MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DayZ
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885
Strona 54 z 99

Autor:  Yuurei [ 17 mar 2013, 12:57 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Kurcze, narobiliście mi takiego smaka, że właśnie pobieram :-)

Da się w to pograć casualowo, wejść na godzinę, poskradać się samemu czy raczej lepiej zakładać parę godzin w jakieś grupie?

Autor:  Mendol [ 17 mar 2013, 13:08 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

jak sie nauczysz, skumasz co i jak, wpadniesz na ts'a po porady to spokojnie dasz rade pobiegac :)
ale w grupie oczywiscie razniej - u nas co chwila ktos sie pyta o team :)

Autor:  D3jviD [ 17 mar 2013, 13:08 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Jak w wiekszosci gier - mozesz biegac solo, ale w grupie duzo wiekszy fun.
Solo np zlamiesz noge niefortunnie spadajac z pierwszego schodka - jestes udupiony :P
(zakladajac, ze nie mozesz sobie pomoc oczywiscie)

Autor:  Yuurei [ 17 mar 2013, 13:14 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Mendol wiesz jak wygląda moja obecność na TSie ;)
Chociaż większym problemem jest to, że mało która gra obecnie przyciąga na dłużej niż godzinę, dłużej mi się nie chce siedzieć.
Ale jak czytam ten wątek to DayZ wygląda na tyle miodnie, że kto wie... ;-)

Sprawdzę, pogram a jak mnie wciągnie to zrobię nalot na TSa pomilczeć na kanale ;)

Dzięki :]

Autor:  Mendol [ 17 mar 2013, 13:15 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

hehe no wiem, ale niestety na tsie szybciej sie wszystkiego dowiesz :)
chyba, ze pytania bedziesz na karteczce zapisywal :P

Autor:  Yuurei [ 17 mar 2013, 13:28 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ja jestem z epoki RTFM ;) 3 dni googlania a potem pytam ;-)

Tak czy siak najpierw muszę zainstalować i zobaczyć czy mi podejdzie. Jeśli tak to wpadnę na TSa :)

Autor:  kamilus [ 17 mar 2013, 16:34 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Yuurei napisał(a):
Ja jestem z epoki RTFM ;) 3 dni googlania a potem pytam ;-)

Tak czy siak najpierw muszę zainstalować i zobaczyć czy mi podejdzie. Jeśli tak to wpadnę na TSa :)

Mendol wolał pytać :P

Autor:  Xender [ 17 mar 2013, 20:40 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ma ktoś podobny PC do mnie: i5 2500k @stock + 660TI?
Generalnie jest tak że high bądź ultra i w mieście mam 30fps. Zmniejszanie do low prawie nic nie daje co mnie wkurza. Jedyną jako taką różnice w wydajności daje AA off albo AA low. Wkurza mnie to że nawet na low w mieście nie jest za płynnie. Da się coś z tym zrobić?

Autor:  Xender [ 17 mar 2013, 22:07 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

w steam do Arrow head beta?

Autor:  ShadorVD [ 18 mar 2013, 11:14 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Możesz to nawet wpisać w DayZ Commanderze, tam wygodniej.

Autor:  KomaNczos [ 18 mar 2013, 11:58 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ustaw "pamiec wideo" na "domyślny" - wtedy gra bedzie uzywać calej pamieci RAM k.graficznej. Troche pomaga.

Autor:  Mendol [ 19 mar 2013, 09:57 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

No juz pare osob z forum nas odwiedzilo :)
Moze zbierzcie sie w jakis team, bedzie latwiej.

A Highlander nie umie kampic w dayz ;p

Autor:  Highlander [ 19 mar 2013, 10:05 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

rambo stajla. po czym wnosisz? Poki co badam jeszcze movement na tym serwerze, na co moge sobie pozwolic by sie w miare szybko poruszac ;) No i wkurzylem sie, ze znajduje pelno gnatow ale wody itp. to nic ;p I jak gram samemu to jest inaczej ;]

A jak zginalem to 10 min bieglem za kolesiem (jakis Statysta) z siekiera. Zgubilem go, wlazlem po drabince na wiezyczke w tej bazie wojskowej, znalazlem AK i koles mi wszedl po schodach, czego sie nie spodziewalem bo na dole byl drut kolczasty. Zdjął mnie ale tez mocno ranilem ;]

W kazdym razie fun.

PS. no i szukalem Twojego dupska ale pewnie kampisz w lesie ;>

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 19 mar 2013, 10:10 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ja chciałem wpaść ale nie miałem czasu ostatnio. Może jakaś ustawka to będzie łatwiej się zebrać?

Używał ktoś DayZ ze steam? Jakieś problemy?

Autor:  Yuurei [ 19 mar 2013, 10:19 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Zagrałem 20 minut, nie wytrzymałem presji. I to na pustym serwerze ;(
Chyba muszę na jakiś prochach odpalać DayZ.

Autor:  Highlander [ 19 mar 2013, 10:21 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ja mam cicho dla klimatu, ale chyba troche przeszkadza bo nei wiem czy cos uslyszalem, czy to muzyka.

Autor:  ShadorVD [ 19 mar 2013, 10:25 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Yuurei napisał(a):
Zagrałem 20 minut, nie wytrzymałem presji. I to na pustym serwerze ;(
Chyba muszę na jakiś prochach odpalać DayZ.


Też tak miałem na początku... potem uczysz się jak uciekać od zedów, wyłącz sobie camera shaking (headbob czy jakoś tak) a potem wyłacz muzykę.

Pamiętaj też, ze przytrzymując alt możesz rozglądać się "głową" :)

Pamiętaj też, że zedy wolniej chodzą w budynkach. Niektóre z pomieszczeń są zaprojektowane na przestrzał, jednymi drzwiami wejdziesz drugimi wyjdziesz... pomaga to w gubieniu ogona. No i pamiętaj też, że pustymi puszkami możesz odwracać uwagę zedów.

Autor:  Highlander [ 19 mar 2013, 10:26 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

w wolnej przestrzeni wbiegaj w sosne ;d

jak wylaczylem hdr to chyba lepiej widac i w ogole gra lepiej chyba wyglada :|

Autor:  Nyx [ 19 mar 2013, 10:46 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ja ostatnio biegalem pół godziny po elkektro i ani zywej duszy nie bylo:<

Autor:  ShadorVD [ 19 mar 2013, 10:49 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Highlander napisał(a):
w wolnej przestrzeni wbiegaj w sosne ;d

jak wylaczylem hdr to chyba lepiej widac i w ogole gra lepiej chyba wyglada :|


This, przy HDR prawie nic nie widać... w szczególności na dalsze odległości.

Strona 54 z 99 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team