MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Call of Duty
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=26937
Strona 56 z 149

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 10 lis 2009, 10:40 ]
Tytuł: 

Mowia, ze zajebisty. :> Zgodze sie, ze brak wychylania sie i ograniczenie liczby graczy po ch jest. No ale nie znaczy, ze multi nie bedize miodny.

Autor:  Mendol [ 10 lis 2009, 10:43 ]
Tytuł: 

no w jedynce tez byl miodny.
mowia tez, ze zaraz bedzie dlc na xboxa.
natomiast o tym jak dziala iw.net, tworzenie serwerow i matchowanie ludzi juz nie wspominaja.
takze nic nowego nie powiedzieli.
gralem na x'ie w 1 i wiem jak to tam wyglada.
i brakowalo mi wiekszych map z wieksza iloscia ludzi.

Autor:  Varenthin [ 10 lis 2009, 11:01 ]
Tytuł: 

Tor-Bled-Nam napisał(a):
http://www.gametrailers.com/video/review-hd-modern-warfare/58370 recka.
Ja po pracy ide kupic. Chociaz musi poczekac az skoncze DA. :>

fajną nazwę ma plik do pobrania :)

t_calldmw2_vr_gt_nodedicatedserverlolwut981z83_hd.wmv

http://www.gametrailers.com/download/58 ... z83_hd.wmv

Autor:  Mendol [ 10 lis 2009, 11:21 ]
Tytuł: 

Honestly, with low ping, it works great. But the fact that this **** isn't even doing geographical matching is absolutely ridiculous. It's such an easy solution: have the player ping several IWNet servers around the world, and match people that ping well to the same server. Hear that Infinity Ward? Give me some ****ing American/Canadian games, you retards.



HEHE

Autor:  Keii [ 10 lis 2009, 11:24 ]
Tytuł: 

Recka na Kotaku.

Cóż, ta z GT mnie przekonała, kupuję.

Btw., na PC też jest ten auto-locking o którym mówią?

Autor:  Dana [ 10 lis 2009, 11:26 ]
Tytuł: 

Go go Single !

Wygląda na to że owa "integracja ze steamem" ograniczyła się do sprzdaży gry i używanie tego jako zabezpieczenia przed piratami.

Autor:  raggnarok [ 10 lis 2009, 11:55 ]
Tytuł: 

Naprawde ma ktos zamiar wydac 140zl zeby pograc 5-6h tylko w singla? lol

Autor:  Dana [ 10 lis 2009, 11:57 ]
Tytuł: 

Nie gdzieżby tam, dla multi to kupuję l4d2 :<

Autor:  Keii [ 10 lis 2009, 11:59 ]
Tytuł: 

Ja tam chętnie pogram w mutli, brak dedyków mnie zupełnie nie rusza, jako że jedyny FPP w którego aktualnie gram to Quake Live - przyzwyczaiłem się.

Autor:  Mendol [ 10 lis 2009, 11:59 ]
Tytuł: 

info ze steam':
Available: 12 November 2009
This game will unlock in approximately 1 day and 14 hours

troche sie pogubilem. gra w sprzedazy jest od dzisiaj, premiera jutro, ale multi mozna grac od czwartku?

Autor:  Dana [ 10 lis 2009, 12:02 ]
Tytuł: 

Może po prostu premiera EU miała obsuwę ? Lub Steam się kisi :<

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 10 lis 2009, 12:02 ]
Tytuł: 

Ja tez tego nie lapie. Gra niby powiazana ze steam, to jak kupie pudlo dzis to do czwartku nie wlacze? Btw Jak w MW2 zagrac z kims znajomym jesli nie ma listy serwerow? Tylko private match wchodzi w gre?

Autor:  Mendol [ 10 lis 2009, 12:05 ]
Tytuł: 

no na to wychodzi, ze nawet singla nie odpalisz.
co za kurwa debilizm.

Autor:  Keii [ 10 lis 2009, 12:09 ]
Tytuł: 

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Ja tez tego nie lapie. Gra niby powiazana ze steam, to jak kupie pudlo dzis to do czwartku nie wlacze? Btw Jak w MW2 zagrac z kims znajomym jesli nie ma listy serwerow? Tylko private match wchodzi w gre?

"If you bought a retail copy on PC, you can play it on 10.11.09," said Infinity Ward's Rob Bowling on his Twitter page."

Autor:  Mendol [ 10 lis 2009, 12:11 ]
Tytuł: 

o nice, dzieki Keli.

Autor:  Keii [ 10 lis 2009, 12:14 ]
Tytuł: 

Jeszcze źródło.

Mam nadzieję, że tak faktycznie jest, bo nie uśmiecha mi się czekać 2 dni, szczególnie że jutro wolne :E

Autor:  Dana [ 10 lis 2009, 12:16 ]
Tytuł: 

http://www.kotaku.com.au/2009/11/modern-warfare-2-locked-until-thursday-for-steam-customers/

Faktycznie tak się wydaje być.

Autor:  Robo [ 10 lis 2009, 12:45 ]
Tytuł: 

Można grać od dzisiaj normalnie.

Autor:  Keii [ 10 lis 2009, 12:47 ]
Tytuł: 

A multi jak?

Autor:  Robo [ 10 lis 2009, 12:50 ]
Tytuł: 

Nie no, ja jeszcze nie kupiłem, ale z opinii kilku osób, moge zacytować m.in :

"multiplayer - generalnie myślałem że system matchmakingu się nie sprawdzi i to będzie kaszana ale powiem tak: lagów brak, opóznien jakichkolwiek brak, przycinek - brak. W jednej grze na TDM host nie wyrobił ale chwilę potem mecz się odnowił z lepszym hostem i było już dużo lepiej, bynajmniej nie zobaczyłem żadnych opóznien ani niczego ,,złego" - ogółem duży plus"

Strona 56 z 149 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team