MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Star Citizen
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=41792
Strona 7 z 14

Autor:  Xender [ 3 sty 2015, 18:35 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Model lotu w SC jest całkiem przyjemny, głównie za sprawą bezwładności. Czuć gdy silniki nie wyrabiają przy zbyt ostrych manewrach i suniemy w kierunku w którym nie chcemy. Do tego możemy wyłączyć silniki i bezwładnie lecieć tyłem prowadząc ostrzał, świetna sprawa moim zdaniem! Aż Battlestar Galactica mi się przypomina :D

Autor:  Atherius [ 3 sty 2015, 18:41 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Dokładnie, trzeba uważać, bo można się nie wyrobić i rozjebać w mgnieniu oka. ;> Wiadomo sporo jest jeszcze do dopracowania ale i tak jest już fajnie.

Autor:  Robo [ 3 sty 2015, 18:47 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Koleś napisał(a):
Nie powstrzymałem się i przerobiłem mustanga na avengera! Tam mam super ekstra wnętrze xD


Jak pierwsze wrażenia? Warto było, czy mam czuć wyrzuty sumienia, że namawiam do złego? :D

Autor:  Xender [ 3 sty 2015, 18:59 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Przyznam że Avenger jest zdecydowanie wart tych dodatkowych 5$, chociażby dlatego że jest większy i ma wnętrze po którym można się pokręcić ^^.
Jedyne z czym ma problem to labelki w menu od czasu AC 1.0. Także czekam na patch...

Autor:  zaboleq [ 3 sty 2015, 19:28 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Mnie ich model biznesowy przeraża... Upgrade/statki za kasę to imo przegięcie.

Co do SC to też miałem okazję pograć i niestety niebieski laserki i sam combat mnie odepchnął. Polecam polatać w ED z Flight assis off bo to daje imo lepsze odczucia niż to co jest obecnie w SC. Zakłądam jednak, że nia daliście rady nawet wydokować ze stacji z tym :D.

Grafika spoko ale nawet mój niezły sprzęt miał problemy. Może coś z tego będzie ale na obecną chwilą jest w co grać.

Autor:  Atherius [ 3 sty 2015, 20:04 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Serio grałeś w elite ? Z tego co pisałeś to nie umiałeś nawet joya skonfigurować. :lol:

Autor:  Xender [ 3 sty 2015, 20:09 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Model obecny SC wygląda tak że jak kupisz teraz statek to możesz go stracić jak skończy Ci się ubezpieczenie. Jeśli za kasę nie będzie dało się kupować statków po premierze to będzie spoko.

Autor:  zaboleq [ 4 sty 2015, 15:33 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Atherius napisał(a):
Serio grałeś w elite ? Z tego co pisałeś to nie umiałeś nawet joya skonfigurować. :lol:


Weak trolling ale godny Ciebie:)
Atherius grałem jeszcze na Logitechu Extreme gdzie konfiguracji zbyt wiele nie było:). Potem mi się config rozwalił i na nowym joyu z52 proleciałem na defaultowym configu a potem pożyczonym od znajomego z forum Elite. Serio, do konfigurowania jest sporo jeśli chcesz mieć config idealny. W SC pewnie 3 buttony wystarczą ;)

W ED grałem od bety 2.

Autor:  Robo [ 4 sty 2015, 21:05 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Ciekawe ile za takie luksusy będą wołać. :P

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Autor:  Razoth [ 4 sty 2015, 21:47 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Czyli jak ta gra wyjdzie to i tak trzeba będzie kupować statki za real cash?

Autor:  Robo [ 4 sty 2015, 21:55 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Jak gra wyjdzie, to każdy statek będziesz mógł kupić za normalną walutę w grze.

Będziesz też mógł kupić walutę w grze za realną kasę, ale będzie na to limit, żeby nie było aż tak dużego p2w (bo w jakimś stopniu i tak będzie, choćby najmniejszym).

Autor:  Mendol [ 4 sty 2015, 22:16 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

jak poczuja kase to nie bedzie zadnego limitu.
juz teraz to po nich widac.

Autor:  Xender [ 4 sty 2015, 22:29 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

W EVE też można kupować walutę za prawdziwe pieniądze i gra jakoś sobie radzi.

Autor:  Mendol [ 4 sty 2015, 22:30 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

i od premiery eve tak bylo?

Autor:  sula [ 4 sty 2015, 23:31 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Robo napisał(a):

Będziesz też mógł kupić walutę w grze za realną kasę, ale będzie na to limit, żeby nie było aż tak dużego p2w

Mają duży, fanatyczny fanbase, który w dodatku nie ma oporów przed ładowaniem kasy za wirtualne rzeczy i to na długo zanim gra jest gotowa.

Będzie więcej niż tylko sprzedawanie niewielkiej limitowanej ilości golda.

W zasadzie to dosyć mnie to ciekawi co i jak wymyślą w kwestii oficjalnego RMT i jak szybko oraz w jaki sposób będą to rozszerzali. Będzie epicki rejdż i ból dupy na forach :)

Autor:  Morgul [ 5 sty 2015, 18:47 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Koleś napisał(a):
W EVE też można kupować walutę za prawdziwe pieniądze i gra jakoś sobie radzi.


W eve kupujesz walutę od innych graczy, ccp jest tylko pośrednikiem, szczegół ale bardzo ważny. Nie wiem czy tak samo będzie w sc.

Ja osobiście najbardziej liczę na singla w star citizenie, pierwsze zajawki i obetnica współczesnego "wing commandera" przekonały mnie do wsparcia projektu, jak to się później potoczyło to średnio mi się podoba (fps itp.) Odnoszę wrażenie, że mocno przeholowali z ambicjami, ale może zdarzy się cud i wszystko im się uda.

Autor:  Xanth [ 5 sty 2015, 18:57 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Nieprawda. Możesz kupić TC i ingame przekonwertować go na PLEXa. A potem sprzedać w markecie. Bez pośredników.
Zresztą to jest jedyna legalna forma kupowania isków za kasę.

X.

Autor:  Morgul [ 5 sty 2015, 19:02 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

No przecież o tym piszę, kupujesz od ccp plexa (pośrednik) i sprzedajesz na markecie tego plexa za walutę w grze od innego gracza.

Autor:  Mendol [ 5 sty 2015, 19:05 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

no ale to wprowadzili chyba jakis czas po premierze.

Autor:  Oyci3C [ 5 sty 2015, 19:06 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Przecież to nie ma znaczenia, jest model, działa.

Strona 7 z 14 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team