MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Battlefield
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38431
Strona 56 z 295

Autor:  sula [ 1 paź 2011, 11:14 ]
Tytuł: 

Hmm filmiki z tego Caspian-a pokazują ,że mapa jest rzeczywiście sporo lepsza niż metro.

Autor:  gufnowapnjasz [ 1 paź 2011, 11:20 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
Oby na 5850 po OC w High było te 40 FPS :E....

powinno byc, chyba, ze procesor ci bottleneckuje. ja gram teraz na medium i mam 50+, wiekszosc czasu 60-90. gralem wczesniej na wyzszych detalach, ale jest problem z stutteringiem po pewnym czasie gry (czasami po 5 minutach jezeli 'przejdziesz' cala mape)
sam sie zreszta pewnie przekonasz :wink:

Cytuj:
ze w becie sa wylaczone Ultra settingi

ta, tez to wszedzie slysze. ciekawe czy prawda. poza tym destrukcja otoczenia jest wylaczona, bo powoduje przenikanie przez mape - czy cos w ten desen. ;p (to juz oficjalnie afaik)

btw. jak ktos planuje wymiane karty, to niech celuje w wiecej niz 1gb vram bo wyglada na to, ze to jest przyczyna stutteringu na wyzszych detalach :S
jeszcze troche i wrocimy do czasow, kiedy jakosc karty okreslalo sie po ilosci pamieci 8)

Autor:  iniside [ 1 paź 2011, 11:57 ]
Tytuł: 

Ej 1GB ramu na karacie to juz od dawna powinien być standard. szczególnie jak chcesz grac w 1080p i 4xFSAA (no ten ostatni to akurat nie problem bo w BF3 i tak nie bedzie działać ;p).
W tym przypadku to lepiej celować w 1.5-2gb.

Autor:  zaboleq [ 1 paź 2011, 12:01 ]
Tytuł: 

Nie nie, moje i5 spokojnie styka do nawet mocnej grafy :). 5850 to minium moim zdaniem, żeby w high pograć z AA chociaż i mieć te 40+ fps w zadymie. 6950 spoko ale za taką kasę wolałbym używane 5870 np. Chyba, że koniecznie nówka. Na ten moment poluje na allegro - może uda się coś do 550zł wychaczyć bo jest kilka fajnych ofert. 5850 po OC to taki ciut mocniejszy GTX 470 a na tym można spokojnie pograć:).

Jak dla mnie to high mid sprzet styka, tylko kwestia optymalizacji. Stery już dostaliśmy, pewnie będą jeszcze jakieś poprawki. Potem pozostaje czekać na optymalizację od DICE.

Ja mam o tyle dobrze, ze gram w 1440x900 więc nie potrzebuje w uj wypaśnej grafy. Jak po nowym roku wymieine monitor, to max na 21 cali i nie więcej, bo niestety do grania w 1920x1080 trzeba już grafy pokroju 6970 podejrzewam. Trzeba liczyc na optymalizację.

Autor:  Sobtainer [ 1 paź 2011, 12:07 ]
Tytuł: 

No ja mam na i7, 12GB ramu, 570GTX, gram w 1920x1200, wszystko na ultra i klepie w granicach 50 fpsów, aczkolwiek potrafi spaść nawet do 30.
Vertical Sync dość mocno pomaga w trzymaniu płynności obrazu, co ciekawe powinno być raczej odwrotnie. Tak czy inaczej, beta jest kompletnie rozjebana jeżeli chodzi o engine, chodzi dziwnie, ma pełno bugów.

Więc moim zdaniem z wymianami osprzętu wstrzymajcie się do retaila jak ktoś nie ma gotówki z LOTTO.

Na Caspianie nie grałem, w 1-szej fazie w Metro jest tak jak mówię ~średnio 50 fpsów, natomiast dalej, w samym metrze jest imba, nie spada ponieżej 60. Dalej w walce w mieście znowu to samo co w 1-szej fazie. Dużo detali w centrum jest, te szyldy reklamowe, papierki latające, cienie z drzew. Mam nadzieje, że będzie to trochę bardziej zoptymalizowane, bo do full hd trzeba będzie naprawdę kosmicznego kompa żeby grać w to w idealnych warunkach.

Autor:  Nyx [ 1 paź 2011, 12:19 ]
Tytuł: 

Nom,na dodatek jak włącza wszystkie opcje graficzne na ultra to dopiero bedzie trzeba miec kox machine

Autor:  Atherius [ 1 paź 2011, 12:30 ]
Tytuł: 

Szkoda, że 8 wątków nie wykorzystuje, pewnie doczekamy się tego w portach z "nex-genowych" konsol.

Autor:  Bloodleaf [ 1 paź 2011, 12:59 ]
Tytuł: 

Atherius napisał(a):
Może masz coś z łączem i lagi, bo ja nie miałem takich anomalii ani razu. :D


Tja latency mam si ale moja kablówa coś tam pogrzebała, dobrze że nie preorderowałem.

@Sob ja mam I5 i 8 gb ramu + 570gt i na ultra mam 50-60 fps poza metrem.

Autor:  iniside [ 1 paź 2011, 13:02 ]
Tytuł: 

Atherius napisał(a):
Szkoda, że 8 wątków nie wykorzystuje, pewnie doczekamy się tego w portach z "nex-genowych" konsol.

A skad wiesz ? ;p

Cytuj:
Jak po nowym roku wymieine monitor, to max na 21 cali i nie więcej, bo niestety do grania w 1920x1080 trzeba już grafy pokroju 6970 podejrzewam. Trzeba liczyc na optymalizację.

Nie przesadzaj. Tzn. nie musisz grać w natywnej rodzielczości. IMO skalowanie obrazu nie jest takie straszne. Zawsze, można tez je wyłaczyć i mieć czarne pasy.

Najlepiej zobacz samemu jak bardzo ci skalowanie by ewentualnie moglo przeszkadzać. Tylko pamietaj, zeby kupic monitor z jak najmniejszym pixelem.

Autor:  zaboleq [ 1 paź 2011, 13:04 ]
Tytuł: 

Co ci po 8 wątkach :)?? Na ten moment 4 wątki mocno stykają wiec nie wiem po co Ci te 8?? Prawda jest taka, że w BC2 2 rdzenie/watki to bylo nie tyle za mało, co po prostu procki były stare w uj i technologia nie wyrabiała. Spojrz na takie i3-2100 - Sandy Bridge dla ubogich a bije phenoma 955 w takiej mafi np. O wyzszych modelach nie wspominając Sandy Bridge nie wspominając. Nowe Bulldozery od AMD w grach znacznie mniej wydaje od i7 Intela więc żadna rewelacja (niestety....). Problemem tej gry jest jej optymalizacja a nie kiepski sprzęt.

Autor:  iniside [ 1 paź 2011, 13:08 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
Co ci po 8 wątkach :)?? Na ten moment 4 wątki mocno stykają wiec nie wiem po co Ci te 8?? Prawda jest taka, że w BC2 2 rdzenie/watki to bylo nie tyle za mało, co po prostu procki były stare w uj i technologia nie wyrabiała. Spojrz na takie i3-2100 - Sandy Bridge dla ubogich a bije phenoma 955 w takiej mafi np. O wyzszych modelach nie wspominając Sandy Bridge nie wspominając. Nowe Bulldozery od AMD w grach znacznie mniej wydaje od i7 Intela więc żadna rewelacja (niestety....). Problemem tej gry jest jej optymalizacja a nie kiepski sprzęt.

8 Watków ? No wiec w BF3:
a) oświetlenie jest liczone w wiekszości na procesorze (chyba nie musze tłumaczyć jak pięknie się to powinno skalować wraz ze wzrostem ilosci procesorów ?)
b) wszystkie efekty cząsteczkowe są liczone na procesorze
c) animacje są liczone na procesorze
d) fizyka jest liczona na procesorze.

Wiecej nie pamietam. Jak to kogoś ciekawi może poczytać prezentacje z GDC na temat Frostbite i Geomerics.

Autor:  zaboleq [ 1 paź 2011, 13:23 ]
Tytuł: 

Ale na tą chwilę 4 rdzenie spokojnie wyrabiaja :E?? Nigdzie w necie nie trafiłem na informację, jakoby mocne 4 jaja nie stykały do BF 3. A jak życie pokazalo, zegar też się liczy i takiej i5-2500k wykręcone do 4,5 Ghz z palcem w dupie powinno dać rade( z tego co wiem - daje spokojnie). Czy 2x więcej wątków przełożyłoby się na większą wydajność?? O to wypadało zapytać by DICE. Poza tym, wszelkie pokazy etc chyba na i7 się odbywały bo chyba mocniejszego procka sensu tam wkładac nie było :E?? Nikt raczej do tej pory nie sprawdzał, jak to było by z 8 wątkami bo żadna gra z więcej niz 4 nie korzysta i znowu mówie - nie wiadomo, czy była by taka potrzeba.

Zawsze możesz kupić i7-990X Extreme Edition i testować:P

Może masz rację a może nie, brak jest testów w tej materii jeśli chodzi o granie niestety :/.

Autor:  Sobtainer [ 1 paź 2011, 13:29 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
@Sob ja mam I5 i 8 gb ramu + 570gt i na ultra mam 50-60 fps poza metrem.


1920x1200?

Autor:  iniside [ 1 paź 2011, 13:47 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
Ale na tą chwilę 4 rdzenie spokojnie wyrabiaja :E?? Nigdzie w necie nie trafiłem na informację, jakoby mocne 4 jaja nie stykały do BF 3. A jak życie pokazalo, zegar też się liczy i takiej i5-2500k wykręcone do 4,5 Ghz z palcem w dupie powinno dać rade( z tego co wiem - daje spokojnie). Czy 2x więcej wątków przełożyłoby się na większą wydajność?? O to wypadało zapytać by DICE. Poza tym, wszelkie pokazy etc chyba na i7 się odbywały bo chyba mocniejszego procka sensu tam wkładac nie było :E?? Nikt raczej do tej pory nie sprawdzał, jak to było by z 8 wątkami bo żadna gra z więcej niz 4 nie korzysta i znowu mówie - nie wiadomo, czy była by taka potrzeba.

Zawsze możesz kupić i7-990X Extreme Edition i testować:P

Może masz rację a może nie, brak jest testów w tej materii jeśli chodzi o granie niestety :/.

Nigdzie nie napisałem, że nie wystarczaja. Co napisałem, to to, że przy 8 rdzeniach powinno się dużo lepiej skalować, szczególnie jak na mapie zrobi się gęsto od wybuchów, latarek itd ;p.

Autor:  Sobtainer [ 1 paź 2011, 14:07 ]
Tytuł: 

Tak, ale grania na nienatywnej rozdzielczości to fail, bo obraz jest tragiczny.

Autor:  Atherius [ 1 paź 2011, 14:07 ]
Tytuł: 

No właśnie, ale dalej ciągnie się za tym wszystkim piętno konsol, bo trzeba by przecież przemodelować silnik ,żeby więcej wątków wciągało.

Autor:  Highlander [ 1 paź 2011, 14:24 ]
Tytuł: 

w sumie jak dzis rano pogralem, to bylo jakos fajniej. Jak rozpoznac czy jakies updaty wychodza? bo nic nie sciaga itp.

Autor:  gufnowapnjasz [ 1 paź 2011, 16:16 ]
Tytuł: 

ten robocik enga jest smieszny, ludzie nigdy do niego w ogole nie strzelaja lol. mozna tylko jezdzic i w kolko plantowac bo nikt go nie rozwala :D pewnie jeszcze nie wiedza co to jest ;p

poza tym chyba cos poprawili z tym stutteringiem. testuje znowu wyzsze detale i smiga na 60klatkach we wszystkich miejscach, tylko koniecznie efekty na low: jakosciowo dym wyglada podobnie a jest go mniej i nie zamula tak kompa, poza tym lepiej widac jak nie jest cala mapa zasrana w tym. afx16 obowiazkowo no i bez aa bo jednak grafika wtedy nie wyrabia. najdziwniejsze, ze jak wczesniej gralem w med detalach z 2xaa i przy spadkach do 50fps czulem jakby bylo ich 30-40 :S

http://www.tweetdeck.com/twitter/zh1nt0/~bVAeO
hmm. jakos nie chce mi sie w to wierzyc, ale fajnie byloby sie jeszcze mega pozytywnie zaskoczyc przy retailu ;p

podobno sa serwery z os:m na 128 osob :d a limit niby 256 przyklad - http://www.overclock.net/attachments/pc ... apture.png

Autor:  Bloodleaf [ 1 paź 2011, 16:49 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
1920x1200?


Tak 24"

Autor:  KomaNczos [ 1 paź 2011, 16:52 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Server software was leaked.

There are now some TDM servers, as well as some basic mods like unlimited ammo and 128-player servers.


Z pewnego forum

Strona 56 z 295 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team