MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Battlefield https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38431 |
Strona 62 z 295 |
Autor: | Highlander [ 9 paź 2011, 08:16 ] |
Tytuł: | |
I jesli dobrze zauwazylem to mozna sie spawnowac bezposrednio do samolotu. Czyli kuzwa jak ktos campi samoloty to nie ma mozliwosci by sobie polatac ;p |
Autor: | Enderhawk [ 9 paź 2011, 09:48 ] |
Tytuł: | |
Jak 5 chłopa czeka na lotnisku żeby zgarnąć samolot to z pozostałych 24 graczy robi się 19. |
Autor: | Atherius [ 9 paź 2011, 09:53 ] |
Tytuł: | |
18 afk to w sumie jedne gra, tylko, że on jest adminem i ma wyjebane. Skoro wyciekły pliki serwerowe to jest szansa na 128 i 256. ;> Ale tak jak pisali, host ma zajebiscie duże wymagania i żeby postawić taki 128 to będzie to w chuj kosztowało za sprzęt, co nie zmienia faktu, że nie powinni się ograniczać tylko i wyłącznie do 64 graczy. |
Autor: | Sparth2 [ 9 paź 2011, 12:06 ] |
Tytuł: | |
Highlander napisał(a): Tymczasem w BF3 to moge sobie wycieczki krajoznawcze robic. ;p
To samo bylo na niektorych mapach w BF2. |
Autor: | gufnowapnjasz [ 9 paź 2011, 12:16 ] |
Tytuł: | |
i tym bardziej bf1942. tam dopiero byly mapy-giganty... imo to byl najlepszy fps ever, chociaz nigdy jakos tak 'na powaznie' sie za niego nie zabralem i gralem glownie z kumplami ale bf3 po caspianie utwierdzil mnie w przekonaniu, ze ma zajebisty potencjal. jesli faktycznie build open bety ma miesiac+ i na biezaco wszystko naprawiaja, jest szansa na naprawdeeee konkretny fps. chociaz na poziom zajebistosci bf1942/bf2 nie ma co liczyc ;p |
Autor: | Sparth2 [ 9 paź 2011, 12:41 ] |
Tytuł: | |
Gigantyczne mapy mial tez Joint Operations (jesli ktos w to gral i pamieta ![]() |
Autor: | sula [ 9 paź 2011, 13:15 ] |
Tytuł: | |
Atherius napisał(a): 18 afk to w sumie jedne gra, tylko, że on jest adminem i ma wyjebane.
Skoro wyciekły pliki serwerowe to jest szansa na 128 i 256. ;> Ale tak jak pisali, host ma zajebiscie duże wymagania i żeby postawić taki 128 to będzie to w chuj kosztowało za sprzęt, co nie zmienia faktu, że nie powinni się ograniczać tylko i wyłącznie do 64 graczy. Skoro wiadomo ,że jest możliwe wrzucenie 128 graczy i serwer się nie sypie , jak to pokazane było na tych 'nieoficjalnych' serwach, to może prędzej czy później się EA 'ugnie' i wprowadzi możliwość 128 graczy... |
Autor: | gufnowapnjasz [ 9 paź 2011, 13:58 ] |
Tytuł: | |
byloby fajnie, ale cos mi sie wydaje, ze to bedzie feature dodatku do bfa3 lub po prostu nastepnej czesci ![]() |
Autor: | Robo [ 9 paź 2011, 15:36 ] |
Tytuł: | |
sula napisał(a): Skoro wiadomo ,że jest możliwe wrzucenie 128 graczy i serwer się nie sypie , jak to pokazane było na tych 'nieoficjalnych' serwach, to może prędzej czy później się EA 'ugnie' i wprowadzi możliwość 128 graczy...
