MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Playerunknown's Battlegrounds
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=45185
Strona 7 z 7

Autor:  Nyx [ 10 maja 2017, 10:10 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

Daj spokój pod tym względem pubg nie ma podejścia do army

Autor:  kamilus [ 10 maja 2017, 10:13 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

to jeszcze alfa
I tak dość szybko idą im zmiany.

Autor:  Mendol [ 10 maja 2017, 10:14 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

fajnie sie gra, bugi wkurzaja, ale ja juz sie przyzwyczailem, ze wiekszosc nowych gier to oczekiwanie na patche i DEVBLOGI :P

Autor:  Alick [ 10 maja 2017, 10:16 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

Fajnie się gra, ale kurwa, siedzę przyczajony w domku, gościu wchodzi po schodach, ładuję cały magazynek M4... 4 hit points. Koleś ściągnął mnie jednym strzałem. Widocznie miał czas ogarnąć, że strzelam, przycelował i ubił.
Niech spierdalają. Szkoda nerwów.
Update przełożony na przyszły tydzień.
https://twitter.com/PUBATTLEGROUNDS/sta ... 1189842944

Autor:  Xender [ 10 maja 2017, 10:32 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

Nyx napisał(a):
Daj spokój pod tym względem pubg nie ma podejścia do army


Może sama Arma i Battlegroundy z synchro nie mają aż takich problemów. Natomiast już wszelkie DayZ mody, Breaking Pointy itp już tak, o ile dobrze pamiętam.

Autor:  Nyx [ 10 maja 2017, 10:42 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

Bp był najlepiej działającym modem, lepiej od samej podstawki

Autor:  Mendol [ 10 maja 2017, 11:24 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

i tak nie ma nic lepszego chwilowo :(

Autor:  Alick [ 10 maja 2017, 11:37 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

Ewidentnie coś przez noc zjebali, bo wczoraj grało się znośnie, a dzisiaj takie przypały jak na gifie:
https://gfycat.com/PossibleOrderlyGrayling

Autor:  Nyx [ 10 maja 2017, 12:32 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

Pogralem dzisiaj na serwerach NA i mialem wrażenie ze lepiej sie tam gra. Mendol ma racje, niestesty nie ma nic lepszego obecnie, mam nadzieje ze uporaja sie z tymi problemami.

Czelam na devblog urok i jednoczesnie zaraza gier EA:d

Cytuj:
Ewidentnie coś przez noc zjebali, bo wczoraj grało się znośnie, a dzisiaj takie przypały jak na gifie:
https://gfycat.com/PossibleOrderlyGrayling


Klasyk

Autor:  Turbot [ 10 maja 2017, 14:28 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

Nyx napisał(a):
Pogralem dzisiaj na serwerach NA i mialem wrażenie ze lepiej sie tam gra. Mendol ma racje, niestesty nie ma nic lepszego obecnie, mam nadzieje ze uporaja sie z tymi problemami.

Czelam na devblog urok i jednoczesnie zaraza gier EA:d

Cytuj:
Ewidentnie coś przez noc zjebali, bo wczoraj grało się znośnie, a dzisiaj takie przypały jak na gifie:
https://gfycat.com/PossibleOrderlyGrayling


Klasyk


Też tak mam, że łąduje w goscia cały magazynek a on 1 strzal oddaje i okazuje się że mnie one-shotuje scarem.

Autor:  Alick [ 10 maja 2017, 14:40 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

Pograjcie na serwerach SA, OC. Tam same ameby, albo desync działa na naszą korzyść :)

Autor:  Turbot [ 10 maja 2017, 15:04 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

Alick napisał(a):
Pograjcie na serwerach SA, OC. Tam same ameby, albo desync działa na naszą korzyść :)


Może działać, były tak jest np w Battlefieldach albo w rainbow six ze osoby z 200 pingiem mają łatwiej niz 60.

Autor:  sula [ 10 maja 2017, 15:51 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

Dlatego też w niektórych grach FPS kiedyś serwery stawiane przez graczy miały zakres ms który gracz mógł mieć. Masz za duży ping? Auto-Kick z serwera.

Autor:  Turbot [ 11 maja 2017, 15:10 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

to 3 maja podawali. Fajnie że zrobili wreszcie animacje jak ktoś pije. Jak dodadzą jeszcze do apteczek to będzie super.

Autor:  Nyx [ 11 maja 2017, 19:30 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

A jak jeszcze desync naprawia to już będzie bajka

Autor:  TobiAlex [ 14 maja 2017, 04:01 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

Się kurwa uśmiałem:

:o

https://youtu.be/URrTrQQrHNA?list=PLpVJ ... TR9I&t=895

ponoć mają być konie, na razie jest tylko animacja dla jeźdźca :wink:

https://youtu.be/URrTrQQrHNA?list=PLpVJ ... R9I&t=1271

a tu jakiś eksperyment :o :lol:

https://youtu.be/URrTrQQrHNA?list=PLpVJ ... R9I&t=1281

Autor:  tiomor [ 18 maja 2017, 20:04 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

In order to prevent using "lag switch" to cheat, the characters will now be locked and will not be able to move, rotate and attack others when the ping exceeds a certain value

:>

Autor:  tiomor [ 25 maja 2017, 08:55 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

Ktoś wie czy w PUBG planują wymusić trawę na wszystkich? Chodzi o to, żeby ustawienia grafiki nie dawały przewagi. Czy to raczej pieśń customowych serwerów?

Np. w Squadzie zawsze masz pewne elementy. I chuj, że ci gra muli przez to, ale masz widzieć wszystko to co inni.


A, dobra. 10s w google:
"Hi everyone,

This is an important issue and high priority concern for PLAYERUNKNOWN and the PUBG team.

PU has addressed this issue in particular and let us know that in the future, there will not be an advantageous disparity between different foliage settings and their visual ability to conceal opponents.

This issue is being worked on, it is acknowledged by the PUBG team as currently being a problem and it WILL be fixed.

Cheers"

Autor:  Turbot [ 13 cze 2017, 18:45 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

Na E3 chmara zombiaków ganiających i zabijających graczy w PUBG

Autor:  Highlander [ 29 wrz 2017, 17:39 ]
Tytuł:  Re: Playerunknown's Battlegrounds

Z ciekawości poszukałem, może kogoś też zainteresuje jak to wyglądało:

PlayerUnknown's BattleGrounds PUBG DreamHack Summer Battle Royale Day 3
https://www.youtube.com/watch?v=hAddfnHAmcQ

leaderboards

Strona 7 z 7 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team