MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DayZ
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885
Strona 60 z 99

Autor:  Highlander [ 8 sie 2013, 15:00 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ja mowie o dayz standardowym, czy jaki miał poczatek, Ty o jakiś modyfikacjach.

w cod4 miałem moda do paintballa i star wars, pewnie na upartego rolplej serwer tez bym zrobil. I co z tego? już nie mogę powiedzieć, ze to fps, tylko "jest tym co gracze uwazaja" ?

Bo Ci zylka peknie ;p

Mi tylko i wyłącznie chodzi o to, ze daleko dayz do deatchmatcha w stylu standardowego fpsa.

Autor:  zaboleq [ 8 sie 2013, 15:03 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ok Shador jak już kupię po robocie i zassam to dam znać ale niestety dzisiaj pewnie to nie nastąpi :F. Chciałbym mieć też możliwie jak najlepsze tekstury ale chyba nie będę kupował army ze wszystkimi dodatkami dla paru lepszych tekstur :P.

Autor:  ShadorVD [ 8 sie 2013, 15:04 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Highlander napisał(a):
Ja mowie o dayz standardowym, czy jaki miał poczatek, Ty o jakiś modyfikacjach.

w cod4 miałem moda do paintballa i star wars, pewnie na upartego rolplej serwer tez bym zrobil. I co z tego? już nie mogę powiedzieć, ze to fps, tylko "jest tym co gracze uwazaja" ?

Bo Ci zylka peknie ;p

Mi tylko i wyłącznie chodzi o to, ze daleko dayz do deatchmatcha w stylu standardowego fpsa.


Highlander, poczatek DayZ mial taki, ze ludzie probowali odgrywac postacie, bylo RPG itp. teraz to jest blizsze deathmatchowi niz bylo kiedys.

Fakt, faktem, jest to dosyc specyficzna rozgrywka biorac pod uwage, ze jest 225km/2 a na niej ~50 osób.

A serwery o których piszę nie są żadnymi modyfikacjami po prostu w założeniu admini oczekują, ze będzie się tam działy takie rzeczy jak odgrywanie postaci albo za KOS ban.

Chill to ja mam, zaraz wychodze z klimatyzowanego biurowca na te duchote...

@Zaboleq,

Potrzebujesz tylko dwoch dlckow, to nie jest jakis duzy wydatek a graficznie bedzie przepasc :)

Autor:  zaboleq [ 8 sie 2013, 15:33 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Te dwa dodatki kosztują tyle co Arma II + OA :P. A ja właśnie kupiłem FF XIV i szkoda mi kasiury bo jeszcze trzeba na grafę trzymać pod bf4 i nowy monitorek 120hz :P.

Autor:  siled [ 10 sie 2013, 16:00 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

http://www.dayzorigins.com/

dwiescie razy lepsze niz standardowe dayz, polecam

Autor:  ShadorVD [ 10 sie 2013, 16:12 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

@up

Pod jakim wzgledem? Nie wiem ile razy gralem w to i jakos nie widze nic ciekawego...

Autor:  siled [ 10 sie 2013, 16:55 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

grales i nie wiesz? to jestes chyba slepy. pozatym w linku masz features.

Autor:  ShadorVD [ 10 sie 2013, 16:59 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

siled - to zamiast byc tak zajebistym i atakowac personalnie opisz co ci sie podoba, features to features...

Autor:  siled [ 10 sie 2013, 19:19 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

nie atakuje, ale jak grales to powinienes sie spostrzec czym sie rozni od zwyklego dayz. otoz:

-mozna budowac (domki, garaze, forty dla klanow)
-sektor b - wyspa z agresywnymi NPC, gdzie mozna znalezc super loot
-po mapie lataja NPC w helikopterach i ostrzeliwuja graczy (bardzo czesto rozpierdalaja sie o gory, dobry lulz)
-mapa ma 600 km2 (dla porownania zwykle dayz ma 225), aczkolwiek duzo terenu zajmuje woda (na ktorych sa oil rigi z high value military lootem)
-nowe pojazdy, budynki
-bardziej dopracowane tekstury, co powoduje plynniejszy gameplay
-podzial na hero/bandit - sa 3 levele, na coraz wyzszym levelu jest lepszy skin. leveluje sie zdobywajac/tracac humanity.
-we wczorajszym patchu dodano taviana ghosta, ktory pojawia sie w jakims domku w nocy (jest tylko jeden taki duch). nikt go jeszcze nie spotkal, wiec +9000 do fejmu do pierwszego ktory zapostuje screena


mozna wymieniac i wymieniac, jest duzo wiecej do roboty niz w dayz. serio warto. chyba, ze ktos woli dayzowy counter-strike, kwestia gustu no.

Autor:  zaboleq [ 11 sie 2013, 17:39 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Gra ktoś może :P? Szukam kogoś, kto pograłby trochę z noobem :P. Parę zgonów już zaliczyłem :P.

BTW - serwery na tym dayz origins są dostępne w dayz commanderze?

Autor:  siled [ 12 sie 2013, 12:04 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

tak, klikasz install/update i wybierasz sobie ktory mod zainstalowac. a liste serwerow mozesz przefiltrowac zaleznie od moda

Autor:  revange [ 12 sie 2013, 21:18 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Wlasnie koncze sciagac armaII:OA i co? sciagac tego dayz ze steama czy dayz origins? W co gracie?

Autor:  zaboleq [ 12 sie 2013, 22:14 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Zassaj DayZ commandera bo tam masz wszystko:).

BTW, ten serwer dayz od mmorpg.pl działą w ogóle ;)? Bo stronka http://day-z.pl/ jakoś mi nie wchodzi....

Autor:  zaboleq [ 21 sie 2013, 22:03 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

W którym modzie do DayZ były ghilie stalkerów :D? Bo za cholere nie mogę teraz tego znaleźć...

Autor:  Highlander [ 20 wrz 2013, 18:17 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

http://undeadlabs.com/2013/09/news/gree ... e-date-is/
State of Decay September 20th Early access @ steam.

http://www.youtube.com/watch?v=NrSlF4Hzidg
A ja myslalem, ze to tylko na konsole bedzie. Gra z zombie czy cos lepszego? Jakby ktos kupil to poprosze o wrazenia ;]

Autor:  Highlander [ 17 lis 2013, 01:21 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

http://www.youtube.com/watch?v=2aRJhG2TwR0
DayZ Standalone Test 15 November 2013

Autor:  Oyci3C [ 17 lis 2013, 02:03 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Hahaha siekiera to nadal projectile, widzę mnóstwo server-side stress (not), kompletnie spierdolone hitboxy jak w Arma 2, te same odgłosy i desync.
Pre-alpha? Ja pierdolę.
Masakra.

Autor:  Highlander [ 17 lis 2013, 02:24 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ta, a ja myslalem, ze standalone to bedzie jakis epic shit... A tu chyba pozostanie dayzmod albo szukac czegos innego. A cos innego to nie widze nic ciekawego za bardzo.
Chyba, ze predzej ludzie zrobia moda do Army 3 lulz.

http://www.youtube.com/watch?v=1Kx_xTv5COk

Autor:  Xender [ 17 lis 2013, 03:44 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Rzeczywiście słabo to wygląda, nie wiem czemu się uprali na pozostanie przy engine army 2 (bądź 2.5 - z TOH).

Autor:  Arturnik [ 17 lis 2013, 04:14 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

wyglada to gorzej niz niektore przehypowane kloniki dayz.
no i pre-alpha - przypadkiem nie mieli przynajmniej jakiejs bety robic przed koncem 2012?

co jest wsrod klonow teraz najbardziej popularne w co mozna juz grac w "gatunku"?

Strona 60 z 99 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team