Po co, skoro mogą to dać do BF 4 i promować tym grę. Dobry start, ludzie będą się jarać i poskładają pre ordery, bo jest "przełom". |
Autor: | gufnowapnjasz [ 9 paź 2011, 17:04 ] |
Tytuł: | |
nom. poza tym nastepna czesc pewnie bedzie na next-geny, wiec konsole nie beda w plecy z iloscia graczy. tak samo kompy beda wydajniejsze i lepiej sobie radzic z wieksza liczba ludzikow na ekranie. juz wystarczajaco naczytalem sie, ze caspian to straszna chujnia, bo komp nie wyrabia ![]() |
Autor: | Sparth2 [ 9 paź 2011, 17:22 ] |
Tytuł: | |
Moze zrobia 256 z abonamentem ![]() |
Autor: | Yog-Sothoth [ 9 paź 2011, 18:54 ] |
Tytuł: | |
Ale przecież z tego co pamiętam mniejszą ilość graczy tłumaczyli nie niemożnością technologiczną a gorszym gameplayem, dlatego też zdecydowali się na cap 64. |
Autor: | iniside [ 9 paź 2011, 19:19 ] |
Tytuł: | |
Yog-Sothoth napisał(a): Ale przecież z tego co pamiętam mniejszą ilość graczy tłumaczyli nie niemożnością technologiczną a gorszym gameplayem, dlatego też zdecydowali się na cap 64.
Musieli coś powiedzieć no nie ? Pozatym jeśli ty wierzysz w tlumaczenia developerow to.. GG. |
Autor: | Mendol [ 9 paź 2011, 19:28 ] |
Tytuł: | |
ale co powiedziec? w azji stalyby setki serwerow na 128/256 graczy bez zadnego problemu. podobnie w europie znalazloby sie paru maniakow, ktorzy daliby hw i bez problemu uciagneli tylu graczy. jedyna wina devsow jest to, ze sa chujami. zajebisty jest gameplay na caspianie ;p pusto i wieje nuda przez 50% gry. |
Autor: | iniside [ 9 paź 2011, 19:34 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): ale co powiedziec? w azji stalyby setki serwerow na 128/256 graczy bez zadnego problemu.
podobnie w europie znalazloby sie paru maniakow, ktorzy daliby hw i bez problemu uciagneli tylu graczy. jedyna wina devsow jest to, ze sa chujami. zajebisty jest gameplay na caspianie ;p pusto i wieje nuda przez 50% gry. No ale przeciez DICE ci mowi, ze tak jest bardziej fun, wiec musi byc bardziej fun! |
Autor: | Mendol [ 9 paź 2011, 19:35 ] |
Tytuł: | |
dlatego gram w dark souls, a nie bf3 ![]() |
Autor: | Atherius [ 9 paź 2011, 19:50 ] |
Tytuł: | |
Jak nie devsi to gracze, już pokazali to w becie. ;> |
Autor: | Templair [ 9 paź 2011, 19:52 ] |
Tytuł: | |
Ktos wie gdzie mozna poczytac jakie beda zmiany miedzy wersjami PC i PS3? Chodzi mi glownie o zmniejszanie map i na jakiej zasadzie bedzie robione ... T. |
Autor: | Yog-Sothoth [ 9 paź 2011, 19:53 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Yog-Sothoth napisał(a): Ale przecież z tego co pamiętam mniejszą ilość graczy tłumaczyli nie niemożnością technologiczną a gorszym gameplayem, dlatego też zdecydowali się na cap 64. Musieli coś powiedzieć no nie ? Pozatym jeśli ty wierzysz w tlumaczenia developerow to.. GG. Jak narazie wszyscy zgodnie uwierzyli w zapewnienia devsów że beta to stary build i pełna wersja jest cud miód i orzeszki ![]() |
Autor: | zaboleq [ 9 paź 2011, 20:00 ] |
Tytuł: | |
Beta trwa do 24:00 z poniedziałku na wtorek? Czy kończy się już w poniedziałek rano?? |
Strona 62 z 295 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |