MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Wiedźmin 2 - Zabójcy Królów
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38518
Strona 62 z 69

Autor:  goatguy [ 1 cze 2011, 19:29 ]
Tytuł: 

bhp napisał(a):
- geralt wyciąga pałke zza paska i słychać dźwięk wyciągania miecza z pochwy


:o

Autor:  Sou [ 1 cze 2011, 20:08 ]
Tytuł: 

goatguy napisał(a):
bhp napisał(a):
- geralt wyciąga pałke zza paska i słychać dźwięk wyciągania miecza z pochwy


:o



Tez taka mine zrobilem. Mysle ze bhp powinien zostac betatesterem;]

Autor:  bhp [ 1 cze 2011, 20:47 ]
Tytuł: 

nie wiem o co chodzi, też taką minę zrobiłem

Autor:  WinterS [ 1 cze 2011, 21:20 ]
Tytuł: 

co jak co, ale ten dźwięk miecza przy wyciąganiu pałki w prologu też zauważyłem, niby rzecz niewarta przypierdalania się, ale na pewno nie niezauważalna

Autor:  hldn [ 2 cze 2011, 01:19 ]
Tytuł: 

odtróluje się ciągle !

Autor:  Razoth [ 2 cze 2011, 10:12 ]
Tytuł: 

Odtórlanie wymiata.

Autor:  bhp [ 2 cze 2011, 13:52 ]
Tytuł: 

dziwne myślałem że pochwa zrobi większe wrażenie na małolatach, pewnie tylko rumieniec na licu

Autor:  goatguy [ 2 cze 2011, 17:44 ]
Tytuł: 

bhp napisał(a):
dziwne myślałem że pochwa zrobi większe wrażenie na małolatach, pewnie tylko rumieniec na licu


spróbuj z synonimem, może nie znają takiej nazwy

Autor:  Morgul [ 2 cze 2011, 19:09 ]
Tytuł: 

Mnie dobijaja dropy typu drabina sznurowa, bela sukna, dratwa itp Z potworow powinny leciec tylko ich czesci, a z ludzi kasa, a takie pierdoly powinno sie kupowac. Tak samo wszedzie rosnace ziola w prologu, nie wiem mi takie szczegoly psuly odbior gry. Wciaganie palki z dzwiekiem miecza tez zauwazylem od razu na poczatku jak uciekalem z wiezienia. W grze rzucil mi sie tez brak konsekwencji - gralem droga iorwetha, ktory mial mozliwosc zabicia rocha ale tego nie zrobil bo blablabla jak mowil w danej scence, a w 2akcie gada do mnie ze jeszcze musi zabic rocha.. jakby wczesniejszej sceny nie bylo. Nie kumam tez czemu bagno w a1 jest praktycznie puste, oprocz chaty z bandytami. Tuz za miastem cale tabuny stworow a km dalej pustka, nawet ziol tam za wielu nie ma. Mapa rzeczywiscie porazka, ale ja juz na nia nie patrze. U mnie giera chodzi wysmienicie i pod wzgledem optymalizacji nic jej nie moge zarzucic. Klawisze mozna dowolnie zmienic w launcherze, bylo od poczatku, invert dodali w patchu. Z jednej strony gra zachwyca dopieszczeniem niektorych szczegolow z drugiej widac sporo drobnych niedorobek, np. psy i kaczki ktorych nie ma. Poza tym zajebista, mam nadzieje ze jeszcze bardziej przyloza i 3 bedzie lepsza. No i mam nadzieje, ze im budzetu starczy i nie bedzie tak widoczny brak kasy/czasu jak w akcie2/3/epilogu.

Autor:  WinterS [ 2 cze 2011, 19:15 ]
Tytuł: 

pohamuj te spoilery KOLESZKO, ja siedze w flotsam joł

Autor:  raggnarok [ 2 cze 2011, 21:21 ]
Tytuł: 

Troche nowego info o Wiesku 2 i GOG.

http://grafiarnia.wordpress.com/2011/06 ... przytupem/

Autor:  Varenthin [ 2 cze 2011, 21:51 ]
Tytuł: 

trailer wieśka na xbox 360, autorstwa Tomka Bagińskiego

http://www.gametrailers.com/video/e3-20 ... 360/714515

Autor:  Targaryen [ 3 cze 2011, 09:42 ]
Tytuł: 

A myślałem że tylko mnie nie udało się znaleźć psa czy kaczki bo ewidentnie było je słychać w poszczególnych lokacjach Nawet chwilę spędziłem żeby poszukać HD kaczki ale się nie udało :D

W drugim akcie jak mamy wybrać drogę do obozu po krew króla w południowo-zachodniej części jest jakaś chata, gdzie jak się rozwali beczki aardem na dole w piwnicy są 3 znaki do zaświecenia. Wstukałem jakąś randomową kombinację, pojawił się słaby upiór i nic nie rzucił, potem nic się nie dało już zrobić. Jest tam coś ciekawego do zdobycia?

Ta sama mapa- w obozowisku gdzie dziwki mają swoje namioty przy jednym gościu jest ikonka sklepu ale nie da się do niego za cholerę zagadać, to dlatego, że szedłem ścieżką Iorvetha czy po prostu jakiś bug?

Autor:  Sou [ 3 cze 2011, 10:57 ]
Tytuł: 

Targaryen napisał(a):
W drugim akcie jak mamy wybrać drogę do obozu po krew króla w południowo-zachodniej części jest jakaś chata, gdzie jak się rozwali beczki aardem na dole w piwnicy są 3 znaki do zaświecenia. Wstukałem jakąś randomową kombinację, pojawił się słaby upiór i nic nie rzucił, potem nic się nie dało już zrobić. Jest tam coś ciekawego do zdobycia?

Ta sama mapa- w obozowisku gdzie dziwki mają swoje namioty przy jednym gościu jest ikonka sklepu ale nie da się do niego za cholerę zagadać, to dlatego, że szedłem ścieżką Iorvetha czy po prostu jakiś bug?


1. tam chyba jakis list tylko byl, ja moglem co chwile nowe kombinacje robic.

2. tam przy wiezy takiej? to nie ten kupiec z DLC ?;]]

Autor:  Targaryen [ 3 cze 2011, 14:24 ]
Tytuł: 

Jeśli to kupiec z DLC to by miało sens bo nic nie instalowałem.

Autor:  Keii [ 3 cze 2011, 15:17 ]
Tytuł: 

Patch 1.2 jest już online, po wejściu do launchera gra sama się aktualizuje.

Autor:  4fr0 [ 3 cze 2011, 15:42 ]
Tytuł: 

Cytuj:
All previously released DLC packages are installed with Patch 1.2

heh

Autor:  Mendol [ 3 cze 2011, 16:20 ]
Tytuł: 

a nvm :)

Autor:  coldzik [ 3 cze 2011, 22:35 ]
Tytuł: 

a ja wam powiem, ze nVidia Vision 3d + Wiedzmin bije wszystko na glowe... Lokacje w 3d wygladaja mega wykurwiscie :)

Autor:  zaboleq [ 4 cze 2011, 01:03 ]
Tytuł: 

4fr0 napisał(a):
Cytuj:
All previously released DLC packages are installed with Patch 1.2

heh


Kolekcjonerzy wyruchani w dupe;p?

Strona 62 z 69 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team