MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DayZ
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885
Strona 7 z 99

Autor:  ShadorVD [ 6 maja 2012, 20:47 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Highlander napisał(a):
lol hehe strzal znikad i dead ;]

daliby jakies malee combat, osobiscie nic nie znalazlem, rewolwer bez magazynka...


PRO TIP

W zombie poruszaja sie wolniej w miejscach typu dom, hangar etc. w tym czasie możesz ich przycelowac w dyńkę.

A ja dzisiaj miałem akcję, że zebrałem fajny sprzęt, winchester po 5 magazynków każdego typu, dobry pistol... wleciał koleś do hangaru w którym ubijałem zombie, prosił o bandage, uratowałem go. Po jakimś czasie powtórka z rozrywki i wyrwałem w dyńkę. Nie ma co... :(

Autor:  Highlander [ 6 maja 2012, 20:51 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

lajf is brutal and full of zasadzkas, widocznie mial malo ammo i bandazy ;D

super giera! ;d

Autor:  ShadorVD [ 6 maja 2012, 20:56 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

and kopas w dupas, tym razem to było shootas in facjatas.

Zwiedziłem pewnie dopiero 3% mapy a już mam wrażenie, że widziałem ogrom.

Autor:  ShadorVD [ 6 maja 2012, 21:04 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

roball napisał(a):
Dlatego innym graczom NIGDY sie nie ufa.. i to jest w tej grze wlasnie takie zajebiste.
Ja dzis raczej odpadam juz, ale w tygodniu mozemy sie ustawic na jakims serwie, podstawa jest to zebyscie ogarneli nazwy miast bo najprawdopodobniej nie zespawnujemy sie w tym samym miejscu (zakladajac, ze wszyscy by mieli nowa postac).


A kabraxis jest kretynem i nalezy go ignorowac, nie pozwalajcie zeby swoimi nedznymi tekscikami derailowal thread.


Loled at Kabra.

A co do samej gry to dajcie znać co i kiedy, już wiem gdzie szukać miejsca w którym się znajduję. Jeżeli się umówimy gdzieś blisko E albo S side to z pewnością się łatwo znajdziemy.

Znajomośc cyrylicy pomaga ;)

Autor:  vivendi [ 6 maja 2012, 21:05 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Highlander napisał(a):
musze obczaic jakis tutorial ;d
http://www.dayzmod.com/forum/showthread.php?tid=58

w europie jest jakies 15 serwerow po 40-50 luda, jak na mod to mysle jest to zajebisty wynik, zwlaszcza, ze jest młody.


gdzies czytalem ze mieli razem ponad 1000 graczy w tym samym czasie online.


Swiat jest ogromny, 2h pbiegalem po polankach i lesie i to dopiero 15% mapy moze albo i mniej.

Swietny mod, polecam kazdemu maniakowi zombie i survival type games :))

Autor:  Highlander [ 6 maja 2012, 21:28 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

mozliwe jak dodasz do tego serwery US.

Z tym ustawieniem sie moze byc problem, bo ja dlugo dzis probowalem wbic i dlugo czekalem az sie w koncu udalo. Gralem tyle co nic. Gaczy niby malo ale jednak troche zdazylem spotkac. 2 w jednej wiosce to zdecydowanie za duzo ;d

Autor:  vivendi [ 6 maja 2012, 21:33 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

ja nie zaluje, kupilem gre tylko dla modu i jestem happy :)

nic tylko bawic sie i patrzec na rozwoj tego moda, jak na 30 dni to wielki wyczyn dla goscia.

Autor:  ShadorVD [ 6 maja 2012, 21:34 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Highlander napisał(a):
mozliwe jak dodasz do tego serwery US.

Z tym ustawieniem sie moze byc problem, bo ja dlugo dzis probowalem wbic i dlugo czekalem az sie w koncu udalo. Gralem tyle co nic. Gaczy niby malo ale jednak troche zdazylem spotkac. 2 w jednej wiosce to zdecydowanie za duzo ;d


S i E część mapy jest zaludniona idź do wnętrza tam jak kogoś spotkasz to będzie święto.

Cytat:

"you guys sitting at S and E side fight your FOOD CAN fights... I'm far away, get me"

@roball

Namawiam teraz swoich znajomych do zakupu po woli się chyba nakręcają... myślę nad serwerem ;)

@vivendi

Taaa 30 dni, szok.

Ciekawi mnie jak to bedzie z tymi zombie, nadal będą bigać jak na mefie a w domkach będą chodzić jak ułomy czy zostanie to jakoś zmienione? Dla mnie osobiście mogli by zwiększyć ich ilość ale usunąć ich sprint... bo to komicznie wygląda.

Spoiler:

Autor:  vivendi [ 6 maja 2012, 21:36 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

jak gralem chwile dzis to coutner zombie siegnal 1500 :)

Autor:  Highlander [ 6 maja 2012, 21:37 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Nie zaluje, dobrze poczuc jakis powiew swiezosci a tego nie oferuja nam wielci producenci. Z tym, ze mam nadzieje, ze to naprawde Alfa i bedzie kiedys FULL. Zreszta robau, co jak co ale masz talent do wynajdywania takich rzeczy. Pamietam temat "w co gra teraz robau" i tak poznalem minecrafta, a z poczatku mowilem, ze przeicez wyglada to jak gowno, a przeciez zajebista giera w swoim rodzaju. ;d

btw. jak pojdziemy grupa to nas ludzie wysmieja, ze easy mode ;d

bt. forum Dayz nei wytrzymuje
"436 users active in the past 15 minutes (133 members, 6 of whom are invisible, and 302 guests)."

http://www.dayzmod.com/forum/showthread.php?tid=947 Why the Anti PvP arguments are pathetic hyhy

jak sie komunikowac z graczami bo nie ogarniam?

Autor:  Highlander [ 6 maja 2012, 21:39 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

a voicem przez mikrofon tez mozna? bo stanal koles obok mnie i mnie rozwalilo, ze jakby do mnie mowil wtf. A nie mialem mic podpietego akurat, zreszta nie wiedzialem jak uzyc.

Autor:  ShadorVD [ 6 maja 2012, 21:39 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

vivendi napisał(a):
jak gralem chwile dzis to coutner zombie siegnal 1500 :)


Właśnie o co w tym, chodzi na całej mapie czy tylko w tym area w którym jestesmy?

@High

Wcisnij / do mowienia , i . do zmiany kanaly ewentualnie jak wcisniesz / to stralka w gore w dol zeby zmienic.

Ew. jak masz mica to przytrzymaj capsa do mowienia.

Zazwyczaj ludzie rozmawiaja w team (? taki blekitny) albo global chat.

A jak z kims kolo Ciebie to taki bialy (local?)

Autor:  vivendi [ 6 maja 2012, 21:51 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Shador von Dal napisał(a):

Właśnie o co w tym, chodzi na całej mapie czy tylko w tym area w którym jestesmy?



raczej cala mapa,

Autor:  WithnesS [ 6 maja 2012, 22:04 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

A ja czekam. Jak będziecie za dwa tygodnie się dalej tym podniecali/dodatek będzie w promocji to kupię. Ale na "chwilowy hype" nie chce się naciąć. Także piszcie wrażenia i grajcie ;)

Autor:  Highlander [ 6 maja 2012, 22:18 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

widze, ze wyslales "zwiadowcow" hehe


thx, za rady

Autor:  Arturnik [ 6 maja 2012, 22:21 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

vivendi napisał(a):
Shador von Dal napisał(a):

Właśnie o co w tym, chodzi na całej mapie czy tylko w tym area w którym jestesmy?



raczej cala mapa,



tak, cala mapa.

Swoja droga zalezy od czego te ilosci zaleza, jak zaczynalem grac liczba wynosila srednio ok. 400, czesto po 200.. moze testuja jak to jest z iloscia zombie?

Autor:  vivendi [ 6 maja 2012, 22:29 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

no i kij, bandyta zabil mnie i moich towarzysz bo sledzil nas na chatcie kiedy sie spotykalismy, ciezko z randomami teamowac bo inni wam na dupie siada :<

Autor:  Highlander [ 6 maja 2012, 23:12 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

omg mokro w gaciach w tej nocy, myslalem ,ze friendly a tu dupa.

Czego uzywac by odwracac uwage zombie? mozna rzucac butelki na przyklad.


wkurzylem sie, po spawnie szybko wlazlem na plecy jakiegos kolesia i zarabalem -345 humanity od razu, po tym mi jakis error wyskoczyl. No tu to mozna poczuc co to survival.

Autor:  Arturnik [ 6 maja 2012, 23:52 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Highlander napisał(a):
Czego uzywac by odwracac uwage zombie? mozna rzucac butelki na przyklad.


nie zwracac na siebie uwagi, a jak juz zwrociles to albo wybijasz szybkie albo spierdalasz.

obecnie jak uciekasz to zombie cie nie dogonia, do tego uciekajac warto zahaczyc o jakis domek otwarty, wtedy sie je spowalnia, na pomosty tez afair nie wchodza.

no ale najlepiej w ogole nie zwracac na siebie uwagi, nawet jak to oznacza ze trzeba sie przeczolgac dluzszy odcinek, szkoda magazynku badz zdrowia, badz mozliwosc zostania wykrytym przez bandyte

Autor:  Highlander [ 7 maja 2012, 00:08 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

thx. to troche za bardzo rambo style chodze. Jaki jest zasieg tych zombie? jak pojde na kuckach to z jakiej odleglosci mnie mniej wiecej zauwaza?

kuzwa... o ile sie nie myle mam ten bug http://www.dayzmod.com/forum/showthread.php?tid=1076 , o to http://www.dayzmod.com/forum/showthread.php?tid=830 - trzeba odczekac na tym screenie

i nie wiem kompletnie co zrobic, nie moge sie zrespawnowac... a gre zamykam przez ctrl alt del bo interface nie dziala ;/

Strona 7 z 99 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team