MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DayZ
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885
Strona 56 z 99

Autor:  Mendol [ 20 mar 2013, 09:18 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

no w dayz jak ogarniesz co i jak to mozna ladnie jebac heady :)

Autor:  Highlander [ 20 mar 2013, 09:24 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

hehe wiem, dayz to super gra, ale... te solo chwile gdy napierdalasz przez łyse pole gdy ma sie 1-2 godzinki na gre to jednak zmuła. Chyba, ze bede gral tylko w weekendy hehe ;]

Autor:  Mendol [ 20 mar 2013, 09:26 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

to siedz w elektro/czerno :)
albo na lotnisku ;p

Autor:  ShadorVD [ 20 mar 2013, 09:37 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Highlander napisał(a):
Ah no tak, gotowanie, noob ze mnie.

thx za rady, z dupy czy nie z dupy pomysl biegania solo. W moim przypadku to jestem czesto na to skazany, dlatego pytam. Dzisiaj wrecz pomyslalem sobie, ze tak narzekam narzekam, ze nie mam z kim grac albo w co, ale czesto to moja wina, bo mam czesto czas na granie solo. ;] Jedynie zdarzaja mi sie takei strzaly na nolifowanie ;d

Dlatego tez wczesniej nie pogralem duzo w dayz (nie mowiac o graniu w nocy, gdzie jak przychodzilem to moglem tylko grac w nocy ;d). I pozniej faktycznie gralem co chwila w co innego (ale w dota mam 400h ;p) , bo duzo gier multi dupnie solowac, chyba jedynie Quake albo SC2 ;]


Podział na surowe/gotowane mięso wprowadzili w 1.7.5.1

* [Nowość] – Wartości „odżywcze” surowego mięsa (wołowina-100,królik-400,bekon-150,kurczak-100,baranina-100).
* [Nowość] – Wartości „odżywcze” gotowanego mięsa (wołowina-600,królik-1600,bekon-400,kurczak-400,baranina-400).

Pamiętaj też, że wodę możesz gotować mając puchę, ognisko i manierkę.

Autor:  Highlander [ 20 mar 2013, 09:41 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Mendol napisał(a):
to siedz w elektro/czerno :)
albo na lotnisku ;p


Czyli, ze co, szukam broni i szukam fragow, tak? ;]

thx svd

Autor:  Mendol [ 20 mar 2013, 09:44 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

dokladnie - w czerno elektro dosc czesto ktos sie 'odradza' poza tym ludzie czesto wpadaja do szpitali itd.
wczoraj ladnie sie tam strzelali u nas :)

Autor:  Highlander [ 20 mar 2013, 09:51 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

musze sprobowac ;]

Autor:  Nyx [ 20 mar 2013, 09:58 ]
Tytuł:  Re: Odp: DayZ - ArmaII Zombie mod

High umowmy się dzisiaj na jakas godzine może kogoś ustrzelimy albo ktos nas:) wczoraj sie wkurwilem miałem jako taki sprzet mysle sobie wybiore sie po quada na jakas gore. Wyszedlem na sam szczyt, dotknalem skaly, postac sie wyjebala i zlamala noge gg thx bye; c

Autor:  Mendol [ 20 mar 2013, 10:01 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

i tu niestety przydaje sie kolega.
ale pamietaj nyx, ze zawsze mozna probowac dobiec do ciala.
no i do sprzetu nie ma sie co przywiazywac za bardzo ;)

Autor:  bachuxd [ 20 mar 2013, 13:06 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Serwer git... Tylko szkoda, że większość akcji się dzieje na południu :-?

Autor:  Xender [ 20 mar 2013, 13:07 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Wypowiadali się na temat nocy w Standalonie? Bo obecnie często jest czarna dupa, i jedyny sens grania w nocy to kontrast + gamma. Ogólnie nie wygląda to ładnie ani przyjemne nie jest, także planują coś z tym zrobić?

Drugie pytanie: też tak macie że jak patrzycie przez lunetę od broni snajperskiej (ogólnie coś z dużym przybliżeniem) to tak jak by spada płynność i celowanie przycina?

Autor:  Highlander [ 20 mar 2013, 13:14 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Tez tak mialem, ale jak obnizylem nieco grafike, wylaczylem hdr to stalo sie plynniejsze.

Co do nocy to jest albo czarna dupa albo full moon. W standalone chyba cos mowili o systemie pogodowym? Ktory pewnie bedzie mial cos z tym wspolnego.

Osobiscie Noc jest dosc spoko... ale jak jest 1:1 real time to czasem dzien w dzien gralbym w nocy po powrocie z pracy itp. ;]

Autor:  Mendol [ 20 mar 2013, 13:31 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

bachuxd napisał(a):
Serwer git... Tylko szkoda, że większość akcji się dzieje na południu :-?


bachu no potrzeba jeszcze paru osob i sie wszystko ladnie rozlozy :)
mamy tez pewne plany wiec trzeba po prostu grac i sciagac ludzi :)

Autor:  Nyx [ 20 mar 2013, 13:34 ]
Tytuł:  Re: Odp: DayZ - ArmaII Zombie mod

No wlasnie gdzie sie najwiecej dzieje? Lub gdzie jest nawieksza szansa na spotkanie kogos oprócz chereno i elektro?

Autor:  Xender [ 20 mar 2013, 14:01 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

High, jaki masz pc?
Mógł byś mi zrzucić dokładny screen z Twoimi ustawieniami jakości?

Autor:  Highlander [ 20 mar 2013, 14:05 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Jak bede w domu... mam gowno, ale arma engine rox.

Phenom X2 @3400, 8GB Ram, GF GTX 460

Autor:  Mendol [ 20 mar 2013, 19:33 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

i jak tam wrazenia? :)

Autor:  Highlander [ 20 mar 2013, 19:37 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

juz wczesniej gralem, wrazenia jak zawsze dobre. znacznie lepiej jak jest wiecej ludzi ;] bylo cool pewnie z nyxem powtorzymy ;] zabijanie daje fun. A teraz szedlem po fraga glownie ;d Szkoda, ze nyxowi odpadla noga na zabojczj drabinie bo pewnie bysmy cos wiecej zdzialali, bo obaj mielismy ak z lunetami. Jedynie ta wydajnosc czasami...

Autor:  Highlander [ 20 mar 2013, 23:40 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Tylko jedna rzecz, naprawde Arma3 w alpha dziala lepiej niz arma 2. I chetnie zobaczylbym port.

starczy spojrzec jak chocby to wyglada:
http://www.dayztv.com/standalone/dayz-a ... lightfoot/
http://www.youtube.com/watch?v=QT71wwriBqk&noredirect=1 ;d ten smiech...

http://opendayz.net/index.php?threads/a ... port.8388/

czerno w arma 3 http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1quNdBwfEg
http://opendayz.net/index.php?threads/a ... tool.8418/
http://i.imgur.com/UTgtVQz.png

ale troche żal army 3 dla modow ;d

Autor:  Nyx [ 21 mar 2013, 08:36 ]
Tytuł:  Re: Odp: DayZ - ArmaII Zombie mod

Akcje byly wczoraj przednie:d pierwsza z moja urwana noga, zdazylismy jeszxze kogos ustrzelic. Nastepnie po respawnie zebralem sprzet z lotniska biegne spowrotem do elektro zostalem ustrzelony gdzies w lesie przez skampionego robala. Ostatnia akcja tez byla dobra, haslo chodzmy na gore jest tam quad ok, idziemy jest quad, ale wtf nie jedzie, kolo urwane. Zniesmaczeni biegniemy spowrotem do elektro i tu nas ktos zaskoczyl skampiony na budynku elektrowni.

Fun z gry biegajac z druga osoba wzrasta +10.
Druga sprawa wczoraj chyba byl rekord w ilosci ludzi na serwie ok 30, akcje przy elektro nonstop kolejne +10 do funu.

Gieff dayz na silniku armA3.

To tak na szybko kilka wrazen z wczoraj pisane z tel.:)

Strona 56 z 99 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team