MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

FALLOUT mmorpg
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=24319
Strona 7 z 13

Autor:  Mendol [ 15 maja 2007, 08:47 ]
Tytuł: 

saint no jesli chodzi o betheseda to wiadomo jak to u nich wyglada.
takze pogadac sobie mozna. do mnie jakos nie przemawia fallout real time.
juz byla taka proba na konsolach, zrobili fallouta ala bg da i byla niezla kicha.

Autor:  HaJBoS [ 15 maja 2007, 08:50 ]
Tytuł: 

@up po głębszym zastanowieniu masz racje :D stwierdzanie czegoś co będzie za powiedzmy 3 lata i do tego stwierdzanie,że na pewno tak będzie jest czymś śmiesznym...

Chodzeniu do wróżki mówimy - NIE!

Autor:  pooma [ 15 maja 2007, 09:54 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):


Obrazek

Tak to na pewno będzie F3 ;P
(po krowie widać)

Autor:  HaJBoS [ 15 maja 2007, 10:18 ]
Tytuł: 

Takie tęgie te zwierzątka jak na postnuclearke :D

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 16 maja 2007, 10:00 ]
Tytuł: 

Jesli fallout3 wyjdzie z real time combat tylko to ma u mnie wielkiego minusa na starcie. Turowka jest obowiazkowa. Mozna bylo zaplanowac atak, wykorzystac przeszkody terenowe, czy cieszyc oczy krytem z gauss rifle, ktory wyrywal pol klatki piersiowej. To wszystko spekulacje, ale ja fallouta widze tylko w postaci 3d z mozliwoscia grania w klasycznym rzucie, turowka bez dyskusji.

Autor:  Mendol [ 16 maja 2007, 10:46 ]
Tytuł: 

witam w klubie.
ale obawiam sie ze jednak bedzie real time.

Autor:  HaJBoS [ 16 maja 2007, 15:26 ]
Tytuł: 

Falloutowi w RL time mówimy - NIE!

Autor:  kozas15 [ 16 maja 2007, 15:52 ]
Tytuł: 

Jak dla mnie moze byc real time. Nie ma dla mnie to problemu. Moze tez byc z widoku fpp, tez nie ma problemu. Zwlaszcza gdyby walki byly dobrze zrobione. Wychylasz sie za starej sciany, wymiatasz seria do mutanta, ten strzela do ciebie z rocket launchera, sciany nie ma. Skaczesz w bok, chowasz sie za jakims podniszczonym biurkiem, wychylasz sie i ostatnim nabojem( wazne! malo amunicji w grze) robisz headzik mutantowi.

Autor:  ~S4int~ [ 16 maja 2007, 16:21 ]
Tytuł: 

kozas15 napisał(a):
Jak dla mnie moze byc real time. Nie ma dla mnie to problemu. Moze tez byc z widoku fpp, tez nie ma problemu. Zwlaszcza gdyby walki byly dobrze zrobione. Wychylasz sie za starej sciany, wymiatasz seria do mutanta, ten strzela do ciebie z rocket launchera, sciany nie ma. Skaczesz w bok, chowasz sie za jakims podniszczonym biurkiem, wychylasz sie i ostatnim nabojem( wazne! malo amunicji w grze) robisz headzik mutantowi.



takie akcje to tylko na sesjach, a przy wrednym MG to przygoda kończy się w miejscu w którym mutant strzela launchera ;]


edit:

szczerze mowiac nie wyobrazam sobie mmo na tury oO

realtime byl dobrze zrobiony w FT:BOS, pewne czynnosci wymagaly wiecej PA, przez co trzeba bylo rozważać takie szczegoly jak to czy podbiec czy tylko podejsc, strzelic dwa/trzy razy seria czy moze wykorzystac wiecej PA na strzal mierzony a moze wykorzystac skradanie i zamachnac się prodem.

ten tryb w mmo dalby rade, jesli mialaby to byc turowka to mielibysmy cos w stylu Guild Wars co znacznie obniza atrakcyjnosc, osobiscie nie lubie schematu wspolnych miast/obszarow a reszta bedaca generacja indywidualna dla kazdego gracza.


podsumowujac, jesli rozgrywka bedzie w realtime z wykorzystaniem PA, zastosowaniem perkow i drugow to juz na starcie maja "+"

Autor:  kozas15 [ 16 maja 2007, 16:34 ]
Tytuł: 

Czemu nie mialo by sie pojawic w grze? Zwlascza takiej, ktora zostanie wydana w czasie nieokreslonym. Nawet jesli bethesda miala by uzyc systemu podobnego jak w elder scroll, to wiadomo jest ze wieksze znaczenie ma walka na odleglosc, a to przez bron palna. Rozwalajaca sie sciana ? Fizyka juz teraz moze powalac.

Kiedy jest to turowka, nie czujesz tego napiecia( chociaz przyznam ze turowki lubie, ale w falloucie z checia poznalbym cos nowego). Tutaj zas zbliza sie kilka zmutowanych wilkow, zas ty musisz byc na tyle opanowany, by nie wystrzelac seria( dla mnie to oczywiste, zeby wrescie zrobili cos z amunicja bo we wczesnijeszych falloutach bylo jej zdecydowanie za duzo), lecz by spokojnie przymierzyc i trafic w heada tego najwiekszego z paczki.


