MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Odpowiedni Mmorpg dla ... - plz o rade
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=20633
Strona 7 z 8

Autor:  zaboleq [ 9 sie 2006, 15:14 ]
Tytuł: 

Dla mnie nie wazne jest grafa , interface itp. ---wazne aby gra miala to cos co sprawia ze chce sie w nia grac , co sprawia ze gra zasysa jak odkurzacz z silnikiem V8 .Wiadomo te wszystkie czynniki ktore wymieniles wplywaja na rozgrywke ale dlaczego np mniej bardziej zasysa Soldat niz takie Q3 ??A przeciez te gry dzieli ogromna przepasc.

Autor:  Aenima [ 9 sie 2006, 15:19 ]
Tytuł: 

taki duzy vercin a jeszcze sie nie nauczyl korzystac z edytuj "rence"

gdzie napisalem "grafika jest najwazniejsza i patrze tylko na nia" ?
jezeli wykluczymy grafike to wtedy uo bije kazda gre.

Autor:  Vercin [ 9 sie 2006, 15:46 ]
Tytuł: 

Ajesli nie wykluczmy to mamy 10 letnia gre w ktora malo kto chce juz grac:) DZwine ze nie wykorzystuja legendy i nie robia nowej wersji

Autor:  Smashie [ 9 sie 2006, 15:53 ]
Tytuł: 

No o tym pewności nie można mieć bo po dołączeniu teamu Mythic możliwe jest wznowienie UXO

Autor:  revange [ 9 sie 2006, 16:06 ]
Tytuł: 

Vercin napisał(a):
Uo jest uber a grafika sie nie liczy ale jakos juz w to nie gracie


Jestes glupi czy czytac nie potrafisz?

Gdyby nie zmiany jakie zaczeli wprowadzac po UO:R to gro osob(w tym ja), dalej by gralo pomimo grafiki :/

Autor:  konrador [ 9 sie 2006, 16:09 ]
Tytuł: 

ALe przeciez wlasnie o to mi chodzi ze nie am co porownywac gry sprzed 10 lat z dzisiejszymi:O Ty zdaje sie uwazasz ze grafiki porownywac nie wolno ale wszystko inne tak? (...)

No fakt, masz racje, nie mozna. Po 10 latach naroslo wiele trudnosci zwiazanych z implementacja niektorych rozwiazan, ktore mozliwe do zaimplemtowania byly jedynie 10+ lat wstecz; technologia cofnela sie do tylu, developerom stopniowo spada IQ, a wydawcy maja wciaz mniej i mniej kasy, we're doomed :(

To kilka osob na tym forum wyjezdza ciagle z uo i porownuje wszystko do niej.

Tu takze sie z toba zgodze. Wszedzie tylko topiki uo vs. l2, uo vs. gw, uo vs. eq2 itp. No ja jebie, ludzie, ilez mozna?

(...) Kto nie gral w uo to nie ma prawa miec wlasnego zdania a wogole to wy jestescie super pr0 l33t mastahy.

Swoje kompleksy radze leczyc poza forum :\

DZwine ze nie wykorzystuja legendy i nie robia nowej wersji

Latwiej trzaskac eq clony dla mindless wow zealotow.

Autor:  zaboleq [ 9 sie 2006, 17:30 ]
Tytuł: 

Najlepiej by bylo jakby ci ktorzy nie mieli stycznosci wogole sie na temat tej gry nie wypowiadali (piszac "styczności" mam na mysli troche glebsze poznanie Uo a nie pogranie 1 dzien ...) i BASTA.

Autor:  Vercin [ 9 sie 2006, 18:00 ]
Tytuł: 

jasne Kon zrobienie housingu i plywania wlasnym statkiem ( do tego sie odnosilem)w grze full 3d kosztuje tyle samo wysilku i zasobow co w uo

Autor:  zaboleq [ 9 sie 2006, 18:16 ]
Tytuł: 

Hm co to Housingu i Plywania statkiem w wielu grach cos takiego bylo wsord mmorpg np taki Housing-Patrz SWG i Horizons a o plywaniu tez pare gier bylo...Uwierz mi devom sie nie chce po prostu tego robic skoro moga zbic kase tego nie robiac..Wniosek-po co sie wysilac??Przynajmniej nie spiepsza czegos o czym pojecia nie maja.Wystarczy chociazby na WoWa spojrzec.Czy sa w nim zawarte jakies innowacyjne pomysly ktore wstrzasnely srodowiskiem mmorpg??NIE- WoW to po prostu gra w ktorej dolozono staran aby gralo sie przyjemnie i aby zasysala i tyle.

A z innej beczki to pomysl w ilu grach wogole na PC masz dobrze skonstruowany model jazdy konnej bo ja go dopiero zobaczylem(i nie stoi on na jakims wysokim poziomie) w Oblivionie bo ten model z wowa to smiechu warte(bardziej dla szpanu i jako srodek transportu) .Jesli ktos gral w Shadow Of the Colosuss na PS 2 to tam model jazdy konnej byl po prostu rewelacyjny - ja tam moglem tylko jezdzic i nic innego nie robic.

Autor:  konrador [ 9 sie 2006, 18:26 ]
Tytuł: 

Dodam tylko, ze housing i wieloosobowe pojazdy (jak pojazdy to i moglyby byc statki) istnialy kolo siebie w tak niskobudzetowej produkcji jak Neocron.

Autor:  Mr.FooT [ 9 sie 2006, 18:37 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
Dodam tylko, ze housing i wieloosobowe pojazdy (jak pojazdy to i moglyby byc statki) istnialy kolo siebie w tak niskobudzetowej produkcji jak Neocron.

hmmm DAoC tez posiada takowe, lacznie z mountami ktore sie do czegos nadaja (speed)...

Autor:  Vercin [ 9 sie 2006, 18:41 ]
Tytuł: 

Ale tu chodzi o wpakowanie tego wszystkiego co bylo w uo do jednej gry. No i mowimy o grze fantasy z jedny ciaglym swiatem . Zeby stawiac domki musialby byc naprawde duzy(zalezy tez ofc ilosci graczy na serwer) W wow nie widze np takiej mozliwosci swiat musialby byc kilka razy wiekszy a wiec i mocniejsze serwery. Czytalem wywiad gdzie tlumczyli iz duzo wiekszy swiat przy tej samej ilosci graczy wydawalby sie pusty. Pewnie wszystko sie da ale silnik3d narzuca pewne ograniczenia i nie jest to zapewne latwe. No i housing to niejako dodatek i smaczek a jest kupa innych rzeczy wazniejszych do zrobienia aby gra sie podobala.
Sam czekam na jakies lepsze i bardziej rozbudowane mmorpgi niz wow ale narazie nie widac nic takiego(w mojej opidni ofc)


na rajdzie jestem wiec nie mam czasu cytowac :
hmm i nie rozzumiem co masz do mountow w wow:)? Ja tam lubie pomykac na kocie wilku albo raptorze. Niezla animacja calkiem i przyjemne wrazenia:)

Autor:  cypis [ 9 sie 2006, 18:48 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
A z innej beczki to pomysl w ilu grach wogole na PC masz dobrze skonstruowany model jazdy konnej bo ja go dopiero zobaczylem(i nie stoi on na jakims wysokim poziomie) w Oblivionie bo ten model z wowa to smiechu warte(bardziej dla szpanu i jako srodek transportu) .Jesli ktos gral w Shadow Of the Colosuss na PS 2 to tam model jazdy konnej byl po prostu rewelacyjny - ja tam moglem tylko jezdzic i nic innego nie robic.

Sorry, ale tu wymieklem. Czy ty naprawde przypieprzasz sie do modelu jazdy na mouncie? Co w nim jest 'nie tak'? Jesli nawet, to warto by bylo porownac mmorpg do mmorpg, a nie crpg to mmo.

Autor:  RoozTer [ 9 sie 2006, 19:12 ]
Tytuł: 

cypis napisał(a):
zaboleq napisał(a):
A z innej beczki to pomysl w ilu grach wogole na PC masz dobrze skonstruowany model jazdy konnej bo ja go dopiero zobaczylem(i nie stoi on na jakims wysokim poziomie) w Oblivionie bo ten model z wowa to smiechu warte(bardziej dla szpanu i jako srodek transportu) .Jesli ktos gral w Shadow Of the Colosuss na PS 2 to tam model jazdy konnej byl po prostu rewelacyjny - ja tam moglem tylko jezdzic i nic innego nie robic.

Sorry, ale tu wymieklem. Czy ty naprawde przypieprzasz sie do modelu jazdy na mouncie? Co w nim jest 'nie tak'? Jesli nawet, to warto by bylo porownac mmorpg do mmorpg, a nie crpg to mmo.


Wedlug mnie jazda na mouncie czy animacja poruszania sie mobow, modeli etc. to jedno z najwiekszych osiagniec animatorow w wowie.

Autor:  Soulless [ 9 sie 2006, 19:17 ]
Tytuł: 

Moim marzeniem jest, żeby Neocron dostał taki budżet jak WoW, albo przynajmniej EQ... wtedy bym się nawet nie zastanawiał w co grać :)

Autor:  Xanth [ 9 sie 2006, 19:40 ]
Tytuł: 

Vercin napisał(a):
W wow nie widze np takiej mozliwosci swiat musialby byc kilka razy wiekszy a wiec i mocniejsze serwery.

W SWG swiat jest dziesieciokrotnie wiekszy niz w WoW, a i pustek w nie bylo widac i coraz mniej widac (masa ludzi wraca do gry w zwiazku z najnowszymi zmianami). A masz i housing, i parki maszynowe, i multi user vehicle i multi user shipy. Wiec chyba sie da, kwestia tylko "chcenia".

X.

Autor:  MagPS [ 9 sie 2006, 19:43 ]
Tytuł: 

Vercin napisał(a):
Ale tu chodzi o wpakowanie tego wszystkiego co bylo w uo do jednej gry. No i mowimy o grze fantasy z jedny ciaglym swiatem . Zeby stawiac domki musialby byc naprawde duzy(zalezy tez ofc ilosci graczy na serwer) W wow nie widze np takiej mozliwosci swiat musialby byc kilka razy wiekszy a wiec i mocniejsze serwery. Czytalem wywiad gdzie tlumczyli iz duzo wiekszy swiat przy tej samej ilosci graczy wydawalby sie pusty. Pewnie wszystko sie da ale silnik3d narzuca pewne ograniczenia i nie jest to zapewne latwe. No i housing to niejako dodatek i smaczek a jest kupa innych rzeczy wazniejszych do zrobienia aby gra sie podobala.
Sam czekam na jakies lepsze i bardziej rozbudowane mmorpgi niz wow ale narazie nie widac nic takiego(w mojej opidni ofc)


wystarczy chciec...a jak sie nie ma checi i pomyslu to rzeczywiscie...... (jedna gildia = jeden domek, do tego wysokie koszty wybudowania czegos takiego, wprowadzic ograniczenia co do miejsc w ktorych takie cuda mozna wybudowac)
mogliby CHOCIAZ wprowadzic domki do ktorych wchodziloby sie jak do instance (w miastach) takie to trudne? heh

Xanth napisał(a):
Vercin napisał(a):
W wow nie widze np takiej mozliwosci swiat musialby byc kilka razy wiekszy a wiec i mocniejsze serwery.

W SWG swiat jest dziesieciokrotnie wiekszy niz w WoW, a i pustek w nie bylo widac i coraz mniej widac (masa ludzi wraca do gry w zwiazku z najnowszymi zmianami). A masz i housing, i parki maszynowe, i multi user vehicle i multi user shipy. Wiec chyba sie da, kwestia tylko "chcenia".

X.


i o dziwo ping jest nawet nawet

Autor:  Xanth [ 9 sie 2006, 19:46 ]
Tytuł: 

MagPS napisał(a):
mogliby CHOCIAZ wprowadzic domki do ktorych wchodziloby sie jak do instance (w miastach) takie to trudne? heh

Szczegolnie, ze takie rozwiazanie bylo juz wymyslone wieki temu w Neocronie i AO.

X.

Autor:  zaboleq [ 9 sie 2006, 20:26 ]
Tytuł: 

Dobra skoro mowicie ze sie przypiepszam do modelu jazdy na mouncie to jak sobie wyobrazacie co niektorzy model jazdy konnej??Jezdziliscie kiedykolwiek w zyciu konno? bo ja tak.Prawda jest taka ze model jazdy na mouncie w wowie jest prosty jak budowa cepa np.jak to mozliwe aby na takim mouncie podjechac pod prawie stroma gorke przy czym mount sprawia wrazenie jakby chodzil po plaskim terenie.Pozatym samo zachowanie mounta .Zreszta i tak pewno teko nie zrozumiecie bo nie widzielisci Argo(czyli rumaka w Shadow os the Colossus) i tam kon to byl KON a nie cos co ma sluzyc tylko do szybszego przemieszczania sie i z modelem prawdziwej jazdy niewiele ma wspolnego(nie mowie ze jest tragicznie ale do idealu to ogromna przepasc)

Dla tych co twierdza ze model z WoW-a jednak jest swietny
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... dow+of+the

Jak to obejrzycie to napiszcie mi co teraz sadzicie o modelu jazdy...

Autor:  Calis [ 9 sie 2006, 20:27 ]
Tytuł: 

Xanth napisał(a):
W SWG swiat jest dziesieciokrotnie wiekszy niz w WoW, a i pustek w nie bylo widac i coraz mniej widac (masa ludzi wraca do gry w zwiazku z najnowszymi zmianami).
X.


U wreszcie cos na lepiej? Lubilem ta gra za swoj klimat, moze czas aktywowac konto...

Strona 7 z 8 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team