MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

TES V: Skyrim
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39858
Strona 57 z 109

Autor:  zaboleq [ 22 lis 2011, 10:54 ]
Tytuł: 

No właśnie nic nie słychać o tym. Cisza zapadłą jakaś.

Autor:  Bloodleaf [ 22 lis 2011, 10:58 ]
Tytuł: 

Jakieś plusy z wilkołactwa u companions poza dołączeniem do Circle, warto to brać ?

Autor:  Highlander [ 22 lis 2011, 11:20 ]
Tytuł: 

ja niby mam wilkolaka prawie nie uzywam, pozniej chyba jest latwy sposob na wyleczenie sie z tego tez.

Autor:  Rzeznik [ 22 lis 2011, 11:43 ]
Tytuł: 

Drusek napisał(a):
Z modami FXAA + beautiful nightsky + realistyczny dym/ogień (działa też na mgłę) + tekstury wyższej rozdzielczości ta gra jest piękna. Szedłem wczoraj ścieżka do tych Greybeards w końcu i podziwiałem :D


zlistujesz te mody w temacie modow prosze?

Autor:  MrCloudancer [ 22 lis 2011, 13:15 ]
Tytuł: 

Bethesda to leniuszki. Mogli zrobic jakas oddzielna animacje dla buław... bo właśnie bossiwi bandytów obciąłem nią głowę o.O

Autor:  Piaskowy [ 22 lis 2011, 13:32 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Bethesda quietly rolled out a patch to the PC version of Skyrim last night. The 18MB patch didn't do anything drastic to the game, but it did tie the game more closely to Valve's Steam service, meaning that the game can now no longer be started simply by running the "TESV.exe" file in the game directory -- it must now be started through Steam. This is, essentially, adding a layer of DRM to the game which wasn't present before.

You might not think that this sounds like a major change, but it does stymie the use of a popular patch for PC players with more than 2GB of system RAM. The "large address aware" patch improved the stability of the game -- the PC version is occasionally prone to sudden, silent crashes to desktop -- and also allowed the game to support more in the way of modifications and tweaks on 64-bit operating systems, offering the potential to improve the visuals a great deal for those with the hardware to handle it.

Autor:  zaboleq [ 22 lis 2011, 14:11 ]
Tytuł: 

Rzeznik napisał(a):
Drusek napisał(a):
Z modami FXAA + beautiful nightsky + realistyczny dym/ogień (działa też na mgłę) + tekstury wyższej rozdzielczości ta gra jest piękna. Szedłem wczoraj ścieżka do tych Greybeards w końcu i podziwiałem :D


zlistujesz te mody w temacie modow prosze?


Chyba nie ma żadnego tematu o modach, czy o czymś nie wiem?

Autor:  sula [ 22 lis 2011, 14:12 ]
Tytuł: 

Piaskowy napisał(a):
Cytuj:
Bethesda quietly rolled out a patch to the PC version of Skyrim last night. The 18MB patch didn't do anything drastic to the game, but it did tie the game more closely to Valve's Steam service, meaning that the game can now no longer be started simply by running the "TESV.exe" file in the game directory -- it must now be started through Steam. This is, essentially, adding a layer of DRM to the game which wasn't present before.

You might not think that this sounds like a major change, but it does stymie the use of a popular patch for PC players with more than 2GB of system RAM. The "large address aware" patch improved the stability of the game -- the PC version is occasionally prone to sudden, silent crashes to desktop -- and also allowed the game to support more in the way of modifications and tweaks on 64-bit operating systems, offering the potential to improve the visuals a great deal for those with the hardware to handle it.

Żenada z tym Steam-em.

To jest jedna rzecz za którą CDProjekt lubię co w Wiedźminie zrobiło i w grach na gog-u robi. Nie ma tam takich syfiastych zabezpieczeń. Instalujesz, klikasz w .exe i grasz. Żadnych problemów.

Piractwa to śmieszne dowiązanie do steam nie rozwiązuje, ale imo pewnie nie o to chodzi tylko o 'promocje' steama. Może w zamian Bethseda lepsze warunku sprzedaży na Steamie dostała...

Autor:  Robo [ 22 lis 2011, 14:25 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
Chyba nie ma żadnego tematu o modach, czy o czymś nie wiem?


viewtopic.php?t=35238&start=0

Autor:  EloNis [ 22 lis 2011, 16:19 ]
Tytuł: 

najgorsze z tym "patchem" jest to, że podobno nie można już .ini tweaksów robić i że large address aware podobno ma nie działać już.

Autor:  Dana [ 22 lis 2011, 17:23 ]
Tytuł: 

http://ppsh-41.tumblr.com/post/13145143504/entire-tamriel-landmass-built-into-skyrim

TES V: Morrowind 2.0 jako dlc inc.

Autor:  EloNis [ 22 lis 2011, 17:32 ]
Tytuł: 

wydaje mi się, że to bardziej teren do pracy dla modderów niż miejsce przygotowane na DLC, anyways za parę miesięcy ta gra będzie tak ogromna że przejście z jednego końca na drugi będzie trwać dniami albo tygodniami (2 tygodnie trwało przejście z jednego końca na drugi mapy w Daggerfallu, tak czytałem przynajmniej :P)

Autor:  Highlander [ 22 lis 2011, 17:40 ]
Tytuł: 

A mi sie wydawalo, ze skyrim ma mniejszy swiat niz morek. A tu sie okazuje, ze morek bedzie zawieral sie w skyrimie? ;d

Autor:  iniside [ 22 lis 2011, 18:00 ]
Tytuł: 

EloNis napisał(a):
wydaje mi się, że to bardziej teren do pracy dla modderów niż miejsce przygotowane na DLC, anyways za parę miesięcy ta gra będzie tak ogromna że przejście z jednego końca na drugi będzie trwać dniami albo tygodniami (2 tygodnie trwało przejście z jednego końca na drugi mapy w Daggerfallu, tak czytałem przynajmniej :P)

Nie przesadzaj. Przejscie z jednego konca mapy na drugi to okolo 30 minut. Z buta.
Mapka jest bardzo mala. Taka sama jak w Obku.

Anyway. Sam fakt, ze jest teren nic nie oznacza. Od pustego terenu do pełnoprawnej gry to tak ze 3 lata.

Autor:  EloNis [ 22 lis 2011, 18:03 ]
Tytuł: 

no trochę przesadziłem, fantazja mnie poniosła ;) ale jak dodadzą reszte krain (o ile dodadzą :P) to na pewno się to znacznie wydłuży. może nie planują kolejnych części TESa tylko będą ulepszać skyrima jak blizzard robi z wowem? :P

sęk w tym, że teren wcale pusty nie jest. ukształtowanie terenu i flora już są, na screenie widać nawet Imperial City z wszystkimi wieżami, z murami itd. tak jak było w Oblivionie.

Autor:  Nefastus [ 22 lis 2011, 18:51 ]
Tytuł: 

Armor nie ma wplywu na magic i sneak?

Jezeli to prawda, to zajebiscie zjebano depth.

Autor:  Ravushimo [ 22 lis 2011, 18:54 ]
Tytuł: 

Im ciezszy armor tym bardziej cie slychac gdy sie skradasz, ale przeciwko temu masz perki.

Autor:  Kabraxis [ 22 lis 2011, 18:55 ]
Tytuł: 

Na sneak ofc ze ma wplyw. Na magic nigdy nie mial i bardzo dobrze.
Troche mi brakuje efetywnosci spelli opartej na staminie oraz mozliwosci nieudanego castu ale nie az tak bardzo choc jak taki mod wydzie to zainstaluje na 100% bo tak bylo w Morrowindzie. :P

Autor:  Nefastus [ 22 lis 2011, 19:04 ]
Tytuł: 

Jak przynajmniej ma wplyw na sneak, to ok, chociaz bym wolal zeby mialo affect na armor. Wypasiony koles w heavy armor i w dodatku mag, to troche dziwne w fantasy. Troche sie czepiam standardu, wiem. :D

Autor:  Bloodleaf [ 22 lis 2011, 19:08 ]
Tytuł: 

Ja w heavy armor bez perków skradam się tak samo jak w light bez perków :/ tzn z tej samej odległości słyszą mnie przeciwnicy. ( skradanie bez companiona )

Strona 57 z 109 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team