MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

World of Tanks
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38819
Strona 56 z 147

Autor:  Templair [ 14 sie 2011, 15:08 ]
Tytuł: 

W hitntach pisza, ze arty to "your main firepower" wiec nie sadze, zeby sie cos zmienilo w najblizszym czasie ;) ...

T.

Autor:  Dana [ 14 sie 2011, 15:18 ]
Tytuł: 

Oczywiście że się nie zmieni, ale nie zmienia to faktu iż jest to nagłupsza rzecz (moim zdaniem) obecnie w grze, i pod względem realizmu rozgrywki i gameplayu.

Autor:  Perrin [ 14 sie 2011, 19:57 ]
Tytuł: 

Heh, każdy gra chyba w inną grę ;). Jak ja mam bitwę moim tier 4 Priestem, to trafiam na jakieś Tigery II, Lowe i inne cuda, nawet jak trafie w takiego bezpośrednio to słyszę taki śmieszny brzdęk, kiedy mój pocisk odbija się od ich pancerzy i nic się nie dzieje ;).
Co gracz to inna historia. ;)

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 14 sie 2011, 20:44 ]
Tytuł: 

Ja mowie o wysokotierowym arty. Czyli od T6 w gore. Chociaz taki hummel tez potrafi napsuc krwi jak ma fart. Gra sie robi po prostu w chuj nudna z artyleria dominujaca na polu bitwy.

Autor:  Dana [ 14 sie 2011, 20:48 ]
Tytuł: 

No a o jakich ja mówię ? Przecież na 1-4 to wszyscy grają w lajtach i szybkich medach to arty sobie nie postrzela.

Autor:  grey_cinnamon [ 14 sie 2011, 20:53 ]
Tytuł: 

Drusek napisał(a):
Odnośnie modułów: klima daje 6% (5+1 od dowódcy) do szybkości celowania, przeładowania, mocy silnika, widoczności. Rammer tylko 10% do przeładowania.


Bzdura, Klima dodaje 4.7% z wartości maksymalnej, np szybkostrzelności. Co ważne, a nie wiem czy większość to wie, bez aktywnej czekolady załoga ma -8% maksymalnej wartości, wymienionej w opisie czołgu. Klima i czekolada, ten moduł i bonusik za golda jest wymagane do uzyskania pełnego, 100% skilla w danym czołgu. Skill całej załogi na 100% to bazowe 87.3% wartości wymienionej w opisie czołgu.

Pozdro.

Autor:  RufeN [ 14 sie 2011, 21:22 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
No a o jakich ja mówię ? Przecież na 1-4 to wszyscy grają w lajtach i szybkich medach to arty sobie nie postrzela.

no moj brat wogole nie gra niczym ponad KV,a jego ulubiony czolg to t2 ruski ;d

Autor:  Perrin [ 14 sie 2011, 21:48 ]
Tytuł: 

Na T2 odchodzą najlepsze bitwy, tam zrobiłem swój rekord życiowy 8 zniszczonych maszyn w jednej bitwie. Mam tam odczucie, że potrafię wpływać na pole bitwy, wyżej to robi się już masakra połączona z czystą loterią.

Autor:  RufeN [ 15 sie 2011, 00:07 ]
Tytuł: 

wlasnie sie dowiedzialem,ze z patchem 7.0 nie bedzie customowych skinow tylko kupowane czasowe (za creditsy) lub na stale (goldy) kamuflaze. nie podoba mi sie to :-?

Autor:  Huragan [ 15 sie 2011, 04:39 ]
Tytuł: 

a mi sie to podoba, bo beda one widoczne rowniez dla innych

a propo, macie tu fajna wyszukiwarke, pokazujaca jaki klan ma jakie czolgi na skladzie :)

http://wot-stats.appspot.com/#!search

dobra rzecz do sprawdzania klanow przed bitwa na CW

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 15 sie 2011, 10:13 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
No a o jakich ja mówię ? Przecież na 1-4 to wszyscy grają w lajtach i szybkich medach to arty sobie nie postrzela.

Odnosilem sie do Perrina. Z jakims M37 wyjehcal. ;)

@Rufen pomysl z camo za golda imo fajny. Problem bedzie jak pole bitwy zacznie wygladac jak paw. Zobaczymy jakosc tych camo.

Autor:  RufeN [ 16 sie 2011, 14:01 ]
Tytuł: 

stateczki beda ;d

http://game.worldoftanks.eu/news/genera ... al-warfare

Autor:  Dana [ 16 sie 2011, 14:04 ]
Tytuł: 

I samolociki też :D

Autor:  tiomor [ 16 sie 2011, 14:17 ]
Tytuł: 

I bedzie multi nakurwianie na Clan Warsach? Jesli dobrze to rozkminia to na prawde moze byc zajebiscie ;)

Swoja droga...
Pograłbym w Ił-a... Gdzies tam nawet Joystick mam zakurzony:<

EDIT: Tylko niespecjalnie sobie wyobrazam gre w statki... Ok, rzucamy 30 statkow na morze(bo nie wiem jakie mapy inne moga byc :D) i nakurwiamy na chama? Lotniskowce to niby jak beda dzialac? Bo Pancerniki, Niszczyciele czy cala reszte ustrojstwa jeszcze jestem wstanie ogarnac.
Zapowiada sie mail failik jak dla mnie :P, bo zbytnio emocjonujace to nie bedzie, przeciez to bedzie polegac tylko na tym zeby ustac i nakurwiac :D

Autor:  RufeN [ 16 sie 2011, 14:21 ]
Tytuł: 

no wlasnie tez o tym myslalem, to,ze zaczeli prace nad tym projektem nie znaczy wcale,ze go zrealizuja - imho moze to byc dzialanie by podreklamowac troche WOT ;)

Autor:  Dana [ 16 sie 2011, 14:23 ]
Tytuł: 

tiomor napisał(a):
EDIT: Tylko niespecjalnie sobie wyobrazam gre w statki... Ok, rzucamy 30 statkow na morze(bo nie wiem jakie mapy inne moga byc :D) i nakurwiamy na chama? Lotniskowce to niby jak beda dzialac? Bo Pancerniki, Niszczyciele czy cala reszte ustrojstwa jeszcze jestem wstanie ogarnac.
Zapowiada sie mail failik jak dla mnie :P, bo zbytnio emocjonujace to nie bedzie, przeciez to bedzie polegac tylko na tym zeby ustac i nakurwiac :D


http://www.navyfield.com/

Polecam "obczaić" tą grę, sporo czasu przy niej spędziłem :D

Autor:  Yog-Sothoth [ 16 sie 2011, 14:29 ]
Tytuł: 

Kuźwa czy mi się wydaje czy T-54 to lekko przesadzony czołg? Wczoraj grając T29 z 105mm dwa razy nie przebiłem mu pancerza - 1 strzał na przód dół z ~20m, drugi strzał w dupę z ~5m, po czym nadleciał pocisk z arti i mnie rozjebał.. no kurwa..

Autor:  tiomor [ 16 sie 2011, 14:32 ]
Tytuł: 

@Dana
Moze, kto cie tam wie :p

@Yog
Roznica t7-t9 przedewszystki. Poza tym, t9 medy to sa mocne chuje :P

Autor:  raggnarok [ 16 sie 2011, 14:34 ]
Tytuł: 

RufeN napisał(a):


Jebac stateczki, ja chce juz Warplanes. Czolgi i statki mnie nie kreca, ale jak zrobia Warplanes na poziomie WoT to bedzie pure win :)

Autor:  KomaNczos [ 16 sie 2011, 16:39 ]
Tytuł: 

Statki to fail bo juz sa i sie nazywaja Navy Field. Niech sie skupia nad czolgami bo mozna jeszcze duuuuzo zrobic z nimi np nowe tryby rozgrywki.

Strona 56 z 147 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team