Piszpan napisał(a):
prosze was animacja i feeling walki w gw2 = 0. kropka. end.
+1
Plywajace postacie, uczucie machania zapalka i bicia w powietrze, bieganie i wymachiwania rownoczesne 40 kilowymi mlotami (juz nie mowiac o rzucaniu nimi w biegu), bieganie w kolko i nakurwiwanie autoataku i dodge co 5 sekund, oczojeb na ekranie jak w jakims dragon ballu (przy basic ataku wybuch wiekszy od postaci potrafi byc, 5 postaci w dungeonie to juz taki clusterfuck ze caly raid w innym MMO takiego nie robi = zero taktyki bo jest mocno nieczytelnie), brak punishingu po ciosach i skillach, nawet numerkow nie mozna pomniejszyc i wylaczyc bo przeciez NUMERKI SA WAZNE NO NIE, efektow ofc tez nie mozna zmniejszyc = caly combat w GW2.
Chujowy design do kwadratu i zerowa glebia, do tego wyglad walki mocno koreanski z tym calym oczojebem.
NWN > GW2
I mowi to osoba ktora ma postac w GW2 na 80tce )Guardiana= i (courtesy of friends) grala rowniez maxlvlowymi Elementalista, Warkiem i Rangerem. NIewiele ale cos tam sie pobiegalo.
Combat w GW2 jest chujowy i plytki. krppka. end.
W NWN tez jest ale jest lepszy niz w GW2.. a juz napewno bardziej 'rpgowy' - co sie ceni.