mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1035 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 52  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 23 cze 2011, 12:49 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
http://www.smitegame.com/


I to ma być Dota alike http://www.smiteonline.co.uk/ jakaś kiepska ta smite :S


_________________
Mam leniwe szare komórki.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 23 cze 2011, 13:42 
Cytuj  
@italios

pewnie chodzi o to
http://avalonheroes.en.alaplaya.net/

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 23 cze 2011, 14:11 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
Highlander napisał(a):
http://www.smitegame.com/


I to ma być Dota alike http://www.smiteonline.co.uk/ jakaś kiepska ta smite :S


trolololol wtf ;d


_________________
.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1546
Dołączył(a): 15.07.2006
Offline
PostNapisane: 23 cze 2011, 23:22 
Cytuj  
http://www.own3d.tv/watch/137441 - 5 najlepszych akcji/tf'ów z dnia 3. Ofc number one epickie 2vs4. Zwróćcie uwagę na strzałę od ashe. Przeleciała 80% mapy, by w końcu trafić cel. Potm się kryje, qq.


_________________
Zdarzają się takie dni, kiedy dostaję gęsiej skórki na myśl, że co człowiek to wszechświat.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 23 cze 2011, 23:48 
Cytuj  
ostatnia strzala to akurat pure luck ;] wystrzelona zanim target byl w walce, byla zeby odciac uciekajacego, trafila w kogo innego.

Btw, strzale valk/potm trudniej trafic. Nowy hero - Aluna ma niezlt global skillshot na cala mape ;] a tu taki przykladzik - http://www.youtube.com/watch?v=jrNllI0r ... re=related w slow motion.

PS. A tu nr8 (sorry za reklamy) - 4 powerthrowy hitniete na slepo z rzedu. http://honcast.com/video/2011/06/04/hon ... he-week-63


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**

Posty: 363
Dołączył(a): 20.03.2008
Offline
PostNapisane: 25 cze 2011, 00:37 
Cytuj  
Ten kto pisal kiedys, ze niby lol jest bardziej przejrzysty/czytelny niz hon niech zamilknie na wieki. Patrzac teraz na te filmiki stwierdzam ze gowno widac w team fightach. Pizgaja po oczach te animacje jak nie wiem co.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 28 cze 2011, 11:26 
Cytuj  
http://www.gamersbook.com/scene/news/ad ... ced-today/

Chociaż ponoć:
Cytuj:
Confirmed to be fake on SomethingAwful forums.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 28 cze 2011, 11:40 
Cytuj  
Cytuj:
Normal Mode: Orb updates, bug fixes, etc


wtf, fake na kilometr.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 6 lip 2011, 20:36 
Cytuj  
Dzisiaj kolejne MOBA weszlo w Open beta - Rise of Immortals. Nie grałem, slyszalem ze slabiutkie i tragicznie zbalansowane.. no ale moba to moba
Cytuj:
Rise of Immortals is a free-to-play, micro-transaction-based online game that will be available via direct download. The game features the popular action-strategy gameplay of traditional MOBA games, but adds enhanced socialization features, along with persistent character progression – a first for the MOBA genre. In addition, Rise of Immortals features a social hub where players can show off their enhanced Immortals, chat, emote, browse leaderboards, shop, manage friend and guild lists and more. Players also have the option of taking their Immortals through cooperative Player versus Environment (PvE) scenarios to learn the game, try out new abilities, and earn persistent experience before jumping into Player versus Player (PvP) matches online.

Features of Rise of Immortals:

12 unique Immortals at launch with additional Immortals released on a regular basis
Persistent per-Immortal level progression and skill trees
Persistent artifacts for stat enhancements
Player versus Environment instances with collectable items
Player versus Player instances with up to 5v5 multiplayer
Persistent experience and leveling in both PvP and PvE instances
Collectible pets for combat and vanity
Account and Immortal statistics tracking
Player hub instances for socialization


http://www.riseofimmortals.com/

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 6 lip 2011, 21:48 
Cytuj  
Wygląda zajebiście nieinteresująco.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 7 lip 2011, 08:14 
Cytuj  
Arturnik napisał(a):
Dzisiaj kolejne MOBA weszlo w Open beta - Rise of Immortals.


Grałem i nie warto jest beznadziejne.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 7 lip 2011, 10:27 
Cytuj  
http://www.gamersbook.com/scene/news/do ... -gamescon/

/hype


_________________
cypis#2942
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 lip 2011, 10:32 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
Arturnik napisał(a):
Dzisiaj kolejne MOBA weszlo w Open beta - Rise of Immortals.


Grałem i nie warto jest beznadziejne.

Wow. Ja wytrzymałem tylko do lobby i wyłączyłem ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 26 lip 2011, 22:32 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=2WrMTJ3Xmok

Nowe Moba od Aeria Games - Realm of the Titans

jutro closed beta.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2004
Dołączył(a): 28.05.2008
Offline
PostNapisane: 26 lip 2011, 22:54 
Cytuj  
Arturnik napisał(a):
jutro closed beta.
Gramy?

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 27 lip 2011, 07:35 
Cytuj  
shp napisał(a):
Gramy?


Ja gram :P


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 27 lip 2011, 08:27 
Cytuj  
w co gramy?

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 lip 2011, 08:58 
Cytuj  
Napierdalankowe bardziej, krotkie respawny, brak gold loss. Ale maja deny ;]

Fajny motyw to wielki Mob z lasu ktory idzie z naszym wojskiem jak ubijemy "kongora".

Interface kulawy dosyc, sklep zerzniety troche z lola. Imho takie gry powinny byc rozwijane powoli (latami!) tak jak dota zeby przez caly okres balans byl jak najlepszy. Tutaj nie mam pojecia czy w ogole jest miejsce dla kolejnej sredniej jakosci gierki.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 27 lip 2011, 09:05 
Cytuj  
ano. jeszcze jak sie wszyscy rozejda po roznych grach, to juz w ogole tylko gra z randomami pozostanie ;p

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 lip 2011, 09:32 
Cytuj  
Do czasu dota2 tylko ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1035 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 52  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.