MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Ósma generacja konsol vs PC
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42861
Strona 7 z 11

Autor:  zaboleq [ 21 cze 2013, 09:17 ]
Tytuł:  Re: Ósma generacja konsol vs PC

Widzę, że forumowe skillzory znowu zabrały głos w kwesti skilla w fpsach i konsol. No dalej, pochwalcie się jak to w CB dzielnie walczyliście albo w WCG czy cuś. To może chociaż jakieś wyniki w ESL??

Wow zajebiście. Jak można się dalej podniecać quakiem albo ET. te gry były fajne lata świetlne temu i grał w niej każdy przez jakiś czas, dopóki nie wyszło na to, że trzeba ostro napierdalać żeby cokolwiek pograć. Taki Killzone 2 w multi dał mi więcej frajdy niż ET. Każdy ma swój gust, o gustach się nie dyskutuje. Skończcie już pierdolić 3 po 3.

Wole nowego/starego BFa bo tam chociaż czuję się jak na polwu bitwy i to bardziej moje klimaty niż kolejne quake'o podobne coś.

Autor:  Highlander [ 21 cze 2013, 09:37 ]
Tytuł:  Re: Ósma generacja konsol vs PC

A co maja wyniki do wiatraka? Gralem CB, ESl i inne ligi, mini lan też, milismy 1 miesjca w jakiś pietruszkowych ligach. na konsolach to w sumie nawet tego nie ma, a jak cos jest to żenua.

A kwestia wygląda tak, ze gracze z pietruszkowej ligi i tak graja lepiej niż ludzie z publika.

Nowe fpsy mnie zwyczajnie nudza. 0 movementu, nie trzeba jakos dobrze celować itp.

Cytuj:
kolejne quake'o podobne coś.

srsly podaj mi ta ogromna ilość tytulow jak Quake... to cod/bf like masz od nasrania.

Cytuj:
trzeba ostro napierdalać żeby cokolwiek pograć.

/facepalm

Autor:  Mark24 [ 21 cze 2013, 17:30 ]
Tytuł:  Re: Ósma generacja konsol vs PC

Highlander napisał(a):
To niczego nie udowodni. Nie mam ps3.
Odpal Quake na klawie i myszy i zdobądź chociaż fraga.

Graj sobie na czym chcesz, ja wole na czyms innym.

Obecne fpsy na PC są tez bez skilla.


Ja nie twierdze ze gra w FPSy na PC nie wymaga skilla bo jakiegos tam wymaga. Za to Ty twierdzisz, ze FPS na konsolach to paraolimpiada no-skilli.
Wiec to miszczu udowodnij, zamiast zalosnie odkrecac kota ogonem.

Nie potrafisz - nie pisz bzdur, bo w swoim fapowaniu PC robisz sie zalosny.

zaboleq dobrze gada. A akurat skillcap na konsolach jest znacznie wiekszy i to jest fakt.

Autor:  Highlander [ 21 cze 2013, 17:54 ]
Tytuł:  Re: Ósma generacja konsol vs PC

Pierdolisz w chuj. I nie fapuje do , bo widze zalety konsol ale nie przy fpsach i rtsach. To Ty probujesz zawziecie udowodnic jak skillowe są konsole.
Nie ma sensu z Toba dyskutowac. Graj se prosie na konsoli. Mow mi wiecej o skillcapie na konsoli, szczegolnie w movemencie.

wole pc, ty konsole, niech tak zostanie ale nei ciagnijmy tego.

Autor:  Perrin [ 21 cze 2013, 18:04 ]
Tytuł:  Re: Ósma generacja konsol vs PC

Ale on nie twierdzi, że konsole wymagają skilla, to Wy twierdzicie, że nie wymagają żadnego i każdy kto pierwszy raz weźmie pada w ręce jest mega wymiataczem i wszytsko mu elegancko wychodzi, a w zasadzie robi się samo, no, bo to konsole... On tylko stara się udowodnić, że wcale tak nie jest ;).

Autor:  Highlander [ 21 cze 2013, 18:10 ]
Tytuł:  Re: Ósma generacja konsol vs PC

Nikt tak nie powiedzial, chodzi o cos innego. Skonczmy juz. Niech sobie kazdy ma swoje zdanie.

Autor:  candidoser [ 21 cze 2013, 18:19 ]
Tytuł:  Re: Ósma generacja konsol vs PC

mnie interesuje ten wyzszy skill cap na konsolach. Moglby to rozwinac.

Autor:  gosugamer1 [ 21 cze 2013, 18:26 ]
Tytuł:  Re: Ósma generacja konsol vs PC

candidoser napisał(a):
mnie interesuje ten wyzszy skill cap na konsolach. Moglby to rozwinac.


Przecież już uargumentował, że to jest fakt, po mareczku się więcej nie spodziewaj. :]

Autor:  Mark24 [ 21 cze 2013, 21:02 ]
Tytuł:  Re: Ósma generacja konsol vs PC

Highlander napisał(a):
Nikt tak nie powiedzial, chodzi o cos innego. Skonczmy juz. Niech sobie kazdy ma swoje zdanie.



mam cię zacytować Highlander?

candodiser/gosugamer1 - a mnie interesuje ten wyższy skillcap przy PC. Moglibyście chłopaki to jakoś rozwinąć. Zdaje sobie sprawę, że się nie doczekam:

Na konsolowych popierdółkowatych FPS'ach skill cap jest niski w chuj, i to jest Panie kolego fakt.

przeczytaj sobie najpierw definicję skill capa jako takiego, bo wypisujesz totalne brednie:

The idea of skill caps, that every person has their own, individual limit to how skilled they become, is a controversial topic that has been discussed time and time again. Many pro gamers openly oppose the idea, saying that one must put time and effort in improving and those who put in more time and effort will, in the end, have better results than those who do not.
And still, over and over again I read things about people "feeling they've reached their skill cap" or "their maximum potential". I read about people who feel as if they've "hit a road block" in terms of improving. They lose hope in ever reaching higher level play. It isn't a problem of blaming others with these people, as it is with many others. These people openly state "I don't feel like I'm getting better anymore".


komuś coś się przyśniło, coś gdzieś usłyszał i fapuje do biurka... ROTFL. gosugamer1 pierdnął, reszta przytaknęła, bo akurat pierdnięcie mimo, że totalnie z dupy im zapachniało.

Autor:  Highlander [ 22 cze 2013, 00:24 ]
Tytuł:  Re: Ósma generacja konsol vs PC

fajna definicja z jakiegos wiki w lolu :lol:

Autor:  candidoser [ 22 cze 2013, 07:12 ]
Tytuł:  Re: Ósma generacja konsol vs PC

Prosilem o argumenty, a ty wykonales unik. Potem zaczales google'owac, zeby wiedziec o czym mowa. No to skoro jestes juz madrzejszy, mozemy leciec dalej.
Czemu gracz trafia na mur? Problem stanowi sam gracz, czy moze cos wiecej? Moze jest to srodowisko (w tym wypadku gra i jej fizyka)? A moze jest to sprzet (w tym wypadku ograniczenia kontrolera)? A moze przeciwnicy (inni gracze)?
Skup sie.
Porownaj sytuacje na konsolach i kompach.
Wyjdz, przemysl sprawe, a jak zrozumiesz, to wroc i przepros.
Mam nadzieje, ze pierdniecie nie bedzie jedynym efektem twojego skupienia.

Autor:  kluczmen [ 23 cze 2013, 15:49 ]
Tytuł:  Re: Ósma generacja konsol vs PC

xklocek bedzie miec nudne tytuły tak jak x360 (no chyba że ktoś się jara Hejlo, lmao)
na ps4 pojawią się perełki japońskiej produkcji, liczę na coś ciekawego wyprodukowanego przez niezależne studia jak shadow of collossus z ps2, albo ta gra w ktorej biegało się przez pustynie na ps3, liczę na coś bezpretensjonalnego i z pomysłem, do tego parę fajnych fajterów i napierdalanek
(bayonetta np, dla mnie czym więcej radosnej abstrakcji tym lepiej, w takich grach konsola sony zjada resztę bez popitki)

na pececie mam quake i autocad oraz catie, w wakacje dojdzie ufo et albo sprawdzę ostatniego total wara ;F


a obecne fps-y tak czy siak są żałosne, przestańcie się panowie spinać i zainstalujcie unreala 1 :D

Autor:  Highlander [ 23 cze 2013, 16:49 ]
Tytuł:  Re: Ósma generacja konsol vs PC

rise of the triad nie obczaisz? fakt, fpsy sa zalosne w ostatnim czasie. Obczaj dfo ;d

Autor:  kluczmen [ 23 cze 2013, 21:35 ]
Tytuł:  Re: Ósma generacja konsol vs PC

a no tak, ale te rott niby miało wyjść w czerwcu a nawet ten przycisk na preordery nie działa, tak się zastanawiam czy mają już tego singla zrobionego czy mają tyle co pokazali na e3 ;p

Autor:  Mark24 [ 24 cze 2013, 06:48 ]
Tytuł:  Re: Ósma generacja konsol vs PC

candodiser - grając na myszce + klawiaturze gracz też trafia w mur. Teraz skup się - murem tym też jest kontroler.
Teraz skup się znów - co z tego, że mur jest w innym miejscu i rozgrywka na PC jest szybsza jak na konsolach wszyscy korzystają z analogowego pada i Highlander sam (prawie) przyznał, ze mimo, iż na PC jest pro graczem to na konsoli zapewne zamykałby tyły?
sterowanie na PC w FPSy jest easy to learn, semi-hard to master.
sterowanie na konsolach w FPS-ach jest hard to learn i kurewsko hard to master.

Prawda jest taka, że odpaliwszy pierwszego FPS-a na swoim pierwszym PC już możesz napierdalać headshoty, a po tygodniu możesz zajmować czołowe miejsca w podwórkowych ligach napierdalaczy masterów PC.
Na konsoli by ugrać cokolwiek z zerowym doświadczeniem i nieogarnianiem pada potrzebujesz miesiecy - imho 3-6 przyzwyczajania się i wyczuwania analagowych gałek, by wymasterować granie na w FPSy na konsoli potrzebujesz już lat. A uwierz mi są tacy wymiatacze, ze się w głowie nie mieści.

Możesz sobie dorabiać do tego ideologię, czy rzucać naukowymi hasłami. Prawda jest taka - granie w FPSy na konsoli wymaga wiekszego skilla (nie mniejszego), precyzyjniejszych ruchów, szybszych reakcji (bo kontroler jest wolniejszy) ogólnie jest bardziej dla człowieka wymagające.
I znów - twierdzisz inaczej - pożyczasz konsolę i udowadniasz mi w dowolnej jak to nazywacie paraolimpiadzie dla no-skilli - FPSie na PS3. Już to widzę jak PC-towe skillozory zamykają mecz na ostatnich miejscach i tak przez pół roku..

Autor:  Atherius [ 24 cze 2013, 06:55 ]
Tytuł:  Re: Odp: Ósma generacja konsol vs PC

Jak granie na kontrolerze, który jest ciężki do opanowania uważasz za pro skilla to może zacznij grac w fps na kierownicy, zawsze jakieś nowe wyzwanie. Wiadomo do wszystkiego się można przyzwyczaić, ale w głębi duszy czujesz, że to nie to. ;)

Autor:  candidoser [ 24 cze 2013, 07:14 ]
Tytuł:  Re: Ósma generacja konsol vs PC

Mark24 napisał(a):
candodiser - grając na myszce + klawiaturze gracz też trafia w mur. Teraz skup się - murem tym też jest kontroler.
Teraz skup się znów - co z tego, że mur jest w innym miejscu i rozgrywka na PC jest szybsza jak na konsolach wszyscy
korzystają z analogowego pada i Highlander sam (prawie) przyznał, ze mimo, iż na PC jest pro graczem to na konsoli zapewne zamykałby tyły?

Co z tego ze mur jest w innym miejscu (dalej)? No wlasnie to, ze skill cap jest wyzszy.
Mark24 napisał(a):
sterowanie na PC w FPSy jest easy to learn, semi-hard to master.
sterowanie na konsolach w FPS-ach jest hard to learn i kurewsko hard to master.

Nie bierzesz pod uwage jednej rzeczy - zaczynajac grac w fps mysz masz juz jako tako opanowana, bo raczej nie zdarza sie, zeby kontakty z kompem ktos zaczynal od fps-w. Poza tym co to ma do rzeczy? Mowimy o skill CAPie, czyli czyms co jest na samym koncu, a ty piszesz o poczatkach.
Mark24 napisał(a):
Możesz sobie dorabiać do tego ideologię, czy rzucać naukowymi hasłami. Prawda jest taka - granie w FPSy na konsoli wymaga wiekszego skilla (nie mniejszego), precyzyjniejszych ruchów, szybszych reakcji (bo kontroler jest wolniejszy) ogólnie jest bardziej dla człowieka wymagające.

Ideologie? Lol.
Ty znowu mowisz o jakims learning curve. Poza tym zapominasz o tym, ze na PC gracze przezentuja wyzszy poziom, a gry sa czesto szybsze, maja fizyke, ktora pozwala na wicej trickow. Tak czy inaczej kiedys kontroler bedzie dla ciebie ograniczeniem. To tak jak z jazda na rowerze. Jezdzisz na rowerze bez przerzutek - rosnie wydolnosc organizmu, kondycja - twoj skill. Ale w pewnym momencie czujesz, ze juz szybciej nie pojedziesz. Na komunie rodzice ci kupuja nowy rower, tym razem z przerzutkami. I co? Nagle przeskakujesz mur, bo zaczynasz wykorzystywac lepszy sprzet, uczysz sie jak wykorzystac przekladnie itd. - skill ci rosnie.

Autor:  Highlander [ 24 cze 2013, 07:15 ]
Tytuł:  Re: Ósma generacja konsol vs PC

Ja widze to tak: trudniej zacząć gre w fps na padzie, na pc trudniej zmasterowac. Ciekawe jakbym zaczynal od konsoli. Co innego, ze do myszki jestem od lat przyzwyczajony.

Prawda jest taka, że odpaliwszy pierwszego FPS-a na swoim pierwszym PC już możesz napierdalać headshoty, a po tygodniu możesz zajmować czołowe miejsca w podwórkowych ligach napierdalaczy masterów PC.
Ok, odpal QL, ET, cs1.6, csgo, cod2&4. Już widze jak zajmujesz te czolowe miejsca. Sorry, ale jak był launch CSGO, który az tak ciezki nie jest to był wielki placz tutaj na forum jak to trzeba lat by w ogole na publiku grac, ze dla nolifow itp. Nie mowiac już o starych tytułach, gdzie po prostu ruchaja newbie. (ja z CoD jestem za pan brat, ale jak odpaliłem sobie calkiem niedawno CoD2 to latwo nie było)

Za to każdy nowy "w panującym standardzie' fps to można z zamkniętymi oczami grac.

W takim quake do ogarniecia jest znacznie więcej http://www.twitch.tv/stermytv/c/1694524
A zaawansowany movement na padzie bylby za trudny pewnie, wiec jest okrojony.
Samo istnienie porządnych lig na PC sprawia, ze jeśli nie siedzisz minimum przy grze 3h dziennie to możesz sobie co najwyzej pomarzyć o poziomie master.

Autor:  candidoser [ 24 cze 2013, 07:29 ]
Tytuł:  Re: Ósma generacja konsol vs PC

Dokladnie tak jak pisze High. Po prostu marek pojebales ze soba dwie rzeczy.
A co do paraolimpiady, to no offence, ale to jest bardzo trafne okreslenie. To tak jak z kolesiami na wozkach grajacymi w koszykowke. Ich kontrolery tez niespecjalnie nadaja sie do tego w co graja, stwarzaja ograniczenia, a sama gra jest wolniejsza, pewne tricki nieosiagalne.

Autor:  Highlander [ 24 cze 2013, 07:39 ]
Tytuł:  Re: Ósma generacja konsol vs PC

http://www.youtube.com/watch?v=zffq-1G_x_E
http://www.youtube.com/watch?v=KwcOP8CVR5I
tutaj jest gość, który gra na padzie... ale na PC. Calkiem niezle. Ale nigdy nie widziałem by ktoś podobnie gral na konsoli (nie ma takich ustawien, nie ma cfg itp.). I z oczywistych wzgledow jest to dalej dalekie myszce.

pceciarze http://shootersmania.blogspot.com/searc ... fragmovies

Strona 7 z 11 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team