MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

XCOM 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44837
Strona 7 z 13

Autor:  Deshroom [ 6 lut 2016, 10:29 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Piszpan napisał(a):
ide spac :)

gra sie fajnie tylko ze ten czerwony pasek mnie niepokoi bo zrobilem jakas misje i zmniejszyl sie o 2 tylko (z fiolka ta) a caly czas przybywa. fajny mobek byl na tej misji ale ie bede pisal jakie ma skille ale fajne :)


Z tym paskiem to podobno jest tak że przybywa i się resetuje jak zrobisz jakiś postęp naukowy przeciwko obcym. Podobno sztuka polega na tym żeby go za szybko nie resetować tylko czekać aż się prawie wypełni wtedy znowu startuje ale jest więcej czasu.

Pasek wypełnia się 2 tygodnie i po zresetowaniu zaczyna znowu ale resetowanie go szybko to minus nie plus.

napisałem tak mniej więcej bo jeszcze tego nie grałem ale czytałem.

Autor:  Atherius [ 6 lut 2016, 12:35 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

W tutorialu grafa była ok ale pierwsza misja pokazuje, że chyba nie do końca, może zależy od lokacji. :>

wszystko na max
http://i.imgur.com/VdIBsyc.jpg

wszystko na min
http://i.imgur.com/as31sxV.jpg

Mega różnicy nie ma a wydajność na max jest średnia przynajmniej na kartach amd.

Szkoda, że nie jest to pełna lokalizacja gry a tylko kinowa, w jedynce mi się podobało.

Autor:  Niah [ 6 lut 2016, 13:18 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Konsolowa rozdzielczość to już wiadomo skąd ten brak różnicy hłehłe

Autor:  Atherius [ 6 lut 2016, 13:31 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Sam jesteś konsolowy, jedyna słuszna proporcja dla pc - 16:10.
Poza tym chodzi o poziom detali a nie rozdzielczość.

Autor:  Razoth [ 6 lut 2016, 13:36 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Atherius napisał(a):
W tutorialu grafa była ok ale pierwsza misja pokazuje, że chyba nie do końca, może zależy od lokacji. :>

wszystko na max
http://i.imgur.com/VdIBsyc.jpg

wszystko na min
http://i.imgur.com/as31sxV.jpg

Mega różnicy nie ma a wydajność na max jest średnia przynajmniej na kartach amd.

Szkoda, że nie jest to pełna lokalizacja gry a tylko kinowa, w jedynce mi się podobało.


"wszystko na max" ?

Nie chcę Sobtainerować, ale wygląda to obrzydliwie.

Autor:  Mendol [ 6 lut 2016, 13:41 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

no szalu nie ma.
tutorial jest bardzo cienki.
niestety pozostaje czekac na xenonauts2, bo jakos zupelnie nie czuje klimatu ufo.

Autor:  Atherius [ 6 lut 2016, 14:03 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Razoth napisał(a):
Atherius napisał(a):
W tutorialu grafa była ok ale pierwsza misja pokazuje, że chyba nie do końca, może zależy od lokacji. :>

wszystko na max
http://i.imgur.com/VdIBsyc.jpg

wszystko na min
http://i.imgur.com/as31sxV.jpg

Mega różnicy nie ma a wydajność na max jest średnia przynajmniej na kartach amd.

Szkoda, że nie jest to pełna lokalizacja gry a tylko kinowa, w jedynce mi się podobało.


"wszystko na max" ?

Nie chcę Sobtainerować, ale wygląda to obrzydliwie.


Tak jak napisałem, wszystkie suwaczki w prawo. Po prostu brakuje szlifu jeśli chodzi o grafikę.
Druga misja na pustkowiach i też grafika nie zachwyca.

Xeno 2 ma być w 3d, zobaczymy jak im to wyjdzie i czy zachowają kreskówkowy styl.

Autor:  Deshroom [ 6 lut 2016, 14:17 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Porwali mi lowcę. To jest losowe czy coś przeoczyłem? Jestem przekonany że wszyscy byli w evac zone, może jednen mi gdzieś zniknął. Po misji napisało że jest w niewoli i faktycznie potem można go odbić tylko nie jestem pewny kiedy go straciłem.

Gra jest dużo lepsza od jedynki. Bardzo mi się podoba melee.
Jest jakaś lista planowanych DLC?

Xeno pogralem sporo i moim zdaniem spokojnie kupię Xeno2, ale XCOM2 jest bardzo fajny.

Autor:  Oyci3C [ 6 lut 2016, 14:33 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

A ja właśnie dorwałem jedynkę za 6 eur na steam z all DLC więc może się wciągnę na krypie pomiędzy pracą a masturbacją ;-)

Autor:  Deshroom [ 6 lut 2016, 15:47 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Ja dostałem wipe. Klonuja się, bustuja shield na kilka postaci, oczywiście przejmują kontrolę nad umysłem ale i zacinaja bron calemu teamowi. Jebane ufole lol

Autor:  Piszpan [ 6 lut 2016, 16:40 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

zawsze podchodzisz w trybie warty plus jeden jako zwiad na koncu skanuje teren jak cos wykryje reszta z warty ma darmowe strzelanie.

jak klon ci rzuci to takie pole z blokowaniem broni to z niego wyjdz tym bardziej ze jak sie konczy to robi dmg.

Autor:  Deshroom [ 6 lut 2016, 17:01 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Skanowanie muszę wprowadzić...
Że na końcu robi dmg niestety już wiem.
Dobrze mi szło do pierwszego Alien Facility. Nie było time limitu ale i tak się pospieszylem. Jeszcze gram ale nie wygram tego.

Nie nastawiam się że będę wygrywał od pierwszego razu i tak lubię Ironman.

Właśnie nie używałem specjalistów wcale.

Autor:  shp [ 6 lut 2016, 18:48 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Polecam pooglądać Beagle'a, gra na legendary ironman i dobre tipy odnośnie strategii daje.
https://www.youtube.com/watch?v=AlbzFtX3Gtc

Autor:  Deshroom [ 6 lut 2016, 18:57 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

tu jest co oglądać od 2 dni

http://www.twitch.tv/lifecoach1981

Autor:  Mendol [ 6 lut 2016, 21:22 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

ta, koles zapierdziela tylko snajperami i jednym scoutem.

Autor:  Atherius [ 6 lut 2016, 21:23 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Znana i nudna taktyka z poprzedniej części.

Autor:  yabaddi [ 6 lut 2016, 21:38 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Snajperzy, zwłaszcza Gunslingerzy są przegięci - goście napierdzielają z pistoletów jak z maszynówek (magazynki tylko za małe). Drugą niezłą ekipę można zrobić z samych Łowców - taka drużyna Ninja - wpadają, sieką mieczami i znikają :D

Autor:  Mendol [ 7 lut 2016, 00:06 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

loot trzeba zawsze zbierac z zabitych przeciwnikow?
bo po zalatwieniu wszystkich, chyba nie ma opcji zeby 'polazic' i pozbierac.

Autor:  Deshroom [ 7 lut 2016, 00:25 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

Mendol napisał(a):
loot trzeba zawsze zbierac z zabitych przeciwnikow?
bo po zalatwieniu wszystkich, chyba nie ma opcji zeby 'polazic' i pozbierac.


nie ma, ale jak ktoś zginie to musisz go wynieść żeby mieć jego sprzęt + fajne itemy leża 3 tury i potem znikają (takie żółte)
normalny loot zbiera się sam

Autor:  Mendol [ 7 lut 2016, 00:30 ]
Tytuł:  Re: XCOM 2

ok, dzieki.
jak rozumiem w 2 masz tylko jeden team, ktory lata na wszystkie akcje?

Strona 7 z 13 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team