MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Elemental Fallen Enchantress
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40258
Strona 61 z 88

Autor:  warhameron [ 2 mar 2013, 19:38 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Ravushimo napisał(a):
Cytuj:
We’ve brought on board someone many of you know – Soren Johnson (designer of Civilization IV) who has come to Stardock, at least for awhile, to oversee the design of all our games.

http://forums.elementalgame.com/440775


Na 95% robią gal civ 3 , next sins y na tapecie prawie na pewno i nie zdziwię sie rpg iem (elemental).

Btw gram w SW dla 1.3 z Rise of Magi do 1.2 + pare innych modów. Ten mod jest po prostu zajebisty. Dzisiaj odkryłem kolejny nowy wildland, pierwszy raz spotkałem dwa nowe monstra i masę nowych itemów (powrzucam póżniej screeny). Z fajnych itemów > tarcza wygląda jak zmutowana ręka marudera chaosu ( parę bonusów, parę minusów> ale co może zaskoczyć to utrata kontoli na chempem).

Gra na hardzie i nie najlepiej idzie(5 miast), na razie płacę za pokój, mam 5 kryształów(2 kopalnie w budowie) co nie zmienia faktu, że mam sporą radochę z tej rozgrywki :D Jak wam się znudzi gołe FE to koniecznie pobawcie się modami bo warto (dużo ciekawsza gra).

Autor:  CavieZ [ 2 mar 2013, 21:35 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Nie robią Galciv 3.. Mają robić Master of Orion IV. A Galciv 3 później.


Jedno co mnie wkurza wo FE to że często pierwsze napotykane championy to baby walczące wręcz ;/ Można to jakoś zmienić ?

Autor:  Farin [ 2 mar 2013, 23:32 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

a mnie wywaliło jak gram w tego moda :[
BTW zacząłem nową grę - pierwsza była do obaczajenia co i jak. Choć przy drugiej też parę razy wczytywałem przy kilku nowych potworkach - często sam opis jest niewystarczający z czym się je dane potworki. Ale już w miarę załapuję co i jak.
No i tutaj przede wszystkim wielka pochwała dla twórcy Rise of Magi :]
Undead-em gram na hardzie z samymi tylko nowymi nacjami - największa mapa, 12 AI, jak na razie dwa miasta ok 50-60 tury. No i mój magus Creator wymiata :]

Autor:  warhameron [ 3 mar 2013, 07:54 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Farin napisał(a):
a mnie wywaliło jak gram w tego moda :[
BTW zacząłem nową grę - pierwsza była do obaczajenia co i jak. Choć przy drugiej też parę razy wczytywałem przy kilku nowych potworkach - często sam opis jest niewystarczający z czym się je dane potworki. Ale już w miarę załapuję co i jak.
No i tutaj przede wszystkim wielka pochwała dla twórcy Rise of Magi :]
Undead-em gram na hardzie z samymi tylko nowymi nacjami - największa mapa, 12 AI, jak na razie dwa miasta ok 50-60 tury. No i mój magus Creator wymiata :]


Ja jak zwykle przejmuje bestie (beastlord). Mam chyba 9 miast w każdym od 3 do 5 przejętych bestii (obok mam wildlandsy i co jakiś czas wpadają ekipy, a ja sobie wzmacniam obronę dzięki temu.) Mam nadal pokój, ale 2 największych już coś kombinue(stoją hordy pod moimi granicami). Nawet jeśli wypowiedzą wojnę to i tak praktycznie przegrałem (tu jestem zaskoczony, bo tak mi AI nie grał przeciwko mnie jeszcze)>>>. 3 AI wybudowało wieże mocy (dwóch ma po 3 i jeden 1 szt, potrzeba wszystkich 5,a by móc rzuć spell of mastery ?, który kończy grę). Może byłbym w stanie jednego pojechać na tyle, żeby mu przeszkodzić(ale dwóch nie ma szans, bo gnoje maja manę i kryształy. No i zdecydowanie potężne armie> ja żadnego oddziału nie wyprodukowałem bo brak many i kryształów<specyfika undeadów).

Sam początek ciężki miałem bo masa tych nowych mobów zasięgowych(uciekają i strzelają> powodują straty). Pobawiłem się dyplomacją i mogę przekupić 2 frakcje do wojny przeciwko tym dużym, ale to słabe nacje i nie wiele pomogą. Generalnie duży plus dla AI. Nie wiem czy to zasługa 1.3 czy Stormworlda (or obu), ale jestem pod bardzo pozytywnym wrażeniem. No i znów znalazłem parę nowych wyczes itemów (pierwszy raz na oczy widziałem i to jak na razie jest cool, że co gra to inne itemy i z każdą wersją moda jest tego więcej i zmodyfikowane).

Co do rise of the magi ten nowy system traitów jak i sama mechanika magi całościowo to pierwsza klasa (lepiej przemyślane niż w FE).

Nie mogę się doczekać LH i tych modów pod LH to dopiero będzie zabawa.


p.s

Farin- nie sądzisz ,że większość map taktycznych jest większa o kilka kilkanaście % w porównaniu do FE ?

Autor:  warhameron [ 3 mar 2013, 10:44 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Trochę nowych i starych SS http://imgur.com/a/Xhcnn#0 (nowe na 3 stronie)

Autor:  Farin [ 3 mar 2013, 10:57 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Też to zauważyłem, a propo większych map taktycznych :]
Zrobili to pewnie dlatego, że zbyt dużo szybkich potworków w pierwszej turze dopadało łuczników.
Ja jako undead ze swoim stworzonym własnoręcznie bohaterem nie mam problemów z maną - może trochę na początku musiałem oszczędzać, ale teraz nie schodzę poniżej 200 stów.
BeastLord jest bronią obusieczną, szczególnie jak grasz jako undead - według mnie między innymi dlatego przegrasz tą rozgrywkę :P

Autor:  CavieZ [ 3 mar 2013, 16:32 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Zastanawiam się jak to się przelicza wykonywanie obrazeń. Np mam łuczniczki 3 (w 1 oddziale) i niby ich łączny atak to 33 (11x3) ..I jak walą w przeciwnika to obrywają np -12 .. Czemu tak? Właśnie nie czaje tego :)

Autor:  Farin [ 3 mar 2013, 20:04 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

CavieZ napisał(a):
Zastanawiam się jak to się przelicza wykonywanie obrazeń. Np mam łuczniczki 3 (w 1 oddziale) i niby ich łączny atak to 33 (11x3) ..I jak walą w przeciwnika to obrywają np -12 .. Czemu tak? Właśnie nie czaje tego :)

Dochodzi armor plus jakieś specjalne zdolności do obrony :P
Dodatkowo są to tak naprawdę 3 strzały i każda oddzielnie musi uwzględnić armor plus poczytaj tooltip, który się ukazuje jak najedziesz myszką na przeciwnika.

Autor:  CavieZ [ 3 mar 2013, 23:30 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

A jak to jest z rozwojem zwykłych jednostek. Np trenuje Galadwenn czyli zwykłych łuczników.. Oni jak się rozwijają to zbiegiem czasu są mocniejsi tak i więcej zadają obrażeń?

Troszkę dziwne..Gram teraz i jedna nacja wypowiedziała mi wojnę.. Naglę po paru turach już 4 inne frakcje ;/ Można to jakoś obadać czy oni się dogadali czy coś

Autor:  warhameron [ 4 mar 2013, 06:18 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

W oknie dyplomacji jest kto z kim przeciw komu itp. Jak jedna nacja wypowie ci wojnę , a jest w dobrych stosunkach z 2 innymi i zaproponuje pojechanie to zgadzają się od razu . Trza by pokombinować i próbować wpływać na nastroje zaraz po wypowiedzeniu wojny przez jedną frakcję (nacje friendly wobec ciebie raczej nie zaatakują)

Autor:  CavieZ [ 4 mar 2013, 10:19 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

No ale jak wpływać na nastroje?

W sumie 3 mi wypowiedziały wojnę :D ale w sumie gnoję i zdobywam miasta :P.

Gdzie te nowe czary? Ja tam nic nie widzę.

Autor:  Farin [ 4 mar 2013, 17:42 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

CavieZ napisał(a):
A jak to jest z rozwojem zwykłych jednostek. Np trenuje Galadwenn czyli zwykłych łuczników.. Oni jak się rozwijają to zbiegiem czasu są mocniejsi tak i więcej zadają obrażeń?


Tak, rozwijają się i zdobywając doświadczenie podnosi się im atak oraz HP(obrona pozostaje ta sama).


CavieZ napisał(a):
No ale jak wpływać na nastroje?

W sumie 3 mi wypowiedziały wojnę :D ale w sumie gnoję i zdobywam miasta :P.

Gdzie te nowe czary? Ja tam nic nie widzę.

Nigdy się nie podlizywałeś ?:P
wystaczy od czasu do czasu z nimi pohandlować, dać papu, wymienić pieluszkę itp. Rzeczy - tudzież podpisać jakiś traktat.




Relacja z mojej drugiej gry w SW - Dość szybko zauważyłem, że nie mam gdzie się rozwijać(dwa miasta) więc zaatakowałem cienie - niezły trait mają z szybkością ruchu, dzięki temu w pierwszej turze większość oddziałów była już przy mnie. No ale w miarę szybko ich pojechałem i to była dobra decyzja, bo dzięki temu zdobyłem 2 miasta i 2 bardzo dobre miejsca pod kolejne :]
W tej chwili mam 6 miast i się rozwijam, a bohaterami chodzę w tą i nazad i koszę - choć przed niektórymi musiałem uciekać.
Sąsiedzi się leja między sobą głównie, niby jakiś leszcze(elfy i ktoś jeszcze) wypowiedziały mi wojnę ale są daleko więc po 15 turach podpisaliśmy pokój. 3/4 sąsiadów jest ze mnie zadowolona i teraz się zastanawiam czy nie przyprzeć do muru Aniołki.
Duży plus dla moda, że mimo kilkunastu levelii u bohatera to trzeba bardzo uważać - szczególnie jeśli chodzi o casterów :]

Autor:  warhameron [ 5 mar 2013, 10:20 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

http://forums.elementalgame.com/440884

Autor:  warhameron [ 7 mar 2013, 13:41 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

http://www.strategyinformer.com/news/22 ... ent-titles
A mieli sobie odpuścić boxy.

Autor:  Farin [ 7 mar 2013, 22:02 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

warhameron napisał(a):
http://www.strategyinformer.com/news/22118/kalypso-media-to-distribute-upcoming-stardock-entertainment-titles
A mieli sobie odpuścić boxy.

Brak konsekwencji trochę martwi ale miejmy nadzieję, że jednak przyniesie to same korzyści - ehhh coś ostatnio nie mam czasu odpalić jakiejkolwiek gierki :[

Autor:  CavieZ [ 9 mar 2013, 18:03 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Kiedy ten dodatke wychodzi ?

Autor:  warhameron [ 9 mar 2013, 18:10 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Od next tygodnia ma ruszyć beta, a premiera ma być za miesiąc (w kwietniu).

Autor:  CavieZ [ 9 mar 2013, 23:05 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

A to pikuś. Wróce z UK i będzie FE :> Dodatek ma kosztować z 60zł ? jesli mam juz podstawke?

Autor:  warhameron [ 10 mar 2013, 00:36 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

ta

Autor:  warhameron [ 11 mar 2013, 12:31 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 5ZwiQqFjC8
LH beta

Trait tinker +1 item typu bizu do założenia (fajne)

Strona 61 z 88 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team