MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DayZ
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885
Strona 62 z 99

Autor:  Mendol [ 13 gru 2013, 23:19 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

"zombies still glitch through floor... sigh"

Autor:  Oyci3C [ 14 gru 2013, 12:45 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ciekawe jak to rozwiążą mając w pamięci sposób w jaki jest podawana wysokość obiektu n. p. m. ;)

Autor:  Mendol [ 14 gru 2013, 12:47 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

ogladalem wczoraj chwile jakis stream z sa.
nie ma na co czekac :)

Autor:  ShadorVD [ 14 gru 2013, 14:56 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Kwestia gustu, ja widzę dużo usprawnień.

http://dayz.pl/pelny-stream-dla-tych-kt ... pali-live/

Autor:  Mendol [ 14 gru 2013, 15:37 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

gust raczej nie ma nic wspolnego z tym, ze nadal podstawowe rzeczy sa spierdolone.

Autor:  ShadorVD [ 14 gru 2013, 15:46 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Mendol napisał(a):
gust raczej nie ma nic wspolnego z tym, ze nadal podstawowe rzeczy sa spierdolone.


umm pewnie dlatego, ze nawet jeszcze alfy nie ma.

Zakladam, ze w natloku napierdalania postow nie uslyszales jak mowili - co nie dziala i nad czym pracuja.

Autor:  Mendol [ 14 gru 2013, 16:29 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

stream byl pozno w nocy, kiedy nikt postow nie napierdalal wiec nie pierdol smutasie.
tam nic nie dziala i popracowac musza nad wszystkim, co biorac pod uwage ich umiejetnosci, zajmie im jeszcze jakies 7 lat.

Autor:  ShadorVD [ 14 gru 2013, 16:46 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Mendol napisał(a):
stream byl pozno w nocy, kiedy nikt postow nie napierdalal wiec nie pierdol smutasie.
tam nic nie dziala i popracowac musza nad wszystkim, co biorac pod uwage ich umiejetnosci, zajmie im jeszcze jakies 7 lat.


Nic nie działa... to chyba do tej pory się nie obudziłeś.

Autor:  Mendol [ 14 gru 2013, 17:09 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

no dziala inwentory. animacje beznadziejne, mapa ta sama, lotnisko to samo, zombie z dupy.
faktycznie, jest sie czym podniecac.

Autor:  Xender [ 14 gru 2013, 17:41 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Kwestia jest taka że engine Army sprawia wrażenie jakby był posklejany taśmą klejącą - jakość działa ale nie wiadomo dlaczego. Rocket natomiast po prostu dokleja koleje dodatki do tego enginu również za pomocą taśmy także, będzie wszystkiego więcej ale wszystko w niesamowitej jakości Arma style!

Autor:  Ravushimo [ 14 gru 2013, 20:11 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

SvD napisał(a):
Nic nie działa... to chyba do tej pory się nie obudziłeś.

Shador... standalone juz powinno dawno wyjsc, patrzac ile im czasu zajelo dotarcie do tego co jest w tej chwili to z tego sie zrobila po prostu parodia. Moj kumpel poziomem fanboyowania do tej gry widze ze jest na rowni z toba, co dwa-trzy miechy przesle mi linka do nowego filmiku na yt/streama/twittera i fapuje jakie to cuda wianki rocket nie obiecuje, a to ze gra ma roczna obsuwe do platnej alphy i wcale nie wyglada jakby mialo sie szybko zmienic to juz nikt nie wspomni. Rocket sie wypalil, mial wielka okazje, ludzie mieli hype, mogl zmienic silnik co by z automatu poprawilo wiele rzeczy ktorych pewnie nie naprawi i za 10 lat na silniku army2, kurde mogl nawet walnac kickstartera i zgarnac minimum banke na luzie.

Autor:  Oyci3C [ 15 gru 2013, 01:05 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Shador von Dal napisał(a):
Mendol napisał(a):
stream byl pozno w nocy, kiedy nikt postow nie napierdalal wiec nie pierdol smutasie.
tam nic nie dziala i popracowac musza nad wszystkim, co biorac pod uwage ich umiejetnosci, zajmie im jeszcze jakies 7 lat.


Nic nie działa... to chyba do tej pory się nie obudziłeś.


Shador przestań bo trochę się ośmieszasz.
To, że jesteś dayz.pl i lubisz Rocketa na tweeterze nie oznacza, że będziemy te posty łykać od Ciebie.
Rocket + SA to wypisz wymaluj AV + DFO.
Chociaż życzę jemu i sobie (bo z chęcią pograłbym w FPS a'la dayz z fizyką broni z Army) żeby udało mu się to przynajmniej w 50% DFO 1.0.
Na obecną chwilę po takim startupie jaki miał z modem (milion wiary w kilka miesięcy praktycznie od zera) to SA wygląda na spierdoline przez kompletnego ignoranta co się zachłysnął sławą i pewnie kasą (hello mount everst trip - fuck development).
Tragedia i tyle.
Mam nadzieję, że komuś się zachce i pierdolnie moda na Arma 3 zamiatając SA.
A konkurencja nie śpi - patrz Rust. Co prawda to nie Arma2 i bronie są tam komiczne (wręcz niegrywalne dla mnie) ale możesz biegać, mordować, pokazywać siusiaka i zbudować chatę. Chociażby pod tym względem ta gra będąc robiona na darmowym Unity bije na głowę obecną formę SA. Śmiech na sali.

Autor:  ShadorVD [ 15 gru 2013, 14:03 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Oyci3C napisał(a):
Shador przestań bo trochę się ośmieszasz.
To, że jesteś dayz.pl i lubisz Rocketa na tweeterze nie oznacza, że będziemy te posty łykać od Ciebie.


