MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Burn Heretic! - Soulstorm
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=28719
Strona 7 z 29

Autor:  Nestor [ 22 sty 2009, 13:58 ]
Tytuł: 

Shadhun napisał(a):

No ale z załozenia RTSy maja byc zrecznosciowe, zawsze mozna odpalic Europe Universalis, Civilization lub jakiegos Panzer Generala :)


Takich gier juz prawie nie robia, nie mowiac o taktycznych grach typu X-com czy chociaz WH40k: Chaos gate..

*nostalgia*

Autor:  Mendol [ 22 sty 2009, 14:30 ]
Tytuł: 

lezka w oku. ale to prawda, tak samo chetnie jak w bg3 zagralbym w 'odswiezone' ufo czy panzera.

Autor:  Astaniel [ 22 sty 2009, 15:32 ]
Tytuł: 

Dana jak tam single?

Autor:  Dana [ 22 sty 2009, 15:37 ]
Tytuł: 

Nie ma single. Oprócz skirmish z cpu.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 22 sty 2009, 15:44 ]
Tytuł: 

Neestety w rts-ach na jakis public serwerach raczej nie ma miejsca na casual gaming. Warunkiem koniecznym zabawy jest przywoita ilosc apm. Ja chetnie zagram w dow2 z jakims innym nubkiem jak wyjdzie. :>

Autor:  Astaniel [ 22 sty 2009, 15:44 ]
Tytuł: 

No tak multi beta.

A jak odczuwasz balance ras?

Autor:  Shadhun [ 22 sty 2009, 15:49 ]
Tytuł: 

O balansie to mozna porozmawiac po miesiacu-dwoch a nie po 1 dniu :)

Autor:  Astaniel [ 22 sty 2009, 16:02 ]
Tytuł: 

Masz rację Shad, ale Dana mówi o wrażeniach z gry, a nie o faktach. Zawsze kilka informacji więcej się przyda :).

Autor:  RufeN [ 22 sty 2009, 17:51 ]
Tytuł: 

ja tam głównie mam nadzieję na zajebistą kampanię SP z coopem ;)

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 22 sty 2009, 17:58 ]
Tytuł: 

Otoz to. Mam nadzieje, ze bedzie dluzsza i ciekawsza niz jedynce. Chciaz tam nie byla zla. Wprowadzenie elementow rpg sugeruje, ze moze byc dobrze.

Autor:  Dana [ 22 sty 2009, 19:34 ]
Tytuł: 

http://community.dawnofwar2.com/blogs/?p=476

Do obejrzenia. Dev battle 3vs3. Z pełnym komentarzem.

Autor:  RufeN [ 23 sty 2009, 08:05 ]
Tytuł: 

DOW II jest trochę inny niż I, ale mi przypadł do gustu. Nie ma "budowy bazy" jak było dotychczas w większości gier, gra się raczej na pkt (utrzymywanie victory pointów), a nie eksterminację - dzięki temu atakowanie bazy jest praktycznie bezcelowe, już w pierwszej minucie rozgrywki na multi mamy pierwszą potyczkę i potem tak już będzie do końca rozgrywki. Wciąż są walki w jednym z kilkunastu spornych punktów na mapie(kóra jest zazwyczaj w porównaniu z innymi rtsami raczej mała), kluczem do zwycięstwa jest odpieranie ataków wroga i ataki podjazdowe - zajmowanie req pointów choćby na chwilę.
Fajne imho jest to, że nie ma tu czegoś takiego, że 10space marines z karabinami czy dwie drużyny scoutów z shotgunami(ulepszenie broni na close range) zniszczą np. taki czołg eldarski t2. Nawet 2-3x tyle ich nie zada mu praktycznie żadnego dmg ginąc pod jego ostrzałem jeśli nie będzie wśród nich jednostki z rocket launcherami np.
Dreadnought bez ulepszeń taki czołg bije "mele" na dwa hity, ulepszony z jakimś tam cannonem na piechotę/ciężką piechotę będzie tylko puszką na strzelnicy.
Kluczową sprawą jest także chowanie się za różnego rodzaju zasłonami lub w budynkach (praktycznie wszystkie takie murki, skrzynie itp. za którymi chowają się nasi ludzie mogą zostać zniszczone przez przejazd ciężkich jednostek lub ogniem).
Bohaterowie mają dużo ulepszeń i skilli, z których szczerze mówiąc za dużo nie korzystam - fajnie, że na wszystko są skróty klawiszowe przewidziane, ale aby z nich korzystać trzeba się przyzwyczaić do używania w RTSie poza strzałkami i myszką także praktycznie całej klawiatury ;)
Czekam na release gry, sądzę, że zmieniona rozgrywka może być genialna w kampanii SP (misje nie będą się zaczynały od rozbudowy bazy), coop faktycznie ma tutaj rację bytu (ze względu na różne skille bohaterów), a szybkie skirmishe MP będą samą przyjemnością.
Jedynie Windows Live jako system lobby dla multi uważam za faila (ja się rejestrowałem w Niemczech, Dana w USA aby zagrać) + brak możliwości invitowania do gry friendsów bezpośrednio ze steama.

Autor:  MagPS [ 23 sty 2009, 15:14 ]
Tytuł: 

Jakby kogoś to interesowało to gram jako Aeiva :wink:

Autor:  Razoth [ 23 sty 2009, 22:07 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
http://community.dawnofwar2.com/blogs/?p=476

Do obejrzenia. Dev battle 3vs3. Z pełnym komentarzem.


Powiem krótko - ten jeden filmik sprawił, że zapomniałem właściwie o Starcraft 2.

Autor:  RufeN [ 23 sty 2009, 23:32 ]
Tytuł: 

potrzebni ludzie do grania 3vs3, bo z Dana compa na Very Hardzie jechaliśmy od pierwszej gry bez problemu praktycznie :-?
http://steamcommunity.com/profiles/76561197993408674 jakby co.

Autor:  Mendol [ 23 sty 2009, 23:38 ]
Tytuł: 

mam.
x0rat jak cos.

hmmm. wyglada ladnie.
trzeba sie pewnie przyzwyczaic jak do dow1 jesli chodzi o zasady.
w 1 jakos lepiej widzialem stan jednostek.

Autor:  RufeN [ 24 sty 2009, 10:52 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Some of you have noted that we updated DOW II today. Here is the deal:

Relic is really excited that the Beta is finally available and the initial response has been great. Even during this exclusive period, we are receiving a tremendous amount of quantitative and qualitative feedback and believe us, we’re listening. Through your forum posts and automated reports, we’ve identified a lot of previously unreported bugs, compatibility problems and balance suggestions. Some of these issues can be addressed immediately in the Beta (I’m looking at you Tier 3 Tyranid crash!) while others will be addressed with the launch of the final game.

Some of the Beta updates we’ve already made include:

• Support for languages other than English, French, German and Spanish
• Eliminating the most frequent gameplay crash that resulted from playing as Tyranids and reaching Tier 3
• Unlocking the camera controls so players can zoom right in on the action like Company of Heroes
• Improved targeting against Tyranid Spore Mines
• Improved logging for identifying crashes and compatibility problems

We really appreciate your participation and understanding. Through this Beta we are going to really improve the quality of the final game from a performance and balance perspective. We couldn’t do it without your co-operation.

Many of you are probably wondering about balance updates and if any are forthcoming. We are looking at the balance feedback and match results very closely, but the Beta has only been live for three days so making any balance changes now is a bit premature. We would like to let the current multiplayer balance cook for a little while longer before putting something else in the oven. 

PS: As of right now, 237,185 DOW II BETA games have been played! That is an amazing number, bring on the 1 million mark!

The Relic DOWII Team

fajnie, że wykorzystują betę nie tyle do testowania serwerów rankingowych, co do jej ulepszania. inna sprawa, że wersja BOXowa będzie miała masę bugów i nie obędzie się bez ostrego patchowania (ponoć płytki już się tłoczą) :)

Autor:  krzym1 [ 24 sty 2009, 13:06 ]
Tytuł: 

Mam pytanie co do klucza.

Kupowałem dodatki do warhamera w wer. pudełkowych na bieżąco, a jako że na steamie pisze że dostęp mają :" Owners of the Warhammer® 40,000™: Dawn of War®: Soulstorm™" a nie "ludzie którzy nabyli go przez steam" więc zarejstrowałem tam swoją grę podając cd-key co pozwoliło mi ściągnąć bete ale 25 cyfrowego klucza nie dostałem (ewentualnie był on jakoś chytrze ukryty).

Czy ten klucz przychodzi na maila czy trzeba gdzieś wejść a może jeszcze inaczej ?

Dopowiem przy okazji ze soulstorma nie mam zainstalowanego.

Autor:  MagPS [ 24 sty 2009, 13:11 ]
Tytuł: 

krzym1 napisał(a):
Mam pytanie co do klucza.

Kupowałem dodatki do warhamera w wer. pudełkowych na bieżąco, a jako że na steamie pisze że dostęp mają :" Owners of the Warhammer® 40,000™: Dawn of War®: Soulstorm™" a nie "ludzie którzy nabyli go przez steam" więc zarejstrowałem tam swoją grę podając cd-key co pozwoliło mi ściągnąć bete ale 25 cyfrowego klucza nie dostałem (ewentualnie był on jakoś chytrze ukryty).

Czy ten klucz przychodzi na maila czy trzeba gdzieś wejść a może jeszcze inaczej ?

Dopowiem przy okazji ze soulstorma nie mam zainstalowanego.


1. Nie musisz mieć zainstalowanego soulstorma
2. Nie jest tobie potrzebny żaden klucz (żadnego klucza nie wpisywałem)
3. Jedyne co potrzebujesz to zainstalowaną betę + konto na GoW

Autor:  Dana [ 24 sty 2009, 13:16 ]
Tytuł: 

@krzym1

Ja nie potrzebowałem klucza. Ale możesz go znaleźć klikając prawym na DoW2 i wybierając opcję cdkey.

A i tak wyświetla się on podczas uruchamiania gry...

Strona 7 z 29 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team