Niech bethesda robi fallouta po swojemu. Jestem wielkim fanem falloutow, ale niech chlopaki sie wykaza. Fallout3 okaze sie kiszka? Trudno, tak bywa, nic nie trace moge pograc w f1 albo f2. Za to jesli sie okaze wspaniala gra...

Edit
Lol, mowimy o F3( a przynajmniej ja i Tor), a nie fallout mmo w tym momencie

Autor:  ~S4int~ [ 16 maja 2007, 16:46 ]
Tytuł: 

kozas15 napisał(a):
Czemu nie mialo by sie pojawic w grze? Zwlascza takiej, ktora zostanie wydana w czasie nieokreslonym. Nawet jesli bethesda miala by uzyc systemu podobnego jak w elder scroll, to wiadomo jest ze wieksze znaczenie ma walka na odleglosc, a to przez bron palna. Rozwalajaca sie sciana ? Fizyka juz teraz moze powalac.


spokojnie, niszczenie "otoczenia" jest mozliwe... przykladowo w grze Silent Storm jest to swietnie zrobione. Gorzej jesli mamy duzo graczy i kazdy chcialby sobie postrzelac po scianach (chociaz nie wiem kto chcialby tracic amunicje ktora ma wieksza wartosc niz jego wlasne zycie)
wtedy musialyby się jakoś odnawiac albo generowac... gdyby swiat byl podzielony na strefy wtedy co pewien czas moglyby się odnawiac w swoim tempie. ale to czyste teoretyzowanie, programisci zrobia to co beda uwazac za najlepsze.


kozas15 napisał(a):
Kiedy jest to turowka, nie czujesz tego napiecia( chociaz przyznam ze turowki lubie, ale w falloucie z checia poznalbym cos nowego). Tutaj zas zbliza sie kilka zmutowanych wilkow, zas ty musisz byc na tyle opanowany, by nie wystrzelac seria( dla mnie to oczywiste, zeby wrescie zrobili cos z amunicja bo we wczesnijeszych falloutach bylo jej zdecydowanie za duzo), lecz by spokojnie przymierzyc i trafic w heada tego najwiekszego z paczki.



gier doskonalych nie ma (fki mialy bugi), we wczensiejszych fkach z poczatku byl odpowiedny balans, badziewna bron, srednie umiejetnosci i brak ammo... niestety kilka krokow dalej mozna bylo z siebie zrobic taki sklad amunicji, ze moznaby zaopatrzyc calego BOS'a (co do rozgrywki to tak jak pisalem wyzej, realtime jest dobry a z PA zmusza do podejmowania dodatkowych decyzji w trakcie walki)


edit: a ja pisze odnosnie tematu (mmo)

Autor:  HaJBoS [ 16 maja 2007, 17:27 ]
Tytuł: 

Fallout w RL timie by był zdeka trudny ze względu na siłę broni :( w tym świecie... no chyba,że zrobią kolejną grę w której biegamy z ołowiem w sobie o masie 10 krotnie większej od naszego ciała :/
Jak dla mnie RPG to RPG,a Fallout to RPG więc niech tak zostanie :)

No chyba,że znajdą jakieś super rozwiązanie to nie mam nic przeciwko ale to będzie trudne :P

Autor:  xyz [ 19 maja 2007, 15:12 ]
Tytuł: 

Mirtul napisał(a):
Ja bym byl sklonny twierdzic, ze hl > hl2 jednak.


Jak wyszedł HL 1, to efektem były rozwody, zawalone studia, wyrzucenia z pracy i niekończące się dyskusje przy piwie "a jak tem potwór mi wyskoczył to...". HL2 - grałem, przeszedłem , wiele nie zapamiętałem. :D

Autor:  ShadorVD [ 19 maja 2007, 21:50 ]
Tytuł: 

Odnośnie tematu, widząc to, że planują Fallout mmorpg zainstalowałem i zacząłem grać w single.

W pierwszej walce salwa śmiechu "Rat crits you leaving for you a nice scar... that scar will be interesting discussion in the pub" czy coś w tym stylu ;-)

SvD.

Autor:  xyz [ 19 maja 2007, 22:38 ]
Tytuł: 

Ehehe :) Takiego bogactwa eastersów jak w Falloutach to chyba nigdy potem już nie było w żadnej grze :)

Autor:  Kabraxis [ 5 cze 2007, 13:25 ]
Tytuł: 

TO JUZ DZIS !!!

Dzisiaj przypuszczalnie okolo 16 naszego czasu na http://fallout.bethsoft.com/ ma pojawic sie pierwsze teaser Fallouta 3 !!!

Forum Bethesdy przezywa chyba najwieksze oblezenie w historii, od rana non stop okolo 2500 ludzi siedzi na nim i bije rekordy w spamie. :-)

EDIT: Wlasnie padl im serwer :-)

Autor:  Vejitta [ 5 cze 2007, 15:42 ]
Tytuł: 

Obrazek

Wielkie LOL :D

Autor:  Ashton [ 5 cze 2007, 17:12 ]
Tytuł: 

eh serwery przeciazone a ja drgawek dostalem ;/

Autor:  MagPS [ 5 cze 2007, 17:25 ]
Tytuł: 

filmik hmm?

Autor:  mrynar [ 5 cze 2007, 17:34 ]
Tytuł: 

Mozna ogladac:

http://www.youtube.com/watch?v=uxSdbSNckTQ

Fall 2008. jeszcze troche czekania.

Strona 7 z 13 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team