MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Star Wars: The Old Republic https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=30312 |
Strona 58 z 203 |
Autor: | Huragan [ 4 kwi 2011, 21:10 ] |
Tytuł: | |
Sathorn, ale to jest moje zdanie na ten temat. Ty mozesz miec inne, tak jak napisal Damion Schubert z BioWare, ze gra zespolowa w grach mmo to hardcore ![]() Ja uwazam wrecz odwrotnie. Gra zespolowa w grach mmo to podstawa tych gier. Zostanmy wiec przy swoich zdaniach. |
Autor: | kamilus [ 4 kwi 2011, 21:27 ] |
Tytuł: | |
Sathorn napisał(a): Gra solo! Olaboga - brzmi jak zaraza!
Granie solo w mmo to jak samogwałt. Chyba wolisz z kobietą? |
Autor: | tomugeen [ 4 kwi 2011, 21:44 ] |
Tytuł: | |
tczewiak napisał(a): Sathorn napisał(a): Gra solo! Olaboga - brzmi jak zaraza! Granie solo w mmo to jak samogwałt. Chyba wolisz z kobietą? Kiepskie porownanie, bo jesli ktos gra w mmo to raczej woli z 30 facetami ;[ |
Autor: | Enhu [ 4 kwi 2011, 23:54 ] |
Tytuł: | |
ekhm, ja chciałem zauważyć, że SWG w swoim najlepszym okresie czyt pre-cu był grą single player |
Autor: | Kole0 [ 5 kwi 2011, 00:58 ] |
Tytuł: | |
Mnie tylko zastanawia co ma mmo wspolnego z gra w grupie. Cecha mmo jest to ze wokol ciebie biega pelno graczy a nie ze musisz sie z nimi kumac czy wspolpracowac. Mozesz, aczkolwiek nie musisz. |
Autor: | Wedge [ 5 kwi 2011, 05:34 ] |
Tytuł: | |
W Gw mozesz grac w grupie, a podobno to nie jest MMO...to samo w Diablo ![]() |
Autor: | Sathorn [ 5 kwi 2011, 08:06 ] |
Tytuł: | |
Huragan napisał(a): Ja uwazam wrecz odwrotnie. Gra zespolowa w grach mmo to podstawa tych gier.
Zostanmy wiec przy swoich zdaniach. No ale ja z tym powyżej się zgadzam! tyle że to nie cała prawda. Ja gram w gry MMO właśnie żeby pograć z kimś: kumplami, żoną, córką czy kimkolwiek kto się "nawinie". Ale czasem, tak jak i w normalnym życiu chcesz posiedziec sam i porobić coś samemu - jeśli dadzą mi tą możliwość to chwała im za to - gorzej jak to będzie tylko to i nic więcej... |
Autor: | Wedge [ 5 kwi 2011, 09:05 ] |
Tytuł: | |
Sathorn napisał(a): gorzej jak to będzie tylko to i nic więcej...
I jeszcze z abonamentem... |
Autor: | kamilus [ 5 kwi 2011, 12:50 ] |
Tytuł: | |
Ja mam już dość gierek, gdzie jedynym celem jest zdobywanie moar szajni szit. Schemat WoWikowy jest już oklepany. Endgame po to by grindować kolejne setki mobów i instancji, a jedynym celem jest mieczyk, który i tak każdy ma, aby mieć te 0.1% dps więcej. W takim SWG nie tylko endgame był zajebisty. Cały rozwój postaci, planowanie skilli, themeparki, space, world battle, przede wszystkim będąc rebelem można było rozmawiać nawet z imperialem, handlować z nim itp. Aby pobiegać z latarką to trzeba było zgłębić grę i poświęcić odrobinę czasu na przejście questów. Miasta graczy to była rewelacja. System craftu i handlu również. A to co pokazują w SWTOR? :/ Obawiam się, że to będzie taki failzor jak Aion, a pewnie nawet większy. Dążenie do maxlvl, a potem nie będzie co robić. No poza kolejną postacią (naleciałość wowa - jedna postać, jedna klasa, nic nie zmienisz). |
Autor: | Fenris [ 5 kwi 2011, 15:12 ] |
Tytuł: | |
Dlatego tez ciągle trzymam konto SWG z latarką i zaglądam tam regularnie ![]() Szkoda tylko ze SOE po tym jak dało dupy ma nikłe szanse by sciągnąc graczy - no chyba ze zrobią coś z enginem graficznym i strzelą jakiś uber dodatek. Imho również uważam ze SWG to jedna z lepszych gierek i ma spory potencjał - ale do wydawcy to niestety pecha miało. |
Autor: | kamilus [ 5 kwi 2011, 15:49 ] |
Tytuł: | |
Przecież po NGE zabili wszystko co było w tej grze najlepsze. |
Autor: | mr.Henky [ 5 kwi 2011, 16:08 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Ja mam już dość gierek, gdzie jedynym celem jest zdobywanie moar szajni szit. Schemat WoWikowy jest już oklepany. Endgame po to by grindować kolejne setki mobów i instancji, a jedynym celem jest mieczyk, który i tak każdy ma, aby mieć te 0.1% dps więcej.
W takim SWG nie tylko endgame był zajebisty. Cały rozwój postaci, planowanie skilli, themeparki, space, world battle, przede wszystkim będąc rebelem można było rozmawiać nawet z imperialem, handlować z nim itp. Aby pobiegać z latarką to trzeba było zgłębić grę i poświęcić odrobinę czasu na przejście questów. Miasta graczy to była rewelacja. System craftu i handlu również. A to co pokazują w SWTOR? :/ Obawiam się, że to będzie taki failzor jak Aion, a pewnie nawet większy. Dążenie do maxlvl, a potem nie będzie co robić. No poza kolejną postacią (naleciałość wowa - jedna postać, jedna klasa, nic nie zmienisz). No prosze cię .. jak możesz sam siebie tak okłamywać ... ale może po koleji. Themeparki - space skupiały się do jednej funkcji - nudnego grindu ! Lec do punktu A - zabij naście mobów i wróć do punktu B . Punk B w nagrodę pozwala ci porozmawiać z panem C który wyślą cie w miejsce A abyś zrobił podobne rzeczy. By człowiek nie miał tego w nadmiarze 60% czasu na q poświęcałeś by do niego dolecieć. Space miał to samo 2 tryby questów eskorta i zniszcz target - potem grind statków by kratki zapełnić i na corvette .. yay !. World Battle... hmm serio to było ? Bo serialnie chyba raz w miesiącu jakieś klepanie się o baze co najwyżej. Rozmawianie z rebelem/Imperial trooperem bylo tam też dołujące . Stanie przed tobą rebeliant w pełnej zbroji , pluje ci w twarz a ty nic nie możesz mu zrobić póki nie wejdzie w combatanta , ba ! Nawet może tłuc imperialnych npców i nic z tym zrobić nie mogłeś. Co do biegania z latarką...ta... super osiągnięcie... grind grind grind. A później więcej grindu i jeden q co 4 tyg. Było to takie ciężkie ze połowa servera już się woziła latarkami ;p Przed CU było nawet łatwiej dzięki bufowaniu w Corolagu... i w sumie tam też tylko ludzie byli. Pozostałe miasta były pustyniami. Po CU i nge różnica była taka ze z Corolagu do Tatooin sie przeniesli ludzie.Samych questów w miarę sensownych też tam zbytnio nie było. W tej grze jedynie crafting był godny uwagi. Reszta była..czymś co miało przybrać jakaś formę ..ale sami twórcy chyba nie wiedzieli jaką. SWG był jednym wielkim grindem.. z otwartym światem i "klimatem SW" . |
Autor: | Keii [ 8 kwi 2011, 18:44 ] |
Tytuł: | |
Advanced Classes Update. |
Autor: | Huragan [ 11 kwi 2011, 08:05 ] |
Tytuł: | |
Jaka rasa i jaka klasa bedziecie grac ? ![]() |
Autor: | ubeck [ 11 kwi 2011, 08:07 ] |
Tytuł: | |
Zadna, bo zanim ktokolwiek zdarzy stworzyc postac, ta gra juz failnie;) |
Autor: | Fenris [ 11 kwi 2011, 08:11 ] |
Tytuł: | |
Sith Warrior - Cyborg Raczej przy tym już pozostanę. |
Autor: | Huragan [ 11 kwi 2011, 08:13 ] |
Tytuł: | |
Szkoda, ze nie ma Ewoków ![]() |
Autor: | iniside [ 11 kwi 2011, 08:32 ] |
Tytuł: | |
Nie ma Togrutan Bioware juz failna, bo miliony fanow nie beda mogly zrobic Ahsoki ;p. |
Autor: | Fenris [ 11 kwi 2011, 09:26 ] |
Tytuł: | |
Respect Shabba ![]() Samych napalony, przeżartych kentucky fred chickenami anglosasów starczy by koszty im się z nawiązka zwróciły ![]() http://www.swtor.com/media/trailers/pax ... ight-video Co twarz to mokro w gaciach od hype ![]() Film potwierdza starą tezę - Mieć w domu zonę , która tez gra w mmo = bezcenne ![]() |
Autor: | iniside [ 11 kwi 2011, 09:37 ] |
Tytuł: | |
IcE napisał(a): Respect Shabba
![]() Samych napalony, przeżartych kentucky fred chickenami anglosasów starczy by koszty im się z nawiązka zwróciły ![]() http://www.swtor.com/media/trailers/pax ... ight-video Co twarz to mokro w gaciach od hype ![]() Film potwierdza starą tezę - Mieć w domu zonę , która tez gra w mmo = bezcenne ![]() JEszcze lepiej nie miec zony -;-. |
Strona 58 z 203 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |