? |
Dla mnie ma znaczenie, nie jestem nagle przenoszony do turowego świata. Ide sobie ide w kilka osób i nagle zależnie od jakiegoś statu :inicjatywa: poruszam 2 postaciami, potem wróg jedną, a potem pozostałe 2? Zerowa imersja w tego typu grze. |
Autor: | Highlander [ 10 gru 2013, 14:50 ] |
Tytuł: | Re: Grac, tylko w co? |
imo to jest porywanie się z motyką na słońcie i będzie whine. Ludzie maja za bardzo w pamięci Fallouta (bo ludzie bardziej patrza przez pryzmat Fallouta, a nie Wastelanda) czy Tormenta. Rzucanie mocnymi tytułami i potencjalnie nic więcej. Bo ja jakos tych mocnych crpgow co miało być cale mnóstwo nie widze. i powinny zrobić aktywna pauze i tury. 48% vs 47% ... |
Autor: | Oyci3C [ 10 gru 2013, 14:52 ] |
Tytuł: | Re: Grac, tylko w co? |
Robienie takiego poll jak zrobili i jak pokazują wyniki to strzał w kolano. Zresztą co za problem zrobić dwa tryby do wyboru. |
Autor: | Arturnik [ 10 gru 2013, 14:56 ] |
Tytuł: | Re: Grac, tylko w co? |
Oyci3C napisał(a): Robienie takiego poll jak zrobili i jak pokazują wyniki to strzał w kolano. przy tak waznej sprawie i tak wyrownanym wyniku to juz w ogole polowa moze rownie dobrze quitnac. |
Strona 523 z 1098 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |