MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Heroes of the Storm https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44157 |
Strona 7 z 39 |
Autor: | Nyx [ 25 sty 2015, 17:29 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
Ja na hots patrze bardziej jak bg z wowa niz lol czy dota |
Autor: | coldzik [ 25 sty 2015, 19:09 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
Ja doty po 20 godzinach ni chuja nie ogarniam, a w hotsie wszedłem, zrobiłem tutek i kurde jaka ta gra ma zajebiście niski próg wejścia... Wiadomo, że na wyższych levelach trzeba będzie bardziej ogarniać, ale dla noobów jest przyjemna gierka ![]() ![]() |
Autor: | Szamotula [ 25 sty 2015, 20:14 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
Ja natomiast ostatnio tak sobie myslalem i kurcze Hots o ile powstanie jakis powazniejszy e-sport jest starsznie dobry do ogladania. Ja sam gram od 8 lat w moby to kazda znam jak wlasna kieszen i ogladajac ja wszystko jest oczywiste. Wyobrazmy sobie teraz za to kogos kto nie ma zadnego pojecia jak te gry dzialaja - na dobra sprawe takiej doty, czy lola nie da sie ogladac nawet na streamach dla noobow. Nie znamy itemow, nie znamy poprawnych buildow, nie wiemy po co, ani dlaczego. Przy hotsie natomiast mamy wszystko czarne na bialym - kilka skilli na postac, bardzo przejrzyste cele i w sumie etyle. Reszta to czysty decision making jak i jakis tam skill druzynowy. Cos jak z nasza pilka nozna - nie musisz wiedziec jak sie kopie pilke, aby nabrala takiej rotacji, ale widzisz dlaczego pilkarz tak strzelil i jakie to dalo efekty. Jednak z drugiej strony sporym problemem jak dla mnie jest, a raczej brak przepasci skillowej - to samo bylo wlasnie na poczatku lola w s1-s2. Nie do konca widac, dlaczego dany team wygrywa. Ogladalem kilka meczy turniejowych zorganizowanych druzyn i nie bylem w stanie stwierdzic co dana druzyna robi lepiej, ze wygrywa. |
Autor: | Highlander [ 25 sty 2015, 20:18 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
Szczerze to ja dalej nie umiem okreslic kiedy w tej grze jeden team ma jakas szczegolna przewage nad drugim, nie umialbym tego skomentowac ;] |
Autor: | Niah [ 25 sty 2015, 20:23 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
Jak Niah gra Arthasem to jest dobrze, jak nie to jest nie dobrze. |
Autor: | Highlander [ 25 sty 2015, 20:24 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
Bylo dobrze jak High gral Raynorem a nie tam Arthas ;p ale nie no, fajnie sie pyka. |
Autor: | zaboleq [ 25 sty 2015, 20:29 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
Eee HOTS mi 3,7 GB ramu zżera - wtf :E? |
Autor: | Vences [ 25 sty 2015, 20:37 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
Zmień na wersję 32 bit. 64 jest niedopracowana i ma memory leaki. |
Autor: | zaboleq [ 25 sty 2015, 22:11 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
A jak to zmienić? Inny .exe jest czy można w opcjach launchera? |
Autor: | wodny [ 25 sty 2015, 22:25 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
Launcher->Heroes of the Storm->u góry "Opcje" z zębatką obok->ustawienia gry |
Autor: | Szamotula [ 26 sty 2015, 03:41 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
