MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
DayZ https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885 |
Strona 55 z 99 |
Autor: | Highlander [ 19 mar 2013, 10:51 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Nie mowiac o tym, ze gra stala sie plynniejsza. Czy da sie jakos poprawic reaklcje myszy? Nie czuje by to byl in game feature, tylko jakos mam trudnnosc z przeniesieniem celownika tam gdzie chce ;d jakby potezna akceleracja. |
Autor: | Nyx [ 19 mar 2013, 10:58 ] |
Tytuł: | Re: Odp: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Wylacz smoothing |
Autor: | Highlander [ 19 mar 2013, 11:04 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
to wylaczam od razu w kazdej grze ;] |
Autor: | Mendol [ 19 mar 2013, 11:20 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Nyx: wczoraj na poludniu co parenascie minut padaly strzaly ![]() Ale czasami tak jest, ze ktos zbierze sprzet w elektro/czerno i biegnie na polnoc. To niestety wada/zaleta DayZ, ze czasami przebiegniesz paredziesiat metrow i juz strzelaja, a nastepnego dnia opierdzielisz miasto do pusta bo nikogo nie ma ![]() Highlander: ciebie Bali ustrzelil ![]() |
Autor: | Highlander [ 19 mar 2013, 11:25 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
ma nick w grze: Statysta? bo taki nick mi sie pokazal jak zginalem. |
Autor: | Mendol [ 19 mar 2013, 11:25 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
taa, czesc z nas sie ukrywa ![]() |
Autor: | Highlander [ 19 mar 2013, 11:35 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
i tak juz mi pasowalo zginac, ale i tak mial farta ;P |
Autor: | Mendol [ 19 mar 2013, 11:36 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
wezcie vjt, nyx'a i posmigajcie razem - zawsze latwiej. jak cos to miejsce na ts'ie jest. |
Autor: | Xender [ 19 mar 2013, 11:42 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Generalnie HDR przydaje się w nocy, wtedy lepiej widać. Jak wpływa na widzenie w dzień, nie sprawdzałem. |
Autor: | ShadorVD [ 19 mar 2013, 11:46 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Koleś napisał(a): Generalnie HDR przydaje się w nocy, wtedy lepiej widać. Jak wpływa na widzenie w dzień, nie sprawdzałem. W nocy to gamma ![]() Albo NVG ![]() |
Autor: | Nyx [ 19 mar 2013, 11:57 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Ja bym chetnie z kimś pobiegał, samemu zmuła jest straszna przebiec pare km i nikogo nie spotkać. |
Autor: | Mendol [ 19 mar 2013, 11:59 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Najlepiej wpadnij na ts'a wieczorkiem jak bedziesz gral. My dosc czesto gdzies sobie biegamy, vjt rowniez zaczyna - plus jakis 2 kolesi tez szukalo kogos do pogrania razem. |
Autor: | Highlander [ 19 mar 2013, 12:01 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Tyz moge, jak bedzie czas ;] ale z drugiej strony wtedy taki Mendol bedzie bez szans ![]() moge tez swoj ts zaoferowac jakby co. |
Autor: | Mendol [ 19 mar 2013, 12:01 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
mamy odpalonego ts'a high ![]() |
Autor: | Highlander [ 19 mar 2013, 12:06 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
ta wiem, ale jeszcze pdsluchacie ;> |
Autor: | Yuurei [ 19 mar 2013, 20:36 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Mieliście rację, bez muzyki dużo lepiej ![]() |
Autor: | Xender [ 19 mar 2013, 23:18 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Co do nocy, very high HDR mocno poprawa widoczność, do tego gamma i brightnes i jest całkiem ok ![]() |
Autor: | Highlander [ 20 mar 2013, 08:57 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
hmm... a znajda sie jakies rady do solowania tej gry? ewentualnie guide? znalazlem cos takiego http://dayzmod.com/forum/index.php?/top ... val-guide/ rozumiem, ze nie da sie sobie samemu w zaden sposob uzupelnic krwi, wiec trzeba sie kitrac jeszcze bardziej? ;] |
Autor: | Mendol [ 20 mar 2013, 09:03 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
da sie w calkiem prosty sposob. wystarczy, ze bedziesz mial noz, siekierke i zapalki. ruszasz na pola i zabijasz krowy, dziki, owce, zajace - gut'ujesz je, zbierasz z nich mieso i pieczesz (mozesz tez na surowo ale wtedy hiv'a zalapiesz). nie pamietam dokladnie ale najwiecej krwi przywraca krowa i zajac chyba. bez problemu mozna w ten sposob uzupelnic blood. zwykle zarcie tez przywraca jakies minimalne wartosci - musialbys ze 30 puszek fasoli zjesc ![]() odnosnie solowania - z dupy pomysl ![]() chociaz pare osob biega sobie samotnie - najwazniejsze to znalezc sobie dobre miejsce na 'baze' gdzie stawiasz namiot i jakas furke jak ci sie uda znalezc. i tam powoli zbierasz sprzet po czym biegasz i polujesz na ludzi. elektro/czerno/balota/berezino i lotniska. |
Autor: | Highlander [ 20 mar 2013, 09:15 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Ah no tak, gotowanie, noob ze mnie. thx za rady, z dupy czy nie z dupy pomysl biegania solo. W moim przypadku to jestem czesto na to skazany, dlatego pytam. Dzisiaj wrecz pomyslalem sobie, ze tak narzekam narzekam, ze nie mam z kim grac albo w co, ale czesto to moja wina, bo mam czesto czas na granie solo. ;] Jedynie zdarzaja mi sie takei strzaly na nolifowanie ;d Dlatego tez wczesniej nie pogralem duzo w dayz (nie mowiac o graniu w nocy, gdzie jak przychodzilem to moglem tylko grac w nocy ;d). I pozniej faktycznie gralem co chwila w co innego (ale w dota mam 400h ;p) , bo duzo gier multi dupnie solowac, chyba jedynie Quake albo SC2 ;] |
Strona 55 z 99 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |