MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DOTA 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37597
Strona 7 z 314

Autor:  tomugeen [ 14 sie 2011, 09:35 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Wyglada jakby można było mieć 6 skili.
Przewiduje, ze niedlugo rozpocznie sie epic drama.


Taki nevermore ma 1 skill z 3 uzyciami + 2 passive. No i ulti. To dalej 4 skille do levelowania, ale wygodniej sie patrzy na jak ten jedne jest rozbity na 3. Tak jak soulstealer w HON (czyli nevermore w wlasnie) uzywasz Q W E zeby udpalic Q na roznych odleglosciach.
Zrobili to dla samej czytelnosci.


Edit: o wlasnie nevermore widac na drugim screenie, ten sam skill 3 razy.

Autor:  raggnarok [ 14 sie 2011, 10:58 ]
Tytuł: 

Troche za nisko zawiesili kamere imho :/

Autor:  cypis [ 14 sie 2011, 11:12 ]
Tytuł: 

Mnie ciekawi attack dmg doombringera. Nie ma przedzialu np 58-65, tylko samo 63. Mniej rng dzieki temu bedzie? Chyba, ze to usredniony dmg jest

Autor:  tomugeen [ 14 sie 2011, 11:25 ]
Tytuł: 

Nom, cos bylo na rzeczy z tym usrednianiem dmg (przynajmniej kojarze jakis tekst o tym). A moze tylko display jest wartosci sredniej. Potrzeba wiecej leakow ;]

Autor:  Razoth [ 14 sie 2011, 11:26 ]
Tytuł: 

Zajebiście się prezentuje na screenach. Taki styl z Team Fortress 2 przyjeli jakby, kolory podobne.

W każdym razie i tak wszystko zależy od tego jak będzie się prezentować podczas teamfightów, trzeba poczekać do turnieju.

Autor:  raggnarok [ 14 sie 2011, 11:32 ]
Tytuł: 

Ciezko bedzie utrzymac majty w czystosci jak sie zacznie turniej :/

Autor:  raggnarok [ 14 sie 2011, 11:55 ]
Tytuł: 

Turniej trwa w dniach 17-21 afair, takze obejrzysz finaly w sobote i niedziele :)

Autor:  Niah [ 14 sie 2011, 12:14 ]
Tytuł: 

w końcu jakaś fajna grafika

Autor:  raggnarok [ 14 sie 2011, 12:40 ]
Tytuł: 

Ja jestem spokojny o mechanike. Pamietajcie ze dotke 2 testuja juz od jakiegos czasu ludzie grajacy zawodowo w dote dlatego imho wszystkie kluczowe elementy z oryginalu beda odpowiednio przeniesione w sequela.

Autor:  Davich [ 14 sie 2011, 12:47 ]
Tytuł: 

Nie wyglada to jakos zajebiscie, biorac pod uwage wymagania. Troche sie rozczarowalem musze przyznac.

Autor:  raggnarok [ 14 sie 2011, 12:55 ]
Tytuł: 

Moze poczekajmy z powazniejszymi ocenami do zobaczenia tego w ruchu. Poza tym to moba, czego ty oczekiwales, grafiki rodem z crysisa 2?

Autor:  Davich [ 14 sie 2011, 14:12 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
Moze poczekajmy z powazniejszymi ocenami do zobaczenia tego w ruchu. Poza tym to moba, czego ty oczekiwales, grafiki rodem z crysisa 2?


No niestety, takie czasy. Wiadomo, mechanika gry najwazniejsza w tego typu grach, ale mialem cicha nadzieje na jakies fajerwerki;] Na tych screenach wyglada to tak jakby mapa byla wykonana z plasteliny :< Nie oczekuje jakiegos przepychu, no ale niech to jakos wyglada for god's sake.

Autor:  raggnarok [ 14 sie 2011, 14:22 ]
Tytuł: 

Obrazek

Autor:  Arturnik [ 14 sie 2011, 14:25 ]
Tytuł: 

ciekawe co to za liczby pod portretami, wyglada jak niby poziom to ma byc? Przeciwnicy maja po 35 i 32? cos nie pasuje. :<

Autor:  raggnarok [ 14 sie 2011, 14:27 ]
Tytuł: 

Respawn timer?

Autor:  Arturnik [ 14 sie 2011, 14:28 ]
Tytuł: 

faktycznie, pewnie respawn timer.

Autor:  Dana [ 14 sie 2011, 14:52 ]
Tytuł: 

Graficznie właśnie czegoś takiego się spodziewałem. Bardzo ładne toto. Ma swój ładny, kolorowy styl bez zbędnego natłoku detali.

Obrazek

Autor:  iniside [ 14 sie 2011, 15:40 ]
Tytuł: 

Obiektywnie stwierdzam, ze wyglda to jak kropka w kropke kopia Warcrafta 3.
Tylko tekstury wyższą rozdzielczość mają.

Autor:  Arturnik [ 14 sie 2011, 15:44 ]
Tytuł: 

Czemu trynda stoi w innym miejscu? :<

Autor:  Razoth [ 14 sie 2011, 15:48 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Obiektywnie stwierdzam, ze wyglda to jak kropka w kropke kopia Warcrafta 3.
Tylko tekstury wyższą rozdzielczość mają.


Ta, ty i obiektywizm.

Nie wygląda toto jak WC3. Jest jaśniej, kolory są bardziej pastelowe, pod względem modeli nieco minimalistycznie.

Tak jak Dana napisał, bez zbędnego natłoku detali, a tego właśnie trzeba w MOBA. 1v1 to może być festiwal świateł i barw, ale w teamfightach już się zajebiście szczegółowa grafika nie sprawdzi kompletnie.

Strona 7 z 314 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team