MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Elemental Fallen Enchantress
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40258
Strona 57 z 88

Autor:  warhameron [ 7 lut 2013, 16:47 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Rodzima pochlebna recka http://www.jrkrpg.pl/recenzja.php?kat=p ... elemfe.htm (trochę zawyżona ocena moim zdaniem)
Zresztą bardzo ciekawa strona , można się dowiedzieć o dziwnych rpgach o których się nie słyszało.

Autor:  warhameron [ 8 lut 2013, 09:54 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

http://www.surveymonkey.com/s/stardock2012
Za wypełnienie zapewne kupon zniżkowy.

Survey2012 powinien dać -10% zniżki na FE LH (18$) kupując od SD (klucz steam only)

Autor:  warhameron [ 8 lut 2013, 21:21 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

http://forums.elementalgame.com/439504
Modzik dodający nowa ciekawą jednostke.

Autor:  warhameron [ 9 lut 2013, 08:42 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

http://forums.elementalgame.com/440114
1.3 zapowiedziany (spore zmiany)

Autor:  CavieZ [ 9 lut 2013, 10:38 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Dobrze, że poprawią tą dyplomacje bo imo jest ona najsłabszym elementem tej gry. A szkoda....

Autor:  warhameron [ 10 lut 2013, 02:01 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Beta > Secrets of the Past Scenario (może być ciekawy scenariusz)

http://forums.elementalgame.com/440136/get;last

Autor:  warhameron [ 13 lut 2013, 09:57 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

http://forums.elementalgame.com/440232/get;last

1.3 wygląda obiecująco.

Autor:  warhameron [ 14 lut 2013, 01:53 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

http://www.escapistmagazine.com/news/vi ... nchantress

Autor:  warhameron [ 15 lut 2013, 10:42 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

http://forums.elementalgame.com/440201

Autor:  Rzeznik [ 15 lut 2013, 12:26 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

zmiany z herosami na modle MoM

Autor:  And [ 16 lut 2013, 00:03 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Witam. Zakupiłem, wciągnąłem się (dużo powiedziane 2 dzień siedzę nad grą) ale wygląda że długo jeszcze posiedzę bo coraz bardziej mi się podoba. Początki bywają trudne więc jeśli może mi ktoś odpowiedzieć na parę podstawowych pytań będę wdzięczny:
1. Gdzieś czytałem na początku tego wątku, że dwóch championów w jednej drużynie obniża expa? Nie dorobiłem się jeszcze 2 żeby sprawdzić ale w takim razie czy bohater + champion w jednej drużynie ma jakieś ujemne skutki?
2. Zauważyłem, że siła jednostki jest taka sama bez względu na to ile np miśkowi już zdjąłem hp jak zostało mu 1/20 hp to wali tak samo jak 20/20 hp? Pytam bo stąd wynika prosta taktyka że lepiej dobić miśka z 1/20hp niż zostawić go i tłuc kogoś innego. Czy tak to wygląda?
3. Co zrobić żeby szybko przywrócić ranne jednostki do pełnego hp? Wrócić do miasta bo jakoś nie zauważyłem żeby szybciej odzyskiwały zdrowie?
4. Mam u góry informację "Death shard per turn +1" (mam kryształy w mieście) i nie widzę żeby ich przybywało mam ciągle tam liczbę 1. To się jakoś samo zużywa? Nie widzę zastosowania tych shardów oprócz tego że kopalnia daje do many.
5. Jaką taktykę obieracie - ciągniecie jedną armię i expicie na słabszych mobkach zdobywając expa czy kilka równolegle grup?
6. Z tego co widzę jednostki kupowane w mieście również awansują jak bohater czy championi więc chyba najważniejsze jest ich nie stracić ale wtedy w zasadzie pozostaje strategia jednej grupy uderzeniowej przynajmniej na początku gry. Trochę to dziwnie wygląda bo pająki rekrutowane na początku po kilku bitwach są mocniejsze od bardziej zaawansowanych jednostek rekrutowanych później. Opłaca się je zastąpić nowocześniejszą jednostką skoro stara jest już niezłym weteranem?

Uff starczy na początek moich wątpliwości, będę wdzięczny za choćby skrótowe wyjaśnienia.

Autor:  Farin [ 16 lut 2013, 10:17 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

AD1. jesli jest jeden bohater w armii to po walce dostaje całe xp dla siebie(zwykle wojska/potwory w twojej armii maja tak jakby oddzielny xp jaki dostaja po walce), jesli jest ich dwóch to dzielą się po połowie ale trzeba pamiętać, że zdolności tego drugiego także się wykorzystuje w bitwie, a często są lepsze i jest ich więcej niż u zwykłych wojaków. Ujemne skutki masz wtedy jeśli są takowe wypisane w zdolnościach(np. po przegranej walce championi otrzymują losowe rany, które są ujemne).
AD2. W przypadku takiego miśka, trolla jaki bohatera tak to wygląda. Inna sprawa ma się w przypadku oddziału, jeśli w oddziale masz 3 ludzi to zazwyczaj ich atak jest liczony np. 3x10, jeśli któryś z nich zginie w walce to automatycznie zadają 2X10.
AD3. Zazwyczaj w mieście szybciej odzyskują zdrowie ale ponieważ nie są to jakieś diametralne różnice to po prostu musisz odczekać parę tur aby się zregenerowali(tudzież wybrać następną walkę z takim przeciwnikiem aby ranne jednostki stały z daleka i tylko obserwowały walkę).A i jeszcze jedno, niektóre zdolności bohaterów podczas levelu dają premię do odzyskiwania HP armii w której są wszystkim wojakom.
Ad4.Tooltip się kłania!!!!! "Obudowane" Shard-y dają przede wszystkim bonus do spelli danego typu(zazwyczaj do obrażeń - ile dokładnie to nie pamiętam) jak i im lepszy level obudowania tym wiecej many na turę dostajesz :P
AD5.Na początku pierwszą rzeczą, którą robię to rekrutowanie Bohatera, zawsze jest jakiś leszcz w pobliżu startowej lokacji, a później to już zależy od rasy, terenu siły mobków w okolicy ale zazwyczaj przez pierwsze kilka tur chodzę jedną armią.
Ad6. Zazwyczaj staram się nie tracić jednostek aby później móc odesłać je do pilnowania jakiegoś zagrożonego miasta, a wtedy do armii biorę nowe i bardziej zaawansowane i je także "trenuję" i tak w kółko. To już zależy jaką nacją grasz i jaką strategię stosujesz.


ARGH!!! Niech już jakiś mod opracuje multi do tej gry!!

Autor:  warhameron [ 16 lut 2013, 13:25 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Farin napisał(a):
AD1. jesli jest jeden bohater w armii to po walce dostaje całe xp dla siebie(zwykle wojska/potwory w twojej armii maja tak jakby oddzielny xp jaki dostaja po walce), jesli jest ich dwóch to dzielą się po połowie ale trzeba pamiętać, że zdolności tego drugiego także się wykorzystuje w bitwie, a często są lepsze i jest ich więcej niż u zwykłych wojaków. Ujemne skutki masz wtedy jeśli są takowe wypisane w zdolnościach(np. po przegranej walce championi otrzymują losowe rany, które są ujemne).
AD2. W przypadku takiego miśka, trolla jaki bohatera tak to wygląda. Inna sprawa ma się w przypadku oddziału, jeśli w oddziale masz 3 ludzi to zazwyczaj ich atak jest liczony np. 3x10, jeśli któryś z nich zginie w walce to automatycznie zadają 2X10.
AD3. Zazwyczaj w mieście szybciej odzyskują zdrowie ale ponieważ nie są to jakieś diametralne różnice to po prostu musisz odczekać parę tur aby się zregenerowali(tudzież wybrać następną walkę z takim przeciwnikiem aby ranne jednostki stały z daleka i tylko obserwowały walkę).A i jeszcze jedno, niektóre zdolności bohaterów podczas levelu dają premię do odzyskiwania HP armii w której są wszystkim wojakom.
Ad4.Tooltip się kłania!!!!! "Obudowane" Shard-y dają przede wszystkim bonus do spelli danego typu(zazwyczaj do obrażeń - ile dokładnie to nie pamiętam) jak i im lepszy level obudowania tym wiecej many na turę dostajesz :P
AD5.Na początku pierwszą rzeczą, którą robię to rekrutowanie Bohatera, zawsze jest jakiś leszcz w pobliżu startowej lokacji, a później to już zależy od rasy, terenu siły mobków w okolicy ale zazwyczaj przez pierwsze kilka tur chodzę jedną armią.
Ad6. Zazwyczaj staram się nie tracić jednostek aby później móc odesłać je do pilnowania jakiegoś zagrożonego miasta, a wtedy do armii biorę nowe i bardziej zaawansowane i je także "trenuję" i tak w kółko. To już zależy jaką nacją grasz i jaką strategię stosujesz.


ARGH!!! Niech już jakiś mod opracuje multi do tej gry!!


