MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
DayZ https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885 |
Strona 63 z 99 |
Autor: | Oyci3C [ 15 gru 2013, 14:34 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Taaaaa standardowo kropeczki. Naprawdę w tych czasach jakieś filmiki z postępu prac nad produktem, który był gotowy z biznesowego punktu widzenia 2 lata temu nikogo nie jarają. Wbij sobie to do swojego zakutego łba. |
Autor: | Morgul [ 15 gru 2013, 16:35 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
No to jak wygląda DayZ obecnie to jest przykre, nie ma co się czarować. Szkoda, że nie zaczęli tego dłubać na silniku army3. |
Autor: | Oyci3C [ 15 gru 2013, 17:05 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Przykre i frustrujące bo ja osobiście wiązałem sobie z tym produktem nadzieje. Spędziłem setki godzin w DayZ i dla mnie był to top 1 online full loot pvp, nawet pomimo dokuczającego cheatującego ścierwa. Także nie patrzę na to z perspektywy naburmuszonego buca, który oblewa to fekaliami "BO NIE I CHUJ" tylko raczej zawiedzionego fana produktu. Ja tylko czekam aż nawet wypuszczą koślawą alfę to pierwsze co zrobię to sprawdzę wszystki cheaty, które zarejestrowałem prowadząc server DayZ. |
Autor: | Xender [ 15 gru 2013, 17:58 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Ojciec ma bardzo rozsądne podejście Shador. DayZ SA nie wygląda jak samodzielny produkt a raczej jak rozwinięcie moda. To samo a nawet lepiej robi team DayZ Origins, co ciekawe poradzili sobie nawet z wieloma Armowymi babolami których ekipa DayZ nie dawała rady ogarnąć. Z technicznego punktu widzenia SA się nie zmienia, a tego tej grze najbardziej nie trzeba. Ja bym na premierę zamiast masy ficzerów prosił o działający engine, świetną architekturę sieciową i naprawdę dobre zabezpieczenie przed czitami. Niby wszystko to miało być a jak patrzę na gameplaye to wciąż widać że pojawiają się problemy z synchronizacją, kolizją zombie itp. To tak jak by polukrować gówno i włożyć w wafelek, niby wygląda inaczej ale nadal śmierdzi gównem. PS: Z tego oświadczenia Bohemii wynika że nie można tworzyć DayZ modów używających assetów z oryginalnego DayZ jednak można tworzyć własne wariacje zombie modów? |
Autor: | Oyci3C [ 15 gru 2013, 18:02 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Niestety nawet DayZ Origins jest niegrywalne bo wystarczy kilka linijek kodu po stronie klienta i wpadam na serwer z termowizją kompletnie niewykrywalną dla BEC czy administratorów serwera. |
Autor: | Xender [ 15 gru 2013, 18:42 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
To wina tego że wszystko jest po stronie klienta? Mój przykład miał na celu pokazanie tego że Rocket nie pokazuje niczego cool. Od SA oczekuje się usprawnionej architektury a to co widać na streamwach to można znaleźć w wariacjach DayZ? |
Autor: | Oyci3C [ 15 gru 2013, 18:56 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
No to zawsze będzie wyglądało tak samo bo z tego co widzę to nie bardzo chce im się tego brancha modyfikować - pewnie chodzi o niższe koszta i resources. W innym wypadku dawno temu byśmy mieli całkowicie inny produkt. Co do cheats to tak, wszystko po stronie klienta. |
Autor: | gosugamer1 [ 15 gru 2013, 20:06 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Tak apropo progressu innych produkcji w klimacie survival online. Rust ma globalnego anti-cheat'a, jak złapią Cie na jednym serwerze to już na żaden inny serwer z oryginalnego klienta nie wejdziesz. Co więcej development wrze, bo patche są średnio raz na tydzień - wiadomo czasami to są zmiany kosmetyczne, ale ostatnio dodali sporo nowego stuffu do budowania, w tym pierwszej rodzaje pułapek, zasieków. ...w WarZ dodali samochody. Mimo, że tradycyjnie nowy element jest zbugowany jak siemasz to jednak idą do przodu. Wracając do DayZ standalone, to dalej może wyjść z tego dobra gra... tyle, że za kilka lat, bo developerzy nie są specjalnie pracocholikami, a o biznesie pojęcia mają mniej niż baba co sprzedaje ziemniory na targu. Tyle czasu nie wystarczyło im na zrobienie grywalnej bety, a w tym samym czasie kilka ekip zrobiło kilka/kilkanaście gier opartych na podobnym schemacie - od zera. WTF |
Autor: | Xender [ 15 gru 2013, 20:34 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Schemat będzie taki: zrobią SA bedzie hejt i kupa. Wtedy stwierdzą że robią SA na armie 3 i wtedy będzie w miarę poprawnie ^^ |
Autor: | redruM [ 16 gru 2013, 20:51 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
https://store.bistudio.com/dayz (€ 21.77) 5.2 GB ah mah gawd Cytuj: DEVELOPMENT ROADMAP DAYZ is currently in early alpha and we see a lot of work ahead of us in order to make it the true authentic multiplayer experience we want it to be. Current version is including only small subset of game mechanics and serves mostly as test bed with core technology that should serve as basis for future additions and improvements. Currently planned key future features are: Playable vehicles Wide variety of native animal life Player created constructions in the environment Extensive interactions with the environment and crafting options Streamlined user actions and interface Upgraded graphics and physics engine (including ragdoll, etc.) Control and animations expanded and improved for fluidity Support of user mods We estimate that reaching Beta version with all key features present will take more than one year from current stage. All features and plans listed here are subject to change, we may add or remove features as seen fit during development process. i jeszcze launch trail http://www.youtube.com/watch?v=3ss1dckHhfI |
Autor: | Highlander [ 16 gru 2013, 20:59 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
stronka sie wywalila chyba od natłoku ludzi... to jest steam redeemable? Jesli nie to kijem tego nie tkne bo si enatne jak z Fallen Enchantress ;] Niech ktos kupi i sie wypowie. ;p tak przy okazji 7 days to die tez trafilo na steam http://store.steampowered.com/app/251570/ |
Autor: | Oyci3C [ 16 gru 2013, 21:06 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
No ja kupię jeśli jest pod steam. We estimate that reaching Beta version with all key features present will take more than one year from current stage. Ahahahahaaha o kurwa. |
Autor: | redruM [ 16 gru 2013, 21:11 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
jest i steam http://store.steampowered.com/agecheck/app/221100/ GOGOGOG |
Autor: | Razoth [ 16 gru 2013, 21:14 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Oyci3C napisał(a): Ahahahahaaha o kurwa. Shador won w dal zaraz ci chętnie wytłumaczy dlaczego: 1) nie jest to śmieszne 2) tak ma być 3) dayz standalone krulę |
Autor: | Highlander [ 16 gru 2013, 21:28 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
z takim sianem jakie zapewne dostaną to powinni zapierdalac jak z motorem w dupie. |
Autor: | redruM [ 16 gru 2013, 21:32 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
no zgadnij co jest top sellerem na steam już :>~ |
Autor: | Xender [ 16 gru 2013, 21:38 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
czekam na opinie na tej super pro elo technologii |
Autor: | Highlander [ 16 gru 2013, 21:44 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
juz chyba streamy ruszają http://www.twitch.tv/directory/game/DayZ http://www.twitch.tv/lirik postacie sie slizgaja, wlatuja w sciany itp. mozna pokazac palec wskazujacy innym ;] |
Autor: | Oyci3C [ 16 gru 2013, 21:57 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
hahahahaah kruwa pierwsze co widzę na stream to czerwony latency chain. Oni są żałośni. I crash ahehaehaeaehae. |
Autor: | Enderhawk [ 16 gru 2013, 21:59 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Półtora roku pracy - UI + niedziałające features + większe instability Kiedy beta, za 2 lata? Pomysł na grę zajebisty, mod był rewelacyjny - jak na mod ale bez przesady.. |
Strona 63 z 99 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |