MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

XCOM: Enemy Unknown (2012+)
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40171
Strona 7 z 17

Autor:  Bloodleaf [ 12 paź 2012, 14:49 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Sama prawda.

Autor:  Deshroom [ 12 paź 2012, 15:10 ]
Tytuł:  Odp: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

No wreszcie po 10 misjach nie panikuja.
Trzeba uplinki i satelity od poczatku farmic i szybko budowac chyba.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 12 paź 2012, 15:18 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Ciśniecie dalej classic czy jednak normal?

Autor:  warhameron [ 12 paź 2012, 15:22 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Ja przeszedłem na normal, ale i tak dostałem teraz bęcki. Terror misja 1 dysk, 2 x drony, 2 latacze, 3 garniturowców i 3 mutony.(Praktycznie to all na mnie wylazlo w 2 i 3 turze, a strzelaja hujki do jednego celu, jak ubiją kolejny) . Ile ma granatów dysk ? Może więcej walnąć niż 2 ?

p.s
Dali mi klucz do civki już.

Autor:  Bloodleaf [ 12 paź 2012, 15:38 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Ciśniecie dalej classic czy jednak normal?



Ja na razie normal.

Autor:  raggnarok [ 12 paź 2012, 16:31 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Ja wciaz Classic cisne :)

Autor:  Targaryen [ 12 paź 2012, 19:53 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Classic ale na razie bez ironmana, na pierwszy raz trochę za duży hardkor, nie wiadomo co wynajdywać itd. 4 miesiąc i straciłem tylko Francję (klasycznie pomachali białą flagą :p)
Miałem terror very difficult z 6 chryssalidami, 2 dyskami +4 drony, 2 floaterów. Nie wiem jak bez loada to by trzeba przejść bo wszystko na raz niemal wylatuje na team, masakra nawet z 6 osobami w tym ze snajperem co ma 2 strzały.
Jak komuś brakuje kasy to atak na bazę jest super boostem finansów. Masa fantów, które nie nadają się do badania. Poza tym rozwalenie bazy owocuje spadkiem paniki na całym świecie o 2 kreski.

Autor:  Deshroom [ 12 paź 2012, 20:09 ]
Tytuł:  Odp: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Atak bazy jest kiedy?
Warto łapać kolejnych obcych? Co za to się dostaje?

Autor:  Mendol [ 12 paź 2012, 20:20 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

mozna zbudowac kolejna baze? czy mamy tylko jedna?

Autor:  Targaryen [ 12 paź 2012, 20:28 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Można zaatakować bazę po "przesłuchaniu" tego co zostaje z Outsidera i zrobieniu specjalnego klucza.
Za przesłuchiwanie obcakych dostaje się albo fabularne informacje albo "credity", które skracają czas wynajdywania jakiejś technologii o połowę np. po przesłuchaniu mutona miałem zniżkę na badania wszystkich typów broni plazmowej a po floaterze (jeśli dobrze pamiętam) na jakiś pancerz.
Co do satelit to jeśli tylko nie ma dramatu w jakimś konkretnym kraju polecam kompletowanie podglądu na jakimś kontynencie, dostajemy wtedy bonus, który normalnie byśmy dostali po założeniu bazy na początku gry. Ja szybko skompletowałem instant przesłuchiwanie i sekcje, zaoszczędziłem co najmniej miesiąc researchu.

Autor:  Mendol [ 12 paź 2012, 20:36 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

eh im dluzej gram tym wiecej niedorobek wychodzi.
w misji nie zapamietuje ustawienia kamery po ataku, system ruch-akcja jest z dupy wedlug mnie. takie 'sztuczne' podnoszenie poziomu trudnosci, ktore tylko mnie wkurza.
mam nadzieje, ze beda mody i ktos zrobi z tego prawdziwa 'jedynke'.

Autor:  Targaryen [ 12 paź 2012, 20:39 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

heavy ma upgrade pozwalający na akcję-ruch albo akcję akcję :p

Autor:  Mendol [ 12 paź 2012, 20:49 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

super.

Autor:  warhameron [ 12 paź 2012, 20:56 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

No to fakt gra aż się prosi o normalne action points. Najbardziej skopaną klasą jak dla mnie jest snajper. Upgrejdy typu głębokie kieszenie powinny być dla każdej klasy.

Autor:  warhameron [ 12 paź 2012, 21:45 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Po misji w bazie obcych coś jeszcze się dzieje czy to koniec gry ?

Autor:  Mendol [ 12 paź 2012, 22:56 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

hmm misje sa fajne, mozna pograc.
ale mam wrazenie, ze ogolna kontrola jest o wiele mniejsza niz w poprzednich czesciach.
ile squadow mozna miec? czy tez operujemy tylko jednym dostepnym?

Autor:  Deshroom [ 12 paź 2012, 23:19 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Mendol napisał(a):
hmm misje sa fajne, mozna pograc.
ale mam wrazenie, ze ogolna kontrola jest o wiele mniejsza niz w poprzednich czesciach.
ile squadow mozna miec? czy tez operujemy tylko jednym dostepnym?
marzyciel. jeden squad, jedna baza i bedzie masa dlc.

gra jest fajna ale znudzi nam sie po tygodniu całkowicie.

Autor:  Mendol [ 12 paź 2012, 23:33 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

pogralem dzisiaj 3h i niestety juz powoli sie nudzi.
w sumie sam nie wiem na co liczylem, ale kurwa...
jedna baza, jeden squad, male mapki, zjebana kamera.
gra zmusza nas tak na dobra sprawe do budowania jebanych satelit zeby w ogole cos utrzymac.
spinka z dupy, zeby utrzymac kraje, zeby miec kase.
mam wrazenie jakbym gral na czas.

do tego mam problem z przenoszeniem ekwipunku miedzy zolnierzami. zrobilem tylko 5 scope'ow bo mam malo kasy.
i musze klikac po kolei zolnierzy, zdejmowac, zakladac tym, ktorymi chce pograc.
skille sa czasami fajne, ale niestety nie o to chodzilo w ufo.

system walki naprawde z dupy - nie wiem kurwa co za as nad nim myslal i co nim kierowalo, ale jak dla mnie to zjebal po calosci caly fun z tej gry.
a pomysly w stylu - heavy po 3 strzalach z lmg musi przeladowac sa naprawde super.

pewnie jeszcze pogram, ale szkoda, ze oryginalowi to wedlug mnie, nowe wydanie do piet nie dorasta.
albo za krotko pogralem...

Autor:  raggnarok [ 12 paź 2012, 23:43 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

No mam podobne odczucia, glownie jesli chodzi o to co napisales w 1ym akapcie. Proba opanowania sytuacji na mapie strategicznej na Classicu jest w chuj frustrujaca i po prostu sztucznie zawyza trudnosc gry. Styklaby jedna zmiana: wypierdolenie automatycznego +2 do Terroru dla wszystkich krajow aktywowane od razu na poczatku gry na Classicu, bo same walki maja w sumie fajny poziom trudnosci, ale kurwa mapa strategiczna jest pojebana i jak mowisz Mendol, przypomina to granie na czas albo jakiegos roguelike. Licze ze moderzy wkrotce przeoraja pliki ini i bedzie mozna cos pozmieniac...

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 12 paź 2012, 23:54 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

No cudów nie ma, raz można przejść i zapomnieć. Na normalu jest banalnie. Na misjach 1-2 rannych maks, zero problemu z paniką. Mapki słabe, ai takie se. Takie 7/10. Gram w sumie bo lubię klimat tego typu.

Strona 7 z 17 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team