mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1448 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 73  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2270
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 23 maja 2014, 12:33 
Cytuj  
Ja sie załamalem po tej akcji. 12k sulfur 6k metal i jebani pokradli wszystko a drzwi jak staly tak stoja


Chyba dam szanse stomping land gdzie alpha wychodzi za pare dni


_________________
Turbot

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 23 maja 2014, 12:37 
Cytuj  
Piszpan napisał(a):
ponoc mozna z jakim edit aktywnym czy cos. masakra.

Z tego co obilo mi sie po uszach to wystarczy jakis plik usunac/podmienic i nie ma scian. Takie gry daja fun w chuj, ale cheaterzy rozpierdola kazda gra.


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 23 maja 2014, 12:45 
Cytuj  
Piszpan napisał(a):
ja jebie poziom cheatow w ruscie to masakra jakas. wlasnie nam domek caly ojebali 30+ metalowych drzwi wywalajac 1 drzwi i opierdalaja 20 full skrzynek. ponoc mozna z jakim edit aktywnym czy cos. masakra. ociec ile kosztuje wlasny server i czy trzeba sie mocno znac na tym? albo poadministrowalbys nam nasz wlasny :)


Ano już o tym tu było: xD

Highlander napisał(a):
Rust early access i w sumie ma nawet prawo do bugów, wiec nawet jesli są to nie wiem czego Ty oczekujesz... Ale ja grajac takowych za bardzo nie uswiadczylem, stwierdzenie MASA bugów to bzdura. Raczej po prostu braki contentu typu niedźwiedzie z dźwiękami świń itp. Poza tym to co nawklejales to bardziej pod hax, eploit itp. podchodzi a nie zwyczajny bug. Akurat to co robia devsi w Rust imo zasluguje na dużą pochwałę. W porownaniu do tego co widzialem w innych betach alphach itp. to Rust jest zajebisty.


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 maja 2014, 12:48 
Cytuj  
Tu nie chodzi o Early Access.
To jest na Unity - tu ZAWSZE będą cheats i nic z tym nigdy nie zrobią.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 23 maja 2014, 13:59 
Cytuj  
vilhelm - dla Ciebie czity i exploity to to samo co bugi? gg.

jeśli chodzi o sam konfort gry to w Rust jest lepiej niż w wurm czy dfo...
czity to dla mnie osobna sprawa, bo ja się w to nie bawie.


_________________
.

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 23 maja 2014, 14:52 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Tu nie chodzi o Early Access.
To jest na Unity - tu ZAWSZE będą cheats i nic z tym nigdy nie zrobią.

a to niby czemu? server przeciez jest centralny, no chyba, ze zrobili p2p (nie wiem, nie grałem), ale to wtedy po prostu trzeba przepisac model sieciowy na server centralny i Unity nie powinno mieć nic do tego.
Sprawdzanie po stronie servera czy w danym miejscu jest sciana nie powinno byc problemem, naprawde.

UPDATE: z ciekawości sprawdziłem jak to wygląda od strony kodu i jak widze coś takiego http://www.mpgh.net/forum/showthread.php?t=782376&s=583015903e42ce9cc418a8ce17df836b, to ja się nie dziwie, ze jest tyle hacków, skoro oni nawet prędkość postaci trzymają po stronie klienta. Imo po prostu, źle zaprojektowali kod.


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 23 maja 2014, 15:11 
Cytuj  
To tak jak w DayZ Mod gdzie wszystkie dane były trzymane w RAM PC lokalnie i wystarczył ReadProcessMemory aby mieć byle "map hack-a"....

Tak to jest jak amatorzy piszą gry ;-), ale cóż zarabiają na kolejnych "mesjaszach", a hajperzy: hajpują.


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 maja 2014, 15:30 
Cytuj  
Quetzacotl napisał(a):
Oyci3C napisał(a):
Tu nie chodzi o Early Access.
To jest na Unity - tu ZAWSZE będą cheats i nic z tym nigdy nie zrobią.

a to niby czemu? server przeciez jest centralny, no chyba, ze zrobili p2p (nie wiem, nie grałem), ale to wtedy po prostu trzeba przepisac model sieciowy na server centralny i Unity nie powinno mieć nic do tego.
Sprawdzanie po stronie servera czy w danym miejscu jest sciana nie powinno byc problemem, naprawde.

UPDATE: z ciekawości sprawdziłem jak to wygląda od strony kodu i jak widze coś takiego http://www.mpgh.net/forum/showthread.php?t=782376&s=583015903e42ce9cc418a8ce17df836b, to ja się nie dziwie, ze jest tyle hacków, skoro oni nawet prędkość postaci trzymają po stronie klienta. Imo po prostu, źle zaprojektowali kod.


No może źle się wyraziłem.
Chodzi o to, że jeśli za development nie wezmą się pro tylko newbies (jak Garry i spółka) to zawsze będą hacki. Unity tutaj działa na korzyść hackerów przez to, że jest ogólnie dostępny w postaci source code i o wiele łatwiej jest do niego coś napisać.
Oni tak to zaprojektowali bo z zaawansowanym server side sobie by nie poradzili.

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 23 maja 2014, 15:51 
Cytuj  
No ale z tego co czytam, to trochę kasy zarobili. Niech zatrudnią jednego koksa i zrobią to porządnie, bo gra ma potencjał, a z takimi dziurami robi się niegrywalna.
Inna sprawa, że niektórych rzeczy na chwilę obecną nie da się w 100% zabezpieczyć, np. aimboty czy wallhacki. Za jakieś parenaście lat, jak komputery i internet będą jeszcze szybsze, to widok gry będzie mógł być streamowany z servera i wtedy hacki będą prawie niemożliwe.


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 23 maja 2014, 15:57 
Cytuj  
Internet podzieli się na dwie prędkości w USA?
Nie wszędzie będzie to możliwe


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 23 maja 2014, 15:59 
Cytuj  
Quetzacotl napisał(a):
Za jakieś parenaście lat, jak komputery i internet będą jeszcze szybsze, to widok gry będzie mógł być streamowany z servera i wtedy hacki będą prawie niemożliwe.


To wtedy aimbot będzie na tyle inteligenty, a rozdzielczość taka, ze na pixel searchu będzie ruchy przeciwnika przywidywał ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 maja 2014, 16:05 
Cytuj  
Quetzacotl napisał(a):
No ale z tego co czytam, to trochę kasy zarobili. Niech zatrudnią jednego koksa i zrobią to porządnie, bo gra ma potencjał, a z takimi dziurami robi się niegrywalna.
Inna sprawa, że niektórych rzeczy na chwilę obecną nie da się w 100% zabezpieczyć, np. aimboty czy wallhacki. Za jakieś parenaście lat, jak komputery i internet będą jeszcze szybsze, to widok gry będzie mógł być streamowany z servera i wtedy hacki będą prawie niemożliwe.


Dlaczego miałoby sie nie dac zabezpieczyć przed wall hackiem ?

Przed aim botem to poniekad moge zrozumieć, bo aim bot nie musi niczego robić po stronie serwera, wystarczy w kliencie bedzie znajdywal odpowiednie cele.
Chociaz i tu pewnie mozna zrobić zabezpieczenia oparte na jakiś statystykach.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 23 maja 2014, 16:12 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Quetzacotl napisał(a):
Za jakieś parenaście lat, jak komputery i internet będą jeszcze szybsze, to widok gry będzie mógł być streamowany z servera i wtedy hacki będą prawie niemożliwe.


To wtedy aimbot będzie na tyle inteligenty, a rozdzielczość taka, ze na pixel searchu będzie ruchy przeciwnika przywidywał ;]

dlatego napisałem "prawie" :D

Cytuj:
Dlaczego miałoby sie nie dac zabezpieczyć przed wall hackiem ?

Przed aim botem to poniekad moge zrozumieć, bo aim bot nie musi niczego robić po stronie serwera, wystarczy w kliencie bedzie znajdywal odpowiednie cele.
Chociaz i tu pewnie mozna zrobić zabezpieczenia oparte na jakiś statystykach.

Napisałem, że w 100% się nie da. Są anticheaty na wallhacki itp. wszyscy dobrze o tym wiedzą, a jednak ciągle wychodzą nowe.
Jakby się dało na jakichś statystykach to zrobić, to juz dawno by to zrobili, chociażby w Counter Strike.


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 maja 2014, 17:00 
Cytuj  
W Halo było.

Wiesz, zeby zrobić system oparty na statystykach, to musisz miec gdzie te statystyki gromadzic i analizować. Watpie, zeby komus sie chcialo bawic w takie cos do CSa ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 23 maja 2014, 17:08 
Cytuj  
vilhelm napisał(a):
Tak to jest jak amatorzy piszą gry ;-), ale cóż zarabiają na kolejnych "mesjaszach", a hajperzy: hajpują.

bo dfo, wurmy itp. pisza prosy? No bez przesady.

Po prostu są ludzie z fajnymi pomyslami, wizją ale nie zawsze mają jak to wykonac i popiescic. a mainstream, ktory ma takie mozliwosci jest ukierunkowany na kupe.


_________________
.

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 23 maja 2014, 17:27 
Cytuj  
Przestańcie grać kurwa na jakiś Ruskich serwerach z adminami pokroju ojca, czy roballa.

Mam w Ruście przegrane 400 godzin, i podczas tego widziałem jednego fly hacka, dwóch jakiś instakillerów/aim/dmg z kodu/czy coś w tym guście i dwa przypadki konkretnego dumpowania przedmiotów. Co jest niezłym wynikiem jak na alphe indie gierki, którą swoją drogą piszą teraz praktycznie od zera, i mimo to oni wcześniej wejdą w betę, niż w dayz dodadzą samochody. :P

Zresztą też taka dyskusja z teoretykami, gdzie vilhelm, inside, czy inny highlander to widzieli Rusta na youtube'ie. :p

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 maja 2014, 17:37 
Cytuj  
No widać albo sam jedziesz na cheatach albo masz coś z głową.
Nie znam drugiej tak obleganej przez cheaterków gry (poza DayZ mod może) jak Rust.
Oczywiście taki fps pro player jak gosugamer wie pewnie lepiej lelele.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 23 maja 2014, 17:39 
Cytuj  
no ale co ty chcesz do serva ojca? wlasnie chyba jako jedyny byl robiony z sensem a cheaty byly banowane. gralem teraz na polskim servie swiezo po wipe i niestety nawet ludzie z info ze maja bana wlazili na server a admin nic (jest na to jakis cheat tez lol) nie wiem na jakim servie ty grasz ale moze jak gra u ciebie 5 osob to czity nie wlaza bo po co;/


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 23 maja 2014, 17:56 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
No widać albo sam jedziesz na cheatach albo masz coś z głową.
Nie znam drugiej tak obleganej przez cheaterków gry (poza DayZ mod może) jak Rust.
Oczywiście taki fps pro player jak gosugamer wie pewnie lepiej lelele.


Dla Ciebie cheaterem jest każdy kto lepiej od ciebie strzela, czyli jakieś 90% populacji ludzkiej.

Cytuj:
no ale co ty chcesz do serva ojca? wlasnie chyba jako jedyny byl robiony z sensem a cheaty byly banowane. gralem teraz na polskim servie swiezo po wipe i niestety nawet ludzie z info ze maja bana wlazili na server a admin nic (jest na to jakis cheat tez lol) nie wiem na jakim servie ty grasz ale moze jak gra u ciebie 5 osob to czity nie wlaza bo po co;/


No kulą płot, mi przecież zarzucali, że gram w zergu, więc 5 osób to prędzej pół naszego teamu, niż server na którym gramy. :]

Nie wiem, może teraz ostatnio coś się tak popsuło, jak zapowiedzieli, że ta wersja Rusta "legacy" nie będzie już paczowana - to by miało sens.
Albo po prostu histeryzujesz i taka sytuacja, że definitywnie cheater obrobił Ci chałupę zdarzyła Ci się pierwszy raz? Bo raz to mi się też coś takiego przytrafiło, ale akurat był serwer z ogarniętym adminem - koleś dostał bana, a ponieważ poza naszą ekipą ucierpiały jeszcze 5,6 innych, to był rollback.


I jeszcze PW od Highlandera, w obronie swojego "dobrego" imienia na forum: :D:D:D

Cytuj:
nie wiem na chuj mnie wymieniles.
a napisalem tylko dlatego, bo sie vilhelm powolal sie na moj bardzo stary post.



perfect

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 maja 2014, 18:01 
Cytuj  
No jesteś debilem wartym "xD" jak pozostałe śmiecie, których się pozbywałem, skutecznie.
Brniesz w swoim gównie wiecznie przywołując nic nie warte argumenty z Twojego punktu widzenia.
Jesteś tak samo chujowy jak Rust jest napisany. Pasujecie.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1448 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 73  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.