mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 769 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 39  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 lut 2011, 18:08 
 
ViewDistance ? LAWL.

Ciekawe ile razy w momencie kiedy siekasz moby, ratujesz smoki i mordujesz dziewce patrzysz na to, co jest 10km dalej ?

Ja sie uczciwie przyznam, ze ViewDistance jest pierwszym ustawieniem ktore redukuje do niezbednego minimum, bo efekty wizualne zadne, a wydajnosc maleje drastycznie -;-.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1500
Dołączył(a): 2.02.2005
Offline
PostNapisane: 24 lut 2011, 18:22 
 
a jak podrozujesz w danym momencie i nie walczysz, to nie uwazasz, ze view distance jest w chuj wazny? wiadomo jak wplywa na wydajnosc, no ale miec na maxa zawsze wypada, bo omija się inaczej duzy fun z widoków

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 lut 2011, 18:24 
 
WinterS napisał(a):
a jak podrozujesz w danym momencie i nie walczysz, to nie uwazasz, ze view distance jest w chuj wazny? wiadomo jak wplywa na wydajnosc, no ale miec na maxa zawsze wypada, bo omija się inaczej duzy fun z widoków

Nigdy nie zwracałem na to uwagi. Dla mnie osobiscia to jedna z tych pierdół, na ktorych sie skupiaja bo tak i juz.
Zawsze duza uwage zwracam na detale z bliskiego otoczenia, a nie to co jest gdzieś hen tam.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 24 lut 2011, 18:30 
 
Taki WoW z view distance poniżej 60% wygląda jak deska. Poza tym, inside ma 56 lat więc on nie widzi horyzontu tylko 2m dookoła postaci.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 24 lut 2011, 18:32 
 
najlepszy wzrok ma sie do 12 roku zycia , wiec tez nie masz sie czym pochwalic sob :)


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 lut 2011, 18:35 
 
Sobtainer napisał(a):
Taki WoW z view distance poniżej 60% wygląda jak deska. Poza tym, inside ma 56 lat więc on nie widzi horyzontu tylko 2m dookoła postaci.

:oops: :oops:


:lol: :lol: :lol:


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 24 lut 2011, 18:43 
 
Jak na wersje xboxowa to i tak dobrze to wyglada. Na kompie w full hd dopiero bedzie sraka :>, a muza mnie rozjebala.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Dołączył(a): 6.01.2002
Offline
PostNapisane: 24 lut 2011, 19:00 
 
WithnesS napisał(a):
Ja od tego momentu, po znienawidzonym Oblivionie, i ukochanym Morrowindzie, znowu ogłaszam się fanboyem serii. Jakiekolwiek wrzucanie Skyrimowi przy mnie, oznaczać będzie to samo, co macie gdy przy Kabraxisie jebiecie na Rifta albo przy Inisidzie na Crysisa.

A ja kurwa dalej, jizz in my pants. Theme jest mega.


Ok, to zaczynamy.
Oblivion byl spektakularnym sukcesem zarowno jezeli chodzi o sprzedaz i recenzje. Oznacza to ze ludzie ktorzy w niego zainwestowalistali sie obrzydliwie bogaci. Szansa ze bethesda calkowicie porzuci szkielet obliviona sa nikle lub rowne zeru.

Pozatym spojrzmy prawdzie w oczy, gra nie wyglada tak dobrze jak crysis 2, hehe.


Ostatnio edytowano 24 lut 2011, 19:07 przez exodus, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 24 lut 2011, 19:03 
 
A kto mówi o szkielecie? Szkielet we wszystkich grach Bethesdy jest taki sam, chodzi tylko o fabułę Obliviona która była zjebana, o niezbyt oryginalny świat (czego o Skyrim powiedzieć nie można) oraz o skalowanie potworków (które w Skyrimie zostanie zmienione na to podobne do Fallouta).

Więc ci nie wyszło za bardzo.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 24 lut 2011, 19:07 
 
oblivion ssal parowe , ale shivering isles bylo jedym z najbardziej zajebistych crpg experience jakie mialem ostatnio


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

****
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Dołączył(a): 6.01.2002
Offline
PostNapisane: 24 lut 2011, 19:25 
 
Razoth napisał(a):
A kto mówi o szkielecie? Szkielet we wszystkich grach Bethesdy jest taki sam, chodzi tylko o fabułę Obliviona która była zjebana, o niezbyt oryginalny świat (czego o Skyrim powiedzieć nie można) oraz o skalowanie potworków (które w Skyrimie zostanie zmienione na to podobne do Fallouta).

Więc ci nie wyszło za bardzo.


No fakt, nie wyszlo. Pewnie dlatego ze pokusa bawienia sie sandboxem zawsze wygrywala z podazaniem za watkiem fabularnym, to ze jest tragiczny znam tylko z opowiesci. Natomiast wiekszosc side-questow byla swietna o ile pamietam.

Gralem bardzo podobnie jak ten pan:
kotaku.com
i w nowej odslonie pewnie tez bede okradal wiesniakow, szukal kwiatkow i ukladal ksiazki w domku. Swiat niech sie uratuje sam.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 24 lut 2011, 19:30 
 
Obiecuje sobie ze nei bede lapal hype na nowe gry Beth ale obejrzalem trailerek i musze powiedziec ze miazga, miazga i jeszcze raz miazga.

Grafa + MUZYKA + klimat pierwsza klasa.

Do want now. :)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 24 lut 2011, 19:30 
 
Jest moc. Już przed trailerem bardzo czekałem na Skyrima, teraz czekam jeszcze bardziej. Muzyka ? No panowie, w końcu Jeremy Soule. Przecież to było oczywiste, że wykurwi z butów :D.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2134
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 24 lut 2011, 19:31 
 
exodus napisał(a):
No fakt, nie wyszlo. Pewnie dlatego ze pokusa bawienia sie sandboxem zawsze wygrywala z podazaniem za watkiem fabularnym, to ze jest tragiczny znam tylko z opowiesci. Natomiast wiekszosc side-questow byla swietna o ile pamietam.

Gralem bardzo podobnie jak ten pan:
kotaku.com
i w nowej odslonie pewnie tez bede okradal wiesniakow, szukal kwiatkow i ukladal ksiazki w domku. Swiat niech sie uratuje sam.


WIKINGOWIE NAPIERDALAJĄCY SMOKÓW >>>>>>>>>>> Obek.
EoT.

Czy >>>>> Morrowind? Wątpię, ale czas pokaże.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 24 lut 2011, 19:48 
 
Jedyne co mi się na starcie nie podoba w Skyrim to to, iż nasza postać jest od razu kreowana (mniej lub bardziej, to wyjdzie w praniu) na bohatera który ma ocalić świat.

Ja wolę standardowe "od zera do bohatera", co najlepiej im wyszło w Morrowind.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1901
Dołączył(a): 2.02.2003
Offline
PostNapisane: 24 lut 2011, 20:07 
 
Aldatha napisał(a):
oblivion ssal parowe , ale shivering isles bylo jedym z najbardziej zajebistych crpg experience jakie mialem ostatnio


ofkoz po zobaczeniu traila naszla mnie ochota na obli (standardowa hype procedura) tylko ze pamietam że po 3h eyecandy i lizania scian gralem glowny watek i szybko sie wynudzilem, moze zobacze ten shivering albo pogram tylko sidequesty/zwiedzanie dungeonow tak jak mi polecano~

**

Posty: 275
Dołączył(a): 30.04.2008
Offline
PostNapisane: 24 lut 2011, 20:27 
 
@redruM

Możesz też zagrać w moda do Obka Nehrim który jest IMO lepszy pod każdym względem lepszy od Obliviona.

btw Widzę że Skyrim będzie mieć skalowanie mobków tak jak w Fallout 3.Nie grałem za bardzo w F3,Wtajemniczycie mnie na czym polegało?

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 24 lut 2011, 20:43 
 
Świat jest podzielony na strefy. Kiedy wchodzisz do danej strefy, mobki i loot w niej dostosowuje się do twojego levelu. Ale taki już zostaje, nawet kiedy tą konkretną lokację opuścisz.

W skrócie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 24 lut 2011, 23:00 
 
Dana napisał(a):
Jedyne co mi się na starcie nie podoba w Skyrim to to, iż nasza postać jest od razu kreowana (mniej lub bardziej, to wyjdzie w praniu) na bohatera który ma ocalić świat.

Ja wolę standardowe "od zera do bohatera", co najlepiej im wyszło w Morrowind.

Nie pamietam zbyt dokladnie fabuly, ale tam od poczatku chyba byles typowany na Nerevara, czy jak mu tam, super zbawce z legend.

Co do view distance to imho jeden z najwazniejszym paramterow. Nie ma nic bardizej zajebistego niz wejsc gdies wysoko i podziwiac swiat. Zawsze w gram mam na maks, kosztem cieni itp. jak musze z czyms zjechac.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 24 lut 2011, 23:09 
 
Ale podnieta poszła, przypominam że Oblivion również zapowiadał się rewelacyjnie a był tragiczny, do tego też bym podchodził sceptycznie. Trailer to nie wszystko, niech pokażą gameplay konkretnie.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 769 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 39  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.