MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
DOTA 2 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37597 |
Strona 7 z 314 |
Autor: | tomugeen [ 14 sie 2011, 09:35 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Wyglada jakby można było mieć 6 skili.
Przewiduje, ze niedlugo rozpocznie sie epic drama. Taki nevermore ma 1 skill z 3 uzyciami + 2 passive. No i ulti. To dalej 4 skille do levelowania, ale wygodniej sie patrzy na jak ten jedne jest rozbity na 3. Tak jak soulstealer w HON (czyli nevermore w wlasnie) uzywasz Q W E zeby udpalic Q na roznych odleglosciach. Zrobili to dla samej czytelnosci. Edit: o wlasnie nevermore widac na drugim screenie, ten sam skill 3 razy. |
Autor: | raggnarok [ 14 sie 2011, 10:58 ] |
Tytuł: | |
Troche za nisko zawiesili kamere imho :/ |
Autor: | cypis [ 14 sie 2011, 11:12 ] |
Tytuł: | |
Mnie ciekawi attack dmg doombringera. Nie ma przedzialu np 58-65, tylko samo 63. Mniej rng dzieki temu bedzie? Chyba, ze to usredniony dmg jest |
Autor: | tomugeen [ 14 sie 2011, 11:25 ] |
Tytuł: | |
Nom, cos bylo na rzeczy z tym usrednianiem dmg (przynajmniej kojarze jakis tekst o tym). A moze tylko display jest wartosci sredniej. Potrzeba wiecej leakow ;] |
Autor: | Razoth [ 14 sie 2011, 11:26 ] |
Tytuł: | |
Zajebiście się prezentuje na screenach. Taki styl z Team Fortress 2 przyjeli jakby, kolory podobne. W każdym razie i tak wszystko zależy od tego jak będzie się prezentować podczas teamfightów, trzeba poczekać do turnieju. |
Autor: | raggnarok [ 14 sie 2011, 11:32 ] |
Tytuł: | |
Ciezko bedzie utrzymac majty w czystosci jak sie zacznie turniej :/ |
Autor: | raggnarok [ 14 sie 2011, 11:55 ] |
Tytuł: | |
Turniej trwa w dniach 17-21 afair, takze obejrzysz finaly w sobote i niedziele ![]() |
Autor: | Niah [ 14 sie 2011, 12:14 ] |
Tytuł: | |
w końcu jakaś fajna grafika |
Autor: | raggnarok [ 14 sie 2011, 12:40 ] |
Tytuł: | |
Ja jestem spokojny o mechanike. Pamietajcie ze dotke 2 testuja juz od jakiegos czasu ludzie grajacy zawodowo w dote dlatego imho wszystkie kluczowe elementy z oryginalu beda odpowiednio przeniesione w sequela. |
Autor: | Davich [ 14 sie 2011, 12:47 ] |
Tytuł: | |
Nie wyglada to jakos zajebiscie, biorac pod uwage wymagania. Troche sie rozczarowalem musze przyznac. |
Autor: | raggnarok [ 14 sie 2011, 12:55 ] |
Tytuł: | |
Moze poczekajmy z powazniejszymi ocenami do zobaczenia tego w ruchu. Poza tym to moba, czego ty oczekiwales, grafiki rodem z crysisa 2? |
Autor: | Davich [ 14 sie 2011, 14:12 ] |
Tytuł: | |
raggnarok napisał(a): Moze poczekajmy z powazniejszymi ocenami do zobaczenia tego w ruchu. Poza tym to moba, czego ty oczekiwales, grafiki rodem z crysisa 2?
No niestety, takie czasy. Wiadomo, mechanika gry najwazniejsza w tego typu grach, ale mialem cicha nadzieje na jakies fajerwerki;] Na tych screenach wyglada to tak jakby mapa byla wykonana z plasteliny :< Nie oczekuje jakiegos przepychu, no ale niech to jakos wyglada for god's sake. |
Autor: | raggnarok [ 14 sie 2011, 14:22 ] |
Tytuł: | |
![]() |
Autor: | Arturnik [ 14 sie 2011, 14:25 ] |
Tytuł: | |
ciekawe co to za liczby pod portretami, wyglada jak niby poziom to ma byc? Przeciwnicy maja po 35 i 32? cos nie pasuje. :< |
Autor: | raggnarok [ 14 sie 2011, 14:27 ] |
Tytuł: | |
Respawn timer? |
Autor: | Arturnik [ 14 sie 2011, 14:28 ] |
Tytuł: | |
faktycznie, pewnie respawn timer. |
Autor: | Dana [ 14 sie 2011, 14:52 ] |
Tytuł: | |
Graficznie właśnie czegoś takiego się spodziewałem. Bardzo ładne toto. Ma swój ładny, kolorowy styl bez zbędnego natłoku detali. ![]() |
Autor: | iniside [ 14 sie 2011, 15:40 ] |
Tytuł: | |
Obiektywnie stwierdzam, ze wyglda to jak kropka w kropke kopia Warcrafta 3. Tylko tekstury wyższą rozdzielczość mają. |
Autor: | Arturnik [ 14 sie 2011, 15:44 ] |
Tytuł: | |
Czemu trynda stoi w innym miejscu? :< |
Autor: | Razoth [ 14 sie 2011, 15:48 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Obiektywnie stwierdzam, ze wyglda to jak kropka w kropke kopia Warcrafta 3.
Tylko tekstury wyższą rozdzielczość mają. Ta, ty i obiektywizm. Nie wygląda toto jak WC3. Jest jaśniej, kolory są bardziej pastelowe, pod względem modeli nieco minimalistycznie. Tak jak Dana napisał, bez zbędnego natłoku detali, a tego właśnie trzeba w MOBA. 1v1 to może być festiwal świateł i barw, ale w teamfightach już się zajebiście szczegółowa grafika nie sprawdzi kompletnie. |
Strona 7 z 314 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |