mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 250 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 8 gru 2010, 21:21 
Cytuj  
Misje sa i na walke ale rowniez na mining, scanning, zbieractwo, transport, itd

Wpadnij na chat Polska to sie dowiesz wiecej od ludzi :)


_________________



***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 gru 2010, 21:26 
Cytuj  
jakos sie boje tego chatu ;)
ale sprobuje jutro.
ile zajmuje klient i jakie sa minimalne wymagania?

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 8 gru 2010, 21:27 
Cytuj  
Client ma tylko 300 mb :) Wymagania podawalem pare postow wczesniej.


_________________



*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 8 gru 2010, 21:35 
Cytuj  
Ja jebie. Korzysta ktos z paypala bez podania numeru karty? Czekam caly zsrany dzien az na koncie paypala pojawi sie te 50zl, a tu dupa. A podobno to mialo byc "doladowanie blyskawiczne" :C

I skoro juz walnelem posta.
Jakies porady co do robocika walacego rakietami?:> Bo uroczo te salwy na filmikach wygladaja :P

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 8 gru 2010, 21:45 
Cytuj  
Bij żółtych :)
Wyskilowane (czyli z dużym zasięgiem) rakiety są bardzo dobre na PvP, lasery mają problem ze znalezieniem dobrego miejsca by wykorzystać zasięg. EM mają spoko dps, ale snajperskie wersje są kiepskie.

Są pancerze dające ochronę na konkretny typ dmg - jak się znajdzie dobrego spota, to warto zamontować - mobki będą zadawać prawie niezauważalny dmg.

Warto mieć zasięg locka (i gunów) większy od mobów - dwa kroki w tył i muszą lockować od nowa. Nierówności terenu też mają znaczenie.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.


Ostatnio edytowano 8 gru 2010, 21:52 przez Isengrim, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 8 gru 2010, 21:52 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Bij żółtych :)


Krotki poradnik z naszego biuletynu corpowego

Obrazek

Przyda sie poczatkujacym, jest w nim jaka frakcja jakie ma ressisty i jakie najlepiej bic mobki, czym itp.


_________________



***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 8 gru 2010, 22:02 
Cytuj  
Zarri mogles to przekopiowac a nie wklejac screena ;)

z rad dla poczatkujacych
wstrzmac sie z 3 dni przed rozdaniem EP
UWAGA! od chyba 2 dni jakos - za kasowanie postaci zabierane jest EP z puli konta - wiec zastanowcie sie nim jakas stworzycie

bijecie zgodnie z tabelka Zariego
amunicje imo dobieracie tak
jak sie da to pure X dmg na najwieksza slabosc mobka
a jak nie ma dostepnej pure X dmg amunicji i jest tylko z mieszanym dmg to bierzecie dmg na najwieksza slabosc mobka + chemo (te beda na 100%)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 gru 2010, 22:10 
Cytuj  
jakies 'rasy' itd sie wybiera?
atrybuty dla missile snipera?

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 8 gru 2010, 22:24 
Cytuj  
Nuimqol (niebiescy)- EM. Dobry dps na bliskim dystansie.
Thelodica (żółci) - lasery. Dobry dps na dalekim dystansie.
Pelistal (zieloni) - rakietki. Dobry dps zawsze, ale stała szansa "pudła" i mało zróżnicowany typ dmg rakiet.
Atrybuty wybierasz na starcie z 3 par w grupach handel,walka i produkcja. Ogólnie skille są przypisane zazwyczaj do jednej pary, ale nie zawsze. Wybór jest jak w starym EvE - szkoły itd. Spark (na końcu) pozwala trochę zamieszać i dać kilka punktów w grupę którą się olało, ale po co?

I jeszcze parę porad:
Nigdy nie biegaj tym, na utratę czego cie nie stać. Ubezpieczenie jest drogie, trwa krótko i nie daje pełnego zwrotu. Moby potrafią zaleźć za skórę - często mają ewar. Z wyssanym capem i spowolnieniem to każdy jest bezbronny.
Produkcja ammo na własne potrzeby to dobry pomysł. Reverse eng. zwraca się szybko, a kopać można i arkhe.
Named moduły są drogie.
Kernele dla własnej frakcji niekoniecznie warto sprzedawać - produkować może każdy, tylko mniej wydajnie od producenta.
Osłona po teleportacji trwa krócej niż blokada na użycie teleportu - jak lecisz na PvP wyspę spodziewaj się braku możliwości ucieczki.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.


Ostatnio edytowano 8 gru 2010, 22:36 przez Isengrim, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 gru 2010, 22:32 
Cytuj  
czyli powinienem wybrac zielonych do rakiet?
ewentualnie zoltych do laserow (tez mozna snipowac) ?

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 8 gru 2010, 22:44 
Cytuj  
Tylko zielone mechy mają bonusy do rakiet.
Używać jakiejś broni może każdy kolor(frakcja), ale liczy się bonus z mecha.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 gru 2010, 22:51 
Cytuj  
ee potrzebuje porady na poczatek :)
chce strzelac z daleka - jaka bron, kolor, atrybuty wybrac :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 8 gru 2010, 22:55 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
ee potrzebuje porady na poczatek :)
chce strzelac z daleka - jaka bron, kolor, atrybuty wybrac :)


Isengrim napisał(a):
Thelodica (żółci) - lasery. Dobry dps na dalekim dystansie.


