MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Rift trzyma poziom, SWTOR w Q4, Xsyon failuje?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38676
Strona 7 z 11

Autor:  warhameron [ 4 kwi 2011, 12:25 ]
Tytuł: 

Jak 30-40% to będzie dobrze, a jak dojdzie do 50% to się zdziwię.

Autor:  Teo [ 4 kwi 2011, 16:01 ]
Tytuł: 

Wielu ludzi bierze tez pod uwagę że wieczny dla nich WoW bliżej ma do końca niż do tego ze będzie na rynku kolejnych kilka lat.
Jak blizz ogłosi już oficjalnie next mmo to odezwie się głos w główce największych fanbojów że gra kiedyś się skończy, dlatego Rift może być troszkę bardziej ciekawy i bardziej przyszłościowy.

Autor:  Birthfail [ 4 kwi 2011, 18:03 ]
Tytuł: 

12 milionów subscribers = bliżej do końca ?
ciekawe ..

Autor:  Isengrim [ 4 kwi 2011, 18:16 ]
Tytuł: 

12 mln sprzedanych kont.
Z dodatku na dodatek coraz mniej grających,zainteresowanie (co naturalne po tylu latach) spada. A i Blizz podobno planuje jeszcze jeden dodatek i szlus.

Autor:  Huragan [ 4 kwi 2011, 18:40 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
12 mln sprzedanych kont. .


nie sprzedanych, tylko ciagle aktywnych kont.

Autor:  Perrin [ 4 kwi 2011, 18:51 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
nie sprzedanych, tylko ciagle aktywnych kont.

Z czego znakomita wiekszosc to Chinczycy grajacy za 0,45 yuana za godzine czyli mniej niz 5 eurocentow. Czyli taki specyficzny free2play biorac pod uwage dochody klasy sredniej w Chinach.

Autor:  Huragan [ 4 kwi 2011, 19:02 ]
Tytuł: 

Perrin napisał(a):
Z czego znakomita wiekszosc to Chinczycy grajacy za 0,45 yuana za godzine czyli mniej niz 5 eurocentow. Czyli taki specyficzny free2play biorac pod uwage dochody klasy sredniej w Chinach.


co przy normalnej grze 8-10 godzin dziennie daje miesiecznie 15 euro :) wiecej niz zwykly abonament. F2P jakos nie widze.

Autor:  Isengrim [ 4 kwi 2011, 19:21 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
Isengrim napisał(a):
12 mln sprzedanych kont. .


nie sprzedanych, tylko ciagle aktywnych kont.

12 mln sprzedanych wg. vgchartz :)

Autor:  ubeck [ 4 kwi 2011, 19:25 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
normalnej grze 8-10 godzin dziennie

Lol, a hardcore to od ilu sie zaczyna?;)

Autor:  Huragan [ 4 kwi 2011, 19:33 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
Huragan napisał(a):
Isengrim napisał(a):
12 mln sprzedanych kont. .


nie sprzedanych, tylko ciagle aktywnych kont.

12 mln sprzedanych wg. vgchartz :)


glupis.... zobacz sobie oficjalne info Blizzarda: http://eu.blizzard.com/en-gb/company/pr ... tml?101007

Autor:  Birthfail [ 4 kwi 2011, 19:39 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
12 mln sprzedanych kont.
Z dodatku na dodatek coraz mniej grających,zainteresowanie (co naturalne po tylu latach) spada. A i Blizz podobno planuje jeszcze jeden dodatek i szlus.


Coś ci się pomyliło , wszędzie piszą że 12 milionów aktywnych kont , abonentów .

Autor:  Isengrim [ 4 kwi 2011, 19:44 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Internet Game Room players who have accessed the game over the last thirty days are also counted as subscribers.

mały fotoreportaż http://www.flickr.com/photos/juliandibbell/sets/72157594279649151/with/238490914/
O niuansach różnicy znaczeniowej między aktualną ilością subskrybentów i aktualną bazą subskrybentów nie wspominam przez grzeczność.

Autor:  Huragan [ 4 kwi 2011, 19:57 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
Cytuj:
Internet Game Room players who have accessed the game over the last thirty days are also counted as subscribers.

mały fotoreportaż http://www.flickr.com/photos/juliandibbell/sets/72157594279649151/with/238490914/
O niuansach różnicy znaczeniowej między aktualną ilością subskrybentów i aktualną bazą subskrybentów nie wspominam przez grzeczność.


"The above definition excludes all players under free promotional subscriptions, expired or cancelled subscriptions"

free triale i scancelowane subskrypcje sie nie licza. Liczone sa tylko aktywne konta, wiec przestan pieprzyc.

WoW ma 12 mln aktywnych kont i z kazdym dodatkiem ta liczba rosnie a nie maleje tak jak napisales. Twoje teorie sa z dupy....

Autor:  Isengrim [ 4 kwi 2011, 20:04 ]
Tytuł: 

subscriber base =/= subscribers. W bazie subskrybentów możesz być, nie będąc aktualnie subskrybentem.

Autor:  Huragan [ 4 kwi 2011, 20:09 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
subscriber base =/= subscribers. W bazie subskrybentów możesz być, nie będąc aktualnie subskrybentem.


ale ta baza nie uwzglednia scancelowanych subskrypcji ani triali, tylko aktywne konta i aktywne prepaidy tłumoku. Naucz sie czytac.

Autor:  Kabraxis [ 4 kwi 2011, 20:12 ]
Tytuł: 

Huragan dlaczego nie skomentujesz mojego posta? Jak to jest z tym 50% playerbase quitujacym po pierwszym miesiacu? Nie masz jakis nowych danych z Xfire? :)

Rzuce troche faktow moze: godz. 21:00 (primetime EU) serwery:
LOW - 0 (ZERO)
MED - 18
HIGH - 22
FULL -1 (kolejka)

Nie chce mi sie rano wlazic specjalnie zeby sprawdzic jak stoja US servy w primetime ale na 100% nawet lepiej bo RIFT jest popularniejszy w US niz w EU. (do tej pory zawsze bardziej oblozone byly servery US, jest ich tez wiecej).

Dzien po zakonczeniu freemonth. De facto to w ostatnim tygodniu oblozenie serwerow WZROSLO (bylo pare low).

Z "oficjalnym" oglaszaniem sukcesu poczekam jeszcze z tydzien ale imho juz mozemy spokojnie powiedziec ze playerbase pozostanbie silny i stabilny (a jesli beda updateowac z taka czestotliwoscia jak do tej pory (raz na miesiac patch zcontentem/featursami) to bedzie na 100% rosnac) i mamy pierwsze MMO, ktore odniesie sukces komercyjny (i rowniez sukces w oczach community) od czasu Vanilla WoW.

Naprawde prosze cie - przy premierze nasteonego dobrego MMO zachowaj swoje madrosci i chujowa szklana kule dla siebie.

BTW.Ze tez chce wam sie jeszcze walkowac slynne "12 milionow Blizzarda" (w sumie juz na 100% nie 12 milionow jesli wierzyc temu: http://www.warcraftrealms.com/weeklyact ... erverid=-1 widzimy spadek aktywnosci playerow do poziomow nizszych niz za czasow WOTLK. Widac tez doskonale jakim failem jest CATACLYSM), z ktorego 7 milionow to azjaci a z reszty duzy odsetek to botyi goldspammers i goldsellers. :)

Autor:  Isengrim [ 4 kwi 2011, 20:13 ]
Tytuł: 

A skąd wiesz co uwzględnia?
Jeśli przeczytasz definicję subskrybenta wg Blizzarda, to słowa tam nie ma o "bazie", do której z kolei odnosi się artykuł.
Analogicznie jak z kościołem - każdy ochrzczony jest w bazie, ale nie każdy z bazy płaci składki członkowskie i uczęszcza na spotkania.

Autor:  Huragan [ 4 kwi 2011, 20:32 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
A skąd wiesz co uwzględnia?
Jeśli przeczytasz definicję subskrybenta wg Blizzarda, to słowa tam nie ma o "bazie", do której z kolei odnosi się artykuł.
Analogicznie jak z kościołem - każdy ochrzczony jest w bazie, ale nie każdy z bazy płaci składki członkowskie i uczęszcza na spotkania.


Bo jest to wyjasnione w tym press release.

1. Baza subskrybentow w WoW wynosi 12 mln
2. Subskrybent to osoba, ktora ma aktualnie aktywne i oplacone konto (konta scancelowane nie licza sie jako subskrybenci, wiec do bazy nie sa wliczane).

@Kabraxis, poczekaj az skoncza sie free triale ktore Trion rzucil ostatniego dnia by ratowac swoj wizerunek. Ze nie wspomne o masie prezentow jakie rozdal (darmowe 30 dni )... hehe.. ratuja sie jak moga ale i tak upadaja juz.

Autor:  Kabraxis [ 4 kwi 2011, 20:41 ]
Tytuł: 

"Masa prezentow" dotyczy 1% zhakowanych klientow, ktorzy otrzymali to jako rekompensate za nieraz ponad 2tygodniowe czekanie na przywrocenie postaci (slownie: jednego procenta).. no kurwa - naprawde "masa".

Co do "free traila" to N/C... srlsy.. przestan sie blaznic. Przypuszczalnie wiekszosc ludzi, ktora go dostala gre kupi i ludzi bedzie jeszcze wiecej wiec srsly... n/c.

No coz... liczylem na normalna odpowiedz, meskie przyznanie sie do bledu albo cos w zamian dostaje ze "i tak gra upada" - przeliczylem sie jak widac.

Jestes zerem Huragan a RIFT radzi sobie i przypuszczalnie bedzie radzil swietnie - z twoim pierdoleniem czy bez niego.

Autor:  ubeck [ 4 kwi 2011, 21:03 ]
Tytuł: 

Huragan to Ziobro?;)

Strona 7 z 11 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team