MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Rust
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43298
Strona 62 z 73

Autor:  gosugamer1 [ 5 maja 2015, 08:54 ]
Tytuł:  Re: Rust

Gram tylko na nieoficjalnych serwerach i jeszcze na hackerstwo się nie natknąłem, jeżeli mi coś zginęło z bazy to dlatego, że wyjebali mi ścianę. Na oficjalnych nie gram, ale wieść forumowa niesie, że to raj dla hackerów.

A reckę to co za różnica, czy na oficjalnym czy na nieoficjalnym? Droprate taki sam, tylko, że na oficjalnym masz 200 ludzia, więc nawet ciężej. I tak gra się od wipe'a do wipe'a, max 3 tygodnie - na nieoficjalnych też często nie wipe'ują blueprintów. Zresztą teraz o wiele częściej wypadają z radtownów bronie od razu z zapasem ammo, więc blueprinty na wszystkie bronie to nie jest jakiś must-have.

Schemat na serwerach zawsze ten sam:

1. Wyścig szczurów, odpadają każuale, którzy zostali zrajdowani przez błędy konstrukcji
2. Zbrojenie
3. Rajdowanie, wipe'owanie ludzi - wojna na wyniszczenie, powoli quitują ludzie
4. Dominacja, twoja grupa zostaje sama na serwerze. :D


Btw. Są bazy nierajdowalne, ale takich informacji nie ma co rozprzestrzeniać. :D

Autor:  Oyci3C [ 5 maja 2015, 11:37 ]
Tytuł:  Re: Rust

Serwer z ladderkiem i wipe co miesiac :<

Autor:  gosugamer1 [ 5 maja 2015, 12:26 ]
Tytuł:  Re: Rust

Wipe co miesiąc to optimum. Wiadomo, że najwięcej ludzi się rzuca na świeży start, a później ludzie stopniowo odpływają, co jest naturalne - większość ludzi/grup odpuszcza daną sesje jeżeli zostaną doszczętnie zraidowani. Taka gra po prostu.

Chyba, że jakiś server PVE, bez raidowania wtedy to można i rok polować na jelenie bez wipe'a - także jest i ojciec alternatywa dla ciebie, tylko musisz chyba sobie znowu carebearowy serwer założyć. :D

Jednak w obecnych rustowych realiach, gdzie co czwartek jest spory patch wymuszone wipe'y bywają nawet częściej.

Autor:  Xender [ 5 maja 2015, 12:54 ]
Tytuł:  Re: Rust

Ja osobiście nie przepadam za konceptem baz które można rozwalić w kilka sekund. Świetnie było w DayZ Origins. Normalny DayZ + budynki których nie dało się zniszczyć, ale...! Jak ktoś otwierał drzwi i wchodził do swojej bazy to dało się go zabić i okraść.

Tak kiedyś dorwaliśmy jeden klan z kumplami. Mieli namioty pod wjazdem do fortu. Schowaliśmy się w nich. Oni otworzyli fort i poleciał grat kul. Nasza 3 zabiła ich 5-6. Nie wiedzieli co się dzieje :P To była egzekucja jak red wedding z GoT. Zarąbaliśmy 2 samochody, masę broni, plecaków i materiałów budowlanych. Pół godziny później zupełnie z dupy dorwali nas po drugiej stronie mapy. Dzięki temu że kumpel jeździł samochodem i mi ich spotował to zdjąłem ich z drm bez problemu. 3 minuty później dostałem bana, reason: "fuck you stupid cheater". Godzinę później mnie odbanowali ale widać że mieli znajomego admina i poważny ból dupy xDDD

Autor:  Piszpan [ 5 maja 2015, 14:00 ]
Tytuł:  Re: Rust

no wlasnie na nieoficjalnych jest masa cheaterow ale nic :)

nie ma baz nierajdowalnych. to ze postawisz baze na skalkach i wyjebiesz fundemnty nic ci nie da bo rakeitami rozjebiesz sciany skrzynki itd. albo cala baze. kwestia tylko zasobow. ogolnie rakiety zmienily cala koncepcje rajdowania bo w sumie nawet rajdowac nie musisz bazy mozesz ja po prostu rozpierdolic :)

