mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4478 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 224  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2012, 15:10 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
warhameron napisał(a):
Jak będzie możliwość modowania to o ja jebie.

Niestety w to nie wierze, byloby epicko.


Mozliwosci LATWEGO MODOWANIA (ala gry Bethesdy czy np. Torchlight) pewnie nie bedzie. Ale niektore gry nie wspieraja oficjalnie modow (czy tez moze nie ulatwiaja zycia tworcom modow) a te mody i tak powstaly/powstaja wiec napewno jakies drobne modyfikacje powstana.

Scena moderska na PC to jest potega i watpie aby przepuscila taki kasek jak DS.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2012, 15:14 
Cytuj  
w sumie to masz racje, ale gdyby jeszcze dali narzedzia to ech... nie trzebaby kupowac nowego rpga przez kilka lat ;d trzymam kciuki.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2012, 15:43 
Cytuj  
Na 99% nie bedzie żadnego wsparcia dla modow na PC. Napewno nie w przypadku Dark Souls.

W przypadku kolejnej części ? Kto wie. Mody to jedna z tych rzeczy które napędzają sprzedaż starszych gier na PC. Zwlaszcza w przypadku bardziej niszowo-ekstremalnych produkcji.
No poza Skyrimem, który jakąś bardziej niszowa produkcja sie nie okazał ;p.

Ja mam szczerą nadzieje, ze wersja na PC będzie wspierać SteamWorks. Albo jakieś autorskie rozwiązanie. Jak wjebią tam Windows Live albo inne gówno, to sie poważnie zastanowie..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2012, 15:48 
Cytuj  
tylko, ze wydawcy w mod toolsach widza wszelkie zlo, ktore blokuje im DLC i sprzedaz przyszlych gier ;]


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2012, 15:52 
Cytuj  
to duzy test dla PC , jak gra sie sprzeda tak dobrze jak Alan Wake to mozemy sie spodziewac wielu dobrych gier z konsol na komputery osobiste


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2012, 16:15 
Cytuj  
Raczej się dobrze sprzeda, biorąc pod uwagę to iż Alan Wake był grą dosyć przeciętną.

**

Posty: 277
Dołączył(a): 20.08.2011
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2012, 16:47 
Cytuj  
sprzeda się imho zajebiście. Seria obrosła wręcz w legendę, większość o niej słyszała i większość będzie chciała się sprawdzić.
Demons Souls i Dark Souls to przykład, że wcale nie trzeba wywalić grubej kasy by zrobić tytuł, który może konkurować ze światową czołówką.

Przypomnę tylko, że DS w zamierzeniu miał być produktem niszowym, skierowanym jedynie na azjatycki rynek. Gdy gra rozeszła w kilkuset tysiącach (bodajże ~600k) sztuk już pisano o wielkim sukcesie finansowym.


_________________
mark24 - inactive.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1083
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2012, 17:14 
Cytuj  
Zajebiście tzn. jak sprzedadzą z 1,5mln to już będzie duży sukces. Marka już dosyć mocna więc jest szansa, że pctowcy łykną.


_________________
- Conan, what is best in life?
- To crush your enemies, see them driven before you... and to hear the lamentation of their women!

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2012, 17:28 
Cytuj  
"shut up and take my money" ;d


_________________
.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2012, 18:03 
Cytuj  
Co do modów to według mnie raczej napędzają sprzedaż niż ją ograniczają. Ja przez ostatnie lata nie kupuje gier , gdy wychodzą tylko, gdy dostają sycące mody(z paroma wyjątkami jak np borderlands itp wyjebane pozycje).

Gdyby nie mody to sprzedaż takich pozycji jak coh y, WH40k by THQ, Men of War, Dragon Age itd po czasie była by dużo niższa. Np obecnie poluje na mocna przecenę Army II z dodatkami bo wyszły mody, w które bym pograł (II wojna). Do morrowinda nadal wychodzą przecież mody i gra nadal ma dość wysoka cenę (oblivion jest tańszy ), a gra ile ma lat ? Przykładów jest w pizdu, identyko w drugą stronę gry do których nie ma modów pomimo tego ,że fajne się nie sprzedają tak dobrze po czasie. Producenci tacy jak Bethesda czy THQ dobrze wiedzą ,że możliwość modowania to dość ważna część, która przyczynia się do nieśmiertelności gry i jej popularności.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2012, 18:45 
Cytuj  
warhameron napisał(a):
Co do modów to według mnie raczej napędzają sprzedaż niż ją ograniczają. Ja przez ostatnie lata nie kupuje gier , gdy wychodzą tylko, gdy dostają sycące mody(z paroma wyjątkami jak np borderlands itp wyjebane pozycje).

Jestes wyjatkiem, nie przecietnym konsumentem.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2012, 22:33 
Cytuj  
W tej grze liczy sie podroz, a nie jej cel :)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1083
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2012, 22:57 
Cytuj  
Wisienką na torcie jest NG+. :) Ta gra więcej zabiera niż daje, ale przez cały czas ma się wrażenie, że jest dokładnie odwrotnie. I dlatego jest taka zajebista.


_________________
- Conan, what is best in life?
- To crush your enemies, see them driven before you... and to hear the lamentation of their women!

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2012, 23:19 
Cytuj  
roball napisał(a):
Tak ostatnio glosno bylo o gownianym zakonczeniu mass effect..

Jak sobie przypomne jak DS nagradza graczy za przejscie gry to az mi sie smutno robi. Gra, ktora wyciska z Ciebie wszystko moglaby chociaz to wynagradzac przez ciekawe zakonczenie.

Nie. Podszedlem do plomienia, wlozylem w niego reke i sie zapalilem. *napisy*

no kurwa..


To jest bad ending, good ending byś miał jakbyś wyszedł z lokacji po finałowej walce.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2012, 23:35 
Cytuj  
Różnica jest taka ,że po ME3 gracze spodziewali się wyjebanych zakończeń w finałowej odsłonie. W DS nikt nie oczekuje epickiego zakończenia...

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2012, 23:37 
Cytuj  
Poważne pytanie ,bo się nie orientuje.

To DS ma jakąś większą fabułę i tego typu rzeczy ? ,bo ja odnosiłem wrażenie po parunastu filmikach które widziałem oraz rozmowach tu na forum ,że to taki bardziej hmm trudny h&s z tym ,że bez tłumów wrogów przychodzących falami a nastawiająca się na mniejszą ilość ale ciekawiej i trudniej.
A cała reszta to taka szczątkowa kosmetyka fabularna a la Diablo.

To w końcu co to jest jakieś nastawione w 99% na combat niby rpg czy coś aspirujacego do crpg-a?

Bo widziałem same rozmowy o tym jakie broni używać jacy przeciwnicy ile dusz ,etc tylko o combacie - to tam coś jeszcze jest? fabuła? dialogi? questy? jakiś wpływ na świat ? etc

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2134
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2012, 08:24 
Cytuj  
@roball

Ta gra ma doskonałą fabułę, i zakończenia tylko do tego dodają. Cały storyline czerpiesz z opisów itemów czy ukrytych NPC praktycznie. Gdyby walnęli zakończenie "z pierdolnięciem" to by zaprzepaścili wszystko na co pracowali przez całą grę. Polecam serie od Epic Name Bro "Dark Souls Lore" na yt, jeżeli już przeszedłeś. Dopiero oglądając tą serię zdołałem uchwycić geniusz gry i zdziwiłem się, że aż tyle lore'u itd jest w niej ukryte. Serio, chyba najlepiej poprowadzona historia w grze od kilku lat, ale się okazuje że człowiek (ja także, nie myśl że Ci wrzucam czy whatever) był za głupi aby ją zrozumieć, a sam narzeka na mainstreamowe gry ;)

Edit: Literówka.


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 9 kwi 2012, 19:20 przez WithnesS, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2012, 11:36 
Cytuj  
o dzieki withness, chetnie poogladam :)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2134
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2012, 19:17 
Cytuj  
Taa. To jest chyba pierwsza gra, która poprowadziła fabułę w ten sposób. (Nie grałem w Demona, może tam było podobnie) Wiadomo - gusta. Może się podobać, może się nie podobać - ale trzeba pogratulować, że próbowali/zrobili coś oryginalnego i fajnego IMO.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2012, 06:43 
Cytuj  
No Demon's bylo praktycznie identyczne, a nawet jeszcze mniej dialogow w samej grze bylo chyba :D

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4478 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 224  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.