MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DayZ
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885
Strona 61 z 99

Autor:  Sparth2 [ 17 lis 2013, 10:06 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Gosc wali ta siekiera zombiaki, a siekiera jak nowa, ze sklepu.

Autor:  Highlander [ 22 lis 2013, 00:33 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

dzis odpalilem na chwile dayz, losowy serwer a tam, p2w... donate to get -> vehicles, protection etc. lulz

Autor:  ShadorVD [ 22 lis 2013, 00:57 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Highlander napisał(a):
dzis odpalilem na chwile dayz, losowy serwer a tam, p2w... donate to get -> vehicles, protection etc. lulz


i ze niby co to ma znaczyć? przyjeby wszedzie byly... ale ze ty sie tym kierujesz to tez cos znaczy.

Autor:  Highlander [ 22 lis 2013, 05:51 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Nic, ze po prostu przyjeby i 1 traf, bo taka gra nie ma sensu.

Autor:  ShadorVD [ 23 lis 2013, 09:07 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Obrazek

Autor:  Enderhawk [ 23 lis 2013, 21:37 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Fajne zdjęcie, ale to nie miało wyjść na zeszłe święta?

Autor:  ShadorVD [ 24 lis 2013, 10:23 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Miało :)

Wczoraj był 1,5h stream z DayZ SA. Prowadził Rocket, jeden z oglądających nagrał (~15 minut jest ciszy na starcie, gość nie ogarnął nagrania)

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... IktJMpoRCM

Autor:  Xender [ 24 lis 2013, 15:03 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

DayZ brakingpoint to naprawdę najlepszy zombie mod do Army 3 na chwilę obecna. Dzieje się na Altis ale dodali odpowiednie filtry itp i wygląda mocno klimatycznie. Do tego dodali możliwość zmiany broni w biegu! Trzeba zbindować sobie custom key 17.

http://www.thezombieinfection.com/forum ... ing-point/

Autor:  Highlander [ 24 lis 2013, 16:21 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

a duzo osob gra?

http://www.youtube.com/watch?v=ciRh0lbEtSU - jak na to patrze to wyglada dla mnie lepiej niz standalone...

Autor:  Xender [ 24 lis 2013, 16:47 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Takie też miałem wrażenie że jest lepsze niż standalone :P
jest chyba 13 serwerów, mają własny launcher. Około 3 w nocy było 500 osób w sumie, liczone na oko :P

Autor:  Oyci3C [ 24 lis 2013, 16:52 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

A jak tam PvP?

Autor:  Xender [ 24 lis 2013, 16:54 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Grając dwie godziny trafiłem na kilku osobową grupę graczy, byli przyjacielscy, dali painkillery i sobie poszedłem.
Wydaje mi się że 50 graczy to za mało jak na tak dużą mapę. Tym bardziej że nie posiada tak wyklarowanych hot spotów jak cherno, elektro i lotnisko.

Autor:  Oyci3C [ 24 lis 2013, 17:36 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Wcale nie. 50-60 graczy na klasyku DayZ było w sam raz.

Autor:  Xender [ 24 lis 2013, 17:52 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Altis jest chyba większa. Przynajmniej tak mi się wydaje, do tego, przynajmniej tak mi się wydaje że w Armie 3 nie zdążyły się jeszcze wyklarować hot spoty jak w Charnorusi.

Autor:  Highlander [ 24 lis 2013, 19:43 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

No w koncu jakis sensowny launcher i od razu whitelista. No i server browser. Ładnie sie sciaga wlasnie. Zobaczymy. Juz troche jest serwerkow.

Ale Rust mi dziala lepiej i tez jest pro ;p

Autor:  Xender [ 24 lis 2013, 21:23 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Nie wiem która godzina była ale ogółem przyjemnie i szaro buro:
http://www.youtube.com/watch?v=3GwVtAA7 ... e=youtu.be

Autor:  Highlander [ 24 lis 2013, 23:49 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

hmm... odpalilem. btw. whitelista chyba ma opoznienie, bo nie moglem wbic.

Pierwszy moment - super. Przywitala mnie muzyka przygnebiajaca ala DayZ. Wszystko laduje sie bardzo elegancko i smiga. Nie laguje. Widac, ze elementy walki wrecz są z pewnoscia lepsze. Klimat zajebisty, jak najbardziej. I ogolnie uczucie, ze to lepszy silnik. Spotkalem 2 osobnikow, ale na razie friendly, ale tez nikt nie chcial razem podrozowac. Zombie tylko glupie jak but, slabo reaguja na gracza. Mozna, z ewyciachac maczetą/siekiera bardzo łatwo. Mnostwo staffu, ktory nie mam pojecia do czego moze posluzyc. Nie wiem czy dziala tam takie cos jak głód, zimno, krwawienie itp.

Ale czuc, ze to kwestia czasu jak w Arma 3 pojawi sie cos dobrego, co moze nawet przebije DayZ mod albo nawet standalone.

wiki http://breakingpointmod.com/wiki/index. ... =Main_Page

ale nie wiem czy 2017 nie bedzie lepsze http://forums.bistudio.com/showthread.p ... nouncement

Autor:  zaboleq [ 5 gru 2013, 12:23 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

roball napisał(a):
Wiecie ze dzisiaj bedzie early alpha access na steamie?


Do Stand Alone?

Autor:  ShadorVD [ 6 gru 2013, 09:49 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

roball napisał(a):
Wiecie ze dzisiaj bedzie early alpha access na steamie?


zonk.

Autor:  ShadorVD [ 6 gru 2013, 11:04 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

roball napisał(a):
dzisiaj bedzie!


Uell... biorąc pod uwagę to co napisałem Rjoket to jest na to szansa :)

Strona 61 z 99 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team