Autor:  Xender [ 5 maja 2015, 14:29 ]
Tytuł:  Re: Rust

No właśnie dla mnie bazy zrobiły się za mało persistence :P Tak samo jak w DayZ baze równie łatwo stracić co broń posiadaną przy sobie :p

Autor:  gosugamer1 [ 5 maja 2015, 14:50 ]
Tytuł:  Re: Rust

Piszpan napisał(a):
no wlasnie na nieoficjalnych jest masa cheaterow ale nic :)

nie ma baz nierajdowalnych. to ze postawisz baze na skalkach i wyjebiesz fundemnty nic ci nie da bo rakeitami rozjebiesz sciany skrzynki itd. albo cala baze. kwestia tylko zasobow. ogolnie rakiety zmienily cala koncepcje rajdowania bo w sumie nawet rajdowac nie musisz bazy mozesz ja po prostu rozpierdolic :)


Teraz 70% wszystkich baz stoi na skałkach (nie odkryłeś ameryki), ale do raidowania większości z nich nie potrzeba nawet rakiet. A bazy nieraidowalne istnieją, gra nie jest wolna od bugów. :wink:

Cytuj:
no wlasnie na nieoficjalnych jest masa cheaterow ale nic :)


Ja narazie przegrałem ze 100h w nowego Rusta i z ewidentnym cheaterstwem się jak narazie nie spotkałem, no ale wybieram raczej sprawdzone serwery, które miały swoje początki w Legacy.





Official London 1:

Cytuj:
Dont get me wrong. its fun that the developers is active and play sometime. but why the fuck do you spawn in 1000+ rockets and let you self die with them and letting people take it without deleting the items?
Clan named EST on the London 1 server has blown bases to the ground just for the heck of it cause of that in spawned rockets.

My big fully upgraded base is to the ground in seconds cause of that shit. And this is the second time they blown down the fucking base. How the fuck is that fair?

Autor:  vilhelm [ 5 maja 2015, 18:57 ]
Tytuł:  Re: Rust

Koleś napisał(a):
Ja osobiście nie przepadam za konceptem baz które można rozwalić w kilka sekund.


Jak budujesz złe to w 5 sekund bazy nie ma ale jak wiesz gdzie stawiać filary i co to jest mocny fundament to kwestia wielu godzin i tysięcy matsów aby się dobrać do bazy.

Autor:  gandzialf [ 17 maja 2015, 12:31 ]
Tytuł:  Re: Rust

Ktoś, coś, jakieś serwery na czasie?

Autor:  vilhelm [ 17 maja 2015, 19:19 ]
Tytuł:  Re: Rust

Rustopia EU/UK

Autor:  gosti [ 17 maja 2015, 21:14 ]
Tytuł:  Re: Rust

Pogralem ze 4 dni. Meh.

Autor:  gosugamer1 [ 23 maja 2015, 18:29 ]
Tytuł:  Re: Rust

Dobry patch był wczoraj, sporo optymalizacji - teraz jest sobie w stanie spokojnie grać na medium ustawieniach przy 130+ fpsach. :]

Autor:  Highlander [ 23 cze 2015, 17:43 ]
Tytuł:  Re: Rust

a Ty... jakiego masz donga?
http://www.pcgamer.com/your-rust-dong-s ... -steam-id/

Autor:  Senti87 [ 23 lip 2015, 13:46 ]
Tytuł:  Re: Rust

Chcialbym zaprosic na nowy serwer Rust ktory zostal otwarty 2 dni temu sereer PL/Eu
Posiadamy system Rpg czyli skillow
- system klanow
- mozliwosc dodawania przyjaciol
- teleportacja
- starter kitts
- handel miedzy graczami
- anty cheat

Serwer jest Oxide Experimental 2.0 ilosc slotow 100
ip serwera: 85.236.105.25:28515
Grupa Steam: http://steamcommunity.com/groups/safefurst
mapa serwera: http://map.playrust.io/?85.236.105.25:28515
ip naszego team speak 85.236.100.137:10247 kazdy kto bedzie chcial moze otrzymac swoj pokoj
Zapraszam serdecznie.

Autor:  gosugamer1 [ 24 lip 2015, 10:48 ]
Tytuł:  Re: Rust

Senti87 napisał(a):
- teleportacja
- starter kitts


Rajdujesz, bierzesz loot, teleportujesz się do swojej bazy - no thx.

Sporo ciekawych update'ow ostatnio w Ruscie, zaawansowane techy będą wymagały postawienia kopalni, rafinerii etc. ciekawe czy to zmusi randomów do grania w jakiś wioskach/społecznościach - bo przy takich rozwiązaniach high endowy stuff będzie bardzo ciężko osiągalny przy graniu solo.


Obrazek
Obrazek

Autor:  gosugamer1 [ 31 lip 2015, 00:58 ]
Tytuł:  Re: Rust

Jakieś screeny z naszej obecnej sesji (12 osoba wioska):

Obrazek

Farma:

Obrazek

Raid hard:

Obrazek


Rust jest teraz bardziej zajebisty niż kiedykolwiek, bardziej zmusza graczy do kooperacji (wymiany technologii, łączenia się w wioski). Progress jest dłuższy, bo teraz trzeba szukać HQ złóż na których możemy postawić kopalnie. Dużo struktur jak kopalnie, pompy oleju, beczki do zbierania deszczówki, rafinerie są ciężkie do zamontowania wewnątrz budynków, więc opłaca się odwiedzać sąsiadów by spróbować, np. okraść ich kopalnie z paliwa i urobku - to tworzy wiele ciekawych okazji do walki/obrony swojego dobytku - ale bez całkowitego wyniszczenia. Oczywiście pomimo dłuższego progresu technologii dalej jest tak, że dobry gracz może strzelić ładnego heada z low tierowej broni (kuszy, łuku) i pokonać gracza z AK. Balans poszedł trochę w kierunku trwalszych domków, jak ktoś zbuduje sobie chawirę z głową to trzeba na prawdę zainwestować ogrom czasu by ją zraidować.

Do tego mamy kozacki system pogody, który mocno wpływa na gameplay - burze, gęste mgły, śnieżyce - różny ekwipunek sprawdza się w różnym stopniu w zależności od warunków pogodowych. Np. w zimowej krainie trzeba zrezygnować z całkowicie metalowych setów na rzecz ciepłych kurtek.


Gramy na Rustyballz - ewentualnie możemy kogoś przygarnąć do wioski.

Autor:  WilkuDemon [ 31 lip 2015, 23:34 ]
Tytuł:  Re: Rust

Gosu ja chętny, fajna odskocznia od EvE by była :P

Autor:  tiomor [ 3 sie 2015, 09:18 ]
Tytuł:  Re: Rust

A jakieś polskie serwery ktoś poleci? Aktualnie gramy na jakimś gównianym, ale, że dopiero zaczynamy to w sumie nam styka bo możemy ruchać każdego w koło łącznie z administracją serwera :X

No ale wypadałoby poszukać trochę większych wyzwań, ale jeszcze nie zupełnie hardcorowych.

Autor:  tiomor [ 7 sie 2015, 08:28 ]
Tytuł:  Re: Rust

Duży patch wyszedł.

http://playrust.com/devblog-72/#more-4251

Autor:  gosugamer1 [ 7 sie 2015, 09:08 ]
Tytuł:  Re: Rust

Ta i były wszędzie kompletne wipe'y (mapy+bp) wymuszone tym patchem, także dobry moment, żeby rozpocząć nową sesję. Niby sporo zmian, ale tak na prawdę to liczyłem, że w tym tygodniu będzie można już na konikach pośmigać w końcu. :D


gief nao

Obrazek

Strona 62 z 73 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team