Ty jesteś jakiś jebnięty za każdym razem to są twoje argumenty w moim temacie... Co ma wspólnego to, że prowadzę dayz.pl i lubię Rocketa na twitterze z łykaniem moich postów? Mógłbym powiedzieć, że w temacie DayZ jestem najbardziej poinformowaną osobą na tym forum. Niestety to wszystko = 0 bo patrz ww. przyczyny?

Przynajmniej mogę podyskutować co działa/nie działa, co mają zamiar wprowadzić a czego nie... bo mam jakieś info w tym temacie, ty zajrzysz do streama raz na ruski rok, przewiniesz połowę tego co zaprezentowali i wysnuwasz wnioski... Tutaj tkwi problem, tutaj nikt nie dyskutuje tylko od razu personalne ataki, ja jestem otwarty na argumenty.

Oyci3C napisał(a):
Rocket + SA to wypisz wymaluj AV + DFO.


O kurwa, tośmy pojechali. Rocket podał jedną datę releasu za którą przeprosił- to było rok temu. AV ciągle podaje nowe daty releasu (patchy) których nie jest w stanie dopilnować od DFO1... A ludzie dalej łykają jak pelikany. Gdzie tu porównanie?

Oyci3C napisał(a):
Mam nadzieję, że komuś się zachce i pierdolnie moda na Arma 3 zamiatając SA.


http://www.bistudio.com/english/communi ... hare-alike

Oyci3C napisał(a):
A konkurencja nie śpi - patrz Rust. Co prawda to nie Arma2 i bronie są tam komiczne (wręcz niegrywalne dla mnie) ale możesz biegać, mordować, pokazywać siusiaka i zbudować chatę.


Co prawda to nie Arma2 i bronie są komiczne...

Autor:  Oyci3C [ 15 gru 2013, 14:05 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Słitaśnie ale to Ty bronisz krzyża:)

Autor:  ShadorVD [ 15 gru 2013, 14:11 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Oyci3C napisał(a):
Słitaśnie ale to Ty bronisz krzyża:)


O tym mówię, zero argumentów tylko personalne ataki... nic się nie zmienia.

Autor:  Oyci3C [ 15 gru 2013, 14:14 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

No ale co Ty pierdolisz chłopie. Przeczytaj co każdemu odpisujesz a co się dzieje jak ktoś ma prawo do swojego wglądu na sytuację.
Nic do Ciebie nie dociera a jak już się popłaczesz to brzydki internetowy świat stawiasz pod znakiem osobistego ataku.

Autor:  ShadorVD [ 15 gru 2013, 14:19 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Oyci3C napisał(a):
No ale co Ty pierdolisz chłopie. Przeczytaj co każdemu odpisujesz a co się dzieje jak ktoś ma prawo do swojego wglądu na sytuację.
Nic do Ciebie nie dociera a jak już się popłaczesz to brzydki internetowy świat stawiasz pod znakiem osobistego ataku.


Co do mnie ma docierac? To ze masz inne zdanie? A miej, mam prawo je skomentowac. Jak mamy zamiar porozmawiac na argumenty to porozmawiajmy a nie na zasadzie 'bo mi się wydaje'...

Odnies sie do tego co napisalem nt. AV, nt. linka który Ci puściłem co do Rusta sam sobie odpowiedziałeś.

Autor:  Highlander [ 15 gru 2013, 14:20 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Rust odnosnie marketingu, zbierania funduszy, postępów w developmencie to mount everest przy Dayz standalone.
I poki co to jakies badziewne filmiki z modow do Army 3 wygladaja nieraz lepiej, wiec wtf.

A Rust dziala jak marzenie, mimo, ze to alpha, i zapowiada sie super w pelnym release.

Autor:  Oyci3C [ 15 gru 2013, 14:30 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Shador von Dal napisał(a):
Oyci3C napisał(a):
No ale co Ty pierdolisz chłopie. Przeczytaj co każdemu odpisujesz a co się dzieje jak ktoś ma prawo do swojego wglądu na sytuację.
Nic do Ciebie nie dociera a jak już się popłaczesz to brzydki internetowy świat stawiasz pod znakiem osobistego ataku.


Co do mnie ma docierac? To ze masz inne zdanie? A miej, mam prawo je skomentowac. Jak mamy zamiar porozmawiac na argumenty to porozmawiajmy a nie na zasadzie 'bo mi się wydaje'...

Odnies sie do tego co napisalem nt. AV, nt. linka który Ci puściłem co do Rusta sam sobie odpowiedziałeś.


Wyobraź sobie, że niektórzy potrafią czytać między wierszami czy milionami kropek po każdym zdaniu.
Jesteś fanbojem i tak oceniasz SA - my nie.

Na jakim poziomie mam z Tobą rozmawiać jeśli ja abstrakcyjnie porównałem SA do DFO a Ty mi wyjeżdżasz z jakimiś "patchami"? Jeśli nie zrozumiałeś przesłania i oczekujesz solidnej wymiany zdań zestawiając każdy aspekt biznesowy dwóch pozycji na zasadzie to jest kamień a to kijek to mi się po prostu nie chce.

Link? A co mnie to interesuje? Co mnie obchodzi i jak to ma się do konkurencji, która może nagle wyrosnąć i nasikać SA na głowę?

Co do Rusta sobie sam nie odpowiedziałem to Ty wykroiłeś odpowiedni fragment i okrasiłeś go kolejną armią kropeczek wyrażając stan Twojej zadumy, jak widać dość prosty. Gdybyś posilił się chociaż na minutę zastanowienia to z drugiej części zdania wyciągnąłbyś wnioski.

Autor:  ShadorVD [ 15 gru 2013, 14:32 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Taaa... standardowo pojazd po inteligencji.

Strona 62 z 99 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team