MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DayZ
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885
Strona 58 z 99

Autor:  Nyx [ 12 cze 2013, 19:35 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

No dobrze, a kto robi ten port na a3? Ten sam moder co robi stand alone czy jakis inny zapaleniec?

Autor:  Highlander [ 12 cze 2013, 19:51 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

viewtopic.php?f=82&t=42685&start=20 jeden z moich ostatnich postow

http://zoombiesmod.com/index.php strona moda
http://www.dayztv.com/tutorials/dayz-zo ... o-install/ jak odpalic

inni ludzie.

Wazne, ze zakup Arma 3 to byl dobry wybor ;]

Autor:  Highlander [ 20 cze 2013, 05:37 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

At Hammerpoint Interactive's Facebook page for The War Z they've stated their move to change the name to Infestation: Survivor Stories. As there were issues with the movie World War Z coming out, they were forced to make a change to the title. So if you happen to see a new game arise named Infestation: Survivor Stories and you're not sure what it is, just remember, The War Z.
http://infestationmmo.com/

lolz

Autor:  kamilus [ 21 cze 2013, 14:24 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

http://www.gog.com/promo/arma_recruitment_pack

Dzisiejsza zniżka na armę

Autor:  Vences [ 30 cze 2013, 00:24 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Nie wiem jak można wpuścić do gry Zombie, które poruszają się z prędkością niczym wysportowany śmiertelnik... przecież to zabija cały klimat gry:/

Autor:  Xender [ 30 cze 2013, 00:38 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

To zombie warpują, miotają się i mają padaczkę - generalnie zombie są nieźle z zjebane :P. Za to w l4d zombie też biegały ale wyglądało tu dużo lepiej.

Autor:  Highlander [ 30 cze 2013, 07:08 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Jest troche filmow gdzie sa szybkie zombie i jest w miare ok. Ale jakos w Arma 3 wyglada to bardziej plynnie.

ciekawe jak bedzie l4d3 wygladac ;]

Autor:  ShadorVD [ 30 cze 2013, 09:05 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Vences napisał(a):
Nie wiem jak można wpuścić do gry Zombie, które poruszają się z prędkością niczym wysportowany śmiertelnik... przecież to zabija cały klimat gry:/


Bo zombie by Romero to nie jedyne zombie na świecie ;)

Autor:  V [ 1 lip 2013, 15:32 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Jest takie cos teraz jak "Zombie infection breaking point" dayz jak dla mnie w lepszym wydaniu pare nowych zombi i nie tylko, do tego fajny patcher ktory sciaga mod sprawdza wersje itp sam updatuje, po dzisiejszym patchu mam zero problemow z wejsciem na jaki kolwiek server. Polecam jesli ktos dalej gra w dayz a chce pograc w to samo tyle ze lepsze:)

http://www.youtube.com/watch?v=XFJUoMuWjGA filmik, pokazuja co nowego

Autor:  ShadorVD [ 1 lip 2013, 16:26 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

@up

DayZ też ma patchera, nazywa się DayZ Commander :) Nawet to jest coś więcej, wszystkie mody do DayZ :)

Autor:  V [ 1 lip 2013, 19:23 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

wiem ze ma commandera, ale jednak to co napisalem wczesniej wydaje mi sie o wiele lepsze tak czy siak;)

Autor:  ShadorVD [ 1 lip 2013, 19:53 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

V napisał(a):
wiem ze ma commandera, ale jednak to co napisalem wczesniej wydaje mi sie o wiele lepsze tak czy siak;)


lol... nie bardzo ogarniam, jak moze byc lepsze skoro dayz commander ma chyba z 20 modyfikacji w sobie a to, tylko jedno.

Autor:  V [ 2 lip 2013, 15:23 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Chodzi o mod ze jest lepszy ;f

Autor:  ShadorVD [ 3 sie 2013, 10:11 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Najnowszy DevBlog.

Pierwsze wrażenie? Wow, animacje wyglądają całkiem ciekawie… niestety zombiaczki biegają trochę jak kłody drewna. Duży wybór ubranek jest też na plus… a po pierwszym wrażeniu trzeba temat przemyśleć.

Potem przez jakiś czas Rocket opowiada o statusie produkcji. Ponownie pojawiają się drewniane zombiaczki i drewniane animacje walki, upadków. Nie ukrywam, zapowiada się to całkiem ciekawie ale muszą to jeszcze podszlifować. Rozbawił mnie moment w którym Rocket wbiega do budynku, zgarnia puszkę z szafy po czym stara się ją zjeść. Niestety jak widzimy, menu w plecaku nie do końca działa. Aby zjeść puszkę, musi on ją upuścić na ziemię i użyć komendy Eat z rozwijalnego menu. Ehhhh… do tego widać, że ma ewidentny problem z naprowadzeniem na przedmiot i podniesieniem go (to z czym teraz też często mamy problem). To co udało mi się zauważyć w momencie kiedy Rocket wszedł do inwentarza to to, że broń którą nosił miał złożoną z wielu pomniejszych części, to wydaje mi się ciekawe. Po nim jest Ivan Buchta który opowiada o tym co będzie na mapie. W końcowej części filmu widzimy jak tworzą konkretne lokalizacje w programie graficznym, ciekawe, ciekawe.

Podsumowując, nie mamy jeszcze konkretnej daty premiery. Wiemy za to, ze muszą jeszcze wiele rzeczy doszlifować przed premierą. Miejmy również nadzieję, że będą częściej się komunikować z nami, tymi którzy czekają najbardziej.

Jednak widzę, że zapowiada się to naprawdę dobrze!

Autor:  Highlander [ 3 sie 2013, 16:14 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

shador, nie wiedzialem, ze pijesz piwo, prawdziwy buntownik.

btw. na tym filmie powyzej gra wyglada jakos lepiej niz poprzednie wersje, prezentowane.

Autor:  zaboleq [ 5 sie 2013, 15:41 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Czy wiadomo kiedy ta stand-allone wersja w ogóle wyjdzie? Mam kupione wszystko czego DayZ wymaga ale nie wiem czy warto zaczynać na tą chwilę... Po opini brata mam wrażenie, że po grze biega banda koksów co szybko dobierze mi się do skóry zanim cokolwiek wskuram ;).

Autor:  ShadorVD [ 5 sie 2013, 17:17 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

zaboleq napisał(a):
Czy wiadomo kiedy ta stand-allone wersja w ogóle wyjdzie? Mam kupione wszystko czego DayZ wymaga ale nie wiem czy warto zaczynać na tą chwilę... Po opini brata mam wrażenie, że po grze biega banda koksów co szybko dobierze mi się do skóry zanim cokolwiek wskuram ;).

Pieprzenie:-)

Jak masz to zagraj, serwerow jest masa jak i modyfikacji do modyfikacji :-)

A frajda z kiepskimi itemkami jest nadal niesamowita..

Autor:  Highlander [ 5 sie 2013, 17:48 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

lolz to nie mmorpg co epixy maja szalone znaczenie

Autor:  ShadorVD [ 6 sie 2013, 11:46 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Highlander napisał(a):
lolz to nie mmorpg co epixy maja szalone znaczenie


Ale High, z całym szacunkiem... ale nie powiesz mi, ze sprzet nie ma zanczenia.

Autor:  Highlander [ 6 sie 2013, 11:55 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

ma znaczenie, ale nie takie, ze "o ja, nie gram w to bo wszyscy już maja epaxy i mnie pojada"

Strona 58 z 99 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team