MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Wildstar
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42798
Strona 7 z 51

Autor:  Piaskowy [ 31 sty 2014, 22:12 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Ja sam bodajże trzy maile ma tam zapisane ale bez szczęścia. Udało mi się jedynie załapać na jednego stress testa. Gra mi się podoba i co najważniejsze chodzi na moim starym sprzęcie bezproblemowo. Więc jak najbardziej liczę na klucz do bety ewentualnie kupię pre'ordera w przyszłości.

Komu się podoba a komu nie to tylko i wyłącznie kwestia gustu, Więc mówienie komuś, że nie warto jest moim zdaniem bez większego sensu.

Autor:  TobiAlex [ 31 sty 2014, 22:19 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Na jakich Ty ustawieniach (i sprzęt) grasz, że masz wszystko płynnie? Ja mam Core 2 Quad 3GHz, 8GB RAM, GTX660 2GB i w 1600x900, wszystko na maksa idzie średni 25-30fps.

Autor:  Turbot [ 1 lut 2014, 17:35 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Gra podobno nie jest jeszcze zoptymalizowana, wykorzystuje tylko 1 rdzen.

Najlepiej ja odpalac z klienta 64x i w dodawac -dx11 a

Autor:  Goatus [ 5 lut 2014, 13:39 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Kolejny poniedziałek, i kilka giveaways dalej (nawet u żabojadów szczęścia próbowałem), a klucza brak.
/Desperacja :wink:

Podobno mają znieść na dniach lvl capa, i przycisnąć testerów do grania (miesiąc na dobicie do 36/50 lvlu albo wypad z bety) żeby Eldergame przetestować. Cieszy mnie że w miarę poważnie podchodzą do bety, ale z drugiej strony che mi się płakać, że po prostu nie mogę sobie preorderem już kupić dostępu :P

Autor:  Turbot [ 5 lut 2014, 15:54 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Tak w czwartek jest podobno patch który znosi level capa. Do tego do konca lutego kto nie wibl przynajmniej 32 levelu nie zostanie zaproszony do marcowej bety

Autor:  TobiAlex [ 5 lut 2014, 15:57 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Jakiś wstępny termin premiery gry już jest?

Autor:  Kabraxis [ 5 lut 2014, 16:48 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Nope. Szkoda w sumie. Pomijajac grafike to gra sie zapowiada pod kazdym wzgledem lepiej niz ESO.

Autor:  TobiAlex [ 5 lut 2014, 17:50 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Kabraxis napisał(a):
Nope. Szkoda w sumie. Pomijajac grafike to gra sie zapowiada pod kazdym wzgledem lepiej niz ESO.


A się nie mogę do niej przekonać :/ Podobnie było z PoE, potrzebowałem chyba z 7 podejść, aby w końcu polubić PoE a tu jakoś nie mogę :( Co prawda stworzyłem sobie jakiegoś assassyna, ale kurde, jakoś tak nijako się w tej grze "bije".

Autor:  wodny [ 6 lut 2014, 00:03 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

TobiAlex napisał(a):
Jakiś wstępny termin premiery gry już jest?

Pewnie w pierwszej połowie tego roku. Dłuższe przeciąganie i tak nic im nie da.

Autor:  Kabraxis [ 6 lut 2014, 18:25 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Troche o crafcie: http://massively.joystiq.com/2014/02/06 ... mechanics/

Wyglada spoko jak na taki themepark... szansa na failure przy overcharge (czy jakos tak) jest lekkim zaskoczeniem na plus. Moze to nie bedzie az taki disneyland na jaki wyglada graficznie. :)

Autor:  Kabraxis [ 7 lut 2014, 00:34 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Jesli ktos jest zainteresowany to pro kanal: http://www.youtube.com/channel/UCob_UUR10Z6jFhMW0PfzMvg
i ich stronka: http://www.wildstarfans.net/

W chuj konkretnego info.

Autor:  TobiAlex [ 7 lut 2014, 01:03 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

No, po dzisiejszym patchu to się nieźle coś schrzaniło. Z 50 fps mam spadki nawet do 15 i to co kilka sekund, praktycznie niegrywalne :/ Już nie wspomnę, że stalkerowi schrzaniła się animacja stealthu i teraz porusza się jak postaci z Dragonball :o :lol: Tak, wiem, że to beta itp. itd., ale niesmak pozostaje, bo jeżeli chodzi o wydajność silnika to było świetnie.

Autor:  Turbot [ 7 lut 2014, 11:15 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Najgorzej ze zmiejszyli mu dmg z impale i rozwalili mu ampy Unfair Advantage i Assasin

A SpellSingerowi znowu ułatwili używanie spell surga bo na forach plakali ze za trudna mechanika

Autor:  Ultr4 [ 11 lut 2014, 02:51 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Dostał KTOŚ klucz do stress testu co ma być w piątek ? Ja jak zwykle nic ...

Jak ktoś ma a nie chce grać, to chętnie przygarnę.

Autor:  Piaskowy [ 11 lut 2014, 10:09 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Mi się udało na szczęście. To jest jedna z niewielu gier "I need so badly" :) O dostępie do pełnej bety raczej nie mam co marzyć ale grałem w pierwszy stress test i miodzio.

Autor:  Turbot [ 11 lut 2014, 11:50 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

zaczyna robic sie fajnie dopiero po levelu 10, od 25 mapy sa juz wspolne dla obu frakcji

Autor:  Turbot [ 11 lut 2014, 17:58 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Narazie server jest pve wiec gracze nie sa oflagowani, czasami lataja oflagowaniu gunslingerzy myslac ze pokonaja kazdego, ale moim stalkerem wybijam im to z glowy. Gra cukiereczkowa troche przypomina lola. Same warfrony sa bardzo dynamiczne, arenek nie gralem bo po 33 levelu zmienilem stronę. Podobno arenki sa jeszcze bardziej dynamiczne.
W duelach sprawdzaja sie najlepiej stalker,gunslinger i jako niezabijalny healer esper.

Nie ma za duzo skilli, generalnie wiekszosc postaci ma zblizona mechanikę.
Nabijacz, wyzwalacz i stun.

Housing jest bardzo fajny, nie dosc ze mozna miec na swojej planecie budynki w ktorych sa challange to i mozna postawic minidungeony .

Autor:  Mendol [ 11 lut 2014, 18:02 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

hm. czyli to troche takie gw2 raczej?
no nic, jak beda serwery pvp to daj znac jak to na nich wyglada, chociaz graficznie ta gra odrzuca na kilometr.

Autor:  Kabraxis [ 11 lut 2014, 18:16 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

PvP badzie jak w WoW/RIFT. Contested zony z frakcyjnym PvP, open world... zadnego idiotycznego rozdzielania PvE i PvP na osobne 'minigierki' czy osobne swiaty. Wiec nie, nie jak GW2.
Do tego battlegroundy czy cos tam z tym ze jakies inne sa chyba niz standardowe ale ja sie tym za bardzo nie interesowalem. ogolnie ta gra jest mozno klasyczna i 'wowstyle' z ulepszeniami dla kazdego starego i sprawdzonego pomyslu (cos jak keidys RIFT). Z tym ze raczej vanilla wow-style a nie to co jest teraz.
Czy bedzie cos wiecej nie wiadomo.

Graficznie jest bieda to sie zgodze, nawet jesli sie akceptuje konwencje (cos jak Torchlight 2 np...). Animacje za to wygladaja fajnie (chyba zreszta animatorzy sa ex-blizzard, podobnie jak wiekszosc ekipy tworzacej gre).

Niemniej jednak gierka ma pare fajnych pomyslow i juz na starcie wyglada na nieco rozbudowana (te sciezki explorer... etc.., housing wyglada na pro w chuj ja na themepark (a myslalem ze nie przebije nic RIFTa), dosc ciekawie zrobiony craft, customizacja jest dosc rozpasana (mounty mozna malowac i inne bzdurki), itd..). Ostatnio pokazali jakies nowe 'adventures' dla 5 osobowych grup. W sumie to czekam bardzie na to niz na ESO, ktore nie ma nic oprocz GW2 WvW 2.0.

Ale to jest piesn dalekiej przyszlosci, w (domniemanym) wewnetrznym dokumencie Gamestopu gra ma date premiery 2 lipca 2014 wiec jeszcze kupa czasu a devsi sie nie spiesza i dobrze. Wyglada na to ze maja glowe na karku i pierwszy raz od czaswo WoW/RIFT gre robia ludzie ktorzy wiedza czego gracze oczekuja po themepark MMO.

Autor:  Mendol [ 11 lut 2014, 18:20 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

ok, dzieki za info. jednak nie dla mnie.

i nie porownuj gw2 wvwvw do teso, bo nie ma sensu sie klocic i zaczynac kolejnej burdy.
a jak juz bardzo chcesz, to mozesz napisac co najwyzej 'daoc wersja 0.5.'

Strona 7 z 51 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team