A jak oceniacie mapy? Mi zdecydowanie najmniej leza roslinki i kopalnie ze wzgledu na to, ze sa strasznie statyczne i sam fakt ze druzyny zbieraja cos tam rownoczesnie mi nie do konca odpowiada. Mapa z tributem byla by spoko, gdyby te tributy nie pojawialy sie w randomowych miejscach - faworyzuje to team, ktory akurat w tym czasie ma lepsza pozycje(i nie jest to pozycja celowa, bo przeciez nie wiedza gdzie sie tribute pojawi. Mapa z dublonami jak najbardziej spoko - wymagana spora koordynacja + objectivesy sa przemyslanie rozmieszczone. To samo tyczy sie mapy 'egipskiej' Za to jak dla mnie najwiekszym winem jest ta ze smokiem - mega jasne zasady, zero randomiady, sam smok tez nie ma przedziwnionych umiejetnosci - ot wave clear i push z auto attackow. Mega dobre jest to, ze samo przyzwanie smoka to nie takie hop siup - czesto walki tocza sie po 5-6 minut, bo przeciez na dobra sprawe trzeba kontrolowac jednoczesnie 3 punkty. Podsumowujac jak dla mnie najbardziej skillowa i 'competitive' mapa i licze, ze w przyszlosci tego typu map bedzie wiecej, anizeli tych podobnych do kopaln. ps. Nie do konca wiem co, ale cos jest zjebane ze skillami ktore przemieszczaja przeciwnika. Dzialaja one strasznie topornie. Pewnie graliscie w inne moby to dla przykladu wiecie jak wygladaja hooki blitzcranka czy pudge'a - czujemy to przyciagniecie, a cel laduje tuz przez nami. Hak stichiesa za to jest dziwny, samego trafienia 'nie czuc' + target laduje nie do konca w melee odleglosci, tylko tak jakby troszke dalej. Druga sprawa to Q Diablo - niby to samo co headbutt Alistara, a tez jest strasznie toporny - czesto target leci w dziwnym, nie tym co powinien kierunku + ponownie nie czuc tego, ze cos uderzamy tylko zwyczajnie my robimy jakis tam ruch, a inna postac zostaje przestawiona. |
Autor: | Farin666 [ 26 sty 2015, 08:40 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
Szamotula napisał(a): A jak oceniacie mapy? Mi zdecydowanie najmniej leza roslinki i kopalnie ze wzgledu na to, ze sa strasznie statyczne i sam fakt ze druzyny zbieraja cos tam rownoczesnie mi nie do konca odpowiada. Mapa z tributem byla by spoko, gdyby te tributy nie pojawialy sie w randomowych miejscach - faworyzuje to team, ktory akurat w tym czasie ma lepsza pozycje(i nie jest to pozycja celowa, bo przeciez nie wiedza gdzie sie tribute pojawi. Mapa z dublonami jak najbardziej spoko - wymagana spora koordynacja + objectivesy sa przemyslanie rozmieszczone. To samo tyczy sie mapy 'egipskiej' Za to jak dla mnie najwiekszym winem jest ta ze smokiem - mega jasne zasady, zero randomiady, sam smok tez nie ma przedziwnionych umiejetnosci - ot wave clear i push z auto attackow. Mega dobre jest to, ze samo przyzwanie smoka to nie takie hop siup - czesto walki tocza sie po 5-6 minut, bo przeciez na dobra sprawe trzeba kontrolowac jednoczesnie 3 punkty. Podsumowujac jak dla mnie najbardziej skillowa i 'competitive' mapa i licze, ze w przyszlosci tego typu map bedzie wiecej, anizeli tych podobnych do kopaln. ps. Nie do konca wiem co, ale cos jest zjebane ze skillami ktore przemieszczaja przeciwnika. Dzialaja one strasznie topornie. Pewnie graliscie w inne moby to dla przykladu wiecie jak wygladaja hooki blitzcranka czy pudge'a - czujemy to przyciagniecie, a cel laduje tuz przez nami. Hak stichiesa za to jest dziwny, samego trafienia 'nie czuc' + target laduje nie do konca w melee odleglosci, tylko tak jakby troszke dalej. Druga sprawa to Q Diablo - niby to samo co headbutt Alistara, a tez jest strasznie toporny - czesto target leci w dziwnym, nie tym co powinien kierunku + ponownie nie czuc tego, ze cos uderzamy tylko zwyczajnie my robimy jakis tam ruch, a inna postac zostaje przestawiona. Mapy są ciężkie:) Jak mam solo quee to lubie kwiatki i mape z Raven Lords i czasami Blackhearts Bay. W premade natomiast najszybciej leci Dragon Shrine i Sky temple - wymagają dużej koordynacji ze strony drużyny. Haunted Mines różnie... ![]() Dla ludzi którzy zaczynają: tier listy np. z http://heroesofthestorm.github.io/idream-tierlist oddają bardzo dobrze, które postacie są dobre i dają radę w grze . Atm najbardziej OP są: Stitch, Tychus<oba OP , Valla i Trhall bardzo fajni i mocni mimo iż nie OP. Brightwing i Uther to na ten moment najlepsze supporty i praktycznie zawsze w grze są. |
Autor: | Highlander [ 26 sty 2015, 09:12 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
Druzyna ze Stitchesem zazwyczaj wygrywa z teamem bez Stitchesa heh. Co do Diablo, to moim zdaniem może nie jest jakiś super, ale jest dość efektowny ![]() Ogolnie gra jest dość efektowna, fajne są te niektóre efekty, które niszczą niektóre elementy mapy. Niby nic ale cieszy oko. Arthasa lubie ale przepierdalam nim gry. Tyrael wydaje się tez mocny. tutaj tez jest jakas lista http://heroesofthestorm.github.io/zuna-tierlist W zasadzie co ma robic specialist? |
Autor: | Farin666 [ 26 sty 2015, 09:23 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
Highlander napisał(a): Druzyna ze Stitchesem zazwyczaj wygrywa z teamem bez Stitchesa heh. Co do Diablo, to moim zdaniem może nie jest jakiś super, ale jest dość efektowny ![]() Ogolnie gra jest dość efektowna, fajne są te niektóre efekty, które niszczą niektóre elementy mapy. Niby nic ale cieszy oko. Arthasa lubie ale przepierdalam nim gry. Tyrael wydaje się tez mocny. tutaj tez jest jakas lista http://heroesofthestorm.github.io/zuna-tierlist W zasadzie co ma robic specialist? pushowac, objectivy lepiej i szybciej robic etc. ale taki nazeeboo np. ma wiekszy dps niz 90% assasinów:) Arthas jest rewelacyjny ale ludzie, z którymi grasz muszą ogarniać aby go wykorzystywać. |
Autor: | Highlander [ 26 sty 2015, 09:39 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
Ja zaczalem myslec czy nie kupic Tassadara, tylko 4k Golda, a wygląda ciekawie: http://www.heroesfire.com/hots/guide/te ... s-guide-49 ogolnie fajniejsza stronka niż jakas tam heroesnexus można jakos szybciej darmic golda? jako immortal zestawienie herosow widziałem: Tassadar, Brightwing, Tyrael, Uther, Valla |
Autor: | Nyx [ 26 sty 2015, 09:55 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
Zazwyczaj diablo w team bardziej przeszkadza, robię ult w typa albo team goni kogoś a on go kickuje w pizdu |
Autor: | Farin666 [ 26 sty 2015, 09:57 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
Highlander napisał(a): Ja zaczalem myslec czy nie kupic Tassadara, tylko 4k Golda, a wygląda ciekawie: http://www.heroesfire.com/hots/guide/te ... s-guide-49 ogolnie fajniejsza stronka niż jakas tam heroesnexus można jakos szybciej darmic golda? jako immortal zestawienie herosow widziałem: Tassadar, Brightwing, Tyrael, Uther, Valla Dodaj tam stitches i Tychus:) Jak chcesz assasina taniego to Tychus jest za 4k golda:) |
Autor: | Highlander [ 26 sty 2015, 09:59 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
Tychus to chyba był kiepski wcześniej, tak czytałem, może dostal teraz za dużego boosta? ![]() |
Autor: | Farin666 [ 26 sty 2015, 10:24 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
Highlander napisał(a): Tychus to chyba był kiepski wcześniej, tak czytałem, może dostal teraz za dużego boosta? ![]() Top ban/pick hero, nie pamiętam gry aby go nie było w jednym albo drugim teamie. Jest naprawdę baaardzo mocny. |
Autor: | Moldar [ 26 sty 2015, 11:33 ] |
Tytuł: | Re: Odp: Heroes of the Storm |
Nyx napisał(a): Zazwyczaj diablo w team bardziej przeszkadza, robię ult w typa albo team goni kogoś a on go kickuje w pizdu No nie wiem, trochę grałem diabełkiem i to zazwyczaj dzięki mnie udawało się dopaść herosów, po 13 poziomie można na charge dać talent, który spowalnia. Pierw szarża, potem obezwładnienie i jest w centrum uwagi. |
Strona 7 z 39 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |