MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Call of Duty https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=26937 |
Strona 56 z 149 |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 10 lis 2009, 10:40 ] |
Tytuł: | |
Mowia, ze zajebisty. :> Zgodze sie, ze brak wychylania sie i ograniczenie liczby graczy po ch jest. No ale nie znaczy, ze multi nie bedize miodny. |
Autor: | Mendol [ 10 lis 2009, 10:43 ] |
Tytuł: | |
no w jedynce tez byl miodny. mowia tez, ze zaraz bedzie dlc na xboxa. natomiast o tym jak dziala iw.net, tworzenie serwerow i matchowanie ludzi juz nie wspominaja. takze nic nowego nie powiedzieli. gralem na x'ie w 1 i wiem jak to tam wyglada. i brakowalo mi wiekszych map z wieksza iloscia ludzi. |
Autor: | Varenthin [ 10 lis 2009, 11:01 ] |
Tytuł: | |
Tor-Bled-Nam napisał(a): http://www.gametrailers.com/video/review-hd-modern-warfare/58370 recka.
Ja po pracy ide kupic. Chociaz musi poczekac az skoncze DA. :> fajną nazwę ma plik do pobrania t_calldmw2_vr_gt_nodedicatedserverlolwut981z83_hd.wmv http://www.gametrailers.com/download/58 ... z83_hd.wmv |
Autor: | Mendol [ 10 lis 2009, 11:21 ] |
Tytuł: | |
Honestly, with low ping, it works great. But the fact that this **** isn't even doing geographical matching is absolutely ridiculous. It's such an easy solution: have the player ping several IWNet servers around the world, and match people that ping well to the same server. Hear that Infinity Ward? Give me some ****ing American/Canadian games, you retards. HEHE |
Autor: | Keii [ 10 lis 2009, 11:24 ] |
Tytuł: | |
Recka na Kotaku. Cóż, ta z GT mnie przekonała, kupuję. Btw., na PC też jest ten auto-locking o którym mówią? |
Autor: | Dana [ 10 lis 2009, 11:26 ] |
Tytuł: | |
Go go Single ! Wygląda na to że owa "integracja ze steamem" ograniczyła się do sprzdaży gry i używanie tego jako zabezpieczenia przed piratami. |
Autor: | raggnarok [ 10 lis 2009, 11:55 ] |
Tytuł: | |
Naprawde ma ktos zamiar wydac 140zl zeby pograc 5-6h tylko w singla? lol |
Autor: | Dana [ 10 lis 2009, 11:57 ] |
Tytuł: | |
Nie gdzieżby tam, dla multi to kupuję l4d2 :< |
Autor: | Keii [ 10 lis 2009, 11:59 ] |
Tytuł: | |
Ja tam chętnie pogram w mutli, brak dedyków mnie zupełnie nie rusza, jako że jedyny FPP w którego aktualnie gram to Quake Live - przyzwyczaiłem się. |
Autor: | Mendol [ 10 lis 2009, 11:59 ] |
Tytuł: | |
info ze steam': Available: 12 November 2009 This game will unlock in approximately 1 day and 14 hours troche sie pogubilem. gra w sprzedazy jest od dzisiaj, premiera jutro, ale multi mozna grac od czwartku? |
Autor: | Dana [ 10 lis 2009, 12:02 ] |
Tytuł: | |
Może po prostu premiera EU miała obsuwę ? Lub Steam się kisi :< |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 10 lis 2009, 12:02 ] |
Tytuł: | |
Ja tez tego nie lapie. Gra niby powiazana ze steam, to jak kupie pudlo dzis to do czwartku nie wlacze? Btw Jak w MW2 zagrac z kims znajomym jesli nie ma listy serwerow? Tylko private match wchodzi w gre? |
Autor: | Mendol [ 10 lis 2009, 12:05 ] |
Tytuł: | |
no na to wychodzi, ze nawet singla nie odpalisz. co za kurwa debilizm. |
Autor: | Keii [ 10 lis 2009, 12:09 ] |
Tytuł: | |
Tor-Bled-Nam napisał(a): Ja tez tego nie lapie. Gra niby powiazana ze steam, to jak kupie pudlo dzis to do czwartku nie wlacze? Btw Jak w MW2 zagrac z kims znajomym jesli nie ma listy serwerow? Tylko private match wchodzi w gre?
"If you bought a retail copy on PC, you can play it on 10.11.09," said Infinity Ward's Rob Bowling on his Twitter page." |
Autor: | Mendol [ 10 lis 2009, 12:11 ] |
Tytuł: | |
o nice, dzieki Keli. |
Autor: | Keii [ 10 lis 2009, 12:14 ] |
Tytuł: | |
Jeszcze źródło. Mam nadzieję, że tak faktycznie jest, bo nie uśmiecha mi się czekać 2 dni, szczególnie że jutro wolne :E |
Autor: | Dana [ 10 lis 2009, 12:16 ] |
Tytuł: | |
http://www.kotaku.com.au/2009/11/modern-warfare-2-locked-until-thursday-for-steam-customers/ Faktycznie tak się wydaje być. |
Autor: | Robo [ 10 lis 2009, 12:45 ] |
Tytuł: | |
Można grać od dzisiaj normalnie. |
Autor: | Keii [ 10 lis 2009, 12:47 ] |
Tytuł: | |
A multi jak? |
Autor: | Robo [ 10 lis 2009, 12:50 ] |
Tytuł: | |
Nie no, ja jeszcze nie kupiłem, ale z opinii kilku osób, moge zacytować m.in : "multiplayer - generalnie myślałem że system matchmakingu się nie sprawdzi i to będzie kaszana ale powiem tak: lagów brak, opóznien jakichkolwiek brak, przycinek - brak. W jednej grze na TDM host nie wyrobił ale chwilę potem mecz się odnowił z lepszym hostem i było już dużo lepiej, bynajmniej nie zobaczyłem żadnych opóznien ani niczego ,,złego" - ogółem duży plus" |
Strona 56 z 149 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |