MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Rust
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43298
Strona 60 z 73

Autor:  gosugamer1 [ 7 lip 2014, 17:22 ]
Tytuł:  Re: Rust

Highlander napisał(a):
sry za org.pl.

http://mmorpg.org.pl/news/zobacz/Co-to- ... -nowy-Rust

jakos słitaśniej to wyglada. tylko wypad z tą 3 os.


Na jaki chuj promujesz gimbazjum.org.pl, jak na oficjalnej stronie jest 5 razy więcej obrazeczków/filmików z nowej wersji? :P
Już wszyscy wiedzą jaki portal czytujesz, nie musisz się chwalić w każdym poście. :]

Autor:  Niah [ 7 lip 2014, 17:24 ]
Tytuł:  Re: Rust

gosugamer1 napisał(a):
Highlander napisał(a):
sry za org.pl.

http://mmorpg.org.pl/news/zobacz/Co-to- ... -nowy-Rust

jakos słitaśniej to wyglada. tylko wypad z tą 3 os.


Na jaki chuj promujesz gimbazjum.org.pl, jak na oficjalnej stronie jest 5 razy więcej obrazeczków/filmików z nowej wersji? :P
Już wszyscy wiedzą jaki portal czytujesz, nie musisz się chwalić w każdym poście. :]


ohh jaki ty niedomyślny, highlander miał taki zamiar 'o spójrzcie na oficjalnie stronie jest jeszcze więcej zdjęć' ^^

Autor:  gosugamer1 [ 7 lip 2014, 17:27 ]
Tytuł:  Re: Rust

do budy.

Autor:  Highlander [ 7 lip 2014, 17:36 ]
Tytuł:  Re: Rust

przeprosilem przeciez ;p , moze i org.pl jest gowniene poziomem ale są przynajmniej newsy, dość świeże.

szczerze to myslalem, ze rust ma dalej te gowniana strone/forum facepancza ;p

mmorpg.org.pl i guru to najlepsze zrodlo informacji!

Autor:  TobiAlex [ 7 lip 2014, 17:44 ]
Tytuł:  Re: Rust

Highlander napisał(a):
mmorpg.org.pl i guru to najlepsze zrodlo informacji!


:o

Wiem, że to żart, ale... :lol:

Autor:  Highlander [ 7 lip 2014, 17:58 ]
Tytuł:  Re: Rust

nigdy nie widzialem nikogo o tak bogatej wiedzy o mmo jak guru!
pewnie niedlugo beda recki heroes of the storm i war thiunder, supcio.

Autor:  Xender [ 8 lip 2014, 02:26 ]
Tytuł:  Re: Rust

Nie wiem czy warto tak się cieszyć z tego proceduralnego generowanie. Nie wyobrażam sobie żeby generowali tak ciekawe mapy jak ręcznie zaprojektowana. Powinni się skupić na generowaniu elementów mapy, rozmieszczeniu pewnych elementów ale generowanie całej mapy, hmm ciekawe jak to wyjdzie bo obecny experimental oferuję różnice w pofałdowaniu heightmapy :D


Jeszcze jedna uwaga, graficznie ta gra powinna pójść w coś w stylu The Forest, klimat był by lepszy :p

Autor:  tiomor [ 8 lip 2014, 15:51 ]
Tytuł:  Re: Rust

Kurwa...
Spędziłem ostatnie 5min na czytaniu komentarzy na org.pl

To już wole czytać pierdolenie Marek vs tczewiak/ktokolwiek

Autor:  Arturnik [ 8 lip 2014, 15:55 ]
Tytuł:  Re: Rust

E tam, zwykle community f2p dzieciaczkow z f2p administracja, dla ktorych mmo to grindowanie mobkow albo napierdalanie questow -> napierdalanie instancji.

Autor:  Oyci3C [ 8 lip 2014, 15:57 ]
Tytuł:  Re: Rust

No ale to jest 99% rynku przecież :)

Autor:  gosugamer1 [ 8 lip 2014, 17:33 ]
Tytuł:  Re: Rust

Proceduralnie generowana mapa to jest win w chuj, dzięki temu element eksploracji mapy nie będzie dotyczył tylko 2 pierwszych dni gry.
Poza tym później już te run'y po skrzynki, które zawsze czekają w tym samym miejscu były nudne.

Autor:  Oyci3C [ 8 lip 2014, 17:57 ]
Tytuł:  Re: Rust

No tak ale to jest per server przecież.
W końcu mapę poznasz.

Autor:  gosugamer1 [ 8 lip 2014, 18:03 ]
Tytuł:  Re: Rust

Oyci3C napisał(a):
No tak ale to jest per server przecież.
W końcu mapę poznasz.


No jest per server, co znaczy, że na każdym serwerze będzie się na początku mapę generować. Przy czym obszar generowanej mapy ma być taki jak wysepka ze starej wersji Rusta (całej mapy, nie tylko tej gdzie są jakieś elementy), więc w chuj wielka.

Więc przez czas gry na jednym serwerze nawet jak wipe będzie co 2 miesiące, to mi życia nie starczy żeby całą ogarnąc.

Autor:  Oyci3C [ 28 lip 2014, 10:49 ]
Tytuł:  Re: Rust

http://www.pcgamer.com/au/2014/07/28/ru ... -elements/

Wat.

Cytuj:
I'll wait for the story a year from now about how they started from scratch on this game and took up yet another new game project they will never finish.

Autor:  gosugamer1 [ 28 lip 2014, 11:07 ]
Tytuł:  Re: Rust

Cotygodniowy devblog:
http://playrust.com/friday-devblog-18/

Narazie mają takie tempo, że w dwa tygodnie robią więcej niż team od DayZ przez rok - jak to się zmieni, to można się zacząć martwić. Ale to się raczej nie zmieni, bo przecież demo nowej gry oraz artworki nie powstały wczoraj.

Autor:  Highlander [ 28 lip 2014, 11:13 ]
Tytuł:  Re: Rust

no ok, tylko cos nie mogą się zdecydować co w końcu robic...
kilka wersji rusta, tu jakiś riftlight..

Autor:  Oyci3C [ 28 lip 2014, 11:41 ]
Tytuł:  Re: Rust

Znowu ulegli magii, że wydają mesjasza.
Oczywiście trzymam kciuki tylko jak wszyscy wiemy rzeźnia zaczyna się po release i merry coding.

Autor:  WilkuDemon [ 17 sie 2014, 14:05 ]
Tytuł:  Re: Rust

Ja + jeden ziomek gramy na ruskim serwie, jest sporo ludzi, mamy już baze, full kevlar, ale ruskie biegają w grupach po 3-4 osoby więc jeżel ktoś chce i wesprzeć nas swoją osobą to chętnie udzielimy schronienia :)

Autor:  Highlander [ 18 sie 2014, 21:22 ]
Tytuł:  Re: Rust

inna giera ale napisze tutaj:

7 Days to Die.
major update: randomly generated worlds
http://7daystodie.com/alpha-9-with-rand ... ds-is-out/

https://www.youtube.com/watch?v=mAc2bKuW-Nk
https://www.youtube.com/watch?v=jMJlfe6iVn8

Autor:  Highlander [ 8 wrz 2014, 08:11 ]
Tytuł:  Re: Rust

Rust po polsku
http://oorgame.com/
https://www.indiegogo.com/projects/out- ... vival-game

Strona 60 z 73 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team