MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Neverwinter online
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37195
Strona 7 z 11

Autor:  Niah [ 9 maja 2013, 08:12 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

postal napisał takie brednie, że aż strach

Autor:  Piszpan [ 9 maja 2013, 08:49 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Niah napisał(a):
postal napisał takie brednie, że aż strach


+1

Autor:  candidoser [ 9 maja 2013, 10:09 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

jedyne brednie, to ze lepsze niz poe

Autor:  Kabraxis [ 9 maja 2013, 10:14 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

poe jest najlepsze.

Autor:  lamoon [ 9 maja 2013, 21:34 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Jest najlepsze od czego?

Autor:  ShadorVD [ 9 maja 2013, 21:43 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Zdenio napisał(a):
@up -Hejter detected.

Neverwinter jest okej, przyjemnie się gra nawet, Foundry to świetny element. Ale już sama walka jest nieco... Nie wiem jak to nazwać - sztywna? Animacje nie są tak płynne na przykład jak we wspomnianym wyżej GW2, świat też nie jest tak fajnie zaprojektowany, choć są fajne lokacje.

Właśnie się zastanawialem czy tylko ja mam taki feeling ze te postacie są z deczka drewniane...

Autor:  Song [ 11 maja 2013, 09:50 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Shador von Dal napisał(a):
Zdenio napisał(a):
@up -Hejter detected.

Neverwinter jest okej, przyjemnie się gra nawet, Foundry to świetny element. Ale już sama walka jest nieco... Nie wiem jak to nazwać - sztywna? Animacje nie są tak płynne na przykład jak we wspomnianym wyżej GW2, świat też nie jest tak fajnie zaprojektowany, choć są fajne lokacje.

Właśnie się zastanawialem czy tylko ja mam taki feeling ze te postacie są z deczka drewniane...

tylko ty masz taki feeling :)

Autor:  Piszpan [ 11 maja 2013, 15:40 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

prosze was animacja i feeling walki w gw2 = 0. kropka. end.

Autor:  iniside [ 11 maja 2013, 16:29 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Kiepski troll attempt ;p.

Autor:  Kabraxis [ 11 maja 2013, 17:09 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Piszpan napisał(a):
prosze was animacja i feeling walki w gw2 = 0. kropka. end.


+1

Plywajace postacie, uczucie machania zapalka i bicia w powietrze, bieganie i wymachiwania rownoczesne 40 kilowymi mlotami (juz nie mowiac o rzucaniu nimi w biegu), bieganie w kolko i nakurwiwanie autoataku i dodge co 5 sekund, oczojeb na ekranie jak w jakims dragon ballu (przy basic ataku wybuch wiekszy od postaci potrafi byc, 5 postaci w dungeonie to juz taki clusterfuck ze caly raid w innym MMO takiego nie robi = zero taktyki bo jest mocno nieczytelnie), brak punishingu po ciosach i skillach, nawet numerkow nie mozna pomniejszyc i wylaczyc bo przeciez NUMERKI SA WAZNE NO NIE, efektow ofc tez nie mozna zmniejszyc = caly combat w GW2.

Chujowy design do kwadratu i zerowa glebia, do tego wyglad walki mocno koreanski z tym calym oczojebem.

NWN > GW2

I mowi to osoba ktora ma postac w GW2 na 80tce )Guardiana= i (courtesy of friends) grala rowniez maxlvlowymi Elementalista, Warkiem i Rangerem. NIewiele ale cos tam sie pobiegalo.
Combat w GW2 jest chujowy i plytki. krppka. end.

W NWN tez jest ale jest lepszy niz w GW2.. a juz napewno bardziej 'rpgowy' - co sie ceni.

Autor:  goatguy [ 12 maja 2013, 08:24 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Ale również chujowy. :)

Autor:  Atherius [ 12 maja 2013, 14:33 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Macie jakiś kodzik -> http://alienwarearena.com/giveaway/dung ... -giveaway/

Cytuj:
• Underdark Explorer character title
• Potion of Accuracy x10
• Minor Potion of Force x10
• Potion of Lesser Healing x10
• Portable Altar x5
• Identify Scrolls (bound to character) x5

Autor:  raggnarok [ 12 maja 2013, 18:03 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

crap

Autor:  wodny [ 12 maja 2013, 19:16 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Shador von Dal napisał(a):
Zdenio napisał(a):
@up -Hejter detected.

Neverwinter jest okej, przyjemnie się gra nawet, Foundry to świetny element. Ale już sama walka jest nieco... Nie wiem jak to nazwać - sztywna? Animacje nie są tak płynne na przykład jak we wspomnianym wyżej GW2, świat też nie jest tak fajnie zaprojektowany, choć są fajne lokacje.

Właśnie się zastanawialem czy tylko ja mam taki feeling ze te postacie są z deczka drewniane...

Są, są. Na dodatek niektóre umiejętności nie wchodzą płynnie po sobie. Trzeba poczekać i dopiero można działać. Żal.

Autor:  gosugamer1 [ 13 maja 2013, 17:45 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Zupełnie nie śledziłem, ani samej gry, ani tematów o tej grze, ale mam jedno pytanko.

Skoro jest f2p, to co jest w itemshopie ? Czy może jest jakieś premium ?

Czy są takie możliwości, żeby np wjebać w postać 1k $ i mieć jakieś bonusy/boostery +20% dmg?
Znaczy myślę, że mniej więcej rozumiecie o co chodzi, czy są jakieś granice ile można efektywnie zainwestować w postać?

Autor:  Xender [ 13 maja 2013, 18:07 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Generalnie nie jest źle, raczej boosterów nie ma.
Możesz też zarabiać kasę do item shopa in game.

Autor:  Xender [ 15 maja 2013, 00:20 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Jeszce jedno pytanie do Spellplague. Te wszystkie dziwne istoty np Foulspawn itp to skutek spellplague czy to otworzyło przejścia do innych planów itp?

Autor:  goompas [ 15 maja 2013, 20:24 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Jak dla mnie po ostatnich jajach odpada.
Ludzie na exploitach one hitujac wszystko robili ponad bilion dmg jednym hitem :)
Niektorzy dorobili sie po 200+ milionow AD / zenow wartych kilka tysiecy $.
Ekonomia zjebana od poczatku

Autor:  ShadorVD [ 15 maja 2013, 21:45 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

goompas napisał(a):
Jak dla mnie po ostatnich jajach odpada.
Ludzie na exploitach one hitujac wszystko robili ponad bilion dmg jednym hitem :)
Niektorzy dorobili sie po 200+ milionow AD / zenow wartych kilka tysiecy $.
Ekonomia zjebana od poczatku


lul, znowu damage przeliczany po stronie klienta or what?

Autor:  sula [ 15 maja 2013, 21:49 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Shador von Dal napisał(a):
goompas napisał(a):
Jak dla mnie po ostatnich jajach odpada.
Ludzie na exploitach one hitujac wszystko robili ponad bilion dmg jednym hitem :)
Niektorzy dorobili sie po 200+ milionow AD / zenow wartych kilka tysiecy $.
Ekonomia zjebana od poczatku


lul, znowu damage przeliczany po stronie klienta or what?

Jest w ogóle jakikolwiek mmo z tzw. 'action combat' które nie ma damage przeliczanego po stronie klienta?

Strona 7 z 11 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team