MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Elemental Fallen Enchantress
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40258
Strona 59 z 88

Autor:  Farin [ 19 lut 2013, 17:35 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

CavieZ napisał(a):
Farin napisał(a):
Dobra to zróbmy taki mały eksperyment:
może to w końcu będzie dla mnie jakimś wyzwaniem :]


Zagraj na średniej mapie i wybierz więcej frakcji. Ustaw średnie ilości podczas tworzenia świata i wybierz większe poziomy AI :P. :)

Duża mapa jest dla mnie za mała :P
A gram na minimum 9 frakcji - tylko, że wtedy jak mi się trafia sąsiad blisko to potrafię go pojechać w 20 pierwszych turach, Bo mi zajmuje co lepsze miejsca pod miasta :]
Średnie ilości surowców powodują, że AI się zacina i można niezłe wałki robić w dyplomacji.
W tej chwili mam AI na Hardzie.

Autor:  warhameron [ 19 lut 2013, 18:25 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Farin napisał(a):
CavieZ napisał(a):
Farin napisał(a):
Dobra to zróbmy taki mały eksperyment:
może to w końcu będzie dla mnie jakimś wyzwaniem :]


Zagraj na średniej mapie i wybierz więcej frakcji. Ustaw średnie ilości podczas tworzenia świata i wybierz większe poziomy AI :P. :)

Duża mapa jest dla mnie za mała :P
A gram na minimum 9 frakcji - tylko, że wtedy jak mi się trafia sąsiad blisko to potrafię go pojechać w 20 pierwszych turach, Bo mi zajmuje co lepsze miejsca pod miasta :]
Średnie ilości surowców powodują, że AI się zacina i można niezłe wałki robić w dyplomacji.
W tej chwili mam AI na Hardzie.


Posłałem ci save y właśnie na Hardzie (ale pod sw). Rozpierdol wszystko i podeślij dowód :D Ja sie bawię w zajęcie miasta i obronę, kilka dziesiat tur na regen i odbudowę po czym next wyskok. Będzie nieciekawie jak Legion smierci wypowie wojne (na razie się im opłacam, ale kasa topnieje i nawet nie mam na wykupienie gearu). Wkurw mnie elfi łucznicy i ci knights of asok (elfie pedalstwo).

Autor:  Farin [ 19 lut 2013, 22:36 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Odebrałem, dzięki - na najnowszej wersji SW grasz? No i jakie jeszcze mody masz dokładnie.
Do dupy z takim downloadem :[ Trzeba bulić...
Gdzie jeszcze dostanę te mody?

Autor:  warhameron [ 19 lut 2013, 23:23 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Farin napisał(a):
Odebrałem, dzięki - na najnowszej wersji SW grasz? No i jakie jeszcze mody masz dokładnie.
Do dupy z takim downloadem :[ Trzeba bulić...
Gdzie jeszcze dostanę te mody?

Wczoraj zaciągałem z nexusa bez problemowo (trza założyć konto na nexusie), może max 5 min. Jedynie SW duży około 45 mb, reszta z linków które podałem pliki po max 1 mb ? Mody pod 1.20 tak jak w linkach.

http://fallenenchantress.nexusmods.com/mods/4/#content mniejsza kolejka niż wczoraj powinno w 5 min zaciągnąć.

Autor:  warhameron [ 20 lut 2013, 07:42 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

JA się poddałem w tej grze (Hard ,Undead vs Elfy i Legion Śmierci). Brak kryształów , mało many i gildarów. Każda walka to śmierć jednego lub dwóch chempów(kolekcja ran spora), a stracone jednostki nie mam czym zastąpić (nic sensownego nie wystawię bez kryształów). Odpale next grę poziom niżej. Bardzo podobają mi się nowe itemy z SW np: Bone Helmet, Lucky dice < uber, nowe czary też bardzo fajne i dopracowane no i ten quest/wildland Ruins of Empire , po prostu aż chce się grać. Undeady klimatyczni , ale to chyba najtrudniejsza rasa do prowadzenia z SW.

Autor:  And [ 20 lut 2013, 08:26 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

warhameron napisał(a):
Minimum 5 własnych miast przed rozpoczęciem wojny (3x conclave dla many,Jedna forteca dobrze gdy na polu z 3 esencji dla enchów bufujących wyprodukowane w nim wojska i jedno miasto dla gildarów). Co prawda 2 miasta łatwiej bronić niż 5, ale 2 miasta to zdecydowanie za mało (wolniej rozwijasz technologie).


To była szybka akcja, przy 2 miastach rzeczywiście szans nie miałem, wypowiedzieli mi wojnę wszyscy w ciągu kilku tur i wczoraj rozpocząłem nową grę :). Komputer stawia dość szybko co się da, outposty wszędzie gdzie jest jakiś zasób, trochę to inaczej wygląda niż w civ. Ale tym bardziej gra wciąga.

Autor:  Farin [ 20 lut 2013, 20:35 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Kurcze jest jeszcze jakieś miejsce skąd można pobrać tego moda SW ?!?
Normalnie taki burdel tam mają, że mała bania. Czekam już cały dzień aby mi przysłali na maila potwierdzenie i doczekać się nie mogę :[

Autor:  warhameron [ 20 lut 2013, 20:47 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Farin napisał(a):
Kurcze jest jeszcze jakieś miejsce skąd można pobrać tego moda SW ?!?
Normalnie taki burdel tam mają, że mała bania. Czekam już cały dzień aby mi przysłali na maila potwierdzenie i doczekać się nie mogę :[


Może mailem przejdzie. Sprawdź spam. Or inne konto załóż na innego maila. Mają w pip ruch, typ kiedys pisał ,że 5tys kont dziennie jest u nich zakładana.

Takie info : UWAGA: gmail.com nie przyjmie Twojej wiadomości. Załączniki przekraczają 25,0MB Załóż konto na wp ?

Autor:  And [ 21 lut 2013, 08:40 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Ściągnąłem z nexusa najnowyszy, wystawiłem ci pod adresem:
http://212.182.113.5:85/Stormworld-4-1-5v.zip
spróbuj pobrać.

Autor:  Farin [ 21 lut 2013, 17:11 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Dzięki And ale Warhameron był szybszy :]

Autor:  warhameron [ 27 lut 2013, 00:54 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

http://forums.elementalgame.com/440641
1.3 wyszło !

Autor:  Jet [ 27 lut 2013, 01:49 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Da radę zmodować agresję kompa? coś w stylu good/neutral/evil?

szukałem w xml ale nic konkretnego nie znalazłem

Autor:  warhameron [ 27 lut 2013, 02:59 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Jet napisał(a):
Da radę zmodować agresję kompa? coś w stylu good/neutral/evil?

szukałem w xml ale nic konkretnego nie znalazłem


Da radę w jakiś sposób. W SW modzie monstra są bardziej agresywne. To musi być powiązane z traitem scout (mając go monstra ignorują taki oddział). Problem jest chyba taki, że to globalna modyfikacja i o ile gracz ma szansę sobie poradzić to AI, jeśli koło niego są twarde mobki zostaje pojechane. Łączą go z romnażaniem w obozowiskach/jaskiniach i ścięzką spacerowania. Na forum FE była dyskusja w tym zakresie, ale nie pamiętam czy to był osobny temat. Najlepiej zapytać się jakiegos glównego modera(od duzych modów jak SW) poprzez forum SD.


Po zainstalowaniu 1.3 macie w dole ekranu wyświetlona wersję 1.2, ?

Autor:  CavieZ [ 27 lut 2013, 09:37 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Ja mam 1.30 :) ..

Ciekawe ile czarów dodali.. są jakieś ofensywne coś jak Fireball ?

Autor:  ShadorVD [ 27 lut 2013, 12:41 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

STEAM:
Fallen Enchantress
SZALEŃSTWO W ŚRODKU TYGODNIA! Oferta kończy się 1 Mar 1:00am CET

-66% 29,99€
10,19€

Autor:  sula [ 27 lut 2013, 13:06 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Kupiłem na gamersgate (można użyć kodu elder-geek.com , daje dodatkowe -5%). Wychodzi ~9,5e

Mam pytania. Lepiej pograć na vanilli czy wrzucić od razu jakieś gameplay-owe mody? Poza tym słyszałem, że są jakieś graficzne mody.
Mógłby ktoś parę zdań napisać w kwestii modów? A no i mam DLC jeżeli to ma jakieś znaczenie.

Autor:  warhameron [ 27 lut 2013, 15:34 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

sula napisał(a):
Kupiłem na gamersgate (można użyć kodu elder-geek.com , daje dodatkowe -5%). Wychodzi ~9,5e

Mam pytania. Lepiej pograć na vanilli czy wrzucić od razu jakieś gameplay-owe mody? Poza tym słyszałem, że są jakieś graficzne mody.
Mógłby ktoś parę zdań napisać w kwestii modów? A no i mam DLC jeżeli to ma jakieś znaczenie.


Dlc czyli map pack jest fajny, ale na jeden max dwa razy (każda mapa). Na razie ich nie odpalaj (zostaw sobie na później bo to dość ciekawe mapy, taka wisienka na torcie). Je odpal przed zabawą z modami i kolejny raz z modzikami (nie wiem czy nie ma problemów z SW modem?, ale nie powinno ich być)

Wpierw pograj sobie w gołe FE bez żadnych modów. Po paru grach, możesz wrzucić upgrejd graficzny (textury http://forums.elementalgame.com/437209). Jeśli będzie ci się takie FE podobało to możesz zacząć bawić się z innymi modami. Najlepszy najbardziej rozbudowany, ale i najtrudniejszy jest stormworld. Jego zostawił bym na później:D , a zaczął od takich modów jak: http://forums.elementalgame.com/435183 , http://forums.elementalgame.com/430587 te mody dość mocno zmieniają FE.

Po tych modach, jak ci się już znudzą or nie przypadną do gustu odpal Stormworld (on po prostu urywa jaja i drastycznie zmienia grę. Do SW są inne współdziałające mody jak rise of magi (35 nowych czarów) i inne. W między czasie możesz testować inne modziki http://forums.elementalgame.com/forum/1008

Autor:  sula [ 27 lut 2013, 15:53 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Dzięki za bardzo fajna i rzeczową odpowiedź :)

PS. Ten map pack kupiłem, bo raz też na -66% i wyszyło tanio, ale też dlatego, że w opisie moda pisało, że nie tylko dodaje gotowe mapki, ale taż ponoć jakieś opcje do auto-generatora. Przynajmniej tak to zrozumiałem.

Autor:  CavieZ [ 27 lut 2013, 16:03 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

a ten mod graficzny działa z 1.30 wersją ?:D

Autor:  warhameron [ 27 lut 2013, 16:22 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

CavieZ napisał(a):
a ten mod graficzny działa z 1.30 wersją ?:D


Mod graficzny działa z każdą wersją zaznacz use mods w opcjach(bez tego żaden mod nie zadziała).

@Sula

Tak map pack wprowadza nowe ficzery w random mapach jak i mozliwość ich wykorzystania w modach (ponieważ mało ludzi posiada map pack, moderzy na razie nie wrzucali tych nowych map stams do modów).

Dokładnie jak się nie mylę chodzi o porty i transport morski. Prawdopodobnie będzie to rozwijane w next łatach, może dodatku, a z czasem w modach.

Ja osobiście czekam na rozwój dungeonów/podzemi. Autor SW wstrzymał się na razie z tym i czeka na dodatek. O co chodzi dokładniej ? W Age of wonders właziło sie do lochów , jaskiń i walczyło z monstrami. Cos takiego planuje Havenfall do SW z tym ,że te jaskinie/lochy mają być paro poziomowe(następujące mapki po sobie). Obecnie w wildlandsach można trafić na coś takiego i jest mod labirynt (ale to jeszcze nie jest to). Dokładniej to było w którejś wersji, a dawno nie spotkałem, może usunęli ?


Schowany nius, w 1.3 dodali >>> : Added 115 new unit designs for the AI to use (designs from Kongdej, thanks!)

Strona 59 z 88 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team