MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Battlefield
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38431
Strona 62 z 295

Autor:  Highlander [ 9 paź 2011, 08:16 ]
Tytuł: 

I jesli dobrze zauwazylem to mozna sie spawnowac bezposrednio do samolotu. Czyli kuzwa jak ktos campi samoloty to nie ma mozliwosci by sobie polatac ;p

Autor:  Enderhawk [ 9 paź 2011, 09:48 ]
Tytuł: 

Jak 5 chłopa czeka na lotnisku żeby zgarnąć samolot to z pozostałych 24 graczy robi się 19.

Autor:  Atherius [ 9 paź 2011, 09:53 ]
Tytuł: 

18 afk to w sumie jedne gra, tylko, że on jest adminem i ma wyjebane.
Skoro wyciekły pliki serwerowe to jest szansa na 128 i 256. ;> Ale tak jak pisali, host ma zajebiscie duże wymagania i żeby postawić taki 128 to będzie to w chuj kosztowało za sprzęt, co nie zmienia faktu, że nie powinni się ograniczać tylko i wyłącznie do 64 graczy.

Autor:  Sparth2 [ 9 paź 2011, 12:06 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
Tymczasem w BF3 to moge sobie wycieczki krajoznawcze robic. ;p


To samo bylo na niektorych mapach w BF2.

Autor:  gufnowapnjasz [ 9 paź 2011, 12:16 ]
Tytuł: 

i tym bardziej bf1942. tam dopiero byly mapy-giganty... imo to byl najlepszy fps ever, chociaz nigdy jakos tak 'na powaznie' sie za niego nie zabralem i gralem glownie z kumplami

ale bf3 po caspianie utwierdzil mnie w przekonaniu, ze ma zajebisty potencjal. jesli faktycznie build open bety ma miesiac+ i na biezaco wszystko naprawiaja, jest szansa na naprawdeeee konkretny fps. chociaz na poziom zajebistosci bf1942/bf2 nie ma co liczyc ;p

Autor:  Sparth2 [ 9 paź 2011, 12:41 ]
Tytuł: 

Gigantyczne mapy mial tez Joint Operations (jesli ktos w to gral i pamieta :)

Autor:  sula [ 9 paź 2011, 13:15 ]
Tytuł: 

Atherius napisał(a):
18 afk to w sumie jedne gra, tylko, że on jest adminem i ma wyjebane.
Skoro wyciekły pliki serwerowe to jest szansa na 128 i 256. ;> Ale tak jak pisali, host ma zajebiscie duże wymagania i żeby postawić taki 128 to będzie to w chuj kosztowało za sprzęt, co nie zmienia faktu, że nie powinni się ograniczać tylko i wyłącznie do 64 graczy.

Skoro wiadomo ,że jest możliwe wrzucenie 128 graczy i serwer się nie sypie , jak to pokazane było na tych 'nieoficjalnych' serwach, to może prędzej czy później się EA 'ugnie' i wprowadzi możliwość 128 graczy...

Autor:  gufnowapnjasz [ 9 paź 2011, 13:58 ]
Tytuł: 

byloby fajnie, ale cos mi sie wydaje, ze to bedzie feature dodatku do bfa3 lub po prostu nastepnej czesci :-?

Autor:  Robo [ 9 paź 2011, 15:36 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
Skoro wiadomo ,że jest możliwe wrzucenie 128 graczy i serwer się nie sypie , jak to pokazane było na tych 'nieoficjalnych' serwach, to może prędzej czy później się EA 'ugnie' i wprowadzi możliwość 128 graczy...


Po co, skoro mogą to dać do BF 4 i promować tym grę. Dobry start, ludzie będą się jarać i poskładają pre ordery, bo jest "przełom".

Autor:  gufnowapnjasz [ 9 paź 2011, 17:04 ]
Tytuł: 

nom. poza tym nastepna czesc pewnie bedzie na next-geny, wiec konsole nie beda w plecy z iloscia graczy. tak samo kompy beda wydajniejsze i lepiej sobie radzic z wieksza liczba ludzikow na ekranie. juz wystarczajaco naczytalem sie, ze caspian to straszna chujnia, bo komp nie wyrabia :)

Autor:  Sparth2 [ 9 paź 2011, 17:22 ]
Tytuł: 

Moze zrobia 256 z abonamentem :P

Autor:  Yog-Sothoth [ 9 paź 2011, 18:54 ]
Tytuł: 

Ale przecież z tego co pamiętam mniejszą ilość graczy tłumaczyli nie niemożnością technologiczną a gorszym gameplayem, dlatego też zdecydowali się na cap 64.

Autor:  iniside [ 9 paź 2011, 19:19 ]
Tytuł: 

Yog-Sothoth napisał(a):
Ale przecież z tego co pamiętam mniejszą ilość graczy tłumaczyli nie niemożnością technologiczną a gorszym gameplayem, dlatego też zdecydowali się na cap 64.

Musieli coś powiedzieć no nie ?
Pozatym jeśli ty wierzysz w tlumaczenia developerow to.. GG.

Autor:  Mendol [ 9 paź 2011, 19:28 ]
Tytuł: 

ale co powiedziec? w azji stalyby setki serwerow na 128/256 graczy bez zadnego problemu.
podobnie w europie znalazloby sie paru maniakow, ktorzy daliby hw i bez problemu uciagneli tylu graczy.
jedyna wina devsow jest to, ze sa chujami.

zajebisty jest gameplay na caspianie ;p pusto i wieje nuda przez 50% gry.

Autor:  iniside [ 9 paź 2011, 19:34 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
ale co powiedziec? w azji stalyby setki serwerow na 128/256 graczy bez zadnego problemu.
podobnie w europie znalazloby sie paru maniakow, ktorzy daliby hw i bez problemu uciagneli tylu graczy.
jedyna wina devsow jest to, ze sa chujami.

zajebisty jest gameplay na caspianie ;p pusto i wieje nuda przez 50% gry.

No ale przeciez DICE ci mowi, ze tak jest bardziej fun, wiec musi byc bardziej fun!

Autor:  Mendol [ 9 paź 2011, 19:35 ]
Tytuł: 

dlatego gram w dark souls, a nie bf3 :)

Autor:  Atherius [ 9 paź 2011, 19:50 ]
Tytuł: 

Jak nie devsi to gracze, już pokazali to w becie. ;>

Autor:  Templair [ 9 paź 2011, 19:52 ]
Tytuł: 

Ktos wie gdzie mozna poczytac jakie beda zmiany miedzy wersjami PC i PS3? Chodzi mi glownie o zmniejszanie map i na jakiej zasadzie bedzie robione ...

T.

Autor:  Yog-Sothoth [ 9 paź 2011, 19:53 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Yog-Sothoth napisał(a):
Ale przecież z tego co pamiętam mniejszą ilość graczy tłumaczyli nie niemożnością technologiczną a gorszym gameplayem, dlatego też zdecydowali się na cap 64.

Musieli coś powiedzieć no nie ?
Pozatym jeśli ty wierzysz w tlumaczenia developerow to.. GG.

Jak narazie wszyscy zgodnie uwierzyli w zapewnienia devsów że beta to stary build i pełna wersja jest cud miód i orzeszki :D Zresztą czemu mam nie wierzyć skoro właśnie się okazuje że da się postawić serwer na większą ilość graczy i to przez amatorów.

Autor:  zaboleq [ 9 paź 2011, 20:00 ]
Tytuł: 

Beta trwa do 24:00 z poniedziałku na wtorek? Czy kończy się już w poniedziałek rano??

Strona 62 z 295 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team