mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1747 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 88  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 16 lut 2013, 22:38 
Cytuj  
And - główny Bohater nie dostaje po śmierci ujemnych trait, jedynie ci których najmujesz w trakcie gry.
Co do strategii to wszystko zalezy od rasy.
Matkall - ja nie miałem żadnych problemów, czasami trzeba mieć cierpliwość(aa jednak miałem problem jak dobrze pamiętam przez niecierpliwość nacisnąłem parę razy przycisk do zamówienia co spowodowało ze 3 razy podjelo mi kase z konta ale mail do nich wszystko zalatwił :] ).


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 16 lut 2013, 23:32 
Cytuj  
No zapomniałem o szybkości zakupów w SD, sry. Ale w ciągu max paru godzin wszystko powinno być cacy.


Posty: 48
Dołączył(a): 19.03.2005
Offline
PostNapisane: 16 lut 2013, 23:43 
Cytuj  
Ostatnie pytanie z tych męczących - w czasie walki jak sprawdzić co ma na sobie jednostka wroga? Bohater wroga buffuje swoją jednostkę coś na nią rzuca, i nijak nie mogę sprawdzić co to jest mogę co najwyżej najechać myszą i widzę tylko podstawowe statystki. Jest na to jakiś sposób?

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 16 lut 2013, 23:58 
Cytuj  
And napisał(a):
Ostatnie pytanie z tych męczących - w czasie walki jak sprawdzić co ma na sobie jednostka wroga? Bohater wroga buffuje swoją jednostkę coś na nią rzuca, i nijak nie mogę sprawdzić co to jest mogę co najwyżej najechać myszą i widzę tylko podstawowe statystki. Jest na to jakiś sposób?


Jak castuje to chyba jest info jaki to czar(jak masz countera spella, chyba wtedy). Jak pograsz dłużej to po animacji będziesz się orientował co to z czar. A co do sprawdzenia jakie ma efekty na sobie to poza wzrokowym, chyba nie ma ?

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 17 lut 2013, 08:31 
Cytuj  
No ja się nie dziwię, że macie problemy z kompem jak wy takich podstawowych rzeczy nie wiecie :P
Klikasz dwa razy lewym przyciskiem myszy na cel.


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein


Posty: 48
Dołączył(a): 19.03.2005
Offline
PostNapisane: 17 lut 2013, 10:58 
Cytuj  
Farin, kombinowałem jak koń pod górkę, klikałem lewym, prawym,środkowym, nawet klawiaturę obleciałem całą myśląc że któryś klawisz to wywoła ale dwa razy nie kliknąłem :) - sprawdziłem przed chwilą i ..... działa. Fajnie że komuś chce się odpowiadać na takie pytania. Dzięki.

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 17 lut 2013, 12:29 
Cytuj  
No problemo, najbardziej zawstydzeni powinni być inni, którzy grali w tą grę więcej niż ja :P Jak np. taki warhameron - żeby nie wiedzieć takiej podstawowej rzeczy :P

Wracając do pytania odnośnie handlu techami:
po wynalezieniu techa dostajesz ileś tam punktów z danej dziedziny, jeśli "kupisz" od kompa np 50 punktów z warfare - to wtedy te punkty wypełnią losowy(nie wiem czy na bank jest to losowe) pasek jakiegoś techa z tej dziedziny i dzięki temu jak się za niego weźmiesz to zamiast powiedzmy 10 tur będziesz go wynajdował tylko 5.
Warto także zbierać influence(nie wiem czy poprawnie napisałem), ponieważ tymi punktami możesz zastępować wszystko inne podczas handlu z innymi nacjami.


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 17 lut 2013, 13:04 
Cytuj  
E tam, dawno nie grałem, nie mam czasu i nie pamiętam wszystkiego. 8)

**

Posty: 263
Dołączył(a): 26.02.2012
Offline
PostNapisane: 17 lut 2013, 13:29 
Cytuj  
Ja też rzadko co gram w FE.. jak mam czas to wolę obecnie w Endless Space lub na PS3 w Final Fantasy 13 ;P. 2 dni temu włączylem grę i niestety mam wrażenie że muszę się uczyć jak laik :D.... Tak to jest jak się ma dużo na głowie a FE wymaga poświęcenia dużo czasu.


_________________
Obrazek

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 18 lut 2013, 18:47 
Cytuj  
Dzisiaj miałem wolne i przegrałem całą noc do 5 nad ranem. 6 przeciwników na czelendżu. Na plus nowe czary i enchanty. Ale za to miałem bugi, których nie było w 1.1 : nie aktualizuje mi się wygląd chempów po włożeniu nowego gear u i nie miałem ani jednego eventa. Co do samej rozgrywki, miałem dwa trudne momenty. Ostał mi się jeden przeciwnik o podobnej sile (ale zaplecze mam takie ,że nie ma szans na wtopę). Nie miła niespodzianka to max 7 zamiast 9 ludzików w jednostce, to zmienili w 1.20 ? Dziś potestuje jeszcze SW z nowymi modzikami.

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 18 lut 2013, 19:32 
Cytuj  
Nie zauważyłem tej zmiany z ludzikami - hmm za rzadko robię oddziały :]
Eventy - ano tak jakoś zrezygnowali z nich, nie mam bladego pojęcia dlaczego...
Ja już sobie darowałem czelendź i jadę na hardzie ale i tak jestem przodującą siłą, a mam zaledwie 3 bohaterów plus z 8-10 jednostek.
Może się skuszę w końcu na tego moda SW.


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 18 lut 2013, 19:41 
Cytuj  
W pewnym momencie gry, chyba Tarth mógł mnie spokojnie pojechać (nie miałem łuczników, a on miał już najlepszych + liczniejsze oddziały), ale zamiast mnie pojechać, wdał się w wojnę z 3 innymi nacjami i przestał być zagrożeniem. Event jeden, chyba był na mapie, ale nie wobec mnie (w pip małych pajaków). SW, chyba jednak bardziej nastawione na miodność niż gołe FE, zwłaszcza dodatkowe modziki dodają smaczku. Grając undedami vs anioły jest przerąbane bo anioły mają +100% dmg vs undeady. Danie aniołom max poziom powoduje spore utrudnienie gry :D (ale, nie stestowałem jeszcze najnowszej wersji). I czytałem, że jest jakis item> płaszcz dla pro zarządców koszt kupienia or wyposażenia powyżej 3 mln gildrów i to niby nie bug.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 18 lut 2013, 21:24 
Cytuj  
http://forums.elementalgame.com/437950
Kolejny fajny modzik pod SW.
http://forums.elementalgame.com/439504

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 18 lut 2013, 21:35 
Cytuj  
Dobra to zróbmy taki mały eksperyment:
Podaj mi listę modów jaką używasz, stwórz grę i zapodaj mi save z tury "zerowej" - może to w końcu będzie dla mnie jakimś wyzwaniem :]


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 18 lut 2013, 22:19 
Cytuj  
Farin napisał(a):
Dobra to zróbmy taki mały eksperyment:
Podaj mi listę modów jaką używasz, stwórz grę i zapodaj mi save z tury "zerowej" - może to w końcu będzie dla mnie jakimś wyzwaniem :]

To zajmie tygodnie. Wpierw trza odpalić te mody z SW zagrać po kolei rożnymi nacjami, nauczyć daną nację tworzyć i wykorzystywać te nowe jednostki i dopiero później zagrać przeciw nim. W 1.20 stare nacje mam wyczyszczone, muszę od nowa się bawić. Ale tak jak pisałem zagraj undedami vs anioły i inne "dobre" rasy, na hardzie w górę powinieneś mieć już problemy.

http://forums.elementalgame.com/421802
+
http://forums.elementalgame.com/439504
+
http://forums.elementalgame.com/436647
+
http://forums.elementalgame.com/437950 (tego sion nie testowałem> link w tym linku).

Anioły są po prostu op, zwłaszcza w późniejszej grze:
http://stormworld.wikidot.com/faction:angels
A nieumarli mają sporo w plery:
http://stormworld.wikidot.com/faction:undead

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 18 lut 2013, 23:15 
Cytuj  
Heh nie włączyłem modów w opcjach. Pm mi meila (gdzie były save y?).

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 19 lut 2013, 02:36 
Cytuj  
StormWorld mnie dziś zmiażdżył! Moder dodał przynajmniej jeden nowy wildland> Ruins of Empire (ja w gołej FE tego nie widziałem). Czarów nowych multum> trait wizard, każdy kolejny poziom daje nowe czary np: arcane misille. Dodany ice bolt (animacja po prostu śliczna). Jebcie gołe FE i grajcie w Stormworlda+ te mody które wypisałem wyżej, a gwarantuje ,że będziecie szukać szczęki na glebie :D (no i zdecydowanie jest trudniej).

No z tymi modami to FE ma u mnie 9/10.

I koniecznie jeszcze ten mod : http://forums.elementalgame.com/437209

Gdyby nie crash to bym nie szedł spać :P (za dużo save/ load ów).

Storm World :

13 new factions (Stormworld_ExpandedFactions)
35 new champions (Stormworld_ExpandedFactions_Champions)
118 new magical artifacts (Stormworld_Reliquary)
20 new events (Stormworld_Reliquary)
4 new types of rivers (Stormworld_Rivermod)
6 new quests (Stormworld_Quests built with Murteas' Quest Wizard)
18 new monsters and their lairs (Stormworld_Quest)
5 new types of Recruitable monsters (Stormworld_Quest)

**

Posty: 263
Dołączył(a): 26.02.2012
Offline
PostNapisane: 19 lut 2013, 08:12 
Cytuj  
Farin napisał(a):
Dobra to zróbmy taki mały eksperyment:
może to w końcu będzie dla mnie jakimś wyzwaniem :]


Zagraj na średniej mapie i wybierz więcej frakcji. Ustaw średnie ilości podczas tworzenia świata i wybierz większe poziomy AI :P. :)


_________________
Obrazek


Posty: 48
Dołączył(a): 19.03.2005
Offline
PostNapisane: 19 lut 2013, 08:15 
Cytuj  
A mi w końcu idzie dobrze ale na normalu i bez modów na razie, kolejna nocka z głowy. Stworzyłem sobie maga/warlocka, szybki rozwój drzewka do łuczników i na razie trzaskam bez problemu okoliczne moby (grę wczoraj dopiero zacząłem więc to początek).
Dla tych którzy zaczynają i mają problemy z opanowaniem pojęć polecam:
http://forums.elementalgame.com/435680, wszystko wyjaśnione. W końcu wiem o co biega :). Mimo że oddział wojskowy mam mocny jestem na ostatnim miejscu w tym rankingu wyświetlanym na głównej stronie, być może za słabo rozwijam moje dwa miasta, być może trzeba ich więcej postawić bo od przedostatniego mam dwa razy mniej pkt, oby to nie oznaczało wtopy w późniejszym okresie :).

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 19 lut 2013, 12:51 
Cytuj  
Minimum 5 własnych miast przed rozpoczęciem wojny (3x conclave dla many,Jedna forteca dobrze gdy na polu z 3 esencji dla enchów bufujących wyprodukowane w nim wojska i jedno miasto dla gildarów). Co prawda 2 miasta łatwiej bronić niż 5, ale 2 miasta to zdecydowanie za mało (wolniej rozwijasz technologie).

No ja w swojej grze mam nie zafajną sytuację, muszę uzbierać zapas many bo bez niego przegram na bank. Ten wildland/quest ruiny imperium jest o tyle fajne, że to obszar otoczony górami i murem z dwoma wejściami (łatwo sie bronić, a na jego terenie mam 3 miasta). Kibel ,że do tyłu jestem w rozwoju i nie mam surowców (kryształów). Cała moja siła leży w magii i manie (każdy mój oddział to spory koszt właśnie w niej> specyfika undeadów).

Gorąco wam polecam jeszcze raz tą paczkę modów (system magii i czarów jest bardziej przemyślany i sensowniejszy), FE dzieki nim po prostu błyszczy i według mnie przebija AoW czy MoM a. Jak wyjdzie FE LH to gra będzie prawie że idealna w połączeniu z SW (nekromancja i rozwinięte undeady).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1747 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 88  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.