MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

World of Tanks
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38819
Strona 7 z 147

Autor:  zaboleq [ 19 kwi 2011, 19:13 ]
Tytuł: 

Czy też macie tak, że jak detale drzew są ustawione na wysokie, to drzew z oddali nie widać :F?? Trawa z reguły pojawią się wokół czołgu ... Sprzet daje radę na najwyższych detalach, ale to jest dziwne jakieś... Kiedyś ta trawa chyba lepiej wyglądała...

Autor:  Huragan [ 19 kwi 2011, 22:31 ]
Tytuł: 

Czolg Tier XI - maja je wprowadzic w najnowszym patchu

Obrazek

Autor:  zaboleq [ 20 kwi 2011, 07:00 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
Czolg Tier XI - maja je wprowadzic w najnowszym patchu

Obrazek



Huragan przestań pierdolić, tylko daj linka a nie z dupy swojej newsy wyciągasz....

Autor:  Enderhawk [ 20 kwi 2011, 13:20 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
Huragan napisał(a):
Czolg Tier XI - maja je wprowadzic w najnowszym patchu

Obrazek



Huragan przestań pierdolić, tylko daj linka a nie z dupy swojej newsy wyciągasz....


ta, linka :P
fota jakiegoś pseudo-modelu i info o 'najnowszym poatchu'.. chyba żę patche wychodzą raz na rok.

Autor:  Bloodleaf [ 20 kwi 2011, 14:00 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
Czy też macie tak, że jak detale drzew są ustawione na wysokie, to drzew z oddali nie widać :F?? Trawa z reguły pojawią się wokół czołgu ... Sprzet daje radę na najwyższych detalach, ale to jest dziwne jakieś... Kiedyś ta trawa chyba lepiej wyglądała...


Nie ale ja np od czasu premiery nie widzę wody wcale niezaleznie od ustawień :)

Autor:  marcoos [ 20 kwi 2011, 14:29 ]
Tytuł: 

Enderhawk napisał(a):
ta, linka :P
fota jakiegoś pseudo-modelu i info o 'najnowszym poatchu'.. chyba żę patche wychodzą raz na rok.


Dziwaków było wiele :)


SMK

Obrazek


czy też pokazywany wcześniej: KV-VI Behemoth
Obrazek


No i dla tych, którzy myślą że Niemcy MAUSem wdrapali się na szczyty głupoty - oto P-1000 Ratte

Obrazek

Autor:  Dana [ 20 kwi 2011, 15:18 ]
Tytuł: 

Obrazek

Autor:  warhameron [ 20 kwi 2011, 15:38 ]
Tytuł: 

http://ww2drawings.jexiste.fr/Files/1-V ... /P1000.htm

http://ww2drawings.jexiste.fr/Files/1-V ... 00-bis.htm

http://ww2drawings.jexiste.fr/Files/1-V ... onster.htm

Autor:  warhameron [ 20 kwi 2011, 15:38 ]
Tytuł: 

http://ww2drawings.jexiste.fr/Files/1-V ... /P1000.htm

http://ww2drawings.jexiste.fr/Files/1-V ... 00-bis.htm

http://ww2drawings.jexiste.fr/Files/1-V ... onster.htm

Autor:  zaboleq [ 20 kwi 2011, 22:25 ]
Tytuł: 

KW z gunem Tier VII ostro zamiata. Przydałby się jednak lepszy pancerz;). Jeszcze troche do KW a potem IS w końcu....

Autor:  RufeN [ 20 kwi 2011, 23:52 ]
Tytuł: 

ta gra to world of russian tanks niestety :har:

Autor:  Teo [ 21 kwi 2011, 00:14 ]
Tytuł: 

To niszcz ruskich, a nie płacz :)

Autor:  Perrin [ 21 kwi 2011, 06:32 ]
Tytuł: 

Ruskich trudno niszczyc. Ich czolgi sa lepsze, tansze, na wymyslanie technologii potrzeba znacznie mniej XP. Ja rozumiem, ze chcieli sobie poprawic samopoczucie boostujac swoje maszyny, ale mogliby to robic nieco bardziej delikatnie ;).

Autor:  zaboleq [ 21 kwi 2011, 09:10 ]
Tytuł: 

Perrin napisał(a):
Ruskich trudno niszczyc. Ich czolgi sa lepsze, tansze, na wymyslanie technologii potrzeba znacznie mniej XP. Ja rozumiem, ze chcieli sobie poprawic samopoczucie boostujac swoje maszyny, ale mogliby to robic nieco bardziej delikatnie ;).


Dziwne, bo ponoć staty mówią co innego :E

Ale mniejsza o to - pytanie zasadnicze, czy u was trawa też tak ochydnie wygląda? Zdjęcie poniżej pochodzi z bety a drugie zdjecie to wygląd trawy z obecnego release... Co to kurwa ma być?? Trawa na tym drugim foto wygląda tak obrzydliwie, że musiałem ją wyłączyć aż...

Zdjęcie z bety - jak to ślicznie wygląda...

Obrazek



A teraz zdjęcie trawy wykonane dzisiaj na najwyższych detalach...

Obrazek

Autor:  RufeN [ 21 kwi 2011, 09:16 ]
Tytuł: 

nie no to na 2gim foto wyglada jak jakis zart - u mnie wszystko ladnie smiga; wszystko na max, gram windowed 1400x900 aa16 itp,itd i mam 50-80fps i grafika wyje jak szalona (jak w 3dmarku) ;)

Autor:  Perrin [ 21 kwi 2011, 09:21 ]
Tytuł: 

Ja mam trawe normalna, taka sama jak w becie. Pod tym wzgledem nic sie nei zmienilo.

Autor:  KomaNczos [ 21 kwi 2011, 09:28 ]
Tytuł: 

Wywal calkowicie ustawienia gry (zapewne sa gdzies w documents and settings) i ustaw na nowo. Jezeli to nie pomoze to update sterownikow, reinstall gry itp. Na koniec napisz na forum oficjalnym.

Autor:  Teo [ 21 kwi 2011, 09:53 ]
Tytuł: 

Nie wiem jak wy liczycie że ruskie lepsze, tańsze itd, badania sa identyczne jak u innych, nawet wybierając inna ścieżkę i tańsze bdania samego pojazdu to po drodze musimy badać inne moduły i się wyrównuje.
Statystyki podobnie po odkryciu odpowiednich modułów najczęściej ruskie mają swoje typowe minusy, czyli jak szybki to mało zwrotny, jak mocne działo to długie przeładowanie i mała celność.
Oczywiście są pojazdy, który ownują pod względem pewnych statów ale to specyfika IIWŚ i robienie na siłę balansu może wszystko spłycić do różnic w wyglądzie.
Dziwi mnie tez pędzenie do jak najwyższego tier zamiast grac tym co się podoba, czy to istotne że taki czołg jest w tier2 czy tier6 itp ?

Autor:  Mendol [ 21 kwi 2011, 10:10 ]
Tytuł: 

istotne w kompaniach.

Autor:  Huragan [ 21 kwi 2011, 10:50 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Dziwi mnie tez pędzenie do jak najwyższego tier zamiast grac tym co się podoba, czy to istotne że taki czołg jest w tier2 czy tier6 itp ?


Juz w tej chwili walki kompanii i klanowki sa na tierach VIII i IX, wiec jak beda walki o tereny to beda juz walczyly Tier X :>
Owszem, artyleria mozesz pojechac z Tier VI ale juz ciezkie czolgi ktore sa w walce musza byc jak najwyzszego tieru by cos wygrac.

Strona 7 z 147 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team