W tajemnicy napiszę ,że pewna grupa niemieckich graczy tworzy ultra mega huge mapy na 16 graczy i kombinują nad wprowadzeniem hot seat. Ale nie wiem czy im się to uda zaimplementować.

@And

Jak juz obczaisz all w grze i nie będzie ona dla ciebie wyzwaniem (wszystko już zobaczysz) to potestuj sobie mody. Polecam stormwolrd. Z nim działa parę innych fajnych modów (nowe czary, nowe jednostki jak sumonerzy itp).

Ten mod koniecznie odpal już teraz> poprawia grafikę http://forums.elementalgame.com/437209

Autor:  Matkall [ 16 lut 2013, 14:22 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Panowie, zagrywałem sie kiedys w Master of Magic, we wszystkich Heroes'ow, Civy i tym podobne. Czy zawiode sie jak wydam te 30+ $ na to ?

Autor:  Farin [ 16 lut 2013, 15:09 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Matkall napisał(a):
Panowie, zagrywałem sie kiedys w Master of Magic, we wszystkich Heroes'ow, Civy i tym podobne. Czy zawiode sie jak wydam te 30+ $ na to ?

zaley czego oczekujesz od gry.
W dzisiejszych czasach youtube odpalasz i oglądasz co i jak :]

Autor:  And [ 16 lut 2013, 15:54 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

A idźcie w cholerę siedziałem do 4.30 dziś :). Im bardziej poznajesz zasady i interface tym bardziej wciąga. Ma więcej z heroesów niż civ moim zdaniem ale wszystko subtelnie połączone. Tylko u nas jakoś tak cicho na temat tej gry, wg mnie to jedna z lepszych produkcji tego typu w ostatnim czasie, a dopiero zaczynam.

Dzięki za odpowiedzi, co do shardów to nadal nie doszedłem jak to działa, czy warto mieć kilka rodzajów kopalń shardów czy np jako death mag powinienem wszystkie przerabiać czarem na death (mam w tej chwili jeszcze kopalnię shardów wody). Oprócz wzmocneinia czaru i many do czegoś to jeszcze jest potrzebne w późniejszej fazie gry?

W każdym razie gra bardzo dobra, łącząca moje ulubione gry z przeszłości, jest taktyka, questy, bossowie i pospólstwo do tłuczenia => zarwane nocki.

Autor:  warhameron [ 16 lut 2013, 16:37 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Czym więcej shardów tym lepiej. Czym więcej shardów do magii, której najczęściej używasz to tym bardziej czary tej magii będą potężniejsze.

Używając moda dającego nową jednostke http://forums.elementalgame.com/440185 >summoner, shardy są o tyle przydatne, że pozwalają summonowac monstra z danego elementu. Jak będziesz miał summonera ognia nie majac ogniowego sharda to nic nie przywołasz. Prawdopodobnie moc takich elementali też jest zależna od ilości shardów. Ta mechanika prawdopodobnie będzie wykorzystana lub już jest w innych modach. Co do shard +1 per turn to prawdopodobnie będzie tyczyło sie craftingu (nad , którym pracują) Dojdzie jako free updejt/dlc or w dodatku. Idą na całkowite podobieństwo do MoM (co akurat jest dobre).

Ciekawy mod dotyczący magii i czarów (http://forums.elementalgame.com/436647) Działa sam jak i z SW. Shard synergy acts as a unit-based multiplier to shard based spell effects. These unit stats are visible in the unit details screen. Shard synergy bonus is added to every elemental shard synergy stat.

@Matkall

Przejrzyj sobie ten temat od początku. O ile pamiętam to z tych co kupili nikt nie narzekał(to jest po prostu dobra gra w oldschoolowym stylu, a zmodowana jest jeszcze lepsza). Ofc gra nadal ma parę bugów i niedociągnięć, ale średnio raz na 2-4 tygodnie wychodzi nowa łata + coś nowego (w next 1.3 dojdzie np nowy czar Majesty). Dodatek do FE wygląda,że będzie pierdolnięciem z grubej rury:D co przełoży sie na jeszcze większą wyjebistość i grywalność.

Kupując teraz z SD z chyba działającym kodem survey2012 zaoszczędzisz 10% (brak klucza steam). Natomiast dodatek FE LH będzie koształ 20$, tych co posiadają FE (będzie steamworks, więc nie ważne gdzie się kupi).

Warto sobie przejrzeć jakie sa mody i co dają:
http://fallenenchantress.nexusmods.com/
http://forums.elementalgame.com/forum/1008

Ten mod/scenariusz jest na wzór Age of Wonders (nie testowałem jeszcze). W założeniu po pierwszej mapie (rpg)ma byc przejście i przeniesienie bohatera/jednostek na next mapę(normalna gra). Jeśli takie myki będą połączone(kilkanaście or więcej map) to wyjdzie kampania ala AoW ! http://forums.elementalgame.com/440136

Autor:  And [ 16 lut 2013, 20:50 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

No cóż przegrywam swoją pierwszą grę :). Ale nauka nie idzie w las. Dużo błędów popełnionych z niewiedzy. Pytania:

1. Jeśli ginie bohater w walce ale całą walkę wygrywam to dostaje on ujemne cechy? Nie widzę albo nie umiem znaleźć żadnych ujemnych właściwości. Po 3 seriach łuczników w mojego maga w zasadzie już na początku go nie ma. Jakoś tak trochę mnie to denerwuje, nie mam czym się obronić. Z tego co czytałem po przegraniu walki powinien dostać stałe permanentne ujemne cechy (jeszcze nie przegrałem :) ) - czy to prawda i nie da się z nimi nic zrobić?

2. Rozwój technologii - z tego co widzę podstawa w drużynie to 3 grupy łuczników - własnie przez nich przegrywam ja nie mam a komp wysyła cały czas na mnie takie drużyny. Czy w takim razie pierwszeństwo to rozwijanie drzewka warfare gdzie dostajemy łuczników? Można ich czymś innym zastąpić co nie zżera many a ma obrażenia na odległość? Jak sobie planujecie rozwój drzew technologicznych?

3. Wymiana technologiczna z innym graczem - co oznacza wymiana punktów technologii? Nie wiem gdzie mam te punkty i co wymieniam ale coś wymieniłem z kompem :).

Autor:  Matkall [ 16 lut 2013, 21:45 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Mial ktos problemy przy kupowaniu przez strone stardock ?
Kupilem, wpisalem wszystkie dane z karta etc dostalem order number, zarejestrowalem sie, dostalem malia potwierdzajacego, klikonolem na linka i ok, tylko, ze nadal nie mam w ich bazie tej gry nie moge sciagnac itd...wtf ?

Autor:  warhameron [ 16 lut 2013, 21:55 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

And napisał(a):
No cóż przegrywam swoją pierwszą grę :). Ale nauka nie idzie w las. Dużo błędów popełnionych z niewiedzy. Pytania:

1. Jeśli ginie bohater w walce ale całą walkę wygrywam to dostaje on ujemne cechy? Nie widzę albo nie umiem znaleźć żadnych ujemnych właściwości. Po 3 seriach łuczników w mojego maga w zasadzie już na początku go nie ma. Jakoś tak trochę mnie to denerwuje, nie mam czym się obronić. Z tego co czytałem po przegraniu walki powinien dostać stałe permanentne ujemne cechy (jeszcze nie przegrałem :) ) - czy to prawda i nie da się z nimi nic zrobić?

2. Rozwój technologii - z tego co widzę podstawa w drużynie to 3 grupy łuczników - własnie przez nich przegrywam ja nie mam a komp wysyła cały czas na mnie takie drużyny. Czy w takim razie pierwszeństwo to rozwijanie drzewka warfare gdzie dostajemy łuczników? Można ich czymś innym zastąpić co nie zżera many a ma obrażenia na odległość? Jak sobie planujecie rozwój drzew technologicznych?

3. Wymiana technologiczna z innym graczem - co oznacza wymiana punktów technologii? Nie wiem gdzie mam te punkty i co wymieniam ale coś wymieniłem z kompem :).


Ujemny trait (chyba czerwone tło), można wyleczyć specjalnym potionem (rare). Jest parę ran, które nie sa bardzo uciązliwe, a jedna nawet całkiem fajna dla maga.

Rozwój technologii zależy od ciebie. Proponuje stworzyć sobie wpierw własna rasę (wybierasz dla niej bonusy i minusy w tym możesz wybrać parę startowych technologii). A później tworzysz bohatera dla stworzonej rasy. Tak naprawdę to parę godzin można spędzić na tworzeniu rasy/nacji i bohatera. Opcji w pip, a mody(dodatek pewnie też) dodają nowe możliwości.

Wymiana punktów pozwala ci przyspieszyć rozwój danej technologii(drzewka).

Na początek warto wybrać jako profesje beastlord a> można przejmować pod swoją kontrolę bestie na stałe(pajaki, niedzwiedzie, pantery itp).

Strona 57 z 88 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team