_________________



***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 8 gru 2010, 22:55 
Cytuj  
Lasery maja chyba najwiekszy zasieg
problem jest tu LOS
ale on chyba znika - albo zostaje mocno ograniczony na mechach - ktore sa wysokie i byle goreczka nie przeszkadza
ale to tylko moje przypuszczenia po analizie filmikow
najlepiej jakby ktos kto mial mecha na bacie sie wypowiedzial

plusem zoltych i niebieskich jest tez to ze skile w duzej mierze sie pokrywaja - wiec przeskilowanie - zolty -> niebieski i odwrotnie bedzie mniej czasochlonne jak zielony -> niebieski/zolty i odwrotnie

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 8 gru 2010, 23:02 
Cytuj  
Atrybuty - czerwone (tactics i mechatronics)
Frakcja - polecam żółtych i lasery (żółtymi grałem i jest ok, zielony mnie rozjechał w pvp - ale miał znacznie więcej EX pointów. No i akurat moby biłem. No i miał Hmecha).
Na początku wszyscy strzelają z podobnych (100m) odległości. Dopiero na mechach i hmechach ma to znaczenie. I też nie jest to kwestia super ważna, choć jeśli pamiętam to wymaxowany laser ma zasięg kilometra. Tyle że nie ma miejsca, w którym miałoby to znaczenie i lock chyba tak daleko nie sięga.Tzn. na beta wyspach jest kilka dosłownie takich miejsc. No ale jak snajper, to snajper :)

Każda broń może strzelać na dalekie dystanse, ale tylko laser ma mały hit dispersion i duży optimal - więc jeśli prawdziwy snajper cię interesuje - to tylko lasery, więc i frakcja Thelodica (żółci)


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 gru 2010, 23:29 
Cytuj  
o wlasnie o to chodzilo, dzieki Is :)

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 8 gru 2010, 23:32 
Cytuj  
Ktora frakcje wziasc dla rakiet?
Edit: ok frakcje mam, a ktora szkole?:C
Edit 2: dobra, na specjalizacji sie zawiesilem ;f Czerwona czy zielona?

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 9 gru 2010, 00:30 
Cytuj  
Pary atrybutów zielone są handlowo - polityczne. Para Atr. czerwonych jest bojowa, para atr. niebieskich jest produkcyjna.
Koszt skilli w ex pointach jest uzależniony od 2 atrybutów (odpowiednio 100% i 50%) - im wyższe atrybuty, tym skill tańszy. Zazwyczaj skile "bojowe" są przyporządkowane czerwonym, handlowe zielonym, produkcyjne niebieskim. Ale są przypadki mieszania np. sharpshooting korzysta z czerwonego i niebieskiego, ale czerwony jest primary.

W perpetuum kolorystyka jest silnie rozwinięta - może dlatego że grę robią węgrzy ;)
ninja edyta - są moduły NEXUS znacznie podnoszące efektywność squadu - a do ich efektywnego używania trzeba zielonego atrybutu (polityka) i innego - mimo że nie mają bezpośredniego związku polityką ;)
Cytuj:
Each level of this extension raises the efficiency of Velocity NEXUS modules by an additional 0%.
Primary attribute: Politics
Secondary attribute: Tactics


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.


Ostatnio edytowano 9 gru 2010, 00:47 przez Isengrim, łącznie edytowano 1 raz
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 9 gru 2010, 00:32 
Cytuj  
Ja mam pecha do tej gry, rzadko gram a gdy juz wejde na serwer to na 99% w ciagu 40min jest restart, jakis fix czy cos. Dzis akurat obylo sie bez tego, dostalem mega laga... po ktorym wywalilo mi gre i teraz nie moge wejsc. Ogolnie gierka fajna, podoba mi sie klimat, muza, grafa i nawet to, ze gramy robocikami wielkosci odkurzacza(w stosunku do drzew). Chociaz przez to, ze poczatkowe robociki sa takie malutkie to ciezko sie strzela na wieksze dystanse bo teren jest pofaldowany i ciagle jakas gorka zawadza.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 9 gru 2010, 01:20 
Cytuj  
Teren to wyzwanie i pomoc, ale beta wyspy mają więcej rozległych, płaskich terenów. Co do celowania - najlepiej cały czas mieć na oku okno "landmarks". BTW mały złoty plusik oznacza że ktoś już bije tego moba.
I jeszcze jeden hint - misje "na kopanie" można obejrzeć - po kliknięciu w punkt docelowy misji wiemy, gdzie iść by nakopać to co jest przedmiotem misji. I co może akurat nam jest potrzebne ;)

Co do płatności - http://www.shatteredcrystal.com/index.php/perpetuum , ale nie gwarantuję czy działa. Wszystkie kody do eve działały, nawet po zmianie płatności na euro